Resultats globals: 13 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 13 registres trobats
Documents de recerca 13 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
11 p, 1017.0 KB Desarrollo de un sistema de gestión de vuelos y horarios para optimizar la asignación de recursos y reducir retrasos / Kaplan, Martin ; Benavente i Vidal, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball tracta sobre el desenvolupament d'un sistema de gestió de vols i horaris per aeroports. El seu objectiu és reduir retards i maximitzar la assignació de recursos. Aquest sistema utilitza l'algorisme de Cerca Tabú per assignar les portes d'embarcament als vols entrants basant-se en una varietat de factors, inclosa la eficiència operativa, les restriccions logístiques i la experiència del passatger. [...]
2024
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
13 p, 6.0 MB Desenvolupament d'una plataforma web per a la recomanació de pel·lícules / Martínez Reyes, Ferran ; Bachiller Rubia, Sergio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte té com a finalitat la creació d'una plataforma web enfocada a millorar l'experiència dels usuaris en la descoberta de noves pel·lícules. Mitjançant l'ús d'un sistema de recomanacions basat en intel·ligència artificial, volem analitzar les valoracions dels usuaris per poder crear recomanacions personalitzades de pel·lícules. [...]
This project aims to create a web platform focused on enhancing users' experience in discovering new movies. By utilizing an artificial intelligence-based recommendation system, we seek to analyze user ratings to generate personalized movie recommendations. [...]
Este proyecto tiene como objetivo la creación de una plataforma web enfocada en mejorar la experiencia de los usuarios en el descubrimiento de nuevas películas. Mediante el uso de un sistema de recomendaciones basado en inteligencia artificial, queremos analizar las valoraciones de los usuarios para poder crear recomendaciones personalizadas de películas. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
11 p, 4.0 MB Adversarial attack on a deep model of pedestrian detection in CARLA simulator / Contreras Rodríguez, Ainoa ; López Peña, Antonio M, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'assistència a la conducció i la conducció autònoma utilitzen models profunds de percepció per dur a terme tasques com la detecció i classificació d'objectes. Un cop entrenats els models, és important trobar casos en què aquests puguin fallar amb l'objectiu d'incloure'ls en un posterior reentrenament i aconseguir models més robusts. [...]
La asistencia a la conducción y la conducción autónoma utilizan modelos profundos de percepción para realizar tareas como la detección y clasificación de objetos. Una vez entrenados los modelos, es importante encontrar casos en los que éstos puedan fallar con el objetivo de incluirlos en un posterior reentrenamiento y conseguir modelos más robustos. [...]
Driving assistance and autonomous driving use deep perception models to perform tasks such as object detection and classification. Once the models have been trained, it is important to find cases where they can fail, with the aim of including them in subsequent retraining and achieving more robust models. [...]

