Resultats globals: 710 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 89 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 3 registres trobats
Llibres i col·leccions, 12 registres trobats
Documents de recerca, 61 registres trobats
Materials didàctics, 19 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 6 registres trobats
Fons personals i institucionals, 520 registres trobats
Articles 89 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
24 p, 1.1 MB Actividad comercial y uso del espacio público en los centros urbanos : un análisis clúster / Pérez Mateos, Àngels (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Cebollada Frontera, Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Vera, Ana, 1973- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
La relación entre espacio público y actividad comercial es constitutiva en los centros urbanos. De este modo, los establecimientos se concentran en espacios urbanos de mayor atracción (calles comerciales, centros comerciales y mercados) y también forman parte de los procesos socioespaciales de dichos entornos. [...]
La relació entre espai públic i activitat comercial és constitutiva als centres urbans. D'aquesta manera, els establiments es concentren en espais urbans amb més atracció (carrers comercials, centres comercials i mercats) i també formen part dels processos socioespacials d'aquests entorns. [...]
The relationship between public space and commercial activity is essential in urban centres. Thus, establishments are concentrated in urban spaces of greater attraction (shopping streets, shopping centres and markets) and are also part of the socio-spatial processes of these environments. [...]

2021 - 10.5565/rev/dag.683
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 67 Núm. 3 (2021) , p. 561-583 (Articles)  
2.
23 p, 695.8 KB La enseñanza del verbo y la actividad metalingüística de los alumnos : dos investigaciones en aulas de Secundaria / Durán, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Rodríguez Gonzalo, Carmen (Universitat de València)
La investigación en Didáctica de la lengua persigue entender las relaciones entre la perspectiva de la enseñanza, la perspectiva del aprendizaje y la de los contenidos trabajados en el aula de Lengua. [...]
La investigació en Didàctica de la llengua persegueix entendre les relacions entre la perspectiva de l'ensenyament, la perspectiva de l'aprenentatge i la dels continguts treballats a l'aula de Llengua. [...]
Research in language learning seeks to understand the relationship between the teachers' perspective, the students' perspective and the content in the language classroom. This paper focuses on the verb as grammatical content from two investigations based on the metalinguistic activity of the students of ESO (Compulsory Secondary Education). [...]

2020 - 10.5565/rev/regroc.24
ReGroc : revista de gramática orientada a las competencias, Vol. 3 Núm. 1 (2020) , p. 113-135 (Gramática en el aula)  
3.
16 p, 260.5 KB Enseñanza de la gramática como enseñanza de una actividad sociocultural / Bernárdez Sanchis, Enrique (Universidad Complutense de Madrid)
La enseñanza de gramática exige plantearnos cosas que muchas veces se dan por supuestas: qué pretendemos enseñar al enseñar gramática, cómo debe ser esta, qué variedad o registro de lengua tomar como punto de referencia, si algún enfoque científico (o no) debe configurar (o no) la gramática enseñada. [...]
The teaching of grammar requires asking things that are often taken for granted: what is it we intend to teach by teaching grammar, how that grammar should be, what variety or register of language is to be taken as a point of reference, if any scientific approach (or not) should configure (or not) the grammar taught. [...]
L'enseignement de la grammaire nous oblige à considérer des choses qui sont souvent considérées comme acquises : ce que nous avons l'intention d'enseigner lors de l'enseignement de la grammaire, comment cela devrait être, quelle variété ou registre de langue utiliser comme point de référence, si une approche scientifique (ou aucun) devrait configurer (ou pas) la grammaire enseignée. [...]
L'ensenyament de gramàtica exigeix plantejar-nos coses que moltes vegades es donen per suposades: què pretenem ensenyar quan ensenyem gramàtica, com ha de ser aquesta gramàtica, quina varietat o registre de llengua prendre com a punt de referència, si algun enfocament científic (o no) ha de configurar (o no) la gramàtica ensenyada. [...]

2020 - 10.5565/rev/jtl3.871
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 13 Núm. 3 (august-september 2020) , e871 (Invited Authors)  
4.
21 p, 661.2 KB Regulación metacognitiva y actividad metalingüística durante el proceso de composición escrita en colaboración a partir de la lectura de fuentes diversas / Reig, Aina (Universitat de València)
En este artículo se presenta un estudio de caso con el que se indaga en el proceso de escritura desencadenado por la lectura de fuentes de documentación diversas. Para llevar a cabo la investigación, se implementa en un aula de secundaria una secuencia didáctica basada en la modalidad de escritura cooperativa. [...]
In this paper we present a case study that explores the writing process based on reading multiple sources. To carry out the research, we implement an instructional sequence based on the cooperative writing modality in a secondary classroom. [...]
En aquest article es presenta un estudi de cas amb el qual s'indaga en el procés d'escriptura quan aquest procés està desencadenat per la lectura de fonts de documentació diverses. Per portar a terme la recerca, s'implementa en una aula de secundària una seqüència didàctica basada en la modalitat d'escriptura cooperativa. [...]

