Resultats globals: 6 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 5 registres trobats
Materials acadèmics, 1 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
9 p, 2.6 MB Evaluar el grado de incorporación de la complejidad en las producciones del alumnado : propuesta de indicadores / Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Guilera, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Tarín Martínez, Rosa Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Fonolleda Riberaygua, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Pujol Villalonga, Rosa Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Durante los cursos académicos 2002-2003 y 2003-2004, desde el Departamento de Didáctica de la Matemática y las Ciencias Experimentales de la Universidad Autónoma de Barcelona, se han diseñado y aplicado diversas propuestas de currículum de formación inicial de profesorado tomando como referencia el paradigma de la complejidad. [...]
2004
Investigación en la escuela, Núm. 53 (2004) , p. 99-107  
2.
19 p, 247.5 KB Un modelo formativo para avanzar en la ambientalización curricular / Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Còmplex) ; Calafell Subirà, Genina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Còmplex) ; Granados Sánchez, Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Còmplex) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Còmplex) ; Tarín, Rosa Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Còmplex)
Se presenta una investigación de carácter cualitativo que pretende dar respuestas al diagnóstico compartido sobre el déficit en la formación de los equipos educativos en relación a la ambientalización curricular. [...]
It is presented a qualitative research that aims to provide answers to the shared diagnosis of the lack of training of educative teams concerning Curriculum Greening. We present a training model that has been implemented in a training activity addressed to teachers from primary and secondary education, and also to consultants of Environmental Education who belong to the Xarxa d'Escoles per a la Sostenibilitat de Catalunya (Network of Schools for the Sustainability of Catalonia). [...]

2012
Profesorado, Vol. 16, N. 2 (mayo-agosto 2012) , p. 145-163  
3.
4 p, 104.6 KB Saberes de las mujeres, currículo y plena ciudadanía / Solsona i Pairó, Núria (IES Josep Pla (Barcelona, Catalunya)) ; Estaña Viver, Josep Lluís (IES L'Estatut (Rubí, Catalunya)) ; Tarín, Rosa María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Garcia Pujol, Clara (Universitat Autònoma de Barcelona)
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-4  
4.
9 p, 292.9 KB Activitats generals del professorat de la secció (1 de juny 1984 - 28 de febrer 1985) / Montero Espinoza, Victor M. ; Quitllet Sabater, Rosa ; Tarín, Rosa María
1985 - 10.5565/rev/educar.582
Educar, N. 7 (1985) p. 155-163  
5.
7 p, 166.4 KB Llistat general d'ambits de treball educacional amb adults a Catalunya / Montero Espinoza, Victor M. ; Quitllet Sabater, Rosa ; Tarín, Rosa María
1985 - 10.5565/rev/educar.579
Educar, N. 7 (1985) p. 147-153  

Materials acadèmics 1 registres trobats  
1.
8 p, 58.1 KB Didàctica de les Ciències [21940] / Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Tarín, Rosa Maria ; Vilalta Murillo, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2009-10
Diplomat en Professorat d'EGB [452]  

Vegeu també: autors amb noms similars
4 Tarín, Rosa M..
5 Tarín, Rosa María
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.