Resultats globals: 79 registres trobats en 0.01 segons.
Contribucions a jornades i congressos, 21 registres trobats
Publicacions periòdiques, 3 registres trobats
Llibres i col·leccions, 45 registres trobats
Documents de recerca, 5 registres trobats
Materials didàctics, 2 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 3 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos 21 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
20 p, 3.6 MB Unit for innovation in higher education teaching IDES / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Conferència impartida a la Universidad de Tübbingen (Alemània). Març de 2008.
2008
Innovation in EEES at Tübbingen University. Tübbingen University, Alemanya, : 2008  
2.
29 p, 873.0 KB Del Campus Virtual (CV) a l'EEES sent més emprenedors / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Conferència dirigida al professorat de l'Escola de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB. Febrer de 2007.
2007
Jornada de Innovació Docent de l'Escola de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2007  
3.
133.0 KB Participants a la III Jornada d'Innovació docent / Jornada de Campus d'Innovació Docent (3a : 2006) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Les jornades van tenir lloc el 20 de setembre de 2006.
Recull de diversos materials sobre les Jornades, posters, crèdits, llistat de participants, recursos virtuals. . . ).

2006  
4.
1 p, 45.2 KB Jornades d'Innovació Docent (4es : 2007 : Bellaterra) / Jornades d'Innovació Docent de la UAB (4es : 2007 : Bellaterra, Catalunya) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Recull de diversos materials sobre les Jornades (posters, crèdits, llistat de participants, recursos virtuals. . . ).
2007
18 documents
5.
1 p, 798.5 KB La Innovació docent : projectes de millora de la qualitat docent (MQD) / Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 5es : 2008  
6.
1 p, 654.5 KB Grups d'Interès d'Innovació Docent en Educació Superior (GI-IDES) / Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 5es : 2008  
7.
1 p, 650.3 KB Pla de formació docent IDES - UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 5es : 2008  
8.
1 p, 1.1 MB Pla de formació docent : dades de participació / Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 5es : 2008  
9.
1 p, 9.8 KB Jornades d'Innovació Docent (5es : 2008 : Bellaterra) / Jornades d'Innovació Docent de la UAB (5es : 2008 : Bellaterra, Catalunya) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Recull de diversos materials sobre les Jornades (posters, crèdits, llistat de participants, recursos virtuals. . . ).
2008
15 documents
10.
7 p, 780.4 KB Revistes científiques en format digital a la UAB / Gallart Marsillas, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
2004
Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 1es : 2004  

Contribucions a jornades i congressos : 21 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 3 registres trobats  
1.
2 p, 124.8 KB Informatiu : IDES / Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior, 2010-2013
9 documents
2.
4 p, 207.0 KB Full d'experiències d'innovació docent en educació superior / Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior , 2006-2009
12 documents
3.
4 p, 899.2 KB Full d'innovació docent en educació superior / Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior , 2003-2008
21 documents

