Resultats globals: 371 registres trobats en 0.05 segons.
Materials de curs, 5 registres trobats
Llibres i col·leccions, 17 registres trobats
Documents de recerca, 119 registres trobats
Articles, 190 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 36 registres trobats
Documents gràfics, 3 registres trobats
Multimèdia, 1 registres trobats
Fons personals i institucionals, 1 registres trobats
Materials de curs 5 registres trobats  
1.
42 p, 1.8 MB Programar per emocionar a EP i ESO / Zurita Món, Sílvia ; Sala Roig, Elisa ; Noguera Cambray, Eva ; Lara López, Rocio ; Jordán Martínez, Laura ; Fuentes Agustí, Marta
Si algú ens pregunta com ens imaginem l’educació del segle XXI hi ha dos conceptes que no podrem evitar incloure sota aquest títol. Dos conceptes, que malgrat contar amb poc més d’una dècada de vida, estan transformant la nostra societat, i, com no podia ser d’una altre manera, el món educatiu. [...]
2016  
2.
41 p, 3.1 MB UAB : universidad y repositorio en los rankings web / Aguillo, Isidro F. (Consejo Superior de Investigaciones Científicas. Laboratorio de Cibermetría)
Isidro Aguillo és el cap del Laboratorio de Cibermetría del Cibermetrics Lab del CSIC, a més de participar en el Consell Assessor de "El profesional de la información" i com editor de Cybermetrics. [...]
Isidro Aguillo is the Head of the Cybermetrics Lab, a research group of the Institute of Public Goods and Policies (IPP), part of the largest public research body in Spain (CSIC). Lab is developing research in several informetrics disciplines, namely scientometrics, bibliometrics, webometrics (cibermetrics), altmetrics or usagemetrics. [...]

2016  
3.
22 p, 948.7 KB Material Docent per a l'avaluació entre iguals. Aplicació al projecte de recerca / Sánchez Amat, Jordina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Arnau Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Descripció de l'activitat d'avaluació entre iguals duta a terme en el marc de l'assignatura Investigar en Educació (cursos 2012-2013 i 2013-2014) dels graus de Pedagogia i Educació Social, i recull del material emprat (guies per a l'elaboració dels apartats del projecte d'investigació i fitxes d'avaluació).
Bellaterra 2014  
4.
14 p, 695.5 KB Introducció a l'acreditació de la recerca dins l'àmbit de les Ciències de la Salut / Jordan Gili, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Fabregat, Tomas (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
L'objectiu d'aquestes presentacions és donar a conèixer les acreditacions, sexennis i trams de recerca de l'ANECA, AQU i CNEAI; quines dades d'avaluació de la recerca requereixen l'ANECA i AQU per acreditar-se dins l'àrea de les Ciències de la Salut i com obtenir aquestes dades de recerca.
2013 (Producció científica)
2 documents
5.
18 p, 171.9 KB Índexs d'impacte: material docent i exercicis / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
L'objectiu d'aquest curs és donar a conèixer els principals indicadors i recursos que s'utilitzen actualment per avaluar i acreditar la producció científica dels investigadors per part de les agències CNEAI, ANECA i AQU.
2012
2 documents

Llibres i col·leccions 17 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
140 p, 993.4 KB Esport i valors : avaluació del programa FutbolNet de la Fundació FC Barcelona a Catalunya, 2012-2013 / Julià Cano, Albert ; Prat Grau, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fundació Jaume Bofill ; Futbol Club Barcelona
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2013 (Informes breus ; 43) (Informes breus. Educació)  
2.
97 p, 3.2 MB Com les notes condicionen les expectatives educatives de l'alumnat / Capsada-Munsech, Queralt, 1984- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de recerca Globalització, Educació i Polítiques Socials) ; Castejón, Alba (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de recerca Globalització, Educació i Polítiques Socials) ; Fundació Jaume Bofill
Cada dia gaudim de més informació i proves d’avaluació que ens permeten saber el nivell de competències i coneixements dels nostres estudiants. Gran part d’aquesta informació condiciona les seves expectatives i té un rol central en la presa de decisions sobre el seu futur acadèmic i professional. [...]
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2014 (Informes breus ; 53) (Informes breus. Educació)  
3.
35 p, 1.6 MB L’efecte de la compaginació d’estudis i feina en els resultats acadèmics i en la inserció laboral / Sanchez-Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Figueroa, Mijail (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Elias Andreu, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
Barcelona Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya 2016
Equitat en l'accés i en la inserció professional dels graduats universitaris, Capítol 2, 2016  
4.
