Resultats globals: 11 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 5 registres trobats
Documents de recerca, 6 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
16 p, 1.2 MB Teaching about sustainable consumption with sustainable tools / Knight, Janine (Universitat Internacional de Catalunya)
This paper focuses on the topic of sustainable consumption in order to support teacher trainers and future primary teachers in planning and integrating Education for Sustainable Development (ESD) competencies within their classes. [...]
Aquest article se centra en el tema del consum sostenible per tal de donar suport als formadors de mestres i futurs mestres de primària en la planificació i integració de les competències en Educació per al Desenvolupament Sostenible (EDS) dins de les seves classes. [...]
Este artículo se centra en el tema del consumo sostenible para dar apoyo a los formadores de maestros y futuros maestros de primaria en la planificación e integración de las competencias en Educación para el Desarrollo Sostenible (EDS) dentro de sus clases. [...]

2021 - 10.5565/rev/clil.41
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 4 Núm. 1 (2021) , p. 19-34 (Innovació i transmissió de coneixement)  
2.
22 p, 716.8 KB Effective moderation in asynchronous discussion forums in online language classrooms / Robbins, Jackie (Universitat Autònoma de Barcelona)
This study investigates the effectiveness of different online language teaching practices by comparing participation of four groups of learners and teachers in two tasks in asynchronous discussion forums. [...]
Aquest estudi investiga l'eficàcia de pràctiques diferents en l'ensenyament d'idiomes en línia comparant la participació de quatre grups d'estudiants i professors en dues tasques asíncrones als fòrums, en el context d'un curs d'anglès com a llengua estrangera B2 en una universitat catalana. [...]
Este estudio investiga la eficacia de prácticas diferentes en la enseñanza de idiomas en línea, comparando la participación de cuatro grupos de estudiantes y profesores en dos tareas asíncronas en foros, en el contexto de un curso de inglés como lengua extranjera B2 en una universidad catalana. [...]
Cette étude examine l'efficacité de différentes pratiques d'enseignement des langues en ligne en comparant la participation de quatre groupes d'étudiants et d'enseignants à deux tâches asynchrones dans des forums, dans le cadre d'un cours d'anglais langue étrangère B2 dans une université catalane. [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.898
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 13 Núm. 4 (2020) , p. 898 (Articles)  
3.
16 p, 173.9 KB Communicative performance in the written discourse of undergraduate students : what can literature offer? / Ugwuanyi, Kingsley Oluchi (Northumbria University at Newcastle)
This study examines two groups of students of the University of Nigeria who were taught using two approaches (literature-based and grammar-based) in order to measure the effect of the approaches on their communicative performance. [...]
Aquest estudi examina dos grups d'estudiants de la Universitat de Nigèria que van ser ensenyats usant dos enfocaments (basats en la literatura i en la gramàtica) per mesurar l'efecte dels enfocaments en el seu rendiment comunicatiu. [...]
Este estudio examina dos grupos de estudiantes de la Universidad de Nigeria que fueron enseñados usando dos enfoques (basados en la literatura y en la gramática) para medir el efecto de los enfoques en su desempeño comunicativo. [...]
Cette étude examine deux groupes d'étudiants de l'Université du Nigeria qui ont été enseignés en utilisant deux approches (basée sur la littérature et la grammaire) afin de mesurer l'effet des approches sur leur performance communicative. [...]

2017 - 10.5565/rev/jtl3.705
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 10 Núm. 3 (august-september 2017) , p. 66-81 (Articles)  
4.
11 p, 249.5 KB The role of motivation in the learning of English as a foreign language / Bernaus, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
This study investigates the role of motivation in foreign language learning and the factors that might affect learners' motivation. 137 secondary school students took part in the study. Correlations between the students' English proficiency and motivation were performed. [...]
1995
BELLS : Barcelona English language and literature studies, Vol. 6 (1995) , p. 11-21  
5.
26 p, 136.5 KB Transferability and productivity of L1 Rules in Catalan-English interlanguage / Cebrian, Juli (University of Toronto)
This paper examines the interference of L1 neutralization rules in the acquisition of a marked L2 phonological feature. More specifically, it presents results from a study of the acquisition of the voicing contrast in English word-final obstruents by native speakers of Catalan. [...]
2000 - 10.1017/S0272263100001017
Studies in second language acquisition, Vol. 22, Issue 1 (March 2000) , p. 1-26  

Documents de recerca 6 registres trobats  
1.
50 p, 1.2 MB Aprendizaje de ELE a través de los pódcast : análisis del diseño de material didáctico en la red / Casas Ballester, Edith ; Poch, Dolors 1955-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La falta de tiempo de nuestra sociedad ha contribuido a que los pódcast se hayan convertido en un gran aliado para los estudiantes que quieren aprender una lengua extranjera fuera del aula. Debido a su naturaleza fácilmente accesible y portátil, los pódcast permiten al estudiante sumergirse en la lengua meta en el momento y en el lugar que mejor le convenga. [...]
Lengua Extranjera (ELE) disponibles en Internet, con el fin de determinar si tienen un diseño efectivo para que los oyentes aprendan español. Para ello, se ha llevado a cabo un análisis cualitativo de tres pódcast para el aprendizaje de español, realizados íntegramente en la lengua meta: Hoy Hablamos, Spanishpodcast. [...]
La falta de temps de la nostra societat ha contribuït a que els pòdcast s'hagin convertit en un gran aliat per als estudiants que volen aprendre una llengua estrangera fora de l'aula. A causa de la seva naturalesa fàcilment accessible i portàtil, els pòdcast permeten a l'estudiant submergir-se en la llengua meta en el moment i en el lloc que millor li convingui. [...]

