visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Aprendizaje colaborativo
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Informatius occitans. Fons Mac...
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Cristina Vicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
DocèncIA
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Consorci Europeu d'Universitat...
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
FRASEOLEX. Revista Internacion...
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Grup de Recerca Geografia Apli...
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut de Recerca Sant Pau
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Journal of Human Security and ...
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Etnografia Culinària
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Productes de la pesca
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
55
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
48
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
1
registres trobats
Documents de recerca
,
5
registres trobats
Materials didàctics
,
1
registres trobats
Articles
48
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
11 p, 193.1 KB
Veinte años enseñando a traducir con tecnologías : enfoques y perspectivas
/
Cánovas, Marcos
(Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya)
Las respuestas a la pregunta sobre qué ha cambiado en la docencia de la traducción con tecnologías introducen temas como la necesaria renovación curricular o la consideración de los vínculos entre las competencias traductológicas y las competencias técnicas. [...]
Les respostes a la pregunta sobre què ha canviat en la docència de la traducció amb tecnologies introdueixen temes com ara la necessària renovació curricular o la consideració dels vincles entre les competències traductològiques i les competències tècniques. [...]
The answers to the question of what has changed in teaching translation with technology introduce issues such as the need for curricular renewal or the consideration of the links between translation skills and technical skills. [...]
2022 -
10.5565/rev/tradumatica.325
Tradumàtica
,
Núm. 20 (2022)
, p. 257-267 (Tradumàtica dossier)
Registre complet
-
2.
15 p, 144.2 KB
Aprendizaje autodirigido en procesos de trabajo colaborativo en educación superior
/
Hernández-Sellés, Núria
(Centro Superior de Estudios Universitarios La Salle)
El aprendizaje autodirigido implica la adopción de un rol activo por parte de los estudiantes, que autorregulan su adquisición de conocimientos en procesos que abarcan la cognición, la metacognición y la motivación. [...]
L'aprenentatge autodirigit implica l'adopció d'un rol actiu per part dels estudiants, que autoregulen l'adquisició de coneixements en processos que abasten la cognició, la metacognició i la motivació. [...]
Self-directed learning requires students to adopt an active role in self-regulating their learning process in processes that include cognition, metacognition and motivation. This study analyses these three dimensions of self-directed learning in a collaborative work process mediated by technologies in the field of higher education. [...]
2022 -
10.5565/rev/educar.1525
Educar
,
Vol. 58 Núm. 2 (2022)
, p. 389-403 (Monográfico)
Registre complet
-
3.
10 p, 3.0 MB
Cocreando la nueva escuela post-pandemia : criterios de calidad para una educación sin distancias
/
Malpica Basurto, Federico
(Instituto Escalae (Barcelona)) ;
García-Pañella, Óscar
(Universitat de Barcelona)
Presentado en el Encuentro de Centros Innovadores 25-11-20 El propósito del presente recurso es explorar el desarrollo de criterios de calidad para responder a la situación de educación en tiempos de la Pandemia de la COVID-19, así como de la nueva normalidad que dibuja la post-Pandemia, mediante la co-creación con diferentes expertos en educación, de perfiles heterogéneos y de países diversos, que aporten su experiencia y conocimientos para construir un documento de consenso sobre una práctica educativa que supere las distancias de los medios digitales, para producir el aprendizaje deseado, tomando en cuenta los ejes de motivación y autorregulación, retroalimentación constructiva, apoyo a las familias en los procesos de enseñanza-aprendizaje, regulación y coordinación del trabajo en casa, así como la evaluación en la educación a distancia. [...]
2021
Didáctica, innovación y multimedia
,
Núm. 39 (2021)
(La escuela ante el COVID)
Registre complet
-
4.
12 p, 748.4 KB
Una experiencia de actividades lúdicas y de juego en aulas virtuales para el desarrollo de trabajo colaborativo dirigidas a estudiantes de licenciatura en la modalidad virtual
/
Sánchez Ambriz, Mercedes Leticia
(Universidad del Valle de México)
En el presente trabajo se dan a conocer diferentes estrategias desarrolladas en aulas virtuales, basadas en actividades lúdicas y de juego para el desarrollo de la competencia colaborativa, en alumnos de nivel de licenciatura, que estudian en la modalidad en línea. [...]
En el presente trabajo se dan a conocer diferentes estrategias desarrolladas en aulas virtuales, basadas en actividades lúdicas y de juego para el desarrollo de la competencia colaborativa, en alumnos de nivel de licenciatura, que estudian en la modalidad en línea. [...]
