Resultats globals: 6 registres trobats en 0.10 segons.
Articles, 4 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
1 p, 7.7 MB Què és pitjor, atropellar dues noies o dues dones grans? / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2651 (26 de març de 2018) , p. 18  
2.
11 p, 83.0 KB Pla pilot d'educació per a la mobilitat segura : una ajuda per al desenvolupament dels currículums educatius / Cruz i Puig, M. Farners de (Servei Català de Trànsit)
D'acord amb un estudi encomanat pel Servei Català de Trànsit l'any 2008, l'educació per a la mobilitat segura no es va desenvolupar en tots els centres educatius, sinó en un percentatge elevat. Així mateix, la implantació va ser desigual segons els cursos. [...]
De acuerdo con un estudio encargado por el Servei Català de Trànsit en el año 2008, la educación para la movilidad segura no se desarrolló en la totalidad de los centros educativos, sino en un porcentaje elevado. [...]
A study ordered by the Road Safety Department in 2008 denoted that road safety education was carried out in the majority of the educative centers but not in all of them. The development was not the same in all the education levels. [...]

2010 - 10.5565/rev/educar.84
Educar, Núm. 46 (2010) , p. 57-67  
3.
14 p, 96.6 KB Educación vial y cambio de actitudes : algunos resultados y líneas de futuro / Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Montané Capdevila, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Este estudio pretende ofrecer una visión global de los principales programas de educación y formación vial, diseñados y aplicados por la Càtedra de Formació i Educació Viàries y por el equipo de investigación ERES'v (Equip de Recerca en Educació i Seguretat Viàries) en toda Cataluña, en el marco de la formación de los formadores viales y en el de los preconductores y conductores de diferentes etapas evolutivas y de diversos tipos de vehículos. [...]
Aquest estudi pretén oferir una visió global dels principals programes d'educació i formació viàries, dissenyats i aplicats per la Càtedra de Formació i Educació Viàries i per l'equip de recerca ERES'v (Equip de Recerca en Educació i Seguretat Viàries) a tot Catalunya, en el marc de la formació dels formadors viaris i en la dels preconductors i conductors de diferents etapes evolutives i de diversos tipus de vehicles. [...]
In this study, a global overview is exposed to present different education and training programs of road safety, designed by the Càtedra de Formació i Educació Viàries and by the ERES'v research group (Equip de Recerca en Educació i Seguretat Viàries), applied in all Catalonia within the framework of the training of the driving instructors and in training of the drive learners and drivers of different ages and with several vehicles' driving. [...]

2010 - 10.5565/rev/educar.83
Educar, Núm. 46 (2010) , p. 43-56  
4.
15 p, 192.0 KB Close To, experiencia educativa a nivel europeo para incidir en conductores principiantes / Mora, Tatiana
El proyecto Close To ha desarrollado un innovador método pedagógico que busca disminuir los accidentes de tráfico basándose en el enfoque de «aprendizaje entre iguales». Implementado en autoescuelas de once países de la Comunidad Europea, incorpora la figura del mentor (peer): una víctima o causante de un accidente, quien relata su vivencia a los alumnos, para sensibilizarlos sobre el riesgo de conducir de forma temeraria. [...]
El projecte Close To ha desenvolupat un innovador mètode pedagògic, que té per objectiu disminuir els accidents de trànsit a partir de l'enfocament «aprenentatge entre iguals». S'ha implementat en autoescoles d'onze països de la Comunitat Europea, i s'incorpora la figura del mentor (peer): una víctima o causant d'un accident, que relata la seva vivència als alumnes, per sensibilitzar-los sobre el risc de conduir de manera temerària. [...]
Through the Close To project, an innovative educational method based on a peer education has been developed in order to reduce traffic accidents. The method has been implemented in driving schools in 11 European countries, and incorporates the figure of the peer mentor: an accident victim or traffic offender who talks to pupils about his/her experience, raising awareness about the risks of reckless driving. [...]

2010 - 10.5565/rev/educar.82
Educar, Núm. 46 (2010) , p. 27-41  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
307 p, 5.4 MB Risky Driving Attitudes and Behaviours among Commercial Drivers and the Rate of Accidents on Nigerian Roads : A Case Study of Abuja and Lagos State / Akande, Adewale Tajudeen ; Rodríguez Parrón, Montserrat, dir. ; Jariot, Mercè, dir. ; Martínez, Marius, 1966-, dir.
Introducció: Cada any 1. 3 milions de persones moren en accidents de trànsit. el 90% de els morts i lesions es produeixdn en els països d'ingresos baixos i mitjos. Africa està documentada com la proporció més altra d'usuaris de carreteres vulnerables amb una tass de mortalitat alarmant, impacte de danys inesgotable i evitable. [...]
Introducción: Cada año 1. 3 millones de personas mueren por accidentes de tráfico, y el 90% de estas muertes y lesiones se producen en los países de ingresos bajos y medios. África está documentada como proporción más alta de usuarios de carreteras vulnerables con una tasa de mortalidad alarmante, impacto de estos daños es inagotable y evitable. [...]
Introduction: Every year, 1. 3 million people are killed by road accidents, with 90% of these deaths and injuries recorded in low-and middle-income countries. Wherein Africa is documented as the highest proportion of vulnerable road users with an alarming death rate, the impact of these damages is inexhaustible and avoidable. [...]

2021  
2.
24 p, 790.2 KB Anàlisi de la relació entre disseny urbà i zones d'alta accidentalitat ciclista a Barcelona / Melé Francisco, Arnau ; Miralles-Guasch, Carme, 1961-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Vich, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
Crear un entorn segur per la bicicleta és la millor manera d'incentivar el seu ús. Aquest treball analitza factors explicatius com el volum de trànsit, l'entorn físic, la infraestructura ciclista i la velocitat permesa amb el nombre d'accidents de bicicleta a la ciutat de Barcelona l'any 2018, amb l'objectiu d'identificar quines de les variables influeixen més en l'accidentalitat ciclista. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, juliol 2020
Màster Universitari en Estudis Territorials i de la Població [1125]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.