Resultats globals: 20 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 19 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
312 p, 2.6 MB Making sense of corporate social responsability in Spanish and Danish frontrunners / Zinenko, Anna ; Rovira Val, Ma. Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Lehmann, Martin, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals
En los últimos años, el modelo de guía del desarrollo sostenible y sus derivados corporativos, conocidos como Responsabilidad Social Corporativa (RSC) o Sostenibilidad Empresarial, se han vuelto populares en el mundo de los negocios. [...]
In recent years, the guiding model of sustainable development and its corporate derivatives, known as Corporate Social Responsibility (CSR) or Corporate Sustainability (CS), have become popular in the business world. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  

Materials acadèmics 19 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
5 p, 105.3 KB Màrqueting Turístic [104954] / Zinenko, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
En la present assignatura, s'explicaran els conceptes fonamentals del Marketing, els principals sistemes d'anàlisi del mercat i de l'entorn (cultural, polític i econòmic), així com els instruments i les tècniques més rellevants a aplicar a les fases prèvies de la presa de decisions comercials. [...]
This course explains the basic concepts of Marketing, the leading analysis systems of the market and business environment (cultural, political and economic), and the tools and techniques to be applied at the preliminary stages of business decision-making, as well as the variables related to consumer behaviour, product positioning and the main techniques of marketing research. [...]
Este curso explica los conceptos básicos de Marketing, los principales sistemas de análisis del mercado y del entorno (cultural, político y económico) empresarial, así como las herramientas y técnicas a aplicar en las etapas preliminares de toma de decisiones empresariales, así como las variables relacionadas con el comportamiento del consumidor, posicionamiento del producto y las principales técnicas de investigación de marketing. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
2.
6 p, 109.3 KB Treball de Final de Grau [101239] / Noguera Noguera, Maria ; Zinenko, Anna ; Díaz-Soria, Inmaculada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
El TFG (Treball Final de Grau) es la culminació d'un aprenentatge de quatre cursos on es veuen reflectides les competències adquirides, així com la seva aplicació i desenvolupament i esta orientat a avaluar l'assoliment i la consolidació integrada de les competències específiques i transversals associades al programa formatiu d'aquest títol de Grau. [...]
The Bachelor's Degree Final Project (DFP) is the culmination of a four-year learning process which reflects the competences acquired, as well as their application and development. It aims at evaluating the achievement and integrated consolidation of the specific and transversal competences associated with the formative program of the Bachelor Degree in Tourism. [...]
El TFG (Trabajo Final de Grado) es la culminación de un aprendizaje de cuatro cursos donde se ven reflejadas las competencias adquiridas, así como su aplicación y desarrollo y esta orientado a evaluar el logro y la consolidación integrada de las competencias específicas y transversales asociadas al programa formativo de este título de Grado. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
3.
6 p, 106.4 KB Màrqueting estratègic [101210] / Zinenko, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
En la present assignatura, s'explicaran les principals decisions associades a les variables que composen el mix de marketing; a saber, les decisions associades al desenvolupament de nous productes, les estratègies de preus, les estratègies de comunicació i, per últim, les estratègies associades a la distribució dels productes turístics. [...]
This course explains the main decisions in relation to the variables that make up the marketing mix; namely, the decisions associated with new product development, pricing strategies, communication strategies, as well as strategies associated with the distribution of touristic products. [...]
Este curso explica las principales decisiones en relación con las variables que conforman el Marketing mix; Las decisiones asociadas al desarrollo de nuevos productos, las estrategias de precios, las estrategias de comunicación, así como las estrategias asociadas a la distribución de productos turísticos. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
4.
5 p, 105.6 KB Màrqueting Turístic [104954] / Zinenko, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En la present assignatura, s'explicaran els conceptes fonamentals del Marketing, els principals sistemes d'anàlisi del mercat i de l'entorn (cultural, polític i econòmic), així com els instruments i les tècniques més rellevants a aplicar a les fases prèvies de la presa de decisions comercials. [...]
This course explains the basic concepts of Marketing, the leading analysis systems of the market and business environment (cultural, political and economic), and the tools and techniques to be applied at the preliminary stages of business decision-making, as well as the variables related to consumer behaviour, product positioning and the main techniques of marketing research. [...]
Este curso explica los conceptos básicos de Marketing, los principales sistemas de análisis del mercado y del entorno (cultural, político y económico) empresarial, así como las herramientas y técnicas a aplicar en las etapas preliminares de toma de decisiones empresariales, así como las variables relacionadas con el comportamiento del consumidor, posicionamiento del producto y las principales técnicas de investigación de marketing. [...]