2020 - 10.5565/rev/jtl3.857
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 13 Núm. 3 (august-september 2020) , e857 (Articles)  
5.
17 p, 952.8 KB Aprender gramática mientras se escribe : actividad metalingüística y proceso de escritura cooperativa en el marco de una secuencia didáctica / Tormo Guevara, Elisa (IES Salvador Gadea (Aldaia, Valencia))
Este artículo explora la actividad metalingüística que se desencadena en el proceso de composición escrita cooperativa de una reseña por parte de alumnos de secundaria en el marco de una secuencia didáctica. [...]
This article explores the metalinguistic activity that is triggered in the process of cooperative writing of a review by Secondary students within an instructional sequence. The intervention combines explicit metalinguistic reflection tasks with language use tasks in a writing situation in small groups. [...]
Aquest article explora l'activitat metalingüística que es desencadena en el procés de composició escrita cooperativa d'una ressenya per part d'alumnes de Secundària en el marc d'una seqüència didàctica. [...]
Cet article explore l'activité métalinguistique déclenchée dans le processus coopératif de composition écrite d'une revue par des élèves d'Éducation Secondaire dans le cadre d'une séquence didactique. [...]

2020 - 10.5565/rev/jtl3.820
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 13 Núm. 2 (may-june 2020) , e820 (Articles)  
6.
16 p, 92.5 KB El paradigma de la complexitat : un marc per a orientar l'activitat científica escolar / Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pujol Villalonga, Rosa Maria (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest article pren com a punt de partida la rellevància de la complexitat com un emergent dins del coneixement contemporani. Seguidament es presenta el paradigma de la complexitat com un marc que possibilita orientar els processos d'ensenyament-aprenentatge des del diàleg entre pensament, valors i acció. [...]
This article takes the relevance of complexity as an emergent in contemporary knowledge as its departure point. It goes on to present the paradigm of complexity as a framework that renders it possible to guide teaching-learning processes driven by the dialogue between thought, values and action. [...]

2005
Revista Catalana de Pedagogia, Vol. 4 (2005) , p. 43-58  
7.
23 p, 300.9 KB Implementation of Dual Training Programmes through the Development of Boundary Objects : a Case Study / Gessler, Michael (Universität Bremen) ; Peters, Susanne (Universität Bremen)
A dual training system or programme tries to balance education (in a school) and training (in a company) in an equal manner to qualify, educate and socialise the next generation. Besides these effects (qualification, education and socialisation), it seems that this dual structure enables a country to achieve economic targets (e. [...]
Un sistema o programa de formación dual intenta equilibrar de igual manera la educación (en la escuela) y la formación (en la empresa) para cualificar, educar y socializar a la próxima generación. [...]
Un sistema o un programa de formació dual intenta equilibrar l'educació (a l'escola) i la formació (a l'empresa) per qualificar, educar i socialitzar la generació següent. A banda dels efectes esmentats (qualificació, educació i socialització), sembla que aquesta estructura dual permet que un país assoleixi objectius econòmics (per exemple: creixement econòmic) i objectius socials (per exemple: la integració de joves en el mercat laboral), això explica per què s'intenta desenvolupar o preservar les estructures de la formació dual en diferents països. [...]

2017 - 10.5565/rev/educar.862
Educar, Vol. 53 Núm. 2 (2017) , p. 309-331 (Monográfico)  
8.
11 p, 160.3 KB 25 anys de recerca en didàctica de la llengua / Camps, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
L'article es deriva de la conferència inaugural del Màster de Recerca en Educació, dictada el 19 de gener de 2017 a la Facultat de Ciències de l'Educació, Universitat Autònoma de Barcelona, en el marc de les celebracions pel 25 aniversari de la creació d'aquesta facultat.
This article is derived from the inaugural conference of the Master's Degree in Education Research given on January 19, 2017 in the Faculty of Education Sciences, Autonomous University of Barcelona, within the framework of the year-long celebrations for the 25th anniversary of the faculty.
El artículo se deriva de la conferencia inaugural del Máster de Investigación en Educación, dictada el 19 de enero de 2017 en la Facultad de Ciencias de la Educación, Universidad Autónoma de Barcelona, en el marco de las celebraciones por el 25 aniversario de la creación de esta facultad.
L'article est issu de la conférence inaugurale du Master de recherche en éducation, publié le 19 Janvier 2017 la Faculté des sciences de l'éducation, Université de Barcelone, dans le cadre des célébrations du 25e anniversaire de la création de cette faculté.