37 p, 210.7 KB Informe de la auditoría de certificación / Bureau Veritas
El sistema de gestió de la qualitat del Servei de Biblioteques segueix la norma ISO 9001. La certificació comporta l'existència d'auditories internes i externes anuals. Cal demostrar no únicament la bona gestió dels processos que es realitzen i els serveis que s'ofereixen, sinó també que es cerca la millora continua en tots els aspectes, en especial en l'augment de la satisfacció dels usuaris.
Barcelona 2015-
3 documents
5.
11 p, 166.3 KB Informe d'auditoria del sistema de gestió / Applus+
El sistema de gestió de la qualitat del Servei de Biblioteques segueix la norma ISO 9001. La certificació comporta l'existència d'auditories internes i externes anuals. Cal demostrar no únicament la bona gestió dels processos que es realitzen i els serveis que s'ofereixen, sinó també que es cerca la millora continua en tots els aspectes, en especial en l'augment de la satisfacció dels usuaris.
Barcelona 2010-2014
5 documents
6.
30 p, 817.4 KB Informe d'auditoria interna de qualitat de ... / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea d'Organització i Planificació
El sistema de gestió de la qualitat del Servei de Biblioteques segueix la norma ISO 9001. La certificació comporta l'existència d'auditories internes i externes anuals. Cal demostrar no únicament la bona gestió dels processos que es realitzen i els serveis que s'ofereixen, sinó també que es cerca la millora continua en tots els aspectes, en especial en l'augment de la satisfacció dels usuaris.
Barcelona 2010-
7 documents
7.
146 p, 9.7 MB Memòria : segona avaluació de les activitats d'educació per a la sostenibilitat del Pla de Dinamització Educativa (PDE) de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès. Curs 2009-10 / Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Sant Cugat del Vallès (Catalunya). Ajuntament
El volum recull les activitats realitzades en el marc del Programa Agenda 21 Escolar de Sant Cugat del Vallès durant el curs 2009-10. Aquest programa es duu a terme amb la col·laboració de la Universitat Autònoma de Barcelona a través d'un conveni subscrit per ambdues institucions: la UAB i l'ajuntament de Sant Cugat. [...]
2010 (Monografies d'Educació per a la sostenibilitat a Sant Cugat del Vallès ; 8)  
8.
79 p, 321.4 KB Avaluació del Servei de Biblioteques de la UAB i de la seva contribució a la qualitat de l'aprenentatge i de la recerca / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
L'objectiu d'aquests informes és ajudar a la biblioteca, i als propis òrgans gestors de la Universitat Autònoma de Barcelona, a millorar quant a la seva forma de gestionar la qualitat del servei i la seva activitat, mitjançant l'estudi de la documentació rebuda, el resultat de la visita i la pròpia reflexió interna del Comitè d'Avaluadors Externs. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona, 2006-2007
3 documents
9.
25 p, 108.2 KB Informes d'avaluació del Servei de Biblioteques de la Universitat Autònoma de Barcelona / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
Aquests documents recullen els diferents informes d'avaluació realitzats: intern, extern i informe final. Per a redactar l'Informe final d'avaluació del Servei de Biblioteques de la Universitat Autònoma de Barcelona (SdB) s'ha seguit la Guia d'avaluació dels serveis bibliotecaris de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari a Catalunya, tot ajustant-nos a les directrius i les pautes marcades. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona, 2001
3 documents
10.
267 p, 5.3 MB Avaluació de la transferència de la formació a l'administració pública de Catalunya / Pineda i Herrero, Pilar , coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Moreno, M. Victoria ; Escola d'Administració Pública de Catalunya
Barcelona : Generalitat de Catalunya, Escola d'Administració Pública de Catalunya, 2011 (Estudis de recerca digitals ; 2)
3 documents

Llibres i col·leccions : 17 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 119 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
41 p, 1.0 MB Problemes lingüístics de la traducció automàtica entre l'anglès i el japonès / Simon Montserrat, Anna ; Llisterri, Joaquim, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El japonès i l’anglès són dues llengües molt distanciades tipològicament, i això suposa un problema important per a la traducció automàtica. En aquest treball s’estudia la traducció del japonès a l’anglès mitjançant quatre sistemes (Google, Bing, SYSTRAN i Weblio) i considerant tres de les diferències principals entre els dos idiomes: l’ordre de constituents, la marca de temps de futur i la flexió de nombre. [...]
2017
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]  
2.
156 p, 1.4 MB Hospital efficiency analysis in México / Keith Islas, Jorge Rubén, autor ; Prior Jiménez, Diego, supervisor acadèmic ; Giménez García, Victor, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
La tesis se estructura en tres capítulos, que se describen brevemente en esta sección: El capítulo II presenta una revisión de la literatura sobre los esquemas de financiamiento en varios países y se compara con el actual sistema de salud en México, principalmente integrado por el presupuesto global, capitativo y pagos directos. [...]
