Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
41 p, 931.4 KB Aspectos teóricos e instrumentales de la identificación del alumnado superdotado y talentoso. Propuesta de un protocolo / Castelló i Tarrida, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Batlle Estapé, Concepció de (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
En este trabajo se presenta el marco teórico que permite justificar la evaluación de la superdotación y algunas formas de talento, mediante instrumentos psicométricos comunes, relacionando el propio concepto con la metodología de medición. [...]
Neste traballo preséntase o marco teórico que permite xustificar a avaliación da superdotación e algunhas formas de talento, mediante instrumentos psicométricos comúns relacionando o propio concepto coa metodoloxía de medición. [...]
In this work is presented the theoretical framework that permits to justify the evaluation of giftedness and some kinds of talent through common psychometrical instruments, relating the own concept of exceptionality to measurement methodology. [...]

1998
FAÍSCA. Revista de Altas Capacidades., Vol. 6 (1998) , p. 26-66  
2.
29 p, 14.6 MB Estrategia psicopedagógica para la detección de estudiantes talentos en la Universidad Central de Las Villas / Pérez Luján, Dalgys (Universidad Central de Las Villas (Cuba)) ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Rodríguez García, Carlos Ernesto (Universidad Central de Las Villas (Cuba))
2004
FAÍSCA. Revista de Altas Capacidades., Vol. 11 (2004) , p. 103-134  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.