Resultats globals: 64 registres trobats en 0.05 segons.
Materials de curs, 39 registres trobats
Documents de recerca, 12 registres trobats
Articles, 13 registres trobats
Materials de curs 39 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 75.8 KB Epistemologia i Metodologia de la Recerca en Comunicació [42443] / Soriano Clemente, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Coneixement i aplicació dels mètodes i tècniques de recerca en comunicació.
Conocimiento y aplicación de los métodos y técnicas de investigación en comunicación.

2017-18
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
2.
8 p, 94.6 KB Teories de la Comunicació [103862] / Soriano Clemente, Jaume ; Marín Otto, Enric ; Tresserras Gaju, Joan Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura pertany a la matèria Comunicació del Grau de Publicitat i Relacions Públiques i està qualificada com a assignatura fonamental. Es considera que existeix una lògica progressiva entre tres de les cinc assignatures de formació bàsica de la matèria de Comunicació basada en una llarga experiència docent i estructurada de la següent manera: 1. [...]
La asignatura pertenece a la materia Comunicación del Grado de Publicidad y Relaciones Públicas y está calificada como asignatura fundamental. Se considera que existe una lógica progresiva entre tres de las asignaturas de la materia de Comunicación badasa en una larga experiencia docente y estructurada de la siguiente forma: 1. [...]

2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
3.
4 p, 70.6 KB Treball de Fi de Màster [42452] / Montero Sánchez, María Dolores ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Corominas Piulats, Maria ; Gallego Ayala, Juana ; Giró Martí, Francesc Xavier ; Marín Otto, Enric ; Soriano Clemente, Jaume ; Tresserras Gaju, Joan Manuel ; Díez Jiménez, Mercè ; Ferré Pavia, Carme ; Vidal Castell, David ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització individual d'un treball de recerca que sigui una aportació original en l'àmbit científic de l'àrea de la comunicació.
Realización de un trabajo individual de investigación que sea una aportación original al ámbito científico del área de la comunicación.

2017-18
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
4.
4 p, 74.9 KB Epistemologia i Metodologia de la Recerca en Comunicació [42443] / Soriano Clemente, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Coneixement i aplicació dels mètodes i tècniques de recerca en comunicació.
Conocimiento y aplicación de los métodos y técnicas de investigación en comunicación.

2016-17
Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
5.
7 p, 89.4 KB Teories de la Comunicació [103862] / Soriano Clemente, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura pertany a la matèria Comunicació del Grau de Publicitat i Relacions Públiques i està qualificada com a assignatura fonamental. Es considera que existeix una lògica progressiva entre tres de les cinc assignatures de formació bàsica de la matèria de Comunicació basada en una llarga experiència docent i estructurada de la següent manera: 1. [...]
La asignatura pertenece a la materia Comunicación del Grado de Publicidad y Relaciones Públicas y está calificada como asignatura fundamental. Se considera que existe una lógica progresiva entre tres de las asignaturas de la materia de Comunicación badasa en una larga experiencia docente y estructurada de la siguiente forma: 1. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
6.
8 p, 91.3 KB Teories de la Comunicació [103840] / Soriano Clemente, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura pertany a la matèria Comunicació i està qualificada com a fonamental als graus de Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat i Relacions Públiques. Es considera que existeix una lògica progressiva entre les assignatures de formació bàsica de la matèria de Comunicació basada en una llarga experiència docent i estructurada de la següent manera: 1. [...]
La asignatura pertenece a la materia Comunicación y está calificada como fundamental en el grado de Periodismo. Se considera que existe una lógica progresiva entre las asignaturas de formación básica de la materia de Comunicación basada en una larga experiencia docente y estructurada de la siguiente manera: 1. [...]