2017 - 10.5565/rev/jtl3.721
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 10 Núm. 1 (february-march 2017) , p. 9-19 (Invited Authors)  
9.
12 p, 139.3 KB An interview with Yrjö Engeström and Annalisa Sannino on activity theory / Ploettner, Joan Catherine (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tresseras, Eva (Universitat Internacional de Catalunya)
The authors interviewed professors Yrjö Engeström and Annalisa Sannino of CRADLE, University of Helsinki, in spring 2016 about activity theory.
Les autores van entrevistar al Dr. Yrjö Engeström i la Dra. Annalisa Sannino del centre de recerca CRADLE de la Universitat d'Hèlsinki, sobre la teoria de l'activitat, a la primavera del 2016.
Las autoras entrevistaron al Dr. Yrjö Engeström y la Dra. Annalisa Sannino del centro de investigación CRADLE de la Universidad de Helsinki, sobre la teoría de la actividad, en la primavera del 2016.
Les auteurs ont interrogé au printemps 2016 les Drs. Yrjö Engeström et Annalisa Sannino du centre de recherche CRADLE de l'Université d'Helsinki, sur la théorie de l'activité.

2016 - 10.5565/rev/jtl3.709
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 9 Núm. 4 (november-december 2016) , p. 87-98 (Interviews)  
10.
1 p, 52.4 KB Metanàlisi del moment / Moreno Colom, Sara, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
2016
Ara, Núm. 1862 (19 gener 2016) , p. 29  

Articles : 89 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 3 registres trobats  
1.
17 p, 1.2 MB Suport a l'Acreditació i Avaluació de la Recerca : web SAAR i assessorament de la UAB / Coré Bradineras, Raúl (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Alvarez Cruellas, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Álvarez Díaz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials)
Presentació per a la jornada "UB i UAB - Suport a la ciència oberta de la UB i Suport a l'Acreditació i Avaluació de la Recerca: Web SAAR i assessorament de la UAB", dins el programa "Intercanvi de coneixement entre les biblioteques del CSUC", que va tenir lloc el 12 de març de 2024 per donar a conèixer el Servei de Suport a l'Acreditació i Avaluació de la Recerca" de la UAB.
2024
Intercanvi de coneixement entre les biblioteques del CSUC. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2024  
2.
11 p, 1.5 MB Objectiu, Activar cossos i ment / Masnou i Ferrer, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei d'Activitat Física)
Explicació sobre els beneficis de la pràctica d'activitat física regular i l'experiència en l'organització dels UAB Games per part del Servei d'Activitat Física (SAF) de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
2019
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 13es : 2019  
3.
6 p, 25.7 KB Descoberta d'una regió francesa: l'estadística aplicada a les ciències socials / Geli Roig, Sònia (Institut Illa de Rodes, Alt Empordà) ; Berto Pozas, Graziella (Institut Illa de Rodes, Alt Empordà) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 210-215  

