Resultats globals: 741 registres trobats en 0.05 segons.
Materials de curs, 309 registres trobats
Documents de recerca, 432 registres trobats
Materials de curs 309 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 83.3 KB Treball de Fi de Grau [103128] / Rodriguez Bonfill, Pepe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball de Fi de Grau és desenvolupar el conjunt de les competències de la titulació, que han de donar eines tant per a continuar altres estudis com per exercir la professió.
2017-18
Grau en Periodisme [971]  
2.
4 p, 72.4 KB Sistema Polític Espanyol i Català [103104] / Colomé García, Gabriel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura girarà al voltant dels principals elements del sistema polític espanyol, i també català. Hi treballarem els antecedents, els factors definitoris, la composició i el funcionament dels sistemes polítics. [...]
2017-18
Grau en Periodisme [971]  
3.
6 p, 84.6 KB Llengua Catalana Estàndard en els Mitjans de Comunicació [103856] / Mascaró Altimiras, Joan ; Muñoz Ramos, Isidre ; Gassol Bellet, Olívia ; Badia Capdevila, Ignasi de Loiola ; González Collantes, Carla ; Crespí Riutort, Isabel ; Olid Baez, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius formatius de l'assignatura són els següents: - Conèixer les característiques i els condicionaments dels textos propis dels mitjans de comunicació. - Analitzar l'estandardització de la llengua catalana oral en el procés de normalització i consolidació lingüístiques. [...]
2017-18
Grau en Periodisme [971]  
4.
5 p, 79.4 KB Producció i Expressió Audiovisual [103116] / García Altadill, Elisabet ; Llinés Soler, Montse ; Pereira Garza, Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'integra dins de la matèria de "Producció periodística". Aquesta matèria, en el grau de Periodisme, la formen les següents assignatures: Producció, expressió i disseny en premsa: 2on curs 1er semestre Producció i expressió periodística en multimèdia i interactius: 2on curs 2on semestre Producció i expressió audiovisual (aquesta mateixa): 2on curs 2on semestre Informatius a ràdio i televisió: 3er curs 1er semestre Disseny i composició visual: 3er curs 1er semestre Fotoperiodisme: 3er curs 2on semestre Documental periodístic: 4art curs, menció en Periodisme especialitzat en cultura i societat Producció periodística multi plataforma: 4art curs, menció en Ciberperiodisme i noves plataformes de comunicació L'assignatura, dins del bloc formatiu, aporta els conceptes generals i les bases teòriques de com transmetre informació periodística en el llenguatge propi dels mitjans de comunicació audiovisuals i de com aplicar els gèneres i els diferents procediments periodístics. [...]
2017-18
Grau en Periodisme [971]  
5.
4 p, 75.7 KB Teoria i Pràctica del Periodisme Especialitzat [103082] / Ferré Pavia, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El curs no es planteja (només) amb l'objectiu de fer un repàs escuet dels anomenats gèneres d'opinió. En primer lloc, perquè la genologia de l'opinió explícita és prou ambigua, cosa que es pot comprovar amb qualsevol llibre dels molts que hi ha sobre aquesta matèria. [...]
2017-18
Grau en Periodisme [971]  
6.
4 p, 79.8 KB Política Mundial Comparada [103105] / Fernández Pasarín, Ana Mar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura té per objectiu principal introduir als estudiants en l'anàlisi de la política comparada. Esta concebuda i dissenyada per a donar una visió dels principals temes en aquest camp i examinar l'experiència individual de diferents països pel que fa al seu desenvolupament polític. [...]
2017-18
Grau en Periodisme [971]  
7.
6 p, 80.4 KB Teoria i Tècnica dels Gèneres Periodístics [103113] / Vidal Castell, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
-Estudiar els gèneres periodístics des d'una perspectiva analítica i descriptiva i no pas normativa i catalogadora. -Aprofundir específicament en tres gèneres periodístics: crònica, entrevista i reportatge: analitzar-los, descriure'ls i escriure'ls. [...]
2017-18
Grau en Periodisme [971]  
8.