2023
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [1499]  
2.
43 p, 761.3 KB Tutoria entre iguals, virtual i sincrònica per a la millora de competències comunicatives en anglès i espanyol / Garriga Ràfols, Ivet ; Duran Gisbert, David, 1963-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
En aquest treball es presenta el disseny i implementació d'una proposta educativa de tutoria entre iguals recíproca i sincrònica en un context virtual, que s'ha ideat per tal de millorar les competències comunicatives en anglès i espanyol. [...]
En este trabajo se presenta el diseño y la implementación de una propuesta educativa de tutoría entre iguales recíproca y sincrónica en un contexto virtual, que se ha ideado para mejorar las competencias comunicativas en inglés y español. [...]
This paper presents the design and implementation of an educational proposal on reciprocal and synchronous peer tutoring in a virtual context, which has been designed to improve communication competences in English and Spanish. [...]

2022
Grau en Educació Primària [1140]  
3.
283 p, 5.4 MB Language learner engagement in asynchronous discussion forums : an exploratory study / Robbins, Jacqueline ; Masats, Dolors, dir. ; Canals Fornons, Eulalia, dir.
Aquesta tesi explora la implicació (engagement) d'estudiants d'idiomes en fòrums de discussió asíncrons que formen part d'un curs d'aprenentatge de l'anglès en línia per a adults a la Universitat Oberta de Catalunya. [...]
Esta tesis explora la implicación (engagement) de estudiantes de idiomas en foros de discusión asíncronos que forman parte de un curso de inglés en línea para adultos en la Universitat Oberta de Catalunya. [...]
This thesis explores engagement of language learners in asynchronous discussion forums which are used as part of a fully online English language learning course for adults at the Universitat Oberta de Catalunya. [...]

2020  
4.
11 p, 1.4 MB Desarrollo de una aplicación móvil para el aprendizaje de una lengua extranjera / Díaz Serena, Sergio ; Vergara Carreras, Enric, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Actualmente el aprendizaje de una lengua extranjera es útil tanto para el ámbito laboral como estudiantil, donde cada vez es más importante tener el conocimiento de más de una lengua. Por ello en el presente trabajo se pretende realizar una aplicación móvil multiplataforma orientada al aprendizaje de una lengua extranjera. [...]
Currently learning a foreign language is useful both for the workplace and for students, where it is increasingly important to have knowledge of more than one language. For this reason, the present work aims to create a multiplatform mobile application oriented to the learning of a foreign language. [...]
Actualment l'aprenentatge d'una llengua estrangera és útil tant per a l'àmbit laboral com estudiantil, on cada vegada és més important tenir el coneixement de més d'una llengua. Per això en el present treball es pretén realitzar una aplicació mòbil multiplataforma orientada a l'aprenentatge d'una llengua estrangera. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
52 p, 843.8 KB Language Learning Strategies : facilitating vocabulary learning through Strategy-Based Instruction / Salvadores Santiago, Susana ; Curell, Hortènsia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The present paper argues that language learning strategies facilitate the learning of a second language and provide learners with the necessary tools to help them attain language proficiency. It aims at exploring vocabulary learning strategies and their applicability by reviewing the existing literature on the field. [...]
La dissertació defensa que les estratègies d'aprenentatge faciliten l'assimilació d'un idioma i proveeixen als alumnes de les eines necessàries per ajudar-los a aconseguir certa competència lingüística. [...]
La disertación defiende que las estrategias de aprendizaje facilitan la asimilación de un idioma y proveen a los alumnos/as de las herramientas necesarias para ayudarles a lograr cierta competencia lingüística. [...]

2019
Grau en Estudis Anglesos [801]  
6.
33 p, 413.7 KB Teacher Motivation / Toboso Sala, Patrícia ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Motivation is widely known as a dynamic and highly complex concept which plays an essential role in any learning situation in terms of success or failure. This paper aims at highlighting the overlooked significance teacher motivation has within the motivation framework since, in the literature, the main focus lies on students' motivation. [...]
La motivació és un concepte àmpliament conegut, dinàmic i extremadament complex, que té un paper essencial en qualsevol situació educativa perquè condueix a l'èxit o al fracàs. L'objectiu d'aquest treball és ressaltar la ignorada importància que la motivació del professorat té dins del marc teòric de la motivació, ja que la literatura s'ha centrat principalment en els estudiants. [...]
La motivación es un concepto ampliamente conocido, dinámico y sumamente complejo, que desempeña un papel fundamental en cualquier situación educativa porque conduce al éxito o al fracaso. El objetivo de este trabajo es resaltar la ignorada importancia que la motivación del profesorado tiene dentro del marco teórico de la motivación, ya que la literatura se ha centrado principalmente en los estudiantes. [...]

2019
Grau en Estudis Anglesos [801]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.