2021
Didáctica, innovación y multimedia
,
Núm. 39 (2021)
(Bones pràctiques i Recursos)
Registre complet
-
5.
6 p, 677.9 KB
Use of social networks for international collaboration among medical students
/
Hinojo-Lucena, Francisco Javier
(Universidad de Granada. Departamento de Didáctica y Organización Escolar) ;
Aznar Díaz, Inmaculada
(Department of Didactic and School Organization of the University of Granada) ;
Cáceres Reche, María Pilar
(Department of Didactic and School Organization of the University of Granada) ;
Romero Rodríguez, José María
(Department of Didactic and School Organization of the University of Granada)
Introduction: The collaboration between professionals from different countries has become a claim in the globalised world where we live. In this scenario, collaborative social networks play a fundamental role in bringing people from different territories together in the same virtual space that it favours the exchange of information. [...]
Introducción: La colaboración entre profesionales de diferentes países se ha convertido en un reclamo en el mundo globalizado donde vivimos. En este escenario, las redes sociales colaborativas juegan un papel fundamental al reunir a personas de diferentes territorios en el mismo espacio virtual para favorecer el intercambio de información. [...]
2020 -
10.1016/j.edumed.2018.08.009
Educacion Medica
,
Vol. 21 Núm. 2 (marzo 2020)
, p. 137-141
Registre complet
-
6.
16 p, 1.2 MB
Teaching about sustainable consumption with sustainable tools
/
Knight, Janine
(Universitat Internacional de Catalunya)
This paper focuses on the topic of sustainable consumption in order to support teacher trainers and future primary teachers in planning and integrating Education for Sustainable Development (ESD) competencies within their classes. [...]
Aquest article se centra en el tema del consum sostenible per tal de donar suport als formadors de mestres i futurs mestres de primària en la planificació i integració de les competències en Educació per al Desenvolupament Sostenible (EDS) dins de les seves classes. [...]
Este artículo se centra en el tema del consumo sostenible para dar apoyo a los formadores de maestros y futuros maestros de primaria en la planificación e integración de las competencias en Educación para el Desarrollo Sostenible (EDS) dentro de sus clases. [...]
2021 -
10.5565/rev/clil.41
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
,
Vol. 4 Núm. 1 (2021)
, p. 19-34 (Innovació i transmissió de coneixement)
Registre complet
-
7.
8 p, 178.7 KB
IntrepidArt : un espacio para compartir en red: Una plataforma para investigar
/
Val Tribouillier, Janet
(Colegio Internacional Aravaca (Madrid)) ;
Priede, Sara
(Colegio Internacional Aravaca (Madrid))
Intrepidart, un blog colaborativos participativo que propone un lugar para contar experiencias utilizando los medios que se tienen a nuestro alcance. Investigaremos cómo el vídeo, el sonido, la imagen y el diseño de espacios se combinan para llegar a un resultado más amplio, heterogéneo quizás, pero en cualquier caso seguro que transforma nuestras miradas sobre el tema tratado. [...]
2018
Didáctica, innovación y multimedia
,
Núm. 36 (Marzo 2018)
(Bones pràctiques i Recursos)
Registre complet
-
8.
29 p, 310.6 KB
El diseño de entornos de aprendizaje colaborativo a través del programa Knowledge Forum : análisis de una experiencia
/
Álvarez Cánovas, Isabel
1971- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
García González, Iolanda
(Universitat de Barcelona) ;
Gros Salvat, Begoña
(Universitat de Barcelona) ;
Guerra, Vania
(Universitat de Barcelona)
Este artículo aborda la problemática en el diseño de entornos de aprendizaje colaborativos con soporte tecnológico en la enseñanza universitaria. Concretamente, se describe la investigación realizada a través de la creación de una metodología de trabajo orientada a la resolución de problemas y desarrollada a través de una plataforma tecnológica -el programa Knowledge Forum- centrado en tres cursos universitarios en la Facultad de Pedagogía de la Universidad de Barcelona. [...]
The design of collaborative learning environments through the Knowledge Forum: analysis of an experience This article addresses the problems in the design of collaborative learning environments with technological support in university education. [...]
2006
Revista de educación (Madrid)
,
Núm. 341 (2006)
, p. 441-469
Registre complet
-
9.