3 p, 70.7 KB Fotoperiodisme [103119] / Hernández Gómez, Juan Bautista ; Cervera Vallve, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aproximarnos a la fotografía periodística como fenómeno mediático y como elemento de compresión, conocimiento e interpretación de la realidad. Se parte de la técnica fotográfica básica, de la historia específica de la fotografía en sus aplicaciones en prensa, y de un análisis de los procedimientos profesionales de planificación, producción y edición fotográfica, con objeto de dotar a los alumnos de competencias específicas para la realización, valoración y utilización de imágenes periodísticas.
2017-18
Grau en Periodisme [971]  
9.
5 p, 78.6 KB Estàndard Oral i Escrit de la Llengua Espanyola [103861] / Cordoba Marin, Jessica ; Machuca Ayuso, María Jesús ; Rodríguez Ortiz, Francesc ; Raab, Matthias Ulrich ; Chernova Tupikina, Ekaterina ; Paz Afonso, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El objetivo de esta asignatura es perfeccionar la capacidad de análisis y producción de textos para los medios de comunicación tanto en su variedad oral como escrita. Al final del curso, los estudiantes deben conocer las principales características de una serie de modelos textuales, lo que les permitirá aplicar estos conocimientos a la composición de textos en español. [...]
2017-18
Grau en Periodisme [971]  
10.
8 p, 91.6 KB Teories de la Comunicació [103851] / Montero Sánchez, María Dolores ; Corominas Piulats, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura pertany a la matèria Comunicació i està qualificada com a fonamental al grau de Periodisme. Es considera que existeix una lògica progressiva entre les assignatures de formació bàsica de la matèria de Comunicació basada en una llarga experiència docent i estructurada de la següent manera: 1. [...]
La asignatura pertenece a la materia Comunicación y está calificada como fundamental en el grado de Periodismo. Se considera que existe una lógica progresiva entre las asignaturas de formación básica de la materia de Comunicación basada en una larga experiencia docente y estructurada de la siguiente manera: 1. [...]

2017-18
Grau en Periodisme [971]
2 documents

Materials de curs : 309 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 432 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
La representación del personaje gay en las series de ficción televisiva españolas / Borrego Escot, Daniel ; Martín Villodres, Francisco, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La representació gai en les sèries de ficció televisiva espanyoles va començar a produir-se després del final del franquisme, l'any 1976. Des d'aleshores, són nombroses les sèries que han anat introduint personatges gais per abordar la qüestió de l'orientació sexual. [...]
La representación gay en las series de ficción televisiva españolas comenzó a producirse tras el final del franquismo,en 1976.  Desde entonces, son numerosas las series que han ido introduciendo personajes gays para abordar la cuestión de la orientación sexual. [...]
Gay representation in Spanish T. V fiction began to be produced after Francoism, in 1976.  Since then, there have been many series which have introduced a gay character to question sexual orientation. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
   
2.
69 p, 2.2 MB Info K: Informació i emoció : Estudi de les emocions que provoquen les notícies en infants i adolescents / Blanché Xandri, Antoni ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi sobre l'impacte emocional que tenen les notícies en els infants i adolescents d'entre 6 i 15 anys. A partir del programa infoK, l'informatiu infantil de la televisió pública de Catalunya, s'investiga si els més petits de la casa, més enllà de saber què passa al món, són capaços d'entendre les connotacions emocionals de les notícies o si, per contra, la moderació del llenguatge infantil -per evitar un xoc emocional excessiu- converteix les notícies en apàtiques.
Análisis sobre el impacto emocional que tienen las noticias en los niños y adolescentes de entre 6 y 15 años. Partiendo del programa InfoK, el informativo infantil de la televisión pública de Cataluña, se investiga si los más pequeños de la casa, más allá de saber qué pasa en el mundo, son capaces de entender las connotaciones emocionales de las noticias o si, por contra, la moderación del lenguaje infantil -para evitar un choque emocional excesivo- convierte las noticias en apáticas.
