Resultats globals: 1 registres trobats en 0.10 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
12 p, 495.6 KB Momentos clave en el aprendizaje de isometrías en un entorno colaborativo y tecnológico / Morera, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Fortuny, Josep M.. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Planas, Núria (Planas i Raig) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Presentamos una investigación sobre el aprendizaje de isometrías con un programa de geometría dinámica. Los datos se han tomado en una clase de secundaria con estudiantes de 14 y 15 años trabajando en un entorno colaborativo. [...]
We present a research on the learning of isometries with dynamic geometry software. Our data come from a secondary classroom with students aged 14 and 15 who are working in a collaborative context. Drawing on issues of mathematical cognition, technological mediation and orchestration by the teacher, we elaborate the notion of "learning key moment" to develop our analysis. [...]

2012 - 10.5565/rev/ec/v30n1.569
Enseñanza de las ciencias, Vol. 30, Núm. 1 (març 2012) , p. 143-154  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.