Resultats globals: 12 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 3 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 8 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
19 p, 739.6 KB Local Contingencies in L2 Tasks : a Comparison of Context-Sensitive Interactional Achievements across Two Different Task Types / Balaman, Ufuk (Hacettepe University. Micro-Analysis Network (HUMAN) Research Centre) ; Sert, Olcay (Mälardalen University)
Recent research on L2 interaction and interactional competencies shows that L2 learners deploy a great diversity of interactional resources and adapt their talk to context-sensitive differences in various institutional settings. [...]
Investigacions recents sobre la interacció en la L2 i les competències interaccionals mostren que els alumnes de L2 despleguen una gran diversitat de recursos interaccionals i adapten la seva conversa a diversos contextos institucionals. [...]
Investigaciones recientes sobre la interacción en la L2 y las competencias interacciónales muestran que los alumnos de L2 despliegan una gran diversidad de recursos interacciónales y adaptan su conversación a diversos contextos institucionales. [...]
Des recherches récentes sur l'interaction dans L2 et les compétences interactives montrent que les élèves de L2 présentent une grande variété de ressources interactives et adaptent leur conversation à divers contextes institutionnels. [...]

2017 - 10.5565/rev/jtl3.746
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 10 Núm. 3 (august-september 2017) , p. 9-27 (Invited Authors)  
2.
22 p, 917.1 KB Una propuesta fundamentada para analizar la interacción de contextos AICLE en la formación inicial del profesorado de ciencias / Ramos De Robles, S. Lizette (Universidad de Guadalajara (México)) ; Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Este artículo plantea un enfoque metodológico fundamentado que permite caracterizar el discurso de la formación inicial del profesorado de ciencias de educación primaria desarrollado en un contexto AICLE (Aprendizaje Integrado de Contenido y Lengua Extranjera). [...]
The paper presents a theoretical and methodological approach to the analysis of primary science teacher education discourse developed within a CLIL context (Content and Language Integrated Learning). [...]

2013 - 10.5565/rev/ec/v31n3.777
Enseñanza de las ciencias, Vol. 31, Núm. 3 (2013) , p. 27-48  
3.
18 p, 240.1 KB Interacción en el aula y formación inicial del profesorado : hacia la construcción compartida del conocimiento educativo / García Iglesias, Victoria (Instituto Bilingüe de Zilina (Eslovaquia)) ; Fabregat Barrios, Santiago (Universidad de Jaén) ; CEP de Jaén
El presente artículo tiene como objetivo demostrar la importancia que posee, en contextos de formación inicial del profesorado, la creación de secuencias de clase que favorezcan la interacción de los estudiantes mediante la recreación directa del objeto de conocimiento y el fomento de la conversación de tipo exploratorio. [...]
El present article té com a objectiu demostrar la importància que poseeix, en contextos de formació inicial del professorat, la creació de seqüències de classe que afavoreixin la interacció dels estudiants mitjançant la recreació directa de l'objecte de coneixement i el foment de la conversa de tipus exploratori. [...]
The aim of this article is to show the importance of creating class sequences that encourage student interaction through the shared construction of the aim of knowledge and promoting exploratory talk in the context of teacher training. [...]

2013 - 10.5565/rev/jtl3.532
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 6, Núm. 3 (Agost-Setembre 2013) , p. 20-28  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
29 p, 790.8 KB L'anàlisi de la conversa al servei de la recerca en el camp de l'adquisició de segones llengües (CA-for-SLA) / Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aprendre una llengua en un context formal no és el mateix que aprendre una llengua en un àmbit natural, perquè una de les persones que participa en els esdeveniments comunicatius que es donen a l'aula, el/la docent, té l'objectiu d'ensenyar llengua i, per aquest motiu, la majoria de les accions que es realitzen van encaminades a aconseguir aquesta fita. [...]
Research-publishing.net 2017 - 10.14705/rpnet.2017.emmd2016.632
Qualitative approaches to research on plurilingual education - Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe - Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe, 2017, p. 293-320  

Documents de recerca 8 registres trobats  
1.
44 p, 1.6 MB Dialogic teaching and blind-spots : proposal of a teaching unit / Mena Ribas, Ignasi ; Lorenzo Galés, Maria Nieves ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This dissertation explores dialogic teaching and learning as classroom management techniques and also as theory of education. This paper analyses some dialogic academia constructs, such as "blind-spots" and "ontological traps" and puts forward the claim that dialogic education helps to foster self-acknowledge and selfesteem. [...]
Aquest treball de fi de màster explora l'aprenentatge i l'ensenyament dialògics com a mètodes de gestió de l'aula i també com a una teoria de l'educació. Analitza constructes de la literatura acadèmica dialògica, com ara "punts cecs" o "trampes ontològiques", i afirma que l'educació dialògica ajuda al desenvolupament de l'auto- coneixement i de l'auto-estima, al mateix temps que permet evitar trampes conceptuals i hàbits que poden conduir a violència escolar. [...]

2020  
2.
37 p, 5.1 MB Epistemics in students' interactions in a collaborative context : a case study / Diez Alonso, Alejandra ; Dooly Owenby, Melinda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This master's dissertation examines the interaction between four Spanish students during an online conversation with three Swedish teenagers as part of a project in their EFL class. Focusing on the students' participation and what they say from a conversation and interaction analysis perspective, this paper aims to examine the interactants' roles when working collectively in their English class and to observe the epistemic stance and status of the different participants. [...]
Aquest treball de fi de màster examina les interaccions entre quatre estudiants espanyols durant una conversa en línia amb tres estudiants suecs com a part d'un projecte durant la seva classe d'anglès. [...]