2016-17
Comunicació Audiovisual [1196]
2 documents
7.
3 p, 25.6 KB Epistemologia i Metodologia de la Recerca en Comunicació [42443] / Soriano Clemente, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Coneixement i aplicació dels mètodes i tècniques de recerca en comunicació des d'una posició d'obertura epistemològica pel coneixement en ciències socials i humanitats.
2015-16
Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
8.
3 p, 101.8 KB Epistemologia i Metodologia de la Recerca en Comunicació [42443] / Soriano Clemente, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Coneixement i aplicació dels mètodes i tècniques de recerca en comunicació des d'una posició d'obertura epistemològica pel coneixement en ciències socials i humanitats.
2014-15
Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
9.
6 p, 109.7 KB Teories de la Comunicació [103862] / Soriano Clemente, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura pertany a la matèria Comunicació del Grau de Publicitat i Relacions Públiques i està qualificada com a assignatura fonamental. Es considera que existeix una lògica porgressiva entre tres de les cinc assignatures de formació bàsica de la matèria de Comunicació basada en una llarga experiència docent i estructurada de la següent manera: 1. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
3 p, 99.1 KB Teories de la Comunicació [103022] / Soriano Clemente, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura pertany a la matèria Comunicació del Grau de Publicitat i Relacions Públiques i està qualificada com a assignatura fonamental. Es considera que existeix una lògica porgressiva entre tres de les cinc assignatures de formació bàsica de la matèria de Comunicació basada en una llarga experiència docent i estructurada de la següent manera: 1. [...]
2013-14  

Materials de curs : 39 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
80 p, 4.3 MB Publicidad y promoción en las redes sociales : su contribución a la explotación simbólica de la mujer / Molina López, Núria ; Soriano Clemente, Jaume, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball d'investigació consisteix en una anàlisi de les xarxes socials i de les dinàmiques de promoció i publicitat de productes mitjançant la imatge estereotipada de les usuàries de YouTube i Instagram. [...]
El presente trabajo de investigación consiste en un análisis de las redes sociales y de las dinámicas de promoción y publicidad de productos mediante la imagen estereotipada de las usuarias de YouTube e Instagram. [...]
This research is an analysis of social media and the dynamics of advertising through the stereotypicallized image of the female users of YouTube and Instagram. In order to achieve this, we have analyzed a total of 50 profiles from both YouTube and Instagram. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
112 p, 5.2 MB Una cuestión de género : estereotipificación y cosificación de las mujeres políticas en los debates televisivos / Huerga Bel, Alba ; Soriano Clemente, Jaume, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball que es presenta a continuació és una anàlisis basat en la investigació dels mecanismes de cosificació i estereotipificació que reben les dones polítiques en els programes de debat televisiu. [...]
El trabajo que se presenta a continuación es un análisis basado en la investigación de los mecanismos de cosificación y estereotipificación que reciben las mujeres políticas en los programas de debate televisivo. [...]
The work presented below is based on the research of the mechanisms of objectification and stereotyping that politician women receive on television debate programs. Through an analysis card conceived by myself - made after an intense immersion in the concepts and theories related-, two areas of analysis are set. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
87 p, 677.4 KB Lesbianes, televisió i emponderament : la construcció dels personatges de lesbianes a les ficcions televisives espanyoles / Domènech Morro, Sònia ; Soriano Clemente, Jaume, 1965- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Com es construeix el lesbianisme a través dels personatges lèsbics és el tema al voltant del qual gira aquest treball. Es focalitza especialment en l'anàlisi del potencial empoderador per al col·lectiu de lesbianes de les imatges que transmeten les televisions espanyoles a través de les sèries. [...]
Cómo se construye el lesbianismo a través de los personajes lésbicos es el tema en torno al cual gira este trabajo. Se focaliza especialmente en el análisis del potencial empoderador para el colectivo de lesbianas de las imágenes que transmiten las televisiones españolas a través de las series. [...]
How lesbianism is constructed through lesbian characters is one of the main topics of this work. It especially focuses on analysing the lesbian images potential for empowering that Spanish television transmits through its series. [...]

