Resultats globals: 317 registres trobats en 0.05 segons.
Materials de curs, 166 registres trobats
Documents de recerca, 151 registres trobats
Materials de curs 166 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 90.0 KB Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134] / Campmany Muñoz, Miquel ; Menal Casas, Jorge ; Fajula Payet, Anna ; Alegre Rodriguez, Isam ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar als alumnes del Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
4 p, 74.3 KB Mètodes de Recerca en Comunicació [103868] / Guimerà Orts, Josep Àngel ; Jordan Avila, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part del bloc formatiu Investigació en Comunicació, juntamente amb Investigació de mercats i del consumidor. Objetius formatius de l'assignatura: - Estudiar els mètodes i tècniques quantitatives i qualitatives d'investigació en comunicació i publicitat. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
5 p, 82.0 KB Estadística Aplicada a la Publicitat i les Relacions Públiques [103132] / Ajenjo Cosp, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar l'alumnat de les tècniques i instruments estadístics bàsics de tractament, recollida, anàlisi i presentació de dades per a la investigació de mercats, en una orientació de recerca de caire quantitatiu. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
5 p, 76.0 KB Teoria i Estructura de la Publicitat [103137] / Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En su construcción, hablando en términos estructuralistas, se han tenido en cuenta los siguientes objetivos: 1. -La justificación científica de la asignatura a partir de la integración de los fundamentos de otras disciplinas. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
7 p, 86.3 KB Creativitat en Publicitat i Relacions Públiques [103135] / Castellblanque Ramiro, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar les diferents tècniques creatives i d'ideació en Publicitat i Relacions Públiques. - Practicar mitjançant un projecte anual algunes de les diferents tècniques creatives de Publicitat i Relacions Públiques. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
4 p, 74.2 KB Sistemes d'Informació en Màrqueting [103155] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
De forma general esta asignatura pretende: Por un lado, clarificar al alumno el papel de los modernos Sistemas de Información en el proceso de toma de decisiones de Marketing. De otra, explicitar el contenido y el proceso de desarrollo del mismo, en una organización de tamaño medio, dotando al alumno de los conocimientos básicos de los modernos Sistemas de Información. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
4 p, 72.4 KB Book Creatiu [103149] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Fer un book creatiu amb entre 5 i 8 peces. 2. Conèixer la indústria creativa per dins amb defensa de propostes creatives a les agències. 3. Conèixer la indústria creativa amb contacte directe amb professionals. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
4 p, 80.4 KB Relacions Públiques en Sectors Específics [103156] / Salvat Sangra, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentar a l'alumne les relacions públiques des de diferents perspectives, així com el valor que aporten a les estratègies de comunicació empresarial. Desenvolupar l'esperit crític necessari per conèixer i analitzar en profunditat productes, serveis i empreses de sectors diversos de manera que sigui possible construir-ne accions de RRPP concretes. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
3 p, 66.0 KB Creativitat Publicitària [103146] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Conèixer 3 de les 4 Ps de la creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 3. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i mesurar la creativitat. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
7 p, 89.6 KB Redacció del Missatge Publicitari [103141] / Castellblanque Ramiro, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conocer, estudiar, reflexionar, examinar y practicar el rol de Redactor Publicitario (Copywriter) como profesional clave dentro de la estructura organizativa de una agencia de publicidad, sus funciones y su desarrollo operativo tanto en Above The Line (ATL) como en Below The Line (BTL) ideando y escribiendo todo tipo de piezas publicitarias.
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materials de curs : 166 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 151 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
130 p, 46.3 MB Creativitat a l'espai públic : Anàlisi comparatiu del postgraffiti i l'ambient marqueting / García Jiménez, Marina ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi pretén observar fins a quin punt el postgraffiti i I'ambient marqueting, dos fenomens que s'han donat simultaniament i han adquirit uns vehicles d'expressió similars, comparteixen semblances dins l'essencia que les confronta. [...]
Este estudio pretende observar hasta qué punto el postgraffiti y el ambient marketing, dos fenómenos que se han dado simultáneamente y han adquirido vehículos de expresión similares, comparten parecidos dentro de la esencia que les confronta. [...]
