Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 4 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
16 p, 244.0 KB Explorar la interacció per entendre les polítiques lingüístiques practicades a l'aula / Llompart Esbert, Julia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nussbaum, Luci (Universitat Autònoma de Barcelona)
Què passa a les aules de Catalunya quan alumnat i docent s'ajunten per construir coneixement, aprendre llengües i alhora establir relacions socials i afectives? En aquest text oferim algunes eines sociolingüístiques i didàctiques per guiar l'observació del que Spolsky denomina les polítiques en les pràctiques a l'escola (o les polítiques practicades, en termes de Bonacina-Pugh). [...]
What happens in classrooms in Catalonia when students and teachers come together to build knowledge, learn languages ​​and at the same time establish social and emotional relationships? In this text we offer some sociolinguistic and didactic tools to guide the observation of what Spolsky calls language policy as practices at school (practiced language policies, in Bonacina-Pugh's terms). [...]
¿Qué ocurre en las aulas de Cataluña cuando alumnado y profesorado se juntan para construir conocimiento, aprender lenguas y al mismo tiempo establecer relaciones sociales y afectivas? En este texto ofrecemos algunes herramientas sociolingüísticas y didácticas para guiar la observación de lo que Spolsky denomina las políticas en las prácticas en la escuela (o las políticas practicadas, en términos de Bonacina-Pugh). [...]
Que se passe-t-il dans les salles de classe en Catalogne lorsque les élèves et les enseignants se réunissent pour construire des connaissances, apprendre des langues et établir en même temps des relations sociales et affectives? Dans ce texte, nous offrons quelques outils sociolinguistiques et didactiques pour guider l'observation de ce que Spolsky appelle les politiques dans les pratiques à l'école (politiques linguistiques pratiquées, en de Bonacina-Pugh). [...]

2023 - 10.5565/rev/jtl3.1196
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 16 Núm. 1 (2023) , p. e1196 (Invited Authors)  
2.
23 p, 547.5 KB Con "d" de "dual" : investigación sobre la implantación del sistema dual en la formación profesional en España / Marhuenda-Fluixá, Fernando (Universitat de València) ; Chisvert-Tarazona, María José (Universitat de València) ; Palomares-Montero, Davinia (Universitat de València) ; Vila, Javier (Universitat de València)
En el presente artículo, exponemos los principales resultados de la investigación que hemos llevado a cabo sobre el proceso de implantación de la formación profesional dual en la totalidad de los ciclos de dicha etapa en España, al amparo de un proyecto europeo de transferencia de innovación. [...]
Al present article, hi exposem els resultats principals de la investigació que hem dut a terme al voltant de la implantació de la formació professional dual a Espanya, emmarcada dintre d'un projecte europeu de transferència d'innovació centrat en els contractes d'aprenentatge. [...]
This paper presents the main results of research carried out on the process to develop and implement a dual vocational education and training (VET) scheme in Spain within the framework of a European transfer of innovation project focusing on apprenticeships. [...]

2017 - 10.5565/rev/educar.821
Educar, Vol. 53 Núm. 2 (2017) , p. 285-307 (Monográfico)  
3.
28 p, 817.5 KB El desarrollo de la competencia digital docente a partir de una experiencia piloto de formación en alternancia en el Grado de Educación / Lázaro Cantabrana, José L. (Universitat Rovira i Virgili) ; Gisbert Cervera, Mercè (Universitat Rovira i Virgili)
En este artículo presentamos una estrategia de innovación en la formación inicial de los futuros docentes de educación infantil y primaria que utiliza la alternancia como elemento que permite ofrecer mayor pragmatismo al proceso académico, desarrollar competencias propias de la profesión en contacto con escenarios reales y desarrollar una competencia clave para todo buen profesional del siglo XXI: la competencia digital (CD) orientada a la docencia: competencia digital docente (CDD). [...]
En aquest article presentem una estratègia d'innovació en la formació inicial dels futurs docents d'educació infantil i primària que utilitza l'alternança com a element que permet oferir més pragmatisme al procés acadèmic, desenvolupar competències pròpies de la professió en contacte amb escenaris reals i desenvolupar una competència clau per a tot bon professional del segle XXI: la competència digital (CD) orientada a la docència: competència digital docent (CDD). [...]
This paper presents an innovative strategy for the initial training of future teachers using alternance as an element to provide greater pragmatism to the academic process, acquire specific professional skills in real scenarios, and develop a key competence for 21st century professionals: teacher's digital competence. [...]

2015 - 10.5565/rev/educar.725
Educar, Vol. 51 Núm. 2 (2015) , p. 321-348 (Monográfico)  
4.
22 p, 355.3 KB Formación en alternancia en el espacio universitario : una experiencia de proyecto integrado a partir del aprendizaje basado en problemas / Chisvert-Tarazona, María José (Universitat de València) ; Palomares-Montero, Davinia (Universitat de València) ; Soto-González, María Dolores (Florida Centre de Formació)
El presente artículo describe una experiencia de formación en alternancia en un contexto de educación superior; en concreto, a partir de la iniciativa desarrollada por Florida Universitaria, centro adscrito a la Universidad de Valencia. [...]
Aquest article descriu una experiència de formació en alternança en un context d'educació superior; en concret, a partir de la iniciativa desenvolupada per Florida Universitària, un centre adscrit a la Universitat de València. [...]
This paper describes an alternance training experience within the university context relying on the case of Florida Universitaria, affiliated to the University of Valencia. Alternance training involves periods of education provision on university premises with on-the-job internships. [...]

2015 - 10.5565/rev/educar.709
Educar, Vol. 51 Núm. 2 (2015) , p. 299-320 (Monográfico)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.