8 p, 137.7 KB
Aprendizaje colaborativo de mecánica en bachillerato facilitado con los smartphones y la argumentación
/
Méndez, David
(CES Don Bosco) ;
Slisko, Josip
(Universidad Popular Autónoma del Estado de Puebla (Mèxic))
Se han planteado dos preguntas de mecánica a una muestra de 104 estudiantes de 1º de bachillerato de dos centros escolares. La secuencia de aprendizaje tenía tres fases. En la primera, los alumnos tenían que responder a estas cuestiones y dar razón de éstas por medio de sus Smartphones y una página web. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias
,
Núm. Extra (2017)
, p. 1311-1318
Registre complet
-
10.
19 p, 142.9 KB
Los entornos activo-colaborativos de aprendizaje como buenas prácticas en el desarrollo de competencias transversales en la formación profesional de la Comunidad Autónoma del País Vasco
/
Eizagirre Sagardia, Ana
(Universidad del País Vasco) ;
Altuna Urdin, Jon
(Universidad del País Vasco) ;
Fernández Fernández, Idoia
(Universidad del País Vasco)
Este artículo analiza el modo en que las orientaciones prescriptivas generales sobre competencias transversales se están llevando realmente a la práctica en los centros de formación profesional de la Comunidad Autónoma Vasca. [...]
Aquest article analitza la manera com les orientacions prescriptives generals sobre competències transversals s'estan portant realment a la practica als centres de formació professional de la Comunitat Autònoma Basca. [...]
This article analyzes how the general prescriptive guidelines on cross-curricular competencies are being implemented in vocational training centers of the Basque Autonomous Community. A case study is carried out by means of a quantitative and qualitative analysis of good practices in which competencies have been successfully developed according to the perceptions of the teachers, students and management teams involved. [...]
2018 -
10.5565/rev/educar.880
Educar
,
Vol. 54 Núm. 2 (2018)
, p. 331-349 (Monográfico)
Registre complet
-
Articles :
48
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
1
registres trobats
1.
14 p, 137.2 KB
La complementariedad de las herramientas telemáticas en la enseñanza de las ciencias sociales : forum y espacio wiki
/
Perceval, José María
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Ibarz Gelabert, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Pérez, Begoña
(Universidad de Almería. Escuela de Educación Infantil) ;
Simelio i Solà, Núria
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Dentro de la enseñanza de las Ciencias Sociales la aparición de los espacios Wiki con sus particularidades características permite liberar a la herramienta forum de competencias que le superaban. En esta comunicación presentaremos la coordinación de ambas herramientas que permite una mayor profundización de la enseñanza colaborativa en red por parte del alumnado, la aplicación de la autoevaluación y un control por parte del profesorado tutor mucho más ponderado. [...]
In the framework of Social Sciences studies, the outcome of Wiki spaces permits a wider utilization of different competences than forum spaces. In this article, we present the combination of both in order to permit a wider profundity of collaborative knowledge from students, auto evaluation application and a better control from the teachers. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB
, 4es : 2007
Registre complet
-
Documents de recerca
5
registres trobats
1.
288 p, 2.7 MB
Students' perspective on the use of a jigsaw reading activity
/
Gallardo Ferrer, Nuria
;
Dooly Owenby, Melinda,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
The aim of this master's Dissertation is to analyse the students' perspective on the use of innovative teaching methodologies, more specifically, on the jigsaw reading activity. This paper's main objective is to disclose whether the jigsaw reading activity is useful rather than avoidable according to the learners' opinion through action research. [...]
El objetivo del presente Trabajo de Fin de Máster es analizar la perspectiva de los estudiantes sobre el uso de metodologías de enseñanza innovadoras, más concretamente, sobre la actividad de lectura en puzle (o jigsaw reading). [...]
L'objectiu del present Treball de Fi de Màster és analitzar la perspectiva dels estudiants sobre l'ús de metodologies d'ensenyament innovadores, més concretament, sobre l'activitat de lectura en puzle (o jigsaw reading). [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
[
939
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
942
]
Registre complet
-
2.
61 p, 1.1 MB
Co-learning : the effect of group size on the effectiveness and benefits of group work
/
Caparrós Rodríguez, Rosalia
;
Dooly Owenby, Melinda,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
While there is a large body of research which supports the notion that group work facilitates language development, less research exists on the possible hampering effect that group work size might have on student learning. [...]
Tot i haver un ampli ventall de recerca que dona suport a la noció que el treball en grup facilita l'aprenentatge de llengües, hi ha menys recerca sobre el possible efecte advers que el nombre d'integrants d'un grup de treball pot suposar per a la formació de l'alumne. [...]
