Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
19 p, 934.3 KB Los think tank y advocacy tank como actores de la comunicación política / Xifra, Jordi
Los denominados think tank -fenómeno eminentemente norteamericano o, a lo sumo, anglosajón, aunque su expansión en los países desarrollados es notable- pueden ser considerados públicos especiales de los programas de comunicación corporativa promovidos principalmente por grupos de presión, al tiempo que son, per se, actores privilegiados de la actual comunicación política, cada día más nutrida por las técnicas de las relaciones públicas. [...]
Think tanks -basically American phenomenon or, at most, Anglo-Saxon although his development in others countries is notable- can be considerate special publics in corporate communication programs mostly promote by pressure groups, and they are privileged actors of the contemporary political communication, every day more fed by the public relations techniques. [...]

2005
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 32 (2005) p. 73-91  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.