Resultats globals: 12 registres trobats en 0.04 segons.
Materials acadèmics, 12 registres trobats
Materials acadèmics 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
5 p, 106.6 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / Osa Chaparro, Nuria de la ; Guillamon Cano, Noemí ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, s'espera que l'estudiant sigui capaç de: Obtenir i identificar les dades més rellevants d'una història clínica infantil/adolescent a fi de formular hipòtesis de diagnòstic i planificar el procès d'avaluació. [...]
At the end of the semester the student is supposed to be able to do the following. Obtain and identify the main clinical information from the patient and family in order to plan the assessment process Know about the main assessment instruments: application and interpretation.
Al finalizar la asignatura, se espera que el estudiante sea capaz de: Obtener y identificar los datos más relevantes de una historia clínica infantil/adolescente con el fin de formular hipótesis de diagnóstico y planificar el proceso de evaluación. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
2.
4 p, 103.4 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / Osa, Nuria de la ; Guillamón Cano, Noemí ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, s'espera que l'estudiant sigui capaç de: Obtenir i identificar les dades més rellevants d'una història clínica infantil/adolescent a fi de formular hipòtesis de diagnòstic i planificar el procès d'avaluació. [...]
At the end of the semester the student is supposed to be able to do the following. Obtain and identify the main clinical information from the patient and family in order to plan the assessment process Know about the main assessment instruments: application and interpretation.
Al finalizar la asignatura, se espera que el estudiante sea capaz de: Obtener y identificar los datos más relevantes de una historia clínica infantil/adolescente con el fin de formular hipótesis de diagnóstico y planificar el proceso de evaluación. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
3.
4 p, 102.1 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / Osa, Nuria de la ; Rubio Muriel, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, s'espera que l'estudiant sigui capaç de: Obtenir i identificar les dades més rellevants d'una història clínica infantil/adolescent a fi de formular hipòtesis de diagnòstic i planificar el procès d'avaluació. [...]
At the end of the semester the student is supposed to be able to do the following. Obtain and identify the main clinical information from the patient and family in order to plan the assessment process Know about the main assessment instruments: application and interpretation.
Al finalizar la asignatura, se espera que el estudiante sea capaz de: Obtener y identificar los datos más relevantes de una historia clínica infantil/adolescente con el fin de formular hipótesis de diagnóstico y planificar el proceso de evaluación. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
4.
4 p, 102.2 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / Osa, Nuria de la ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, s'espera que l'estudiant sigui capaç de: Obtenir i identificar les dades més rellevants d'una història clínica infantil/adolescent a fi de formular hipòtesis de diagnòstic i planificar el procès d'avaluació. [...]
Al finalizar la asignatura, se espera que el estudiante sea capaz de: Obtener y identificar los datos más relevantes de una historia clínica infantil/adolescente con el fin de formular hipótesis de diagnóstico y planificar el proceso de evaluación. [...]

2020-21
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
5.
4 p, 101.1 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / Osa, Nuria de la ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, s'espera que l'estudiant sigui capaç de: Obtenir i identificar les dades més rellevants d'una història clínica infantil/adolescent a fi de formular hipòtesis de diagnòstic i planificar el procès d'avaluació. [...]
Al finalizar la asignatura, se espera que el estudiante sea capaz de: Obtener y identificar los datos más relevantes de una historia clínica infantil/adolescente con el fin de formular hipótesis de diagnóstico y planificar el proceso de evaluación. [...]

2019-20
Grau en Psicologia [954]
3 documents
6.
3 p, 72.8 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / Osa, Nuria de la ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, s'espera que l'estudiant sigui capaç de: Obtenir i identificar les dades més rellevants d'una història clínica infantil/adolescent a fi de formular hipòtesis de diagnòstic. [...]
2018-19
Grau en Psicologia [954]
3 documents
7.
3 p, 72.3 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / Osa, Nuria de la ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, s'espera que l'estudiant sigui capaç de: Identificar les dades més rellevants d'una història clínica infantil/adolescent a fi de formular hipòtesis de diagnòstic. Conèixer el procediment d'aplicació i valoració de les principals tècniques d'avaluació psicològica, en les diferents àrees i problemes del desenvolupament Identificar i delimitar els problemes principals a fi de poder proposar les línies bàsiques del procés d'intervenció.
2017-18
Grau en Psicologia [954]  
8.
3 p, 72.3 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / Osa, Nuria de la ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, s'espera que l'estudiant sigui capaç de: Identificar les dades més rellevants d'una història clínica infantil/adolescent a fi de formular hipòtesis de diagnòstic. Conèixer el procediment d'aplicació i valoració de les principals tècniques d'avaluació psicològica, en les diferents àrees i problemes del desenvolupament Identificar i delimitar els problemes principals a fi de proposar les línies bàsiques del procés d'intervenció.
2016-17
Grau en Psicologia [954]  
9.
3 p, 26.6 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / Osa, Nuria de la ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, s'espera que l'estudiant sigui capaç de: Identificar les dades més rellevants d'una història clínica infantil/adolescent a fi de formular hipòtesis de diagnòstic. Conèixer el procediment d'aplicació i valoració de les principals tècniques d'avaluació psicològica, en les diferents àrees i problemes del desenvolupamentI Identificar i delimitar els problemes principals a fi de proposar les línies bàsiques del procés d'intervenció.
2015-16
Grau en Psicologia [954]  
10.
5 p, 108.3 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / Costas i Moragas, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'avaluació psicològica és el procés que precedeix qualsevol tipus d'intervenció. Per tant, l'actitud del professional ha de ser especialment receptiva a tota mena de problemes que pugui presentar el pacient. [...]
2013-14  

Materials acadèmics : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.