2015  
4.
117 p, 826.3 KB Las relaciones de sucesos sobrenaturales : un análisis narratológico / Claramunt Soto, Àlex ; Soriano Clemente, Jaume, 1965- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Las relaciones de sucesos son el género informativo principal del protoperiodismo de los siglos XVI y XVII. Este trabajo recurre a herramientas propias de la narratología, la rama del análisis hermenéutico que estudia la estructura de los relatos, para desentrañar los procedimientos a los que recurrían los autores de las relaciones de un género en concreto, el sobrenatural, que combina facts y fiction –facción y ficción–, para garantizar su efectividad y transmitir unos valores determinados. [...]
Les relacions de successos són el gènere informatiu principal del protoperiodisme dels segles XVI i XVII. Aquest treball empra eines pròpies de la narratologia, la branca de l'anàlisi hermenèutica que estudia l'estructura dels relats, per desentranyar els procediments que empraven els autors de les relacions d'un gènere en concret, el sobrenatural, que combina facts i fiction –facció i ficció–, per tal de garantir-ne l'efectivitat i transmetre uns valors determinats. [...]
Relaciones de sucesos were the main informative genre of the proto-journalism of the 16th and 17th centuries. This work uses tools of the narratology, the branch of the hermeneutic analysis which studies the stories' structure, to discern the procedures used by the authors of the relaciones from a particular genre, the supernatural, which combines facts and fiction, to ensure their effectiveness and to transmit certain values. [...]

2015  
5.
109 p, 15.2 MB Hollywood and film critics : a case study of the movie and film reviews published in the printed media in United States / Rasooli, Seyedjavad ; Soriano Clemente, Jaume, 1965- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
The term “Culture industry” coined by Adorno and Horkheimer in 1944, is now a very fundamental concept to analyse social and cultural problems in social sciences. When it comes to media studies, it is more useful to investigate problematics in this field. [...]
2015  
6.
66 p, 1.5 MB L'Info K, una eina de la televisió educativa : Estudi de l'agenda mediàtica de l'informatiu infantil / Vilardaga Mata, Maria ; Soriano Clemente, Jaume, 1965- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball descriu i comprèn el gènere informatiu especialitzat en nens a partir del cas empíric de l’Info K. La recerca es basa en un anàlisi de contingut sobre els assumptes que composen l'escaleta del programa i el posterior estudi avaluador del noticiari com a instrument de la televisió educativa. [...]
El presente trabajo describe y comprende el género informativo especializado en niños a partir del caso empírico del Info K. La investigación se basa en un análisis de contenido sobre los asuntos que componen la escaleta del programa y el posterior estudio evaluador del telediario como instrumento de la televisión educativa. [...]
The following work describes and comprises children’s specialized news from the empirical case of Info K. The research is based on a content analysis on the issues that make up the program agenda and the subsequent evaluation study of the news as an instrument of educational television. [...]

2014
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
68 p, 1018.7 KB We're not gonna take it : La censura franquista en la música pop-rock anglosajona. Testimonios, censura y medios de comunicación (1939-1975) / Ramis Plomer, Aina ; Soriano Clemente, Jaume, 1965- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball té com a finalitat la investigació de la censura que va caracteritzar els mitjans de comunicació durant l'època franquista enfocada a la música pop-rock anglosaxona. Es pretén explicar de quina manera aquesta censura va caracteritzar l'Espanya de Franco. [...]
El presente trabajo tiene como finalidad la investigación de la censura que caracterizó los medios de comunicación durante la época franquista enfocada a la música pop-rock anglosajona. Se pretende explicar de qué manera esta censura caracterizó la España de Franco. [...]
This work aims to research the censorship that characterized the media during the Franco era focused on English pop-rock music. We want to explain how this censorship characterized Franco's Spain. We give oral testimonies that help to understand the censorship that's in the documentary sources.