2023
Enginyeria de Dades [1394]  
4.
12 p, 923.6 KB Algorisme evolutiu per a la presa de decisions basat en NEAT / Mayoral Macau, Arnau ; Gonzàlez, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest projecte s'implementa un algorisme evolutiu de tipus NEAT per a ser utilitzat en els entorns que proporciona la llibreria OpenAI Gym i per a Unity, dues de les eines més utilitzades per a provar algorismes d'aprenentatge reforçat en petits videojocs. [...]
En este proyecto se implementa un algoritmo evolutivo de tipo NEAT para ser utilizado en los entornos que proporciona OpenAI Gym y para Unity, dos de las herramientas más utilizadas para probar algoritmos de aprendizaje reforzado en pequeños videojuegos. [...]
This project implements a NEAT evolutionary algorithm to be used in the environments provided by the OpenAI Gym library and for Unity, two of the most used tools to test reinforced learning algorithms in small video games. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
10 p, 756.3 KB GPS de Montaña / Gomez Acosta, Adria ; Sánchez Pujadas, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La popularidad y la utilización de los GPS ha crecido radicalmente en los últimos años en muchos ámbitos de la vida humana. Uno de ellos es la realización de rutas por la montaña para poder llevar a cabo actividades como rutas en bicicleta, salir a correr o caminatas por la montaña. [...]
The popularity and use of GPS has grown dramatically in recent years in many areas of human life. One of them is the realisation of mountain routes to be able to carry out activities such as cycling routes, jogging or hiking in the mountains. [...]
La popularitat i la utilització dels GPS ha crescut radicalment en els darrers anys en molts àmbits de la vida humana. Un és la realització de rutes per la muntanya per poder dur a terme activitats com rutes amb bicicleta, sortir a córrer o caminades per la muntanya. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
15 p, 5.7 MB Métrica de evaluación de simetría global en imágenes naturales basadas en valoraciones de observadores humanos / Muñoz González, Marcos ; Parraga, Carlos Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En este proyecto se estudia la correlación entre la simetría global existente en imágenes naturales con la percepción humana de las mismas mediante la creación de una métrica continua capaz de evaluar la simetría en estas imágenes. [...]
This project studies the correlation between the global symmetry that exists in natural images with the human perception of them by creating a continuous metric capable of evaluating the existing symmetry in these images. [...]
En aquest projecte s'estudia la correlació entre la simetria global existent en imatges naturals amb la percepció humana de les mateixes mitjançant la creació d'una mètrica contínua capaç d'avaluar la simetria en aquestes imatges. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
10 p, 975.2 KB Identification of motifs in biological sequences using genetic programming / Velasco, Àlex ; Serra Sagristà, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Current tools for motif discovery search patterns that are over-represented in DNA sequences but do not use DNA curvature or cofactors associated with the protein bind. We developed a tool that searches for motifs with a variable gap between patterns. [...]
Les eines actuals per al descobriment de motius busquen patrons que estan sobre-representats a les seqüències d'ADN, però no utilitzen la curvatura de l'ADN o cofactors associats a la unió de la proteïna. [...]
Las herramientas actuales para el descubrimiento de motivos buscan patrones que están sobrerepresentados en las secuencias de ADN, pero no usan la curvatura del ADN o cofactores asociados a la unión de la proteína. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
10 p, 1.2 MB Aplicación de distintos algoritmos de IA y RL para aprender a jugar a Connect4 / Sánchez Resina, Iván ; Vanrell i Martorell, Maria Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El objetivo de este proyecto es implementar un juego de Connect 4 y añadirle varios algoritmos de IA que sirvan como oponentes a un jugador real y entre ellos mismos. De estos algoritmos implementados realitzar varias pruebas sobre los parámetros que regulan su comportamiento con el objetivo de estudiar cómo interactua cada uno con los otros y cuál es el más eficiente. [...]
The objective of this project is to implement a Connect 4 game and use different AI algorithms that act as opponents to a real player and among themselves. Of these implemented algorithms, carry out several tests on the parameters that regulate their behavior in order to study how each interacts with the others and which is the most efficient. [...]
L'objectiu d'aquest projecte és implementar un joc de Connect 4 i afegir diversos algoritmes d'IA que serveixin com a oponents a un jugador real i entre ells mateixos. D'aquests algoritmes implementats realitzar diverses proves sobre els paràmetres que regulen el seu comportament amb l'objectiu d'estudiar com interactua cada un amb els altres i quin és el més eficient. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
11 p, 1.5 MB Predicció del preu de criptomonedes utilitzant tècniques de Deep Learning / Cervantes Álvarez, Abel ; Sánchez Albaladejo, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest projecte consisteix en aplicar de manera comparativa tres models diferents de Deep Learning que serveixin per a predir quin serà el preu d'una criptomoneda en el minut següent i el desenvolupament d'una aplicació que posi els models en producció per ajudar en la presa de decisions a l'hora de fer inversions a curt termini. [...]
El objetivo de este proyecto consiste en aplicar de manera comparativa tres modelos diferentes de Deep Learning que sirvan para predecir qual será el precio de una criptomoneda en el siguiente minuto y el desarrollo de una aplicación que ponga los modelos en producción para ayudar en la toma de decisiones a corto plazo. [...]
The aim of this project consists of a comparative application of three different Deep Learning models which are capable to predict the price of a cryptocurrency in the next minute and the development of an application which puts the models in production and helps with short term invest decision making. [...]

2018-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
9 p, 846.0 KB Ampliació d'una llibreria en MAGMA per a codis Z2Z4-lineals / Diéguez Martí, Cristina ; Fernández Córdoba, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Un codi Z₂ Z₄-additiu és un subgrup de Zᵅ₂ x Zᵝ₄, on les paraules-codi són una tupla formada per un vector a Zᵅ₂ i un vector a Zᵝ₄. Es creen una sèrie de funcions per poder treballar amb codis sobre aquest anell Zᵅ₂ x Zᵝ₄ i així calcular, en MAGMA, el pes mínim de Lee, la distància mínima de Lee, les paraules-codi de pes mínim i la distribució de pesos usant un algorisme basat en la força bruta i un algorisme basat en el còmput de kernel. [...]
A Z₂ Z₄-additive code, C, is a subgroup of Zᵅ₂ x Zᵝ₄ in which codewords are determined by a tuple based on a vector on Zᵅ₂ and a vector on Zᵝ₄. A set of functions on this ring, Zᵅ₂ x Zᵝ₄, is presented for computing, in MAGMA, the minimum Lee weight, the minimum Lee distance, the minimum weight codewords and the weight distribution using an algorithm based on brute force and a kernel-based algorithm. [...]
Un código Z₂ Z₄-aditivo es un subgrupo de Zᵅ₂ x Zᵝ₄, en el cual las palabras-código son una tupla formada por un vector a Zᵅ₂ y un vector a Zᵝ₄. Se crean una serie de funciones para poder trabajar con códigos sobre este anillo Zᵅ₂ x Zᵝ₄ y así calcular, en MAGMA, el peso mínimo de Lee, la distancia mínima de Lee, las palabras-código de peso mínimo y la distribució de pesos usando un algoritmo basado en la fuerza bruta y un algoritmo basado en el cómputo de kernel. [...]

2016-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  

Documents de recerca : 13 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.