Llibres i col·leccions 45 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
10 p, 80.9 KB Millora de la metodologia docent i de l'avaluació de l'aprenentatge en l'assignatura Llatí i Cultura Clàssica / Puigvert i Planagumà, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
L'objectiu del present treball és oferir a la comunitat universitària el resultat de dos anys de recerca en humanitats. Es desenvolupa una web que inclou continguts teòrics, materials audiovisuals, bateries de preguntes d'autocorrecció, etc. [...]
El objetivo del presente trabajo es ofrecer a la comunidad universitaria el resultado de dos años de investigación en humanidades. Se desarrolla una web que incluye contenidos teóricos, materiales audiovisuales, baterías de preguntas de autocorrección, etc. [...]
The goal of this study is to offer the university community the outcome of two years of research in the Humanities. A website is being developed that includes theoretical contents, audiovisual materials, batteries of self-correcting questions and more. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 237-246
4 documents
2.
12 p, 163.3 KB Curs interactiu i multimèdia destinat a l'aprenentatge autònom de la prosòdia / de-la-Mota, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Marquina, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Rovira, Pere 1947- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Atès el pes de la tecnologia de la informació i la comunicació en la societat actual i el procés d'adaptació dels estudis a l'espai europeu d'educació superior en el qual són immerses les universitats, es fan necessàries noves vies d'aprenentatge, que facin possible tant l'estudi autònom com el tractament dels temes en entorns bimodals basats en la semipresencialitat. [...]
Visto el peso de la tecnología de la información y la comunicación en la sociedad actual y el proceso de adaptación de los estudios al espacio europeo de educación superior en el cual están inmersas las universidades, se hacen necesarias nuevas vías de aprendizaje, que hagan posible tanto el estudio autónomo como el tratamiento de los temas en entornos bimodales basados en la semipresencialidad. [...]
In view of the importance of information and communication technologies in today's society and the process of adapting educational programmes to the European Higher Education Area in which universities are enmeshed, there is a need for new ways of learning which make both independent study and dealing with the subjects in both classroom and out-of-classroom settings possible. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 225-236
4 documents
3.
12 p, 82.1 KB Adaptació a l'EEES en la formació de professionals en processament automàtic del llenguatge natural / Baqué Millet, Lorraine (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica) ; Catena, Àngels (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
La globalització ha suposat un augment exponencial de la comunicació multilingüe. Els progressos tecnològics associats a la democratització de l'accés a la informació i al coneixement global en una multitud de llengües, exigeix nous instruments multilingües que permetin gestionar i estructurar el flux de documents escrits i audiovisuals que es van produint. [...]
La globalización ha supuesto un aumento exponencial de la comunicación multilingüe. Los progresos tecnológicos asociados a la democratización del acceso a la información y al conocimiento global en una multitud de lenguas, exige nuevos instrumentos multilingües que permitan gestionar y estructurar el flujo de documentos escritos y audiovisuales que se van produciendo. [...]
Globalisation has meant an exponential increase in multilingual communication. The technological advances associated with the democratisation of access to information and global knowledge in a multitude of languages require new multilingual instruments that enable us to manage and organise the flow of written and audiovisual documents that are being produced. [...]