Analysis of the emotional impact that the news have in children and adolescents aged between 6 and 15 years. Using news broadcasted in infoK, the news for children’s program on the public television of Catalonia, this study investigates whether the children, apart from being aware about what happens in the world, are able to understand the emotional connotations of the news or otherwise the language moderation -due to avoid excessive emotional shock- ends up with apathetic news.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
81 p, 2.9 MB La relació de Jordi Pujol amb el periodisme polític català durant el tram final del seu mandat (1998-2003) i la seva concepció dels mitjans de comunicació / Bertomeu Castaño, Aleix  ; Reales Guisado, Lluís , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Durant el llarg període de Jordi Pujol a la presidència de la Generalitat de Catalunya, els mitjans van tenir gran importància per difondre el seu missatge polític. En aquest reportatge expliquem, des de diferents perspectives i amb els testimonis de diferents procedències de dins del món dels mitjans, com Jordi Pujol i el seu equip es relacionaven amb periodistes i directors de mitjans. [...]
A lo largo del período de Jordi Pujol en la presidencia de la Generalitat de Cataluña, los medios fueron de gran importancia para difundir su mensaje político. En este reportaje explicamos, desde diferentes perspectivas y con los testimonios de distintas procedencias de dentro del mundo de los medios, cómo Jordi Pujol y su equipo se relacionaban con periodistas y directores de medios. [...]
Throughout the period of Jordi Pujol in the presidency of the Generalitat of Catalonia, the media were of great importance to spread their political message. In this report we explain, from different perspectives and with the testimonies of different sources from within the world of the media, how Jordi Pujol and his team related to journalists and media directors. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
100 p, 14.6 MB La deriva ideológica de El País : del socialismo a Ciudadanos / Vallejo Valcárcel, Marina ; Burguet i Ardiaca, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Durant trenta anys, El País s'ha consolidat com el diari de referència en espanyol, convertint-se en un pilar fonamental en el desenvolupament i manteniment de la democràcia a Espanya i facilitant recolzament mediàtic al PSOE de Felipe González. [...]
Durante treinta años, El País se ha consolidado como el diario de referencia en español, convirtiéndose en un pilar fundamental en el desarrollo y mantenimiento de la democracia en España y facilitando apoyo mediático al PSOE de Felipe González. [...]
For thirty years, El País has been consolidated as the newspaper of reference in Spanish, being an essential pilliar in the development and maintenance of democracy in Spain and providing support media to PSOE and Felipe González. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
90 p, 964.0 KB Retrato del refugiado en Cataluña : los obstáculos del sistema de acogida español / Serra Sánchez, Elena ; Cullell, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La persona que es veu obligada a marxar del seu país per protegir la seva vida, té dret a acollir-se a l'estatut del refugiat per poder viure de manera segura en un altre Estat. No obstant això, els seus problemes no acaben en arribar al país d'acollida, on segueix formant part d'un col·lectiu vulnerable. [...]
La persona que se ve obligada a marchar de su país para proteger su vida, tiene derecho a acogerse al estatuto de refugiado para poder vivir de manera segura en otro Estado. Sin embargo, sus problemas no terminan al llegar al país de acogida, donde sigue perteneciendo a un colectivo vulnerable. [...]
The person who is forced to leave his country to protect his life, has the right to find shelter on the Statute of the Refugee in order to live safe in another State. However, his problems do not end upon arrival to the host country, where he will belong to a vulnerable group of people. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
99 p, 2.3 MB La por als mitjans de comunicació : anàlisi del tractament del terrorisme la setmana dels atemptats de París / Ruiz Velasco, Sergio ; Perceval, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'estudi pretén descobrir el paper dels mitjans de comunicació en la generació d'un clima de terror després d'uns atemptats terroristes. S'han utilitzat mètodes quantitatius i qualitatius per analitzar el tractament del terrorisme que van fer quatre diaris espanyols la setmana següent als atemptats de París del 13 de novembre de 2015. [...]
El estudio pretende descubrir el papel de los medios de comunicación en la generación de un clima de terror después de unos atentados terroristas. Se han empleado métodos cuantitativos y cualitativos para analizar el tratamiento del terrorismo que hicieron cuatro diarios españoles la semana siguiente a los atentados de París del 13 de noviembre de 2015. [...]
