Resultats globals: 11 registres trobats en 0.02 segons.
Materials acadèmics, 11 registres trobats
Materials acadèmics 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
4 p, 104.1 KB Psicologia i Màrqueting [103246] / Castellano-Tejedor, Carmina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Objectiu principal: Donar a conèixer els fonaments de la psicologia aplicats al màrqueting, tenint en compte aspectes del funcionament propi de l'individu (variables individuals, processos psicològics bàsics), així com factors socioculturals (variables interpersonals i socials) que poden influir en el procés d'adquisició o compra d'un producte o un servei, així com descriure l'impacte de totes aquestes variables en les decisions i estratègies de comunicació empresarials. [...]
Main objective: To unveil the fundamentals of psychology applied to marketing, considering aspects of the individual's own functioning (individual variables, basic psychological processes), as well as sociocultural factors (interpersonal and social variables) that may influence the acquisition or purchase process of a product or a service, as well as to describe the impact of all these variables on the different business' decisions and communication strategies. [...]
Objetivo principal: Dar a conocer los fundamentos de la psicología aplicados al marketing, teniendo en cuenta aspectos del funcionamiento propio del individuo (variables individuales, procesos psicológicos básicos), así como factores socioculturales (variables interpersonales y sociales) que pueden influir en el proceso de adquisición o compra de un producto o un servicio, así como describir el impacto de todas estas variables en las diferentes decisiones y estrategias de comunicación empresariales. [...]

2023-24
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]
3 documents
2.
3 p, 102.3 KB Psicologia i Màrqueting [103246] / Castellano-Tejedor, Carmina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Objectiu principal: Donar a conèixer els fonaments de la psicologia aplicats al màrqueting, tenint en compte aspectes del funcionament propi de l'individu (variables individuals, processos psicològics bàsics), així com factors socioculturals (variables interpersonals i socials) que poden influir en el procés d'adquisició o compra d'un producte o un servei, així com descriure l'impacte de totes aquestes variables en les decisions i estratègies de comunicació empresarials. [...]
Main objective: To unveil the fundamentals of psychology applied to marketing, considering aspects of the individual's own functioning (individual variables, basic psychological processes), as well as sociocultural factors (interpersonal and social variables) that may influence the acquisition or purchase process of a product or a service, as well as to describe the impact of all these variables on the different business' decisions and communication strategies. [...]
Objetivo principal: Dar a conocer los fundamentos de la psicología aplicados al marketing, teniendo en cuenta aspectos del funcionamiento propio del individuo (variables individuales, procesos psicológicos básicos), así como factores socioculturales (variables interpersonales y sociales) que pueden influir en el proceso de adquisición o compra de un producto o un servicio, así como describir el impacto de todas estas variables en las diferentes decisiones y estrategias de comunicación empresariales. [...]

2022-23
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]
3 documents
3.
3 p, 101.9 KB Psicologia i Màrqueting [103246] / Castellano-Tejedor, Carmina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Objectiu principal: Donar a conèixer els fonaments de la psicologia aplicats al màrqueting, tenint en compte aspectes del funcionament propi de l'individu (variables individuals, processos psicològics bàsics), així com factors socioculturals (variables interpersonals i socials) que poden influir en el procés d'adquisició o compra d'un producte o un servei, així com descriure l'impacte de totes aquestes variables en les decisions i estratègies de comunicació empresarials. [...]
Main objective: To unveil the fundamentals of psychology applied to marketing, considering aspects of the individual's own functioning (individual variables, basic psychological processes), as well as sociocultural factors (interpersonal and social variables) that may influence the acquisition or purchase process of a product or a service, as well as to describe the impact of all these variables on the different business' decisions and communication strategies. [...]
Objetivo principal: Dar a conocer los fundamentos de la psicología aplicados al marketing, teniendo en cuenta aspectos del funcionamiento propio del individuo (variables individuales, procesos psicológicos básicos), así como factores socioculturales (variables interpersonales y sociales) que pueden influir en el proceso de adquisición o compra de un producto o un servicio, así como describir el impacto de todas estas variables en las diferentes decisiones y estrategias de comunicación empresariales. [...]

