Resultats globals: 8 registres trobats en 0.04 segons.
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles, 4 registres trobats
Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
255 p, 4.8 MB La Educación para Todos en América Latina. Estudios sobre las desigualdades y la agenda política en educación / Rambla, Francesc Xavier, 1966-, ed. (Universitat Autonònoma de Barcelona) ; Acedo, Clementina ; Couceiro López, Mariña ; Curran Fábregas, Marta ; Dávila Balsera, Paulí ; Dale, Robert ; Feldfeber, Myriam ; Ferrer, Ferran ; Gallego Duque, Liliana ; Jacovkis, Judith ; Mediavilla, Mauro ; Naya Garmendia, Luis M. ; Novelli, Mario ; Opertti, Renato ; Pereira, Rosângela ; Robertson, Susan ; Saforcada, Fernanda ; Serna, Miguel ; Tarabini, Aina ; Verger, Antoni ; Villaseñor, Karla
Buenos Aires Miño y Dávila 2012 (Educación, Globalización y Desarrollo)  
2.
6 p, 78.5 KB Conclusiones : Algunas características particulares de la Educación para Todos en América Latina / Rambla, Francesc Xavier, 1966- ; Couceiro, Mariña ; Villaseñor, Karla
Buenos Aires Miño y Dávila 2012
La Educación para Todos en América Latina. Estudios sobre las desigualdades y la agenda política en educación, 2012
2 documents

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
209 p, 3.4 MB Un Buen inicio : indicadores de buenas prácticas de AEPI en Puebla, México / Villaseñor Palma, Karla Monserratt ; Ferrer i Julià, Ferran, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Úcar, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
El marco general de esta tesis ha sido el Proyecto EDUTODOS: Progresos y limitaciones de la Educación para Todos: la política de la agenda educativa, la tendencia de las desigualdades educativas y la calidad de la democracia en América Latina, del Grupo Interdisciplinar sobre Políticas Educativas de la Universidad Autónoma de Barcelona y la Universidad de Barcelona. [...]
The general framework of this thesis was the EDUTODOS Project. Progress and limitations of the Education for All: policy of educational agenda, the trend of educational inequalities, and the quality of democracy in Latin America, of the Interdisciplinary Group on Educational Policy (Autonomous University of Barcelona and University of Barcelona). [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
2.
51 p, 830.8 KB Pla marc d'avaluació participativa dels plans comunitaris de Catalunya / Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Nuñez Lopez, Hector ; Villaseñor Palma, Karla ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Grup d'Anàlisi de Polítiques Educatives i de Formació (GAPEF) ; Grup Interuniversitari de Polítiques Educatives (GIPE)
La democràcia i el bon govern d'una comunitat solen ser pensats més en termes de què és el que s'ha fet per i per a les persones, que en quina ha estat la seva participació en allò que s'ha fet (Steve, 2007). [...]
2011  

Articles 4 registres trobats  
1.
2 p, 503.4 KB Reseñas / Villaseñor Palma, Karla
Obra ressenyada: M. J. MARTÍNEZ USARRALDE (Coord. ). Educación Internacional. Valencia: Tirant lo Blanch, 2009.
2010
Revista de educación (Madrid), Vol. 352 (Mayo-Agosto 2010) , p. 645-646  
2.
7 p, 3.7 MB The Spanish training system : a qualitative analysis / Espona Barcons, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ; Fernández-Salinero Miguel, Carolina (Universidad Complutense de Madrid) ; Villaseñor Palma, Karla Monserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. GIPE (Grup Interdisciplinari de Polítiques Educatives)) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. GIPE (Grup Interdisciplinari de Polítiques Educatives))
2014
Elm: European lifelong learning magazine, 2014  
3.
2 p, 771.4 KB El capital social en la Biblioteca de Humanidades / Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Villaseñor, Karla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Anàlisi del capital social de la Biblioteca d'Humanitats de la UAB.
2010
Biblioteca Informacions, Núm. 38 (abril 2010) , p. 12-13  
4.
15 p, 320.2 KB El capital social en la biblioteca universitaria / Villaseñor Palma, Karla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Este trabajo es una aproximación al conocimiento sobre cómo se genera el capital social en una institución pública como la UAB partiendo de uno de sus principales elementos: la biblioteca. El propósito fue identificar y describir qué acciones de los bibliotecarios generan capital social, basándonos en la Teoría Fundamentada y el método de las comparaciones constantes. [...]
This work is an approach to the knowledge about how social capital is generated in a public institution like the UAB, starting from one of its main elements: the library. The purpose was to identify and describe what actions of librarians generate social capital, based on some grounded theory principles and the constant comparison method. [...]

2011
Boletín de la Asociación Andaluza de Bibliotecarios, N. 102 (Julio-Diciembre 2011) , p. 50-64  

Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.