Juny 2020  
3.
74 p, 2.2 MB Improving 7th grade students' collaborative skills : exploratory talk in the EFL Classroom / Castillo Rebollo, Lidia ; Simon Auerbach, Jill, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This paper provides an innovation project which aim is to improve 7th grade students' collaborative skills in the EFL classroom. A wide range of materials and tools have been designed in order to develop learners' interactional abilities when discussing and working in small groups. [...]
El present treball ofereix un projecte d'innovació amb l'objectiu de millorar les habilitats col·laboratives dels estudiants de primer d'ESO a la classe d'anglès com a llengua estrangera. S'ha dissenyat una varietat d'activitats i eines per desenvolupar les capacitats interactives dels estudiants durant els debats i el treball en petits grups. [...]

Juny 2020  
4.
108 p, 8.0 MB Developing Classroom Interactional Competence (CIC) : an innovation project to promote group-work and whole class interactional skills in Grade 11 EFL students / Ortiz Carrillo, Irene ; Simon Auerbach, Jill, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The objective of this master's dissertation is to present an innovation project in order to develop Classroom Interactional Competence (CIC) in Grade 11 EFL students. According to the students' needs and a literature review based on Classroom Interactional Competence (CIC) models, an action plan to promote CIC has been designed. [...]
Aquest treball de màster té com a objectiu presentar un projecte d'innovació per a desenvolupar la Competència Interactiva Escolar (CIE) dintre de l'aula d'anglès de primer de batxillerat. A partir de les necessitats de l'alumnat i d'una anàlisi literària basada en models de la Competència Interactiva Escolar (CIE), s'ha dissenyat un pla d'acció que promou la CIE. [...]

Juny 2020  
5.
54 p, 1.4 MB A Zombie Apocalypse : developmental stages in L2 learners' interactional skills when working in small groups / Cervera Rovira, Núria ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This paper focuses on learners' talk while doing group work in grade 8 of secondary education in Catalonia. It aims to gain understanding of the interactional strategies deployed by the students as they try to reach an agreement. [...]
Aquest treball es centra en la parla dels estudiants de segon d'ESO a Catalunya mentre duen a terme el treball en grup. L'article intenta entendre millor les estratègies interaccionals utilitzades pels estudiants mentre intenten arribar a un acord. [...]

2020  
6.
55 p, 10.2 MB Ús de les presentacions en pissarra digital per afavorir una didàctica metacognitiva / García Pagán, Eva ; Femenia Pedrós, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present Treball de Fi de Màster (TFM) obre una línia d'investigació sobre la relació existent entre l'ús de les presentacions en pissarra digital i la creació d'un clima a les aules que propiciï la discussió, el pensament autoregulat i el raonament entre els alumnes i l'aplicació, doncs, d'una didàctica metacognitiva en l'àmbit de les llengües.
The present Master's Degree Final Project opens a research line to find out if there is any relationship between the use of digital slate presentations and the creation of a climate in classrooms that fosters discussion, self-regulated thinking and reasoning between the students and the application, therefore, of a metacognitive teaching in the field of languages.

2019  
7.
12 p, 2.0 MB Disseny d'una interfície d'usuari basada en psicologia cognitiva (2) / Fernández González, Raquel ; Rubio Barrera, Ruben, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte es basa en la critica, redisseny i implementació del web de Becas, Ayudas y subvenciones del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport del Gobern d'Espanya, per tal de millora totes aquelles mancances i problemes que té, i que per tant, dificulten el seu ús als usuaris que hi interactuen, tant als que tenen coneixements del web com els que no. [...]
This project is based in Scholarship redesign, implementation and review, grants and subsidies from Ministery of Education, Culture and Sports from Spain Governement. The focus is improve all necessities and solve the problems we can find on them. [...]
El proyecto se basa en la crítica, rediseño e implementación de la web de Becas, Ayudas y subvenciones del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte del Gobierno de España, con el propósito de mejorar todas aquellas carencias y problemas que tiene. [...]

2018-02-13
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
245 p, 2.6 MB Estudio observacional de ayuda interactiva en el postratamiento de cáncer de mama : reuniones GAFA / Roustan, Marina ; Izquierdo, Conrad, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Anguera Argilaga, María Teresa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Esta tesis doctoral es una investigación aplicada a la comunicación en un grupo psicoterapéutico con mujeres que han superado un cáncer de mama. Se diseña una matriz terapéutica, GAFA (Analítica, Formativa y de Ayuda social), que combina las potencialidades de las tres modalidades de intervención, y propicia un proceso de ayuda interactiva basada en la implicación de las participantes, desde la escucha y el habla dialogada, y en el señalamiento y la elaboración discusiva de los nudos biográficos a través de la comunicación grupal. [...]
Aquesta tesi doctoral és una investigació aplicada a la comunicació dins un grup psicoterapèutic amb dones que han superat un càncer de pit. Es dissenya una matriu terapèutica, GAFA (Analítica, Formativa i d'Ajuda social), que combina les potències de les tres modalitats d'intervenció i propicia un procés d'ajut interactiu basat en la implicació de les participants, des de l'escolta i la parla dialogada i la indicació i l'elaboració discussiva dels nusos biogràfics mitjançant la comunicació grupal. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.