Si bien existe una gran cantidad de investigaciones que respaldan la noción que el trabajo en grupo facilita el desarrollo del lenguaje, existen menos evidencias científicas sobre el posible efecto obstaculizador que el tamaño del grupo de trabajo puede suponer para el aprendizaje de los alumnos. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
[
939
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
942
]
Registre complet
-
3.
83 p, 2.2 MB
Collaborative group work : an educational approach for enhancing each and every student's learning process
/
Maurí i Torrens, Adelaida
;
Lorenzo Galés, Maria Nieves,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
This master's dissertation presents collaborative learning as an educational approach that may enhance every student's learning process in an EFL classroom in obligatory secondary education (ESO). Most students are not aware that during their school years they acquire language skills that enable them to express themselves orally in a foreign language in a classroom activity. [...]
En aquest Treball de Fi de Màster es presenta l'aprenentatge col·laboratiu com un recurs educatiu concebut per a contribuir a millorar l'aprenentatge de l'anglès com a llengua estrangera dels alumnes durant l'Educació Secundària Obligatòria (ESO). [...]
En el presente Trabajo de Fin de Máster se presenta el aprendizaje colaborativo como un recurso educativo concebido para contribuir a la mejora del proceso de aprendizaje del inglés como lengua extranjera en los alumnos durante la Educación Secundaria Obligatoria (ESO). [...]
2021
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
[
939
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
942
]
Registre complet
-
4.
10 p, 902.5 KB
Disseny i implementació d'una plataforma de recomanació automàtica
/
Blázquez Ávila, Andreu
;
Rusiñol Sanabra, Marçal,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Els sistemes recomanadors són una de les eines més utilitzades en l'actualitat per les grans companyies degut al gran catàleg de productes del que disposen. En aquest projecte destacarem la importància d'aquests sistemes, realitzarem el estudi de l'estat del art dels algoritmes més interessants i analitzarem el comportament d'aquests algoritmes. [...]
Recommendation systems are one of the most used tools by the companies due to the large product catalog that they have. This project will show the importance of these systems, the algorithms used to build them and the results of one implementation. [...]
Los sistemas recomendadores son una de las herramientas más utilizadas en la actualidad por las grandes compañías debido al gran catálogo de productos del que disponen. En este proyecto destacaremos la importancia de estos sistemas, realizaremos el estudio del estado del arte de los algoritmos más interesantes y analizaremos el comportamiento de estos algoritmos. [...]
2017-06-28
Enginyeria Informàtica
[
958
]
Registre complet
-
5.
13 p, 1.1 MB
Sistema cooperatiu de gestió de preguntes test
/
Serrano Alberola, Esteve
;
Ponsa Mussarra, Daniel,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Actualment, l'ús de les noves tecnologies en l'àmbit docent s'ha vist incrementat i potenciat a causa de tots els avantatges que aporten a la comunitat educativa. Existeix una gran varietat de plataformes d'aprenentatge on-line, aplicacions de suport a l'estudi i dispositius dissenyats exclusivament per millorar el rendiment dels estudiants a les aules. [...]
Currently, the use of new technologies in teaching has increased and strengthened because of the advantages they bring to the educational community. There are a large number of online learning platforms, applications and devices designed exclusively to improve student performance in the classroom. [...]
Actualmente, el uso de las nuevas tecnologías en el ámbito docente se ha visto incrementado y potenciado debido a todas las ventajas que aportan a la comunidad educativa. Existe una gran variedad de plataformas de aprendizaje online, aplicaciones de apoyo al estudio y dispositivos diseñados exclusivamente para mejorar el rendimiento de los estudiantes en las aulas. [...]
2015-02-10
Enginyeria Informàtica
[
958
]
Registre complet
-
Materials didàctics
1
registres trobats
1.
22 p, 481.0 KB
Key decisions for an effective flipped classroom
/
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sepúlveda-Parrini, Paloma
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ituen, Alfred
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El projecte Erasmus + FLeD (Learning design for flexible education) té per objecte el disseny d'escenaris d'aprenentatge flexible efectius. A tal efecte, s'han confeccionat un conjunt de patrons de disseny d'aprenentatge (entesos com un recurs reutilitzable per a resoldre una situació problemàtica habitual tot oferint solucions pràctiques). [...]
2023 (
FLeD project
)
2 documents
Registre complet
-
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.