Resultats globals: 35 registres trobats en 0.07 segons.
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 19 registres trobats
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Articles, 13 registres trobats
Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
294 p, 15.4 MB Innovació tecnològica : ocupació, gestió de la mà d'obra i canvis organitzatius a les empreses / Lope Peña, Andreu ; Martin, Antonio (Martin Artiles) ; Torns, Teresa ; Coller, Xavier ; Fundació Jaume Bofill
L'objecte del nostre estudi se centra en la innovació tecnològica i en la influència que exerceix sobre una sèrie d'aspectes que hi estan estretament relacionats; especialment estudia els canvis que, amb la seva implantació, experimenten l'organització del treball, l'estructura i les condicions de l'ocupació i els mecanismes aplicats en la gestió dels recursos humans a les empreses.
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 1994  
2.
20 p, 39.3 MB Real Cedula de S. M. y Señores del Consejo, por la cual se manda observar el nuevo Reglamento general de Escuelas de Latinidad y Colegios de Humanidades, inserto en ella / Espanya ; Ferran VII, 1784-1833 rei d'Espanya ; Espinosa, Antonio, impr. ; Espanya. Monarca (1814-1833 : Ferran VII)
Cèdula Reial per la que es mana observar el nou Reglament general de "Escuelas de Latinidad y Colegios de Humanidades". .
Segovia : En la Imprenta de Espinosa, 1826  

Documents de recerca 19 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
129 p, 765.3 KB Les desigualtats educatives vinculades al nivell socioeconòmic i cultural dels alumnes a Catalunya / Santiveri Bozzo, Maria ; Giró, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La millora dels resultats educatius i dels indicadors d'excel·lència és un dels principals objectius de l'educació a Catalunya, però aquesta lluita no hauria.
d'oblidar la importància d'aplicar mesures que busquin l'equitat en l'ensenyament. El repte ha de ser el d'oferir una educació de qualitat a tots els alumnes, independentment de la seva procedència o nivell econòmic. [...]
La mejora de los resultados educativos y de los indicadores de excelencia es uno de los principales objetivos de la educación en Cataluña, pero esta lucha no debería olvidar la importancia de aplicar medidas que busquen la equidad en la enseñanza. [...]
Improving academic results and indicators of excellence is one of the main objectives of the education in Catalonia, but this fight should not forget the importance of applying measures that look for equality in education. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
36 p, 1.7 MB Kaelum : emprender y crear una nueva agencia de comunicación / Gallés Faz, Carlota ; Entenza Rodríguez, Ana I. (Ana Isabel), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte pensat per a posar fonament a una nova agència de comunicació que actuaria en el món de la comunicació digital, els esdeveniments i les solucions TIC.
Proyecto pensado para marcar las bases de una nueva agencia de comunicación que actuaria en el ámbito de la comunicación digital, los eventos y las soluciones TIC.
Project designed to lay the technical basics for starting a new communications agency who is going to intervene on the digital communication, events and TIC sphere.

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
218 p, 1.1 MB Firm, stakeholders, value dynamics and social economic progress. The case of the Spanish pharmaceutical industry / Turon i Dols, Pau ; Grifell i Tatjé, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia d’Empresa
La manera en que l'empresa crea valor és la primera etapa d'un cicle de dues fases. La segona és la distribució (apropiació) del valor creat a mans dels stakeholders. Com a conseqüència, les dinàmiques de valor són un eix central per comprendre com canvien les relacions entre l'empresa i els stakeholders amb el pas del temps, i com aquestes relacions condicionen el progrés econòmic i social de la societat. [...]
Stakeholder theory has scarcely dealt with value dynamics. The way the firm creates value is the first step of a two phase cycle. The second step is the distribution (appropiation) of the created value to the stakeholders. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
4.
76 p, 3.8 MB Legislación de la clínica veterinaria / Pèriz Laguna, Georgina ; Piñero Amores, Esther
2013  
5.
52 p, 502.3 KB Evaluación y rediseño de la red pública educativa. Un análisis centralizado. / López Torres, Laura ; Prior Jiménez, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d’Economia de l’Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa
El análisis de eficiencia de los centros escolares constituye un tema de interés actual. El número de publicaciones en este campo de investigación se ha incrementado en lo últimos años, al intentar explicar que ciertas características del centro y del entorno influyen en los resultados de los alumnos. [...]
2012 (Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; 12/4)  
6.
552 p, 4.9 MB Desenvolupament professional de la direcció : un estudi de casos múltiple / Navarro Casanoves, Marita ; Armengol Asparó, Carme, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
La recerca que es presenta inclou quatre grans blocs diferenciats. El PRIMER BLOC es centra en el plantejament del problema d'investigació: la direcció escolar com element clau pel desenvolupament i millora dels centres educatius. [...]
The research presented includes four different blocks. The first block focuses on the approach of the research problem: the school management as a key element for the development and improvement of schools. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
7.
70 p, 890.7 KB Anàlisi de l'aplicació pràctica del procés de selecció, contractació i formació al Grup Sagardi / Castañer Bohigas, Albert ; Magaña Juárez, María Mercedes, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Aquest projecte té com a finalitat la recerca d’una visió comparativa entre la teoria de recursos humans, i especialment la que fa referència a selecció, contractació i formació, i la realitat d’una empresa en funcionament. [...]
La finalidad de este proyecto es el de realizar un análisis comparativo entre la teoría de recursos humanos y, especialmente, la que hace referencia a selección, contratación y formación y, la realidad de una empresa en funcionamiento. [...]
The aim of this project consist on doing an academical analysis comparing the theory of human resources and, especially, what attains to selection, hiring, training and the reality of an on- going business. [...]