2014
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
119 p, 23.8 MB Fotografia de premsa: una realitat percebuda. Anàlisi del tractament fotogràfic de fets d'actualitat a través de la semiòtica / Millán Escasany, Maria ; Soriano Clemente, Jaume, 1965- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els pensaments i les ideologies són factors que influeixen a l’hora de fer una fotografia, de processar-la i, finalment, seleccionar-la. L’anàlisi semiòtica d’imatges de portada dels principals diaris espanyols realitzada mostra aquest valor connotatiu. [...]
Los pensamientos y las ideologías son factores que influyen a la hora de hacer una fotografía, de procesarla y, finalmente, seleccionarla. El análisis semiótico de imágenes de portada de los principales diarios españoles realizada muestra este valor connotativo. [...]
Thoughts and ideologies are influencing factors when making a photograph, process it and, finally, select it. The semiotic analysis of front-page images of the main Spanish newspapers shows this connotative value. [...]

2014
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
115 p, 1.6 MB Les televisions locals a la corda fluixa. Anàlisi dels continguts de les graelles de les televisions de proximitat de l'Empordà / Gràcia Bell-lloch, Mireia ; Soriano Clemente, Jaume, 1965- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L’objectiu d’aquest treball és comprovar a través de l’estudi de cas de les tres televisions de les comarques de l’Alt i Baix Empordà –Canal 10 Empordà, Empordà Televisió i Televisió Costa Brava– si els continguts que emeten aquestes emissores responen al concepte teòric de continguts de proximitat. [...]
El objetivo de este trabajo es comprobar mediante el estudio de caso de las tres televisiones de las comarcas del Alt y el Baix Empordà –Canal 10 Empordà, Empordà Televisió y Televisió Costa Brava– si los contenidos que emiten estas emisoras responden al concepto teórico de contenidos de proximidad. [...]
The aim of this research is to prove through the case study of the three televisions in the region of the Alt and Baix Empordà -Canal 10 Empordà, Empordà Televisió and Televisió Costa Brava-, if the contents that these stations broadcast match with the theorical concept of proximity contents. [...]

2014
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
44 p, 1.2 MB La representació de la Guerra de Bòsnia i Hercegovina (1992-1995) en la premsa espanyola / Gelabert Martínez, Patricia ; Soriano Clemente, Jaume, 1965- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La recerca s’ha basat en la hipòtesi de que la cobertura mediàtica occidental sobre la Guerra de Bòsnia (1992-1995) va ser pèssima; hipòtesi traslladada i acotada a l’Estat Espanyol. L’objectiu principal d’aquest treball és esbrinar quin paper van jugar els diaris espanyols a l’hora de transmetre els missatges a l’opinió pública sobre la Guerra de Bòsnia. [...]
La búsqueda se ha basado en la hipótesis de que la cobertura mediática occidental sobre la Guerra de Bosnia (1992-1995) fue pésima; hipótesis trasladada y acotada al Estado Español. El objetivo principal de este trabajo es averiguar qué papel jugaron los periódicos españoles a la hora de transmitir los mensajes a la opinión pública sobre la Guerra de Bosnia. [...]
The research is based on the hypothesis that Western media coverage of the Bosnian War (1992-1995) was terrible; a hypothesis transferred and refined to the Spanish State. The main objective of this work is to find out what role did the Spanish newspapers, in conveying messages to public opinion about the Bosnian War. [...]

2014
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Articles 13 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
10 p, 551.8 KB Les noves regles de l'etnografia de la comunicació / Soriano Clemente, Jaume, 1965- (Universitat Autònoma de Barcelona)
L'objectiu d'aquesta lliçó és palesar alguns dels canvis que s'estan produint en l'etnografia de la comunicació, al meu entendre una de les àrees més innovadores del que, en termes generals, es coneix com a recerca qualitativa de les ciències de la comunicació. [...]
El objetivo de esta lección es mostrar algunos de los cambios que se están produciendo en la etnografía de la comunicación, a mi entender una de las áreas más innovadoras de lo que, en términos generales, se conoce como investigación cualitativa de las ciencias de la comunicación. [...]