2021-22
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]
3 documents
4.
3 p, 101.6 KB Psicologia i Màrqueting [103246] / Castellano-Tejedor, Carmina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Objectiu principal: Donar a conèixer els fonaments de la psicologia aplicats al màrqueting, tenint en compte aspectes del funcionament propi de l'individu (variables individuals, processos psicològics bàsics), així com factors socioculturals (variables interpersonals i socials) que poden influir en el procés d'adquisició o compra d'un producte o un servei, així com descriure l'impacte de totes aquestes variables en les decisions i estratègies de comunicació empresarials. [...]
Objetivo principal: Dar a conocer los fundamentos de la psicología aplicados al marketing, teniendo en cuenta aspectos del funcionamiento propio del individuo (variables individuales, procesos psicológicos básicos), así como factores socioculturales (variables interpersonales y sociales) que pueden influir en el proceso de adquisición o compra de un producto o un servicio, así como describir el impacto de todas estas variables en las diferentes decisiones y estrategias de comunicación empresariales. [...]

2020-21
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]
3 documents
5.
3 p, 101.8 KB Psicologia i Màrqueting [103246] / Castellano-Tejedor, Carmina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Objectiu principal: Donar a conèixer els fonaments de la psicologia aplicats al màrqueting, tenint en compte aspectes del funcionament propi de l'individu (variables individuals, processos psicològics bàsics), així com factors socioculturals (variables interpersonals i socials) que poden influir en el procés d'adquisició o compra d'un producte o un servei, així com descriure l'impacte de totes aquestes variables en les decisions i estratègies de comunicació empresarials. [...]
Objetivo principal: Dar a conocer los fundamentos de la psicología aplicados al marketing, teniendo en cuenta aspectos del funcionamiento propio del individuo (variables individuales, procesos psicológicos básicos), así como factores socioculturales (variables interpersonales y sociales) que pueden influir en el proceso de adquisición o compra de un producto o un servicio, así como describir el impacto de todas estas variables en las diferentes decisiones y estrategias de comunicación empresariales. [...]

2019-20
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]
3 documents
6.
3 p, 70.8 KB Psicologia i Màrqueting [103246] / Castellano-Tejedor, Carmina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Objectiu general: Donar a conèixer a l'alumne des d'un punt de vista psicològic les diferents variables que determinen el comportament del consumidor, des del procés de compra -quan sorgeix la necessitat d'un producte o servei, o canvia alguna ja existent-, fins al final d'aquest procés, així com les implicacions que cadascuna de les variables del consumidor i del màrqueting té per aquests tipus de decisions empresarials i estratègies de comunicació. [...]
2018-19
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
7.
3 p, 69.8 KB Psicologia i Màrqueting [103246] / González Corona, Francisco José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Objectiu general: Donar a conèixer al alumne des de un punt de vista psicològic les diferents variables que determinen el comportament del consumidor, des de el procés de compra, quan sorgeix la necessitat d'un producte o servei, o canvia alguna ja existent i el final d'aquest procés, així com les implicacions que cada una de les variables del consumidor i el màrqueting te per aquests tipus de decisions empresarials i estratègies de comunicació. [...]
2017-18
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
8.
3 p, 69.8 KB Psicologia i Màrqueting [103246] / González Corona, Francisco José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Objectiu general: Donar a conèixer al alumne des de un punt de vista psicològic les diferents variables que determinen el comportament del consumidor, des de el procés de compra, quan sorgeix la necessitat d'un producte o servei, o canvia alguna ja existent i el final d'aquest procés, així com les implicacions que cada una de les variables del consumidor i el màrqueting te per aquests tipus de decisions empresarials i estratègies de comunicació. [...]
2016-17
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
9.
3 p, 24.3 KB Psicologia i Màrqueting [103246] / González Corona, Francisco José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Objectiu general: Donar a conèixer al alumne des de un punt de vista psicològic les diferents variables que determinen el comportament del consumidor, des de el procés de compra, quan sorgeix la necessitat d'un producte o servei, o canvia alguna ja existent i el final d'aquest procés, així com les implicacions que cada una de les variables del consumidor i el màrqueting te per aquests tipus de decisions empresarials i estratègies de comunicació. [...]
Introduce to the students, from a psychological point of view, the different variables that determines consumer behaviour: f rom the purchase when the need o f a product or service arises , or the changing of an exis8ng need, and t he e nd of purchase process, as well as the implications of each of the c onsumers v ariables and marke8ng itself have to these types of business decisions and communication strategies.

2015-16
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
10.
3 p, 100.3 KB Psicologia i Màrqueting [103246] / González Corona, Francisco José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Objectiu general: Donar a conèixer al alumne des de un punt de vista psicològic les diferents variables que determinen el comportament del consumidor, des de el procés de compra, quan sorgeix la necessitat d'un producte o servei, o canvia alguna ja existent i el final d'aquest procés, així com les implicacions que cada una de les variables del consumidor i el màrqueting te per aquests tipus de decisions empresarials i estratègies de comunicació. [...]
2014-15
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  

Materials acadèmics : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.