2013
Graduat o Graduada en Relacions Laborals [806]  
8.
89 p, 1.8 MB Evolución del diseño y la estructura organizativa : un estudio de casos / Valenzuela Sevilla, Jordi ; Capelleras i Segura, Joan-Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa,) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Si algo esta caracterizando el estado actual de los diversos estudios sobre la organización empresarial, no es otra cosa que la diversidad de orientaciones y opciones protagonistas de un amplio marco teórico, que parten de las escuelas clásicas del pensamiento organizativo y que se han ido actualizando a causas de la multitud de estudios sobre las organizaciones en estos últimos años. [...]
Si alguna cosa caracteritza l'estat actual dels diversos estudis sobre l'organització empresarial, no és altra cosa que la diversitat d'orientacions i opcions protagonistes d'un ampli marc teòric, que parteixen de les escoles clàssiques del pensament organitzatiu i que s'han anat actualitzant a causes de la multitud d'estudis sobre les organitzacions en aquests últims anys. [...]
If anything characterizes the current state of the various studies on the business organization, this is not anything but the diversity of approaches and options protagonists of a comprehensive theoretical framework, which depart from the classical schools of organizational thought and have been updated to causes of many studies of organizations in recent years. [...]

2013
Graduat o Graduada en Relacions Laborals [806]  
9.
95 p, 1.9 MB Gestió dels recursos financers d'una A.M.P.A. d'un col·legi d'educació primària / Aguilar Amo, Juan Antonio ; Pujol Capdevila, Jaume, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica
El projecte consisteix en l'anàlisi, el disseny i la implementació d'una aplicació informàtica que permeti portar el control dels fluxos financers que són necessaris pel funcionament de les activitats extraescolars, de forma senzilla i àgil, i que pugui ser mantinguda pels membres de l'Associació de Mares i Pares d'Alumnes d'una escola d'educació primària.
2010  
10.
67 p, 1.3 MB Execució d'un projecte TIC / García García, Carlos ; Sánchez Castelló, José María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este proyecto intenta dar solución al problema que se ha encontrado la empresa VGG Aplicaciones,S. C. P. a la hora de hacer pruebas en el desarrollo de su principal producto de logística Appia para integración con transportes. [...]
Aquest projecte intenta donar solució al problema que s'ha trobat l'empresa VGG Aplicaciones,S. C. P a l'hora de fer proves en el desenvolupament del seu principal producte de logística Appia per a l'integració amb transports. [...]
The company VGG Aplicaciones, S. C. P is working in developing Appia product logistics for transport integration. By this project, I tried to find a solution to different problems VGG Aplicadiones found. [...]

2010  

Documents de recerca : 19 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
15 p, 1.9 MB Ikastolak aurrera
[S.l.] : [s.n.], 197?-
2 documents