2007
Lliçons, Portal de la Comunicació, Juny 2007
2 documents
2.
5 p, 92.5 KB La incorporación de la mujer a la profesión periodística en España. Crítica a la hipótesis de la feminización / Soriano Clemente, Jaume, 1965- (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo se basa en parte del material obtenido para el próximo "Llibre Blanc de la Professió Periodística a Catalunya" encargado por el Col. legi de Periodistes de Catalunya. Defiende la pseudofeminización de la profesión en España frente a la hipótesis dominante de su feminización tras un examen de los datos sobre la inserción de la mujer en el periodismo español. [...]
2005
F@ro, Núm. 2 (2005) , p. 353-368  
3.
27 p, 124.7 KB Comunicación móvil : actores y producción de contenidos en Cataluña / Scolari, Carlos (Universitat de Vic) ; Navarro Güere, Héctor (Universitat de Vic) ; Pardo Kuklinski, Hugo (Universitat de Vic) ; García Medina, Irene (Universitat de Vic) ; Soriano Clemente, Jaume, 1965- (Universitat Autònoma de Barcelona)
El presente artículo presenta los resultados de una investigación realizada durante el año 2008 donde se describen los actores y contenidos de la comunicación móvil producidos en Cataluña. La comunicación móvil, además de ser uno de los sectores más dinámicos de la economía global, está transformando diferentes aspectos de la vida social, desde las formas de relacionarse hasta los procesos de producción, distribución y consumo cultural. [...]
This article presents the findings of a research carried out in 2008 to identify the actors and contents of mobile communication produced in Catalonia. Mobile communication, one of the most dynamic sectors of the global economy, is changing different aspects of social life, from relationship models to cultural production, distribution and consumer processes. [...]

2009
Comunicación y sociedad, Vol. 22 Núm. 2 (2009)  
4.
8 p, 627.4 KB The Barcelona mobile cluster : actors, contents and trends / Scolari, Carlos (Universitat de Vic) ; Navarro Güere, Héctor (Universitat de Vic) ; García Medina, Irene (Universitat de Vic) ; Pardo Kuklinski, Hugo (Universitat de Vic) ; Soriano Clemente, Jaume, 1965- (Universitat Autònoma de Barcelona)
Communication mediated by mobile devices is one of the most dynamic sectors of the global economy and is transforming different aspects of our lives, including our ways of relating and our cultural production, distribution and consumption models. [...]
2009 - 10.3991/ijim.v3i3.814
International journal of interactive mobile technologies, Vol. 3 Núm. 3 (2009) , p. 47-54  
5.
16 p, 227.6 KB Marketing móvil en Cataluña : mapa de actores, contenidos y tendencias / Scolari, Carlos (Universitat de Vic) ; Navarro Güere, Héctor (Universitat de Vic) ; Pardo Kuklinski, Hugo (Universitat de Vic) ; García Medina, Irene (Universitat de Vic) ; Soriano Clemente, Jaume, 1965- (Universitat Autònoma de Barcelona)
El artículo presenta una parte de los resultados de una investigación realizada en 2008 donde se describen y analizan actores, contenidos y tendencias del marketing móvil en Cataluña. El marketing móvil está transformando las formas de comunicación publicitaria, ya que, al tratarse de un medio de comunicación unipersonal, directo e interactivo y gozar de una alta implantación en el mercado, hace que sea un instrumento especialmente atractivo para realizar muchos tipos de acciones de marketing. [...]
2009
Pensar la publicidad, Vol. 3 Núm. 1 (2009) , p. 147-162  
6.
17 p, 882.1 KB Interculturalidad y racionalidad comunicativa : las relaciones de los jóvenes migrantes en las redes sociales online en España / Soriano Clemente, Jaume, 1965- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Gutiérrez García, M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
¿Potencian las redes sociales online las relaciones interculturales entre los jóvenes migrantes? ¿Influyen este tipo de interacciones en la construcción de la identidad digital? Para dar respuesta a ambas cuestiones referimos los resultados de una parte del proyecto “Las relaciones sociales de los jóvenes migrantes en Internet desde la perspectiva de la interculturalidad” (CSO2011-24376). [...]
Do social network sites promote intercultural relationships between young migrants? Does this type of interaction have an influence on the creation of their digital identity? In order to answer these questions, we will analyse part of the results obtained in the fieldwork carried out in the project “The Social Relations of the Young Migrants in Internet from the Intercultural Perspective” (CSO2011-24376). [...]