The aim of this research is to observe the similarities and differences between postgraffiti and ambient marketing. Two phenomenons that have grown simultaneously and, consequently, have acquired similar ways of communication. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
72 p, 18.9 MB Realitat virtual cinematogràfica : proposta de definició i classificació / Martínez Pérez, Júlia ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els cineastes s'han interessat també per la Realitat Virtual. Alguns ho veuen com el futur del cinema; d'altres creuen que és una nova manera d'explicar històries. Sigui com sigui, no es pot negar l'existència d'una nova forma d'art: la Realitat Virtual Cinematogràfica és més que una pel·lícula en 360 graus. [...]
Los cineastas se han interesado también por la Realidad Virtual. Algunos lo ven como el futuro del cine; otros creen que es una nueva manera de contar historias. De un modo u otro, no se puede negar la existencia de una nueva forma de arte: la Realidad Virtual Cinematográfica es más que una película en 360 grados. [...]
Virtual Reality has finally caught the attention of filmmakers. Some believe it is the future of cinema; others think it is a new way to tell stories. One way or the other, the existence of a new art form cannot be denied: Cinematic Virtual Reality is more than a film in 360 degrees. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
117 p, 90.2 MB Creación de un on-line marketplace de servicios de publicidad para PYMEs / Belmonte Rebollo, Sheila ; Valli Casado, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Proposta de creació d'un on-line marketplace de serveis exclusius de publicitat per a PIMEs, amb extensió a nivell nacional. Es tracta d'una plataforma d'unió entre PIMEs y profesionals de la comunicació, amb la funció de solventar necessitats comunicatives de manera adaptada, optimitzant tant l'execució com el cost.
Propuesta para la creación de un on-line marketplace de servicios exclusivos de publicidad para PYMEs, con extensión a nivel nacional. Se trata de una plataforma de unión entre PYMEs y profesionales de comunicación, cuya función es la de solventar necesidades comunicativas de manera adaptada, optimizando tanto la ejecución como el coste.
Proposal to create an exclusive online marketplace of advertising services for SMEs, with nationwide extension. It is a platform that connect SMEs and communication professionals, whose function is to solve communication needs, of adapted way, optimizing the performance and the cost.

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
71 p, 2.8 MB El patrocinio deportivo y la fidelización de marca / Zamorano Pirla, Claudia ; Vidal Carretero, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi investiga la relació dels aficionats al futbol amb les marques que patrocinen als seus equips. Es pretén esbrinar el grau de lleialtat que tenen els aficionats cap a les marques patrocinadores. [...]
Este estudio investiga la relación de los aficionados al fútbol con las marcas que patrocinan a sus equipos. Se pretende averiguar el grado de lealtad que tienen los aficionados hacia las marcas patrocinadoras. [...]
This study investigates the relation of football fans with the sponsors. One tries to verify the degree of loyalty that the fans have towards the sponsoris. The data have been obtained by analizing the students' attitude of the Faculty of Sciences of the Communication of the Universitat Autònoma de Barcelona.

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
90 p, 56.9 MB Manual d'identitat visual corporatiu del Mundial de futbol de Qatar 2022 / Valero Vives, Jordi ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es un projecte en el que s'elabora un Manual d'identitat visual corporatiu pel Mundial de futbol de Qatar 2022. En ell s'estudien tant logotips com mascotes de altres edicions. Al mateix temps, s'identifiquen els elements gràfics que formen una identitat visual corporativa per un esdeveniment esportiu d'aquestes característiques.
Es un proyecto en el que se elabora un Manual de identidad visual corporativo para el Mundial de fútbol de Qatar 2022. En él se estudian tanto logotipos como mascotas de otras ediciones. Al mismo tiempo, se identifican los elementos gráficos que forman una identidad visual corporativa por un acontecimiento deportivo de estas características.
This is a project in which a Corporate Visual Identity Manual is developed for World Cup of Qatar 2022. Either logotypes and mascots from other editions are analysed. At the same time, the graphic's elements that are part of a Corporate Visual Identity can be identified, which are made in order to comply with what is demanded in sports events of this kind.

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
6.
104 p, 4.4 MB Obsesión 90-60-90 : Relación entre la publicidad y la percepción de la imagen corporal en los adolescentes / Serra Vinardell, Clàudia ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L’adolescència és un dels períodes de la vida amb més canvis físics i psíquics, convertint a aquest públic en un dels més sensibles als missatges comunicatius. Actualment, els mitjans de comunicació transmeten un ideal de bellesa femenina que respon a un cos prim i perfecte, fet que pot afectar en com les adolescents perceben la seva imatge corporal, arribant a presentar insatisfacció pel propi aspecte físics. [...]
