Resultats globals: 3 registres trobats en 0.05 segons.
Documents de recerca, 3 registres trobats
Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
83 p, 2.1 MB Collaborative group work : An educational approach for enhancing each and every student's process / Maurí Torrens, Adelaida ; Lorenzo Galés, Maria Nieves, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This master's dissertation presents collaborative learning as an educational approach that may enhance every student's learning process in an EFL classroom in obligatory secondary education (ESO). Most students are not aware that during their school years they acquire skills that enable them to express themselves orally in a foreign language in a classroom activity. [...]
En aquest Treball de Fi de Màster es presenta l'aprenentatge col·laboratiu com un recurs educatiu concebut per a contribuir a millorar l'aprenentatge de l'anglès com a llengua estrangera dels alumnes durant l'Educació Secundària Obligatòria (ESO). [...]
En el presente Trabajo de Fin de Máster se presenta el aprendizaje colaborativo como un recurso educativo concebido para contribuir a la mejora del proceso de aprendizaje del inglés como lengua extranjera en los alumnos durante la Educación Secundaria Obligatoria (ESO). [...]

2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]  
2.
79 p, 5.6 MB Inquiry about the learning of the English language outside of school : A case study. How do students learn EFL in an extracurricular environment? / Mediavilla Vélez, Frank ; Moore de Luca, Emilee, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Due to the improvement of technology all around the world and the globalization of the English culture, learning the English language is not limited to the classroom. The aim of this dissertation is to find out how EFL students learn extramural English and what activities and resources do these students use and spend their time on in an extracurricular environment. [...]
Gràcies a l'avanç i la millora de la tecnologia arreu del món, i la globalització de la cultura anglesa, l'aprenentatge de la llengua anglesa no està limitat per fer-ho al context escolar. L'objectiu d'aquest treball és descobrir i indagar com els estudiants a la secundària aprenen anglès com a llengua estrangera fora de l'aula, quines activitats i recursos utilitzen i on inverteixen el seu temps aquests alumnes en un entorn extracurricular. [...]

2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]  
3.
41 p, 722.4 KB Writing in an EFL context : an insight into young English learners' writing skills / Clúa Artero, Joana ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The aim of this paper is to analyze how a group of 10-11 year-old EFL students improve their writing skills over a period of one academic year taking into account their attendance or non-attendance to extracurricular English classes. [...]
L'objectiu d'aquest estudi és analitzar com un grup de nens de 10-11 anys que tenen l'anglès com a segona llengua milloren les seves habilitats d'escriptura durant un període acadèmic d'un any tenint en compte la seva assistència o no assistència a classes extraescolars d'anglès. [...]

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.