Llibres i col·leccions 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
104 p, 1.3 MB Planificació de l'Activitat Preventiva 2021 / Universitat Autònoma de Barcelona. Comitè de Seguretat i Salut ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Prevenció i Assistència
2021  
2.
28 p, 4.6 MB Memòria SAF Memòria Servei d'Activitat Física / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei d'Activitat Física
2017-
2 documents
3.
10 p, 220.6 KB Procés participatiu per elaborar el nou pla Campus Saludable i Sostenible 2018-2022 / Universitat Autònoma de Barcelona. Campus SiS
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018  
4.
8 p, 157.2 KB Pla Campus Saludable i Sostenible 2018-2022 / Universitat Autònoma de Barcelona. Campus SiS
El nou Pla Campus Saludable i Sostenible per al període 2018-2022, s'emmarca en els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l'Agenda 2030 de les Nacions Unides (veure Annex). A les 12 línies estratègiques del pla hi consten els diferents ODS inclosos. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2018  
5.
206 p, 1.1 MB Nous lideratges en moments de canvi : reflexions sobre lideratge i transformació social / Parés, Marc coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Castellà, Carola coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Subirats, Joan (Subirats i Humet) coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Cruz Gallach, Helena (Sòcol Tecnologia Social) ; Grau i Solés, Marc (Sòcol Tecnologia Social) ; Sánchez, Gemma (Sòcol Tecnologia Social) ; Fundació Jaume Bofill
Els nous lideratges socials i polítics de Catalunya seran el resultat de trajectòries vitals que han experimentat i patit les transformacions recents de la nostra societat. Però quins són els àmbits, formals o no formals, en els quals els joves adquireixen aprenentatges, habilitats i valors que els fan subjectes crítics i compromesos amb la realitat social que els envolta? A partir de les reflexions d'una selecció de joves activistes descobrirem noves i múltiples formes d'entendre el lideratge per fer front als actuals moments de canvi i arribarem a la conclusió que ja no té sentit vincular el lideratge a l'acció d'un únic individu, sinó que l'important és el procés, les relacions i la capacitat d'agència col·lectiva per provocar que els canvis s'esdevinguin.
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2014 (Informes breus ; 52) (Informes breus. Educació)  
6.
37 p, 545.2 KB El debate público / Pindado, Fernando ; Rebollo, Óscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques ; Escola de l'IGOP
[Barcelona]: [IGOP-UAB], 2015  
7.
5 p, 188.0 KB El descrèdit de la política? / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Barcelona Fundació Jaume Bofill 1992 (Debats de l'aula de Provença)
El descrèdit de la política?, 1992, p. 9-13  
8.
6 p, 43.0 KB Reglament del Servei d'Activitat Física de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei d'Activitat Física
2011  
9.
6 p, 44.1 KB UAB Campus Saludable i Sostenible / Universitat Autònoma de Barcelona. Campus SiS
Pla saludable està inspirat en el document Principis i valors de la UAB (document aprovat en Consell de Govern de 15 de desembre de 2011), en les recomanacions de l'Organització Mundial de la Salut i en la proposta d'actuació de la Xarxa Catalana d'Universitats Saludables (US. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2013  
10.
104 p, 335.6 KB Otra sociedad, ¿otra política? : de "no nos representan" a la democracia común / Subirats, Joan (Subirats i Humet) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
Barcelona : Icària, 2011 (Icaria asaco ; 8)  

Llibres i col·leccions : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 61 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
11.8 MB Análisis y nuevas propuestas de las EASA FTL de tripulaciones de vuelo en base a la continua evolución del transporte aéreo / Hernández López, Sergio ; Perez de la Cruz, Jose Manuel, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest treball es pretén donar una visió sobre les regulacions a què estan sotmeses les tripulacions de vol a l'àmbit europeu mitjançant l'anàlisi de les EASA FTL i la importància que tenen en relació amb la fatiga.
En el presente trabajo se pretende dar una visión sobre las regulaciones a las que están sometidas las tripulaciones de vuelo en el ámbito europeo mediante el análisis de las EASA FTL y la importancia que tienen en relación con la fatiga.
This work aims to provide an overview of the regulations to which flight crews are subjected in Europe by analysing the EASA FTL and the importance they have in relation to fatigue.

2022
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
2.
58 p, 577.3 KB El concurso de acreedores en las sociedades anonimas deportivas, aplicado en el futbol profesional / Nievas Ignacio, Alberto ; Pedrayes Gullon, Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Aquest treball pretén analitzar la realització del procediment del concurs de creditors a les Societats Anònimes Esportives del futbol professional a Espanya. Després de l'anàlisi de la regulació concursal aplicable i la seva aplicació d'acord amb la regulació esportiva, es busca comprendre com és que aquestes societats arriben a situacions d'insolvència d'acord amb un estudi previ dels ingressos, les despeses i les situacions que els acaben conduint a la insolvència, així com entendre els principals avantatges i inconvenients del concurs de creditors en aquest context econòmic per a una societat que realitza una activitat esportiva. [...]
Este trabajo pretende analizar la realización del procedimiento del concurso de acreedores en las Sociedades Anónimas Deportivas del fútbol profesional en España. Después del análisis de la regulación concursal aplicable y su aplicación de acuerdo con la regulación deportiva, se busca comprender como es que estas sociedades llegan a situaciones de insolvencia de acuerdo con un estudio previo de sus ingresos, gastos y las situaciones que les terminan conduciendo a la insolvencia, así como entender las principales ventajas e inconvenientes del concurso de acreedores en este contexto económico para una sociedad que realiza una actividad deportiva. [...]
This work tries to analyse the implementation of state of insolvency in the Spanish professional football sports public limited companies. Firstly, after the analysis of the regulation of that matter, we seek to understand how these companies arrive reach states of insolvency according to that income and what benefits or harms this application when they need continue to the sport activity. [...]

