Resultats globals: 6 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 6 registres trobats
Documents de recerca 6 registres trobats  
1.
12 p, 1.2 MB Falling Boxes: joc amb dificultat adaptativa / Querol Egido, Albert ; Oropesa Fisica, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest document es presenta un videojoc 2D anomenat "Falling Boxes" amb dificultat adaptativa de gènere Dodge'em up. El joc utilitza la senzilla mecànica d'esquivar, en aquest cas el jugador haurà de moure's per una sèrie de carrils en els quals aniran caient caixes que haurà d'evitar. [...]
This document features a 2D video game called "Falling Boxes" with adaptive difficulty of the Dodge'em up genre. The game uses the dodge simple mechanic, in which case the player will have to move along a series of lanes on which boxes will fall that he will have to avoid. [...]
En este documento se presenta un videojuego 2D llamado "Falling Boxes" con dificultad adaptativa de género Dodge'em up. El juego utiliza la sencilla mecánica de esquivar, en cuyo caso el jugador deberá moverse por una serie de carriles en los que irán cayendo cajas que deberá evitar. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
14 p, 9.8 MB Algoritmos genéticos para resolver "El Laberinto del Pinguino" / Méndez López, Elizabeth ; Oropesa Fisica, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Clasificación por niveles de mapas de un videojuego utilizando una estrategia de Inteligencia Artificial (IA). En este caso la estrategia utilizada es un algoritmo genético. Se describe la teoría de un algoritmo genético, y cómo se debe adaptar para resolver el videojuego propuesto. [...]
Map level classification of a videogame using an Artificial Inteligence (AI). In this case, the AI used is a genetic algorithm. It is described the theory of genetic algorithms, and the steps taken to adapt it to the videogame prepared. [...]
Classificació per nivells de mapes d'un videojoc utilitzant una estratègia d'Intel·ligència Artificial (IA). En aquest cas l'estratègia utilitzada és un algorisme genètic. Es descriu la teoria d'un algorisme genètic, i com s'ha d'adaptar per a resoldre el videojoc proposat. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
12 p, 511.0 KB Generador de trazas para algoritmos de encaminamiento oportunista / Camós Belmonte, Sergi ; Freire Bastidas, Diego Mauricio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Las redes oportunistas están concebidas para complementar la comunicación tradicional basada en infraestructura al permitir que los distintos dispositivos se comuniquen directamente entre sí cuando se encuentran dentro del rango de comunicación en lugar de a través de una red. [...]
Opportunistic networks are designed to complement traditional infrastructure-based communication by allowing multiple devices to communicate directly with each other when within communication range rather than across a network. [...]
Les xarxes oportunistes estan concebudes per complementar la comunicació tradicional basada en infraestructura en permetre que els diferents dispositius es comuniquin directament entre si quan es troben dins del rang de comunicació en lloc d'una xarxa. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
11 p, 1.2 MB Generador de traces per algorismes d'encaminament oportunista (2) / Muñoz Julián, Sergi ; Freire Bastidas, Diego Mauricio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El vertiginós desenvolupament de l'electrònica en els darrers anys, juntament amb el procés de digitalització de la informació, ha impulsat l'increment de les telecomunicacions, essent això avui dia la base de l'avenç de molts països. [...]
The dizzying development of electronics in recent years, together with the process of digitalization of information, has boosted the growth of telecommunications, which today is the basis for the progress of many countries. [...]
El vertiginoso desarrollo de la electrónica en los últimos años, junto con el proceso de digitalización de la información, ha impulsado el incremento de las telecomunicaciones, siendo esto hoy en día la base del adelanto de muchos países. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
8 p, 680.0 KB Generador d'escenaris sintètics particulars amb tècniques heurístiques per algoritmes oportunistes / Torres Codina, Marçal ; Freire Bastidas, Diego Mauricio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball és un programa realitzat en Java que genera nodes i els moviments en el temps d'aquests en un escenari sintètic. L'objectiu del treball és donar valors d'entrada al programa, aquest valors són densitat, dispersió i centralitat basada en clústers, on apliquem la base d'algoritmes genètics per tal de millorar les característiques del escenari. [...]
This work is a program made in Java that generates nodes and their moviments in time in a synthetic scenario. The aim of the work is to give input values to the program, these values are density, dispersion and centrality based on clusters, where we apply the basis of genetic algorithm in order to improve the characteristics of the scenario. [...]
Este trabajo es un programa realizado en Java que genera nodos y los movimientos en el tiempo de estos en un escenario sintético. El objetivo del trabajo es dar valores de entrada al programa, estos valores son densidad, dispersión y centralidad basada en clústeres, donde aplicamos la base de algoritmos genéticos para mejorar las características del escenario. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
8 p, 802.4 KB Bots vs Humans : Spelunky / Rodriguez, Borja ; Lumbreras Ruiz, Felipe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este proyecto es la creación y evolución de una inteligencia artificial para el juego llamado Spelunky. Este es un juego 2D de plataformas en el que se tienen que sortear varios obstáculos (trampas, desniveles de terreno, objetos) para llegar al final del nivel y conseguir una puntuación. [...]
Aquest projecte és la creació i evolució d'una intel·ligència artificial per al joc anomenat Spelunky. Aquest és un joc 2D de plataformes en el qual s'han de sortejar diversos obstacles (trampes, desnivells de terreny, objectes) per arribar al final del nivell i aconseguir una puntuació. [...]
This project is the creation and the evolution of an Artificial Intelligence of the game named Spelunky. This is a 2D platform game where you have overcome diferent obstacles (traps, uneven terrain, objects) to arrive to the end of the level and obtain a puntuation. [...]

2015-02-13
Enginyeria Informàtica [958]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.