The aim of the study is to discover the role of the media in the creation of an atmosphere of terror after a terrorist attack. There have been used quantitative and qualitative methods to analize the treatment of terrorism in four Spanish newspapers the following week after Paris attacks on 13th of November, 2015. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
61 p, 2.7 MB Plan de comunicación de una empresa de comida fast-casual / Roncero Sánchez, Abel ; Morales Morante, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en l'elaboració d'un pla de comunicació per Burret's, una empresa de menjar fast-casual que aviat obrirà el seu primer restaurant a Barcelona i durà a terme una sèrie d'accions comunicatives internes i externes amb la finalitat de donar-se a conèixer, crear marca i associar-se a un estil de vida saludable i respectuós amb el medi ambient.
Este proyecto consiste en la elaboración de un plan de comunicación para Burret's, una empresa de comida fast-casual que pronto abrirá su primer restaurante en Barcelona y llevará a cabo una serie de acciones comunicativas internas y externas con la finalidad de darse a conocer, crear marca y asociarse a un estilo de vida saludable y respetuoso con el medio ambiente.
This project consists of the elaboration of a communication plan for Burret's, a fast-casual food company that will soon open its first restaurant in Barcelona and will carry out a series of internal and external communicative actions with the purpose of informing, creating a brand and of being associated with a healthy and environmentally-friendly lifestyle.

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
58 p, 1.3 MB Estrategias de fidelización en la radio online : construir una 'comunidad' en Internet. El caso La Cafetera de Radiocable.com / Rodríguez Ortega, Sebastián ; Pérez Tornero, José Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball és una anàlisi del programa de ràdio online ‘La Cafetera’, de Radiocable. com. En aquest es descriu un model que ha aconseguit generar una comunitat d'oients al seu voltant, que entenen l'espai com un focus de trobada i de debat. [...]
El presente trabajo es un análisis del programa de radio online ‘La Cafetera’, de Radiocable. com. En este se describe un modelo que ha conseguido generar un comunidad de oyentes a su alrededor, que conciben el espacio como un foco de encuentro y de debate. [...]
The following project analyses the online radio show ‘La Cafetera’, by Radiocable. com. This one describes a model, which has built a listener’s community around, who conceive the space as a focus of meeting and discussion. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
74 p, 1.8 MB El model d’explotació dels drets audiovisuals de la Lliga de Futbol Professional / Park Viñas, Sergi ; Puig Lobató, Josep M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La temporada 2015/16 ha estat la primera en que s'ha aplicat la venta centralitzada, tot i no ser obligatòria fins la 2016/17. Aquest fet és un canvi significatiu en els drets audiovisuals del futbol espanyol i en el model d'explotació d'aquests. [...]
La temporada 2015/16 ha sido la primera en que se ha aplicado la venta centralizada, aunque no es obligatoria hasta la 2016/17. Este hecho es un cambio significativo en los derechos audiovisuales del fútbol español y en el modelo de explotación de los mismos. [...]
The 2015/16 season was the first one which has been implemented the centralized sale, although is not compulsory until 2016/17. This is a significant change in the audiovisual rights of Spanish football and the operating model of these. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
140 p, 3.2 MB La transmissió de valors que afavoreixen l'adopció de gossos : anàlisi per a la creació de missatges persuasius / Muñoz Campoy, Raquel ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Per tal de proporcionar eines que ajudin a resoldre el problema de l'abandonament de gossos a les grans metròpolis, el present treball analitza els valors que poden associar-se a la seva figura o imatge amb l'objectiu de generar missatges que promoguin la seva adopció a una ciutat com Barcelona. [...]
Para proporcionar herramientas que ayuden a resolver el problema del abandono de perros en las grandes metrópolis, el presente trabajo analiza los valores que pueden asociarse a su figura o imagen con el objetivo de generar mensajes que promuevan su adopción en una ciudad como Barcelona. [...]
With the aim of providing the tools required to resolve the problem of abandoned dogs in big cities, the present paper studies the values which may be associated to this figure or image, with the objective of generating an adoption message in a city like Barcelona. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 432 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.