La adolescencia es uno de los períodos de la vida con más cambios físicos y psíquicos, convirtiendo a este público en uno de los más sensibles a los mensajes comunicativos. Actualmente, los medios de comunicación transmiten un ideal de belleza femenina que responde a un cuerpo delgado y perfecto, hecho que puede afectar en cómo las adolescentes perciben su imagen corporal, llegando a presentar insatisfacción por el propio aspecto físico. [...]
Adolescence is one of the periods of life with more physical and mental changes, convert this public in one of the most sensitive to the communicative messages. Nowadays, the mass media transmit an ideal of feminine beauty that responds to a thin and perfect body, fact that may affect how adolescents perceive their body image, reaching dissatisfaction by own physical appearance. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
166 p, 13.0 MB El rol de la mascota publicitària en l'era de la comunicació digital / Serra Leiva, Albert ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte pretén explorar el món de les mascotes publicitàries, com s'han relacionat amb la societat des de la seva creació i quins vincles s'hi estableixen actualment mitjançant les possibilitats comunicatives i multimèdia de les noves tecnologies. [...]
Este proyecto pretende explorar el mundo de las mascotas publicitarias, cómo se han relacionado con la sociedad desde su creación y qué vínculos se han establecido con ellas actualmente mediante las posibilidades comunicativas y multimedia de las nuevas tecnologías. [...]
This project tries to explore the world of the advertising mascots, how they have related to the company from his creation and what links have been established by them nowadays by means of the communicative possibilities and multimedia of the new technologies. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
49 p, 51.6 MB Marketing de cine : La creatividad como alternativa al alto presupuesto / Sánchez Miras, Raül ; Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi de la importància que té el màrqueting a l'hora de comunicar i promocionar una pel·lícula. La primera part del treball se centra a descobrir quins mitjans i quines eines són les més adequades per a aquesta tasca, què s'ha fet ja i, del que s'ha fet, què és el que realment ha funcionat. [...]
Análisis de la importancia que tiene el marketing a la hora de comunicar y promocionar una película. La primera parte del trabajo se centra en averiguar qué medios y qué herramientas son las más adecuadas para esta labor, qué se ha hecho ya y, de lo que se ha hecho, qué es lo que realmente ha funcionado. [...]
Analysis of the importance of marketing to communicate and promote a movie. The first part of the work focuses on learning and finding out which media and tools are the best suited to communicate a movie, analyzing some successful examples. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
126 p, 3.9 MB Usuarios de Apple y creyentes religiosos : ¿Existen las marcas de culto? / Salomón Navarro, Paula ; Badajoz Dávila, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació estudia l'existència de marques susceptibles de ser considerades de culte, que forgen relacions més efectives amb els seus consumidors. S'ha centrat la recerca en la marca Apple, comparant-la amb un culte religiós, a través d'un treball bibliogràfic , entrevistes a experts i qüestionaris a usuaris d'Apple i creients religiosos.
Esta investigación estudia la existencia de marcas susceptibles de ser consideradas de culto, que forjan relaciones más efectivas con sus consumidores. Se ha centrado la investigación en la marca Apple, comparándola con un culto religioso, a través de un trabajo bibliográfico, entrevistas a expertos y cuestionarios a usuarios de Apple y creyentes religiosos.
This research project studies the existence of brands that could be considered a cult brand , that build more effective relationships with their consumers. Research has focused on the Apple brand, comparing it with a religious cult through a bibliographic study , interviews with experts and questionnaires to Apple users and religious believers.

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
143 p, 4.0 MB De Craft Barcelona a Metáfora : un plan de reposicionamiento / Ruiz Velasco, Lídia ; Júdez Fuentes, Samanta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Craft Barcelona és un bar especialitzat en cervesa artesana, pinxos i música en directe ubicat en el cor de Barcelona. És un negocio amb evident potencial, treballa dins del sector de la cervesa artesanal i destaca per la seva oferta d'experiències al client, però els beneficis no corresponen amb les expectatives. [...]
Craft Barcelona es un bar especializado en cerveza artesana, pinchos y música en directo ubicado en el corazón de Barcelona. Es un negocio con evidente potencial, trabaja dentro del sector de la cerveza artesanal y destaca por su oferta experiencial al cliente, sin embargo los beneficios no corresponden con las expectativas. [...]
Craft Barcelona is bar specialized in craft beer, food and live music located in the heart of Barcelona. It's a business with potential, it operates inside the craft beer market and it stands out because of its experiential offer for the client, however the earnings aren't suitable to the expectations. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 151 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.