IDES : 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 213-224
4 documents
4.
8 p, 69.0 KB Acció directa per reforçar l'estudi autònom i semipresencial dels estudiants en les matèries de cultura de la Llicenciatura de Filologia Anglesa mitjançant la creació d'una pàgina web interactiva / Hand, Felicity (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Martín Alegre, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Els nostres estudiants de segon cicle han aconseguit un alt nivell d'anglès escrit i parlat, però tenen greus buits de coneixements sobre esdeveniments culturals i històrics en el món de parla anglesa. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 205-212
3 documents
5.
8 p, 69.0 KB Acció directa per millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de primer. Curs de gramàtica descriptiva de l'anglès / Curell, Hortènsia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Cuartero Torres, Néstor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Aquest projecte té com a objectiu principal millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de dues assignatures troncals de primer curs de la titulació de Filologia Anglesa, Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva I i Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva II. [...]
Este proyecto tiene como objetivo principal mejorar las condiciones de aprendizaje de los estudiantes de dos asignaturas troncales de primer curso de la titulación de Filología Inglesa: Lengua Inglesa: Gramática Descriptiva I y Lengua Inglesa: Gramática Descriptiva II. [...]
The primary goal of this project is to improve the learning conditions of students in two core courses in the first year of the degree programme in English Language and Literature, English Language: Descriptive Grammar I and II. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 197-204
4 documents
6.
12 p, 81.1 KB PELEU : Portafolis europeu de llengües per a l'ensenyament universitari / Campà, Angels (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
El Marc europeu comú de referència per a les llengües (MERCL) publicat pel Consell d'Europa ha marcat una base comuna sobre la qual treballar per tal de salvar les diferències entre els sistemes educatius dels diferents països i poder homogeneïtzar criteris en l'aprenentatge de llengües. [...]
El Marco europeo común de referencia para las lenguas (MERCL) publicado por el Consejo de Europa ha marcado una base común sobre la cual trabajar con el fin de salvar las diferencias entre los sistemas educativos de los diferentes países y poder homogeneizar criterios en el aprendizaje de lenguas. [...]
The Common European Framework of Reference for Languages (CEFRL) published by the Council of Europe has laid down a common foundation on which we can work to minimise the differences among the educational systems in the different countries and standardise the criteria in language learning. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 185-196
3 documents
7.
10 p, 80.6 KB Multimèdia i educació artística : un model metodològic dels estudis de Magisteri en el marc de l'espai europeu d'educació superior / Torres, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Font i Solà, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Aquest projecte consisteix en l'elaboració d'un arxiu amb material digital d'ampliació i suport a la docència presencial. Amb aquest material, es pretén fer una aportació metodològica per facilitar el treball autònom dels estudiants en l'adquisició de les seves competències professionals, en el sentit dels crèdits europeus ECTS. [...]
Este proyecto consiste en la elaboración de un archivo con material digital de ampliación y apoyo a la docencia presencial. Con este material, se pretende hacer una aportación metodológica por facilitar el trabajo autónomo de los estudiantes en la adquisición de sus competencias profesionales, en el sentido de los créditos europeos ECTS. [...]
This project consists of developing an archive of digital material to expand on and support classroom teaching. With this material, the goal is to make a methodological contribution to facilitate students' independent learning in acquiring their professional competences within the framework of the European ECTS credits. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 173-182
5 documents
8.
10 p, 71.7 KB Coordinació entre assignatures i implicació de l'alumnat / Ribas Seix, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Bigas i Salvador, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Guasch, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Milian, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Màrquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
La coordinació entre el professorat de diferents disciplines és normalment una assignatura pendent a les etapes universitàries. En aquest cas, s'ha portat a terme conjuntament entre dues assignatures de la titulació de Mestre. [...]
La coordinación entre el profesorado de diferentes disciplinas es normalmente una asignatura pendiente en las etapas universitarias. En este caso, se ha llevado a cabo conjuntamente entre dos asignaturas de la titulación de Maestro de Educación Primaria una parte de los respectivos programas que tienen una serie de puntos en común. [...]
Coordination between faculty from different disciplines is usually a weak point at universities. In this case, the coordination was conducted jointly between two courses in the Primary School Teaching degree, in part of the respective programmes that have a series of points in common. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 163-172
3 documents
9.
14 p, 89.6 KB La didàctica en un entorn virtual interuniversitari : experimentació d'ECTS basada en TIC / Tejada Fernández, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Jurado de los Santos, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Navío Gámez, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ruiz, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Mas Torelló, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ferrández Lafuente, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Pío González, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Jiménez, José Miguel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Fandos Igado, Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En el context actual de desenvolupament tecnològic i de construcció de l'espai europeu d'educació superior emergeixen les necessitats d'adaptació a les noves exigències de treball didàctic d'estratègies propiciades pel mateix sistema de crèdits (ECTS). [...]
En el contexto actual de desarrollo tecnológico y de construcción del Espacio Europeo de Educación Superior emergen las necesidades de adaptación a las nuevas exigencias de trabajo didáctico de estrategias propiciadas por el propio sistema de créditos (ECTS). [...]
In today's environment of technological development and the construction of the European Higher Education Area, new needs are emerging to adapt to the new demands of teaching using strategies being promoted by the credit system (ECTS). [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 149-162
3 documents
10.
12 p, 86.3 KB Ensenyant en anglès a la universitat, una experiència compartida / Feixas, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Codó, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
El treball que presentem recull un conjunt de reflexions que un grup de sis docents de diferents departaments de la Facultat de Ciències de l'Educació ha obtingut sobre l'experiència d'ensenyar les assignatures en llengua anglesa a la titulació de Mestre. [...]
El trabajo que presentamos recopila un conjunto de reflexiones que un grupo de seis docentes de diferentes departamentos de la Facultad de Ciencias de la Educación ha obtenido sobre la experiencia de enseñar las asignaturas en lengua inglesa en la titulación de Maestro, especialidad en Lengua Extranjera, y algunas estrategias docentes que han llevado a cabo con el fin de hacerla más efectiva. [...]
The study discussed in this article compiles a set of reflections of a group of six educators from different departments within the Faculty of Education on the experience of teaching their courses in English in the Foreign Language Teaching degree programme, as well as some teaching strategies they have used to make it more effective. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 137-148
3 documents