2022-23
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
5.
5 p, 107.9 KB Treball de Final de Grau [101239] / Zinenko, Anna ; Molina Hoyo, Monica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
El TFG (Treball Final de Grau) es la culminació d'un aprenentatge de quatre cursos on es veuen reflectides les competències adquirides, així com la seva aplicació i desenvolupament i esta orientat a avaluar l'assoliment i la consolidació integrada de les competències específiques i transversals associades al programa formatiu d'aquest títol de Grau. [...]
The Bachelor's Degree Final Project (DFP) is the culmination of a four-year learning process which reflects the competences acquired, as well as their application and development. It aims at evaluating the achievement and integrated consolidation of the specific and transversal competences associated with the formative program of the Bachelor Degree in Tourism. [...]
El TFG (Trabajo Final de Grado) es la culminación de un aprendizaje de cuatro cursos donde se ven reflejadas las competencias adquiridas, así como su aplicación y desarrollo y esta orientado a evaluar el logro y la consolidación integrada de las competencias específicas y transversales asociadas al programa formativo de este título de Grado. [...]

2022-23
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
6.
5 p, 105.2 KB Màrqueting estratègic [101210] / Zinenko, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En la present assignatura, s'explicaran les principals decisions associades a les variables que composen el mix de marketing; a saber, les decisions associades al desenvolupament de nous productes, les estratègies de preus, les estratègies de comunicació i, per últim, les estratègies associades a la distribució dels productes turístics. [...]
This course explains the main decisions in relation to the variables that make up the marketing mix; namely, the decisions associated with new product development, pricing strategies, communication strategies, as well as strategies associated with the distribution of touristic products. [...]
Este curso explica las principales decisiones en relación con las variables que conforman el Marketing mix; Las decisiones asociadas al desarrollo de nuevos productos, las estrategias de precios, las estrategias de comunicación, así como las estrategias asociadas a la distribución de productos turísticos. [...]

2022-23
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
7.
5 p, 105.4 KB Màrqueting Turístic [104954] / Zinenko, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En la present assignatura, s'explicaran els conceptes fonamentals del Marketing, els principals sistemes d'anàlisi del mercat i de l'entorn (cultural, polític i econòmic), així com els instruments i les tècniques més rellevants a aplicar a les fases prèvies de la presa de decisions comercials. [...]
This course explains the basic concepts of Marketing, the leading analysis systems of the market and business environment (cultural, political and economic), and the tools and techniques to be applied at the preliminary stages of business decision-making, as well as the variables related to consumer behaviour, product positioning and the main techniques of marketing research. [...]
Este curso explica los conceptos básicos de Marketing, los principales sistemas de análisis del mercado y del entorno (cultural, político y económico) empresarial, así como las herramientas y técnicas a aplicar en las etapas preliminares de toma de decisiones empresariales, así como las variables relacionadas con el comportamiento del consumidor, posicionamiento del producto y las principales técnicas de investigación de marketing. [...]

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
8.
5 p, 106.3 KB Treball de Final de Grau [101239] / Zinenko, Anna ; Bravo Soler, Olga ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
El TFG (Treball Final de Grau) es la culminació d'un aprenentatge de quatre cursos on es veuen reflectides les competències adquirides, així com la seva aplicació i desenvolupament i esta orientat a avaluar l'assoliment i la consolidació integrada de les competències específiques i transversals associades al programa formatiu d'aquest títol de Grau. [...]
The Bachelor's Degree Final Project (DFP) is the culmination of a four-year learning process which reflects the competences acquired, as well as their application and development. It aims at evaluating the achievement and integrated consolidation of the specific and transversal competences associated with the formative program of the Bachelor Degree in Tourism. [...]
El TFG (Trabajo Final de Grado) es la culminación de un aprendizaje de cuatro cursos donde se ven reflejadas las competencias adquiridas, así como su aplicación y desarrollo y esta orientado a evaluar el logro y la consolidación integrada de las competencias específicas y transversales asociadas al programa formativo de este título de Grado. [...]

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
9.
5 p, 105.2 KB Màrqueting estratègic [101210] / Zinenko, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En la present assignatura, s'explicaran les principals decisions associades a les variables que composen el mix de marketing; a saber, les decisions associades al desenvolupament de nous productes, les estratègies de preus, les estratègies de comunicació i, per últim, les estratègies associades a la distribució dels productes turístics. [...]
This course explains the main decisions in relation to the variables that make up the marketing mix; namely the decisions associated with new product development, pricing strategies, communication strategies, as well as strategies associated with the distribution of touristic products. [...]
Este curso explica las principales decisiones en relación con las variables que conforman el Marketing mix; Las decisiones asociadas al desarrollo de nuevos productos, las estrategias de precios, las estrategias de comunicación, así como las estrategias asociadas a la distribución de productos turísticos. [...]

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
10.
5 p, 105.0 KB Màrqueting Turístic [104954] / Zinenko, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En la present assignatura, s'explicaran els conceptes fonamentals del Marketing, els principals sistemes d'anàlisi del mercat i de l'entorn (cultural, polític i econòmic), així com els instruments i les tècniques més rellevants a aplicar a les fases prèvies de la presa de decisions comercials. [...]
Este curso explica los conceptos básicos de Marketing, los principales sistemas de análisis del mercado y del entorno (cultural, político y económico) empresarial, así como las herramientas y técnicas a aplicar en las etapas preliminares de toma de decisiones empresariales, así como las variables relacionadas con el comportamiento del consumidor, posicionamiento del producto y las principales técnicas de investigación de marketing. [...]

2020-21
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents

Materials acadèmics : 19 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.