2023
Grau en Dret [949]  
3.
31 p, 3.2 MB El mercat setmanal i el comerç local : anàlisi comparatiu de la ciutat de Granollers (2023) / Subirats Cruz, Xènia ; Vera Martin, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest treball és una recerca sobre el comerç del centre urbà de la ciutat de Granollers i com aquest es veu afectat per la influència i l'impacte del mercat setmanal, analitzant el paper del mercat envers el comerç a la ciutat i esmentar el seu paper mercantil. [...]
Este trabajo es una investigación sobre el comercio del centro urbano de la ciudad de Granollers y como este se ve afectado por la influencia y el impacto del mercado semanal, analizando el papel del mercado hacia el comercio en la ciudad y mencionar su papel mercantil. [...]
This study is a research on the trade of the urban center of Granollers and how it is affected by the influence and impact of the weekly market, analyzing the market's role towards trade in the city and mentioning its mercantile role. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Grau en Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial [1390]  
4.
15 p, 314.6 KB Videojuegos y socialización política. Valores, actitudes y repercusiones en la experiencia gamer / Brotons Ponsoda, Maria ; Argelaguet i Argemí, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'ús de videojocs s'ha incrementat de forma exponencial, especialment entre els joves, convertint-se en un fenomen social objecte d'estudi i de titulars als mitjans de comunicació. Seguint les tesis d'Inglehart, l'adolescència és l'etapa on es fixen els valors i actituds polítiques que predominaran al llarg de la vida de l'individu. [...]
El uso de videojuegos ha crecido de manera exponencial especialmente en los jóvenes, convirtiéndose en un fenómeno social objeto de estudios y de titulares en los medios de comunicación. Siguiendo las tesis de Inglehart, la adolescencia es la etapa en la que se fijan los valores y actitudes políticas que predominarán a lo largo de la vida del individuo. [...]
The use of video games between young people has increased dramatically in the last years so much so that it has become a social phenomenon, subject to enquiry and headlines in the media. According to Inglehart tesis, adolescence is the stage of our lives when our values and political attitudes are set and they will predominate during our lives. [...]

2022
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
5.
291 p, 4.5 MB Función cognitiva en adultos con daño cerebral adquirido en fase crónica : relación con la actividad física y el sedentarismo / Pérez López, Lidia ; Coll-Andreu, Margalida, dir. ; Peter Morris, Timothy, dir.
El dany cerebral adquirit (DCA), principalment els accidents cerebrovasculars (ACV) i el traumatisme cranioencefàlic (TCE), constitueix la primera causa de discapacitat en adults. Les seqüeles del DCA poden persistir anys després de la lesió (fase crònica), amb les conseqüències que això comporta per al sistema de salut i en l'àmbit personal, familiar, social i econòmic. [...]
El daño cerebral adquirido (DCA), principalmente los accidentes cerebrovasculares (ACV) y el traumatismo craneoencefálico (TCE), constituye la primera causa de discapacidad en adultos. Las secuelas del DCA pueden persistir años después de la lesión (fase crónica), con las consecuencias que ello conlleva para el sistema de salud y a nivel personal, familiar, social y económico. [...]
Acquired brain injury (ABI), mainly stroke and traumatic brain injury (TBI), is the leading cause of disability in adults. The sequelae of ABI can persist years after the injury (chronic phase), with subsequent burden for the health system and at personal, family, social and economic levels. [...]

2022  
6.
24 p, 3.2 MB Mobilitat intel·ligent als Polígons d'Activitat Econòmica (PAE) : per uns polígons més accessibles, interconnectats i sostenibles / El Briyak Ereddam, Hafsa (Parc de Recerca UAB) ; Buffa Dunat, Martin (Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Valorització i Patents)
La quarta revolució industrial ha propiciat una revolució tecnològica amb un fort impacte a la indústria modificant el concepte de Polígons d'Activitat Econòmica (PAE). Aquests canvis organitzatius juntament amb l'emergència climàtica exigeixen flexibilitat en la producció, una nova organització empresarial i una forta aposta per la digitalització. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : Parc de Recerca UAB, 2022 (Informe de Vigilància Tecnològica)  
7.
147 p, 1.2 MB Corporate Entrepreneurship Activities in the Saudi Context / Basingab, Ahmed ; Turro Sol, Andreu, dir. ; Urbano Pulido, David, dir.
Les investigacions coincideixen en que l'emprenedoria corporativa juga un paper vital en els resultats organitzatius i econòmics, ja que permet a les organitzacions identificar oportunitats, planificar noves estratègies i obtenir avantatges competitius. [...]
Los académicos coinciden en que el emprendimiento corporativo juega un papel vital en el desempeño organizacional y económico, ya que alienta a las organizaciones a identificar oportunidades, planificar estrategias y obtener una ventaja competitiva. [...]
Scholars agree that corporate entrepreneurship plays a vital role in organizational and economic performance since it encourages organizations to identify opportunities, plan strategies and gain a competitive edge. [...]