2015 - 10.15581/003.28.1.sp.127-143
Communication&Society, Vol. 28, Num. 1 (2015)
2 documents
7.
2 p, 99.3 KB Interculturalitat i racionalitat comunicativa a les xarxes socials online / Soriano Clemente, Jaume, 1965- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació) ; Gutiérrez, María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
L’atemptat del passat mes de gener contra el setmanari satíric francès Charlie Hebdo ens obre un munt de dubtes sobre la convivència entre cultures diverses a la Unió Europea, sobretot entre els joves migrants. [...]
2015
UAB divulga, Febrer 2015  
8.
20 p, 212.6 KB Las mujeres ante la información sobre la violencia de género / Soriano Clemente, Jaume, 1965- (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació)
Son escasos los trabajos sobre la influencia de las noticias de malos tratos en las mujeres maltratadas. En 2001 llevamos a cabo un estudio sobre la recepción de estas noticias para el Institut Català de la Dona. [...]
2004
Sphera publica, Num. 4 (2004) , p. 151-170  
9.
14 p, 201.0 KB Anàlisi comparada d’audiències i consums culturals dels estrangers a Catalunya / Soriano Clemente, Jaume, 1965- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
L’objectiu de l’article és oferir una visió general del lloc que ocupa el consum de mitjans dels estrangers residents a Catalunya en el conjunt de l’oferta mediàtica i cultural, fer-ne visibles els patrons de consum, les diferències i les similituds d’aquests consums en comparació dels dels ciutadans autòctons i entre els diversos col·lectius d’estrangers. [...]
The aim of this article is to provide an overall view of foreigners' media consumption in Catalonia as part of all that is offered by the media and culture, to show their consumption patterns and to note the differences and similarities of consumption patterns between foreigners and natives and also within the different groups of foreign consumers. [...]

2010
Quaderns del CAC, Vol. 13, Núm. 34 (6 2010) , p. 79-92  
10.
18 p, 84.3 KB La pseudofeminización de la profesión periodística en España / Soriano Clemente, Jaume, 1965- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i Cièncias de la Comunicació) ; Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Este artículo se basa en parte del material obtenido en una investigación realizada para el Col·legi de Periodistes de Catalunya. Tras un examen de los datos sobre la inserción laboral de la mujer en el periodismo español, se enfrenta a la hipótesis dominante de la feminización de la profesión y defiende que debe hablarse más bien de una pseudofeminización. [...]
This article proposes the idea of the “Pseudofeminisation” of journalism in Spain in opposition to the hypothesis of Feminisation. Feminisation has been a dominant idea in the sociology of news in Spain for explaining the role of women journalists over the last fifteen years. [...]
Artikulu hau Col·legi de Periodistes de Catalunya delakoarentzat egindako ikerketa baten materialean oinarritzen da. Emakumea Espainiako kazetaritza-ren lanean nola sartzen den aztertu ondoren, lanbidearen feminizazioaren hipotesi nagusiari aurre egiten dio, eta pseudo-feminizazioaz hitz egitea hobe dela defendatzen du. [...]

2005
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 10, Núm. 19 (Noviembre 2005) , p. 35-52  

Articles : 13 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.