Articles 13 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
6 p, 79.0 KB Algunos interrogantes / Rué, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Aproximación a las cuestiones que afectan a la acción tutorial en el contexto de la nueva enseñanza obligatoria: el lugar del centro y funciones que se han de primar, y las actuaciones que atienden a la diversidad del destinatario.
1994
Cuadernos de pedagogía, Num. 231 (1994) , p. 8-11  
2.
3 p, 53.4 KB Una experiencia de participación de los alumnos / Cela, Jaume ; Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Miró, Lola
Tras unas reflexiones previas sobre las posibilidades y límites legales de la participación, se cuenta de qué modo puede dinamizarse en el conjunto de la comunidad escolar. Se destacan las tareas de la asamblea de clase, la reunión de delegados y el consejo escolar. [...]
1993
Cuadernos de pedagogía, Núm. 217 (Septiembre 1993) , p. 32-33  
3.
7 p, 104.0 KB Los conflictos / Gairín Sallán, Joaquin (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Análisis de algunas de las causas de los conflictos que afectan a las relaciones institucionales y a la estructura organizativa. También se presentan estrategias para encarar, tratar de solucionar y aprender de las situaciones conflictivas.
1994
Cuadernos de pedagogía, Num. 222 (1994) , p. 22-25  
4.
8 p, 265.2 KB 'Los pecados de nuestros padres. Gran Bretaña : cambio o continuidad' / Bosco Paniagua, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
A juzgar por las apariencias, no parece que exista un cambio sustancial en materia educativa entre los conservadores y los laboristas. Sin duda, la aparición de una moralidad gerencialista en educación y en la centralización del poder empezó durante la administración laborista que precedió a Margaret Thatcher. [...]
1997
Cuadernos de pedagogía, Num. 262 (1997) , p. 76-83  
5.
5 p, 217.3 KB Un mundo de significados / Rué, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El aula constituye un complejo álbum de imágenes y metáforas donde se suceden múltiples interacciones que conforman un entorno de aprendizaje. Su estudio es muy reciente y, quizá por su misma inmediatez, exige una mirada distinta.
1997
Cuadernos de pedagogía, Num. 254 (1997) , p. 54-58  
6.
9 p, 278.1 KB Proyectos y experiencias : respuestas a las nuevas exigencias educativas. / Soto Marata, Pepi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
En este artículo se analizan algunas de las experiencias y proyectos relacionados con la escolarización de alumnado inmigrante que se han articulado en distintos centros escolares españoles. Se trata de una muestra representativa de prácticas óptimas en torno al tratamiento de la diversidad cultural y social en la escuela aunque no agotan en absoluto el conjunto de buenas prácticas existentes.
2002
Cuadernos de pedagogía, Num. 315 (2002) , p. 100-108  
7.
3 p, 123.6 KB El Barrio educa / Pàmies, Jordi (IES Llobregat (Hospitalet de Llobregat)) ; Madeu, Josep (IES Llobregat) ; Garcia, Montserrat (CEIP Prat de La Manta (Hospitalet de Llobregat)) ; Gispert, Francesc de (CEIP Prat de La Manta (Hospitalet de Llobregat))
Este proyecto, impulsado por un centro de Primaria y otro de Secundaria, tiende lazos entre la escuela y su entorno más cercano. El objetivo es abrir el escenario educativo a la participación de todo tipo de entidades y asociaciones. [...]
2003
Cuadernos de pedagogía, Vol. 324 (2003)  
8.
4 p, 144.2 KB Educar sin excluir / Echeita, Gerardo coord. ; Ainscow, Mel ; Alonso, Pilar ; Duran, David ; Font, Josep ; Marín, Núria ; Miquel, Esther ; Parrilla, María Ángeles ; Rodríguez, Pilar ; Sandoval, Marta ; Soler, Marta
Una educación inclusiva sólo es viable si se tejen amplias y sólidas redes de colaboración e interdependencia a todos los niveles y entre todos los actores implicados. Se trata de revisar actitudes, valores, ideas y prácticas para convertir el centro escolar en una auténtica comunidad de aprendizaje, abierta a la participación del profesorado, alumnado, familias y demás agentes educativos.
2004
Cuadernos de pedagogía, Num. 331 (2004) , p. 50-53  
9.
6 p, 125.0 KB Política educativa e igualdad de Oportunidades / Bonal, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Essomba, Miquel Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ferrer, Ferran
Unas 40 personas de reconocido prestigio en el ámbito educativo catalán y de perfiles ideológicos distintos consensúan un documento de debate que responde a dos principios rectores: la igualdad de oportunidades y la equidad. [...]
2005
Cuadernos de pedagogía, Núm. 344 (Marzo 2005) , p. 82-87  
10.
4 p, 100.2 KB Autonomía de centros. ¿Hasta dónde? / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Se ha avanzado poco en autonomía, sobre todo en aspectos como tutoría, agrupamiento de alumnado o flexibilidad de horarios, estructuras y plantillas docentes y sólo se han dado algunos pasos testimoniales en temas de currículo. [...]
2005
Cuadernos de pedagogía, 2005, p. 66-69  

Articles : 13 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.