Resultats globals: 8 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 4 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
16 p, 451.1 KB University access and after : explaining the social composition of degree programmes and the contrasting expectations of students / Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Elias, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
University expansion in higher education has been hierarchically differentiated. There is some concentration of certain social profiles in some degrees of study, so social composition between degrees can vary considerably. [...]
2013 - 10.1007/s10734-013-9670-4
Higher education, Vol. 67, Num. 5 (2013) , p. 637-654  

Llibres i col·leccions 4 registres trobats  
1.
45 p, 1.7 MB La composició social de l'accés a la universitat / Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Torrents Vilà, Dani (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Sanchez Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
En aquest treball fem una aproximació a què ha passat en termes de volum i taxes generals i segons l'origen social dels joves que accedeixen a la universitat. També s'analitzarà quina ha estat l'evolució de les tries de carrera en funció dels grans canvis institucionals assenyalats: llargada dels estudis, el preu i les expectatives laborals en el context de crisi.
Barcelona Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya 2016
Equitat en l'accés i en la inserció professional dels graduats universitaris, Capítol 3, 2016  
2.
134 p, 511.3 KB Normativa acadèmica de la Universitat Autònoma de Barcelona aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el Reial Decret 1393/2007, de 29 d'octubre / Universitat Autònoma de Barcelona. Consell de Govern ; Universitat Autònoma de Barcelona. Consell Social
2010  
3.
122 p, 561.3 KB Normativa acadèmica de la Universitat Autònoma de Barcelona aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el Reial Decret 1393/2007, de 29 d'octubre, modificat pel Reial Decret 861/2010, de 2 de juliol / Universitat Autònoma de Barcelona. Consell de Govern ; Universitat Autònoma de Barcelona. Consell Social
(Text refós aprovat per l'Acord de Consell de Govern de 2 de març 2011 i modificat per l'Acord de Consell Social de 20 de juny del 2011, per l'Acord de Consell de Govern de 13 de juliol de 2011 i per l'Acord de Consell de Govern de 14 de març de 2012).
2011  
4.
37 p, 214.8 KB Avaluació del procés d'incorporació dels estudiants a la Universitat Autònoma de Barcelona. Informe d'autoavaluació - Any 1999 / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea d'Alumnes ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea d'Afers institucionals ; Universitat Autònoma de Barcelona. Vicerectorat de Qualitat Universitària ; Universitat Autònoma de Barcelona. Vicegerència d'Afers Acadèmics ; Universitat de Barcelona. Secretaria General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Programació i de Qualitat de la Docència (OPQD) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Relacions Internacionals
Abans de començar l'anàlisi del procés d'incorporació a la Universitat Autònoma de Barcelona es volen destacar alguns punts que s'han de tenir presents en tot aquest document i que conformen els grans eixos de l'accés en aquests darrers anys i molt particularment en el moment present.
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 1999  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
59 p, 1.1 MB El Acceso a la universidad en el estado español en 2009 : los condicionantes en el acceso y la dimensión transicional / Torrents Vilà, Dani ; López-Roldán, Pedro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Fachelli, Sandra, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Presentamos una actualización del análisis del acceso a la universidad española a partir de datos del módulo de la EPA 2009, un módulo que nos permite analizar también a los jóvenes independizados. [...]
Presentem una actualització de l'anàlisi de l'accés a la universitat espanyola a partir de dades del mòdul de la EPA 2009, un mòdul que ens permet analitzar també als joves independitzats. Identifiquem els principals condicionants considerats i construïm un model d'elecció, afegint a més aspectes biogràfics a l'anàlisi, per tal de mostrar la importància de la trajectòria vital del jove en l'accés a la universitat. [...]

2012  
2.
166 p, 1.6 MB Les Estratègies d'accés a la universitat via cicle formatiu de grau superior / Ustrell Ibarz, Marina ; Merino Pareja, Rafael, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Miguel Quesada, Francisco J., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Les inèrcies de la institució educativa avancen a un ritme més pausat que els reptes socials que es plantegen, donant com a una de les conseqüències el fet que l'origen social continua sent un factor explicatiu de l'èxit educatiu. [...]
2012  
3.
719 p, 9.8 MB La Gestió i la comunicació de l'accés a les universitats de Catalunya / Prujà i Noè, Jesús M. ; Escolà, Marc B., dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
A partir de les teories sobre la demanda social de l'escola francesa de Chevalier i Loschak que afirmen, entre altres qüestions, que tota política pública resulta substancialment inamovible quan els operadors públics que en són responsables es troben satisfets amb la seva oferta, aquesta tesi doctoral planteja la hipòtesi que la política d'accés a les universitats públiques catalanes entre 1987 i 1997, que ha generat -i general- una insatisfacció objectiva en una part important de la ciutadania demandant (la que no va accedir a una plaça o no va accedir a la que va sol·licitar), s'ha mantingut invariable a causa de la satisfacció subjectiva dels operadors públics (universitats i Administració). [...]
A partir de las teorías sobre la demanda social de la escuela francesa de Chevalier y Loschak, que afirman, entre otros extremos, que toda política pública resulta substancialmente inamovible cuando sus operadores públicos responsables se encuentran satisfechos con su oferta, esta tesis doctoral plantea la hipótesis que la política de acceso a las universidades públicas catalanas entre 1987 y 1997, que ha generado -y genera- una insatisfacción objetiva en una parte importante de la ciudadanía demandante (los que no accedieron a plaza o no lo hicieron a la que solicitaron), se ha mantenido invariable a causa de la satisfacción subjetiva de los operadores públicos (universidades y administración). [...]
This doctoral thesis presents the hypothesis that the policy of University admission in Catalonia between 1987 and 1997, that has generated -and generates- an objective dissatisfaction in an important part of the citizenship plaintiff (the one that were not accept or had not been allocated to the wanted place), has been maintained invariable on account of the subjective satisfaction of the public organization (Universities and Civil Service). [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2004  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.