2022  
8.
343 p, 1.6 MB La judicialización de la actividad administrativa disciplinaria en el ordenamiento jurídico colombiano a partir del derecho comparado con España / Mondragón Duarte, Sergio Luis ; Franch Saguer, Marta, dir.
Els convido a llegir aquesta obra jurídica amb l'expectativa d'apropar més l'ordenament jurídic colombià cap a la constitució i consolidació d'un nou model dogmàtic, substantiu i processal en el dret disciplinari basat més en components judicials que no pas administratius, per la qual cosa s'espera que els resultats obtinguts durant el desenvolupament de la present tesi doctoral siguin del seu gust, independentment que es comparteixin o no les diferents postures jurídiques adoptades pel subscrit investigador a l'interior de la mateixa, com sigui que les argumentacions en el dret són força àmplies i es presten per a múltiples discussions teòriques i pràctiques, encara que només es rescaten aquelles que retòricament reconeixen el valor acadèmic i investigatiu inserit en les aportacions dels col·legues per construir millors perspectives d'evolució normativa, jurisprudencial i doctrinal dins del sistema de categories que integren les fonts del dret.
Los invito a leer esta obra jurídica con la expectativa de acercar más el ordenamiento jurídico colombiano hacia la constitución y consolidación de un nuevo modelo dogmático, sustantivo y procesal en el derecho disciplinario basado más en componentes judiciales que administrativos, por lo que se espera que los resultados obtenidos durante el desarrollo de la presente tesis doctoral sean de su agrado, independientemente de que se compartan o no las diferentes posturas jurídicas adoptadas por el suscrito investigador al interior de la misma, como quiera que las argumentaciones en el derecho son bastante amplias y se prestan para múltiples discusiones teóricas y prácticas, aunque se rescatan solo aquellas que retóricamente reconocen el valor académico e investigativo inserto en los aportes de los colegas para construir mejores perspectivas de evolución normativa, jurisprudencial y doctrinal dentro del sistema de categorías que integran las fuentes del derecho.
I invite you to read this legal work with the expectation of bringing the Colombian legal system closer to the constitution and consolidation of a new dogmatic, substantive and procedural model in disciplinary law based more on judicial than administrative components, for which it is expected that results obtained during the development of this doctoral thesis are to your liking, regardless of whether or not the different legal positions adopted by the undersigned researcher within it are shared, since the arguments in law are quite broad and They lend themselves to multiple theoretical and practical discussions, although only those that rhetorically recognize the academic and investigative value inserted in the contributions of colleagues to build better perspectives of normative, jurisprudential and doctrinal evolution within the system of categories that integrate the sources of law are rescued.

2022  
9.
11 p, 2.4 MB Recognition of epileptic seizures from EEG data / Espinosa Reboredo, Christian ; Hernandez-Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
An electroencephalogram (EEG) is a test that detects electrical activity of the brain. This paper tries to go a step further to interpret seizures from electroencephalograms using deep learning algorithms. [...]
Un electroencefalograma (EEG) es una prueba que detecta la actividad eléctrica del cerebro. Este artículo intenta dar un paso más para interpretar los ataques epilépticos a partir de electroencefalogramas utilizando algoritmos de aprendizaje computacional. [...]
Un electroencefalograma (EEG) és una prova que detecta l'activitat elèctrica del cervell. Aquest article intenta fer un pas més per interpretar els atacs epilèptics a partir d'electroencefalogrames utilitzant algoritmes d'aprenentatge computacional. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
492 p, 13.0 MB Tras los pasos de Francisco de Zamora. Trabajo de las mujeres y reconstrucción de las tasas de actividad en Cataluña (siglos XVIII - XIX) / López Antón, Margarida ; Sarasúa, Carmen, dir.
La contribució del treball de les dones, tot i que desvaloritzat i invisible, va ser fonamental en la industrialització de Catalunya i sense ell no es pot entendre íntegrament ni el desenvolupament econòmic ni l'evolució social de la Catalunya contemporània (Nash, 1988: 159). [...]
La contribución del trabajo de las mujeres, aunque desvalorizado e invisible, fue fundamental en la industrialización de Cataluña y sin él no se puede entender íntegramente ni el desarrollo económico ni la evolución social de la Cataluña contemporánea (Nash, 1988:159). [...]
The contribution of women's work, although devalued and invisible, was fundamental in the industrialization of Catalonia and without it, neither the economic development nor the social evolution of contemporary Catalonia can be fully understood (Nash, 1988: 159). [...]

