No s'ha trobat cap coincidència exacta per l’aprenentatge, però canviant-lo per l aprenentatge...
Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
20 p, 783.8 KB Valoració dels estudiants universitaris sobre la incorporació de la Universitat Autònoma de Barcelona a l'Espai Europeu d'Educació Superior / Elias, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Els canvis de metodologia docent que ha comportat el Procés de Bolonya impliquen variacions en l'avaluació continuada, augment dels treballs en grup, reducció de les classes magistrals i un nombre més elevat de pràctiques. [...]
Modifications in teaching methodology related to the Bologna Process are producing changes in continuous assessment, an increase of team work, a reduction of traditional lectures, and an increase of practical exercises. [...]

2011 - 10.5565/rev/papers/v96n4.252
Papers : revista de sociologia, Vol. 96, Núm. 4 (2011) , p. 1287-1306  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.