Llibres i col·leccions : 45 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
26 p, 540.4 KB Metodologies docents actives / Martínez, Maite ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Material de treball del curs dirigit al professorat de la UAB. Organitzat per la Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior (IDES) de la UAB. Novembre de 2007.
2007  
2.
25 p, 1.5 MB Las titulaciones en el EEES / Martínez, Maite ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Material de treball del curs dirigit al professorat de la Fundació Universitària Bages (FUB) i de la Facultat de Psicologia de la UAB. Maig de 2007.
2006  
3.
75 p, 1.6 MB Les TIC : un instrument per a la innovació docent / Martínez, Maite ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Material de treball del curs dirigit al professorat de la Fundació Universitària Bages (FUB). Maig de 2006.
2006  
4.
32 p, 1.1 MB Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) : què és i com ens afecta Bolonya? / Martínez, Maite ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Material de treball del curs dirigit al Personal d'Administració i Serveis (PAS) de la UAB. Organitzat per la Unitat de Formació per al PAS de la UAB de Octubre a Desembre del 2007.
2007  
5.
32 p, 817.6 KB Qué són les competències? / Martínez, Maite ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Sabaté Diaz, Sarai ; Marzo, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Material de treball del curs dirigit al professorat de la UAB. Organitzat dins del Pla de Formació del professorat, per la Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior (IDES) de la UAB. Febrer de 2008.
2008  

Materials didàctics 2 registres trobats  
1.
55 p, 688.0 KB El procés de seguiment i acreditació de titulacions / Valderrama, Elena ; Vivas, Jesús ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Sessions formatives per als coordinadors de les titulacions que han de realitzar el seguiment de les titulacions adaptades a l'EEES.
2010 (Formació de coordinadors per al seguiment de les titulacions. Sessió 2)  
2.
18 p, 260.1 KB Curs de Formació de Coordinadors/es pel Seguiment de les Titulacions / Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Sessions formatives per als coordinadors de les titulacions que han de realitzar el seguiment de les titulacions adaptades a l'EEES.
IDES 2010 (Formació de coordinadors per al seguiment de les titulacions. Sessió 1)
2 documents

Documents gràfics i multimèdia 3 registres trobats  
1.
800x600, 139.6 KB Fotografies de les III Jornades de Campus d'Innovació Docent de la UAB : 20 de setembre de 2006 / Jornades d'Innovació Docent de la UAB (3es : 2006 : Bellaterra, Catalunya) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Bellaterra : UAB, IDES, 2006
15 documents
2.
1024x682, 143.5 KB Fotografies de les IV Jornades d'Innovació Docent de la UAB : 13 i 20 de setembre de 2007 / Jornades d'Innovació Docent de la UAB (4es : 2007 : Bellaterra, Catalunya) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Bellaterra : UAB, IDES, 2007
48 documents
3.
1024x681, 235.8 KB Fotografies de les V Jornades d'Innovació Docent de la UAB : 17 i 18 de setembre de 2008 / Jornades d'Innovació Docent de la UAB (5es : 2008 : Bellaterra, Catalunya) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Bellaterra : UAB, IDES, 2008
30 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.