2021  

Documents de recerca : 61 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 19 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
4 p, 239.9 KB Sexennis ANECA 2023, Mèrits de recerca AQU 2024 i Programa Academia d'ANECA 2024 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Possibles mètriques, fonts i dimensions per evidenciar el valor de cada aportació a la convocatòria 2023 de sexennis de recerca de l'ANECA i la Comisión Nacional Evaluadora de la Actividad Investigadora (CNEAI), a la convocatòria 2024 de mèrits de recerca de l'AQU i al Programa Academia d'ANECA 2024: ampliació il·lustrativa i selectiva per part del Servei de Biblioteques.
2023 (Eines per a la recerca)  
2.
8 p, 239.2 KB AQU Mèrits de recerca : Convocatòria 2023 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat de recerca de l'Agència de Qualitat Universitària (AQU) en la seva convocatòria 2023 per a l'assignació dels complements addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador universitari. [...]
2023 (Eines per a la recerca)
8 documents
3.
2 p, 181.4 KB CNEAI Mèrits de recerca : Convocatòria 2022 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat investigadora dels trams de recerca de la Comisión Nacional Evaluadora de la Actividad Investigadora (CNEAI) en la seva convocatòria 2022 per a l'assignació del complement de productivitat (sexenni) del personal docent i investigador universitari. [...]
2023 (Eines per a la recerca)
16 documents
4.
2 p, 390.4 KB CNEAI Mèrits de recerca : Convocatòria 2020 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat investigadora dels trams de recerca de la Comisión Nacional Evaluadora de la Actividad Investigadora (CNEAI) en la seva convocatòria 2020 per a l'assignació del complement de productivitat (sexenni) del personal docent i investigador universitari. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
16 documents
5.
4 p, 246.8 KB AQU Acreditacions. Catedràtic : Convocatòria 2022 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat de recerca de l'Agència de Qualitat Universitària (AQU) en la seva convocatòria 2022 per a l'acreditació de recerca avançada per a Professorat Catedràtic/a. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
7 documents
6.
4 p, 249.3 KB AQU Acreditacions. Agregat : Convocatòria 2022 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat de recerca de l'Agència de Qualitat Universitària (AQU) en la seva convocatòria 2022 per a l'acreditació de recerca per a Professorat Agregat. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
7 documents
7.
4 p, 255.2 KB AQU Acreditacions. Lector : Convocatòria 2022 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat de recerca de l'Agència de Qualitat Universitària (AQU) en la seva convocatòria 2022 per a l'emissió d'informes per a Professorat Lector. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
7 documents
8.
2 p, 193.0 KB CNEAI Mèrits de recerca : Convocatòria 2021 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat investigadora dels trams de recerca de la Comisión Nacional Evaluadora de la Actividad Investigadora (CNEAI) en la seva convocatòria 2021 per a l'assignació del complement de productivitat (sexenni) del personal docent i investigador universitari. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
16 documents
9.
6 p, 240.6 KB AQU Mèrits de recerca : Convocatòria 2022 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat de recerca de l'Agència de Qualitat Universitària (AQU) en la seva convocatòria 2022 per a l'assignació dels complements addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador universitari. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
8 documents
10.
6 p, 222.8 KB AQU Mèrits de recerca : Convocatòria 2021 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat de recerca de l'Agència de Qualitat Universitària (AQU) en la seva convocatòria 2021 per a l'assignació dels complements addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador universitari. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
8 documents

Materials didàctics : 19 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 6 registres trobats  
1.
16.3 KB Dones en la Ciència Política, la Sociologia i les Relacions Internacionals / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials
Exposició presencial i virtual amb motiu del Dia Internacional de les Dones per reconèixer i fer visibles les aportacions teòriques i el compromís social i polític de 26 autores en els àmbits de les Ciències Polítiques, la Sociologia i les Relacions Internacionals.
2023 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  
2.
20.7 KB Interfície de la SAAR. Suport a l'Acreditació i Avaluació de la Recerca / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Mostra de diferents pantalles de l'eina web elaborada pel Servei de Biblioteques per ajudar el personal docent i investigador en l'avaluació de les publicacions científiques. S'identifiquen i es dona accés als recursos on trobar la informació necessària per a omplir els formularis per les acreditacions, sexennis i trams de recerca d'ANECA, AQU i CNEAI, a més d'altres eines interessants sobre producció científica. [...]
2016
10 documents
3.
1 p, 2.7 MB Diada del campus saludable : 19 d'abril de 2012 / Universitat Autònoma de Barcelona
2012  
4.
1024x1355, 835.3 KB 1er Aplec de joves dels Països Catalans : / JDB ; Aplec de joves dels Països Catalans (1er : Vila-real)
Castelló : IP provincial de Castelló, [198-?]  
5.
1024x1515, 838.8 KB Dopo il Buio : contro stragi, terrorismo, mafia e camorra : I giovani per la democrazia / Bolognini, Fabio
[S.l.] : Graficoop, 1985  
6.
53:54, 37.0 MB Els intel·lectuals a l'exili / Catalunya Ràdio
Veus de l'exili (Programa radiofònic)
2006 (Veus de l'exili ; 34)  

