Resultats globals: 12 registres trobats en 0.02 segons.
Materials acadèmics, 12 registres trobats
Materials acadèmics 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
5 p, 108.4 KB Màrqueting i Gestió Documental [103133] / Gonzalez Quesada, Alfonso ; Jimenez Lopez, Maria Angeles ; Martorell Castellano, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Saber identificar mercats i públics. 2. Comprendre l'abast de les eines i recursos bàsics del màrqueting analític i saber aplicar-los. 3. Conèixer l'abast de les principals tipologies de fonts i recursos d'informació. [...]
1. Know how to identify markets and audiences. 2. Understand the scope of the basic tools and resources for analytical marketing and know how to apply them. 3. Know the scope of the main types of information sources and resources. [...]
1. Saber identificar mercados y públicos. 2. Comprender el alcance de las herramientas y recursos básicos del marketing analítico y saber aplicarlos. 3. Conocer el alcance de las principales tipologías de fuentes y recursos de información. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
2.
5 p, 109.6 KB Màrqueting i Gestió Documental [103133] / González Quesada, Alfonso ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Saber identificar mercats i públics. 2. Comprendre l'abast de les eines i recursos bàsics en el màrqueting analític i saber aplicar-los. 3. Conèixer l'abast de les principals tipologies de fonts i recursos d'informació. [...]
1. Know how to identify markets and audiences. 2. Understand the scope of the basic tools and resources for analytical marketing and know how to apply them. 3. Know the scope of the main types of information sources and resources. [...]
1. Saber identificar mercados y públicos. 2. Comprender el alcance de las herramientas y recursos básicos al marketing analítico y saber aplicarlas. 3. Conocer el alcance de las principales tipologías de fuentes y recursos de información. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
3.
5 p, 107.7 KB Màrqueting i Gestió Documental [103133] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Saber identificar mercats i públics. 2. Comprendre l'abast de les eines i recursos bàsics en el màrqueting analític i saber aplicar-los. 3. Conèixer l'abast de les principals tipologies de fonts i recursos d'informació. [...]
1. Know how to identify markets and audiences. 2. Understand the scope of the basic tools and resources for analytical marketing and know how to apply them. 3. Know the scope of the main types of information sources and resources. [...]
1. Saber identificar mercados y públicos. 2. Comprender el alcance de las herramientas y recursos básicos al marketing analítico y saber aplicarlas. 3. Conocer el alcance de las principales tipologías de fuentes y recursos de información. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
4.
8 p, 118.1 KB Màrqueting i Gestió Documental [103133] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Saber identificar mercats i públics. Comprendre l'abast de les eines i recursos bàsics en el màrqueting analític i saber aplicar-los. Saber usar les principals tipologies de fonts i recursos d'informació. [...]
Saber identificar mercados y públicos. Comprender el alcance de las herramientas y recursos básicos en el márqueting analítico y saberlos aplicar. Saber usar las principales tipologías de fuentes y recursos de información. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
5.
7 p, 115.7 KB Màrqueting i Gestió Documental [103133] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Saber identificar mercats i públics. Comprendre l'abast de les eines i recursos bàsics en el màrqueting analític i saber aplicar-los. Saber usar les principals tipologies de fonts i recursos d'informació. [...]
Saber identificar mercados y públicos. Comprender el alcance de las herramientas y recursos básicos en el márqueting analítico y saberlos aplicar. Saber usar las principales tipologías de fuentes y recursos de información. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
6.
7 p, 92.5 KB Màrqueting i Gestió Documental [103133] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Saber identificar mercats i públics. Comprendre l'abast de les eines i recursos bàsics en el màrqueting analític i saber aplicar-los. Saber usar les principals tipologies de fonts i recursos d'informació. [...]
Saber identificar mercados y públicos. Comprender el alcance de las herramientas y recursos básicos en el márqueting analítico y saberlos aplicar. Saber usar las principales tipologías de fuentes y recursos de información. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
7.
7 p, 91.9 KB Màrqueting i Gestió Documental [103133] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Saber identificar mercats i públics. Comprendre l'abast de les eines i recursos bàsics en el màrqueting analític i saber aplicar-los. Saber usar les principals tipologies de fonts i recursos d'informació. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
7 p, 92.5 KB Màrqueting i Gestió Documental [103133] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Saber identificar mercats i públics. Comprendre l'abast de les eines i recursos bàsics en el màrqueting analític i saber aplicar-los. Saber usar les principals tipologies de fonts i recursos d'informació. [...]
2016-17
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
7 p, 39.6 KB Màrqueting i Gestió Documental [103133] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Saber identificar mercats i públics. Comprendre l'abast de les eines i recursos bàsics en el màrqueting analític i saber aplicar-los. Saber usar les principals tipologies de fonts i recursos d'informació. [...]
2015-16
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
7 p, 117.2 KB Màrqueting i Gestió Documental [103133] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Saber identificar mercats i públics. Comprendre l'abast de les eines i recursos bàsics en el màrqueting analític i saber aplicar-los. Saber usar les principals tipologies de fonts i recursos d'informació. [...]
2014-15
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materials acadèmics : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.