Fons personals i institucionals 520 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
1 p, 230.8 KB Demostració matemàtica / Sunyer, Ferran
Demostració matemàtica. La suma dels diàmetres dels cercles amb centres que tenen una abcisa superior a x és igual a ….
28 octubre 1964
Biblioteca de Ciència i Tecnologia. Fons Ferran Sunyer i Balaguer ; 1-1-4  
2.
2 p, 937.1 KB Carta de Ferran Sunyer a Heribert Barrera / Sunyer, Ferran
Definicions de: cos, cossinum, creixent, curvilini, corba i curve.
[s.d.]
Biblioteca de Ciència i Tecnologia. Fons Ferran Sunyer i Balaguer ; 1-1-19a  
3.
5 p, 1.4 MB Carta de Ferran Sunyer a Jacques Hadamard / Sunyer, Ferran
Carta dirigida a J. Hadamard de París (França), per agrair-li l'oferiment d'orientar-lo en la seva recerca autodidacta sobre les matemàtiques.
4 desembre 1945
Biblioteca de Ciència i Tecnologia. Fons Ferran Sunyer i Balaguer ; 1-1-44  
4.
2 p, 333.9 KB Carta de Ferran Sunyer a Bradford F. Hadnot / Sunyer, Ferran
Carta dirigida a Bradford F. Hadnot de l'University System of Georgia (EUA), en relació amb el seu treball i amb els llocs de publicació.
6 març 1951
Biblioteca de Ciència i Tecnologia. Fons Ferran Sunyer i Balaguer ; 1-1-45  
5.
1 p, 196.4 KB Carta de Ferran Sunyer a Paul Koosis / Sunyer, Ferran
Carta dirigida a Paul Koosis de New York (EUA), que acompanya treballs publicats a revistes espanyoles per Ferran Sunyer i Balaguer.
7 gener 1960
Biblioteca de Ciència i Tecnologia. Fons Ferran Sunyer i Balaguer ; 1-1-50  
6.
1 p, 184.7 KB Carta de Ferran Sunyer a Saaty / Sunyer, Ferran
Carta dirigida al professor Saaty, per suggeriment del professor Ríos de la Universidad de Madrid, on li demana informació sobre un contracte amb American Fleet per subvencionar les seves investigacions.
[s.d.]
Biblioteca de Ciència i Tecnologia. Fons Ferran Sunyer i Balaguer ; 1-2-53  
7.
1 p, 230.4 KB Carta de Ferran Sunyer a Paul L. Butzer / Sunyer, Ferran
Carta dirigida al prof. Paul L. Butzer, per acceptar la seva invitació a Oberwolfach, on proposa fer una conferència sobre l'aproximació de les funcions per sumes d'exponencials.
16 desembre 1964
Biblioteca de Ciència i Tecnologia. Fons Ferran Sunyer i Balaguer ; 1-2-59  
8.
1 p, 261.5 KB Carta de Ferran Sunyer a J.F. Ling / Sunyer, Ferran
Carta escrita a Mr. J. F. Ling del diari "The Observer", per dir que ha trobat un nou "keymove"al problema d'escacs nº 530.
5 març 1966
Biblioteca de Ciència i Tecnologia. Fons Ferran Sunyer i Balaguer ; 1-2-61  
9.
1 p, 570.0 KB Carta de Ferran Sunyer a Mechanical Entreprises, Inc / Sunyer, Ferran
Carta dirigida a Mechanical Entreprises, Inc. , de Virgínia, per demanar-los informació sobre un aparell (model TYPIT).
4 abril 1962
Biblioteca de Ciència i Tecnologia. Fons Ferran Sunyer i Balaguer ; 1-2-69  
10.
4 p, 1.1 MB Carta de Ferran Sunyer a Thomas L. Saaty / Sunyer, Ferran
Carta dirigida al professor Thomas L. Saaty de Washington (EUA), que té com a referència: "First quarterly report of the Contract N62558-3079 NR 043-266".
8 novembre 1961
Biblioteca de Ciència i Tecnologia. Fons Ferran Sunyer i Balaguer ; 1-2-83  

Fons personals i institucionals : 520 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.