The thesis is structured in three chapters, which are briefly described in this section: Chapter II presents a literature review on actual financing schemes in several countries, and is compared to the current health system in México mainly integrated by global budget, capitation and direct payments. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017  
3.
69 p, 1.7 MB L'avaluació, tria i eliminació de fons fotogràfics digitals. Estudi de cas del fons del fotògraf Efren Montoya a l'Arxiu Històric de Sabadell / Álvarez Martínez, Patrícia ; Gonzàlez Ruiz, David (Dir) ; Pardo Navarro, Isabel (Dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
Durant la última dècada hem viscut l'explosió de la fotografia digital. Les possibilitats de captar imatges s'ha multiplicat de manera gairebé infinita sense implicar costos afegits pel fotògraf. [...]
Durante la última década hemos vivido la explosión de la fotografía digital. Las posibilidades para captar imagenes se ha multiplicado de forma casi infinita sin implicar costes añadidos al fotógrafo. [...]
During the last decade we have lived the explosion of digital photography. The possibilities of taking photographs have multiplied almost to the infinite without implying and extra cost to the photographer. [...]

Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents 2014  
4.
193 p, 4.8 MB In vitro studies on the biological effects of cerium oxide nanoparticles / Rubio Lorente, Laura, autor ; Marcos Dauder, Ricardo, supervisor acadèmic ; Hernández Bonilla, Alba, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia
Los rápidos avances en nanotecnología prometen ser de gran beneficio en muchas aplicaciones. A pesar de que se prevén buenas perspectivas para su futuro, existe una creciente preocupación de que la exposición humana a algunas nanopartículas (NPs) pueda dar lugar a efectos adversos para la salud. [...]
Rapid advances in nanotechnology promise to be of great benefit for many applications. Despite the fact that good perspectives are predicted for the future of nanotechnology, there is increasing concern that human exposure to some engineered nanoparticles (NPs) may lead to significant adverse health effects. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017  
5.
414 p, 16.0 MB Reenginyeria de processos per a la millora de la seguretat clínica en el servei de medicina intensiva / Ricart Martí, Pilar, autor ; Oller Sales, Benjamín, supervisor acadèmic ; Carrasco Gómez, Genís, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Cirurgia
En els darrers anys la Seguretat del Pacient (SP) s'ha convertit en una de les pedres angulars de la Qualitat Assistencial. La Medicina inclou processos assistencials (PA) cada vegada més complexos, que juntament amb la tecnologia i la interacció humana, augmenten el risc de produir Esdeveniments Adversos (EA). [...]
In the last years the Patient Safety (PS) has become one of the cornerstones of the Healthcare Quality. Medicine includes Healthcare Processes —they are increasingly more complex— that combined with technology and human interaction increase the risk of causing Adverse Events (AE). [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
6.
61 p, 994.2 KB Avaluació participativa amb joves, educadors, tècnics municipals i polítics dels processos d'avaluació desenvolupats pels educadores i educadores de joves en medi obert / Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Llena Berñe, Asun (Universitat de Barcelona) ; Jiménez, Jose (Terrassa (Catalunya). Ajuntament) ; Alcalde, Pau (Cerdanyola del Vallès (Catalunya). Ajuntament) ; Pescador, Roberto (Badia del Vallès (Catalunya). Ajuntament) ; Peñataro, Alicia (Badia del Vallès (Catalunya). Ajuntament) ; Colominas, Anna (Badia del Vallès (Catalunya). Ajuntament)
2017  
7.
512 p, 6.4 MB Autoevaluación de programas de educación universitaria virtual = Self-assessment of higher virtual education programmes / Marciniak, Renata, autor ; Gairín Sallán, Joaquín, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Para mejorar la calidad de los programas de educación virtual, las personas responsables de su ejecución necesitan, además del punto de vista que les ofrecen las evaluaciones externas realizadas por los profesionales externos o ajenos a la universidad, disponer de una visión propia sobre el estado del programa, sus fortalezas, debilidades y oportunidades de mejora. [...]
said programmes require, apart from their own point of view, external assessments carried out by professionals not belonging to the university in order for them to provide their own vision of the programme, its strengths, weaknesses and improvement opportunities. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
8.
493 p, 5.8 MB Calidad televisiva y "mala" televisión : los programas contenedores en los canales de televisión españoles / Ferrer Ceresola, Rosa Ma., autor ; Lacalle Zalduendo, María Rosario, supervisor acadèmic
En los últimos años, los cambios en el sistema televisivo español han modificado notablemente sus rutinas de producción y han desembocado en la polarización de los programas de entretenimiento. Tras la estela de los reality shows y los talk shows, una parte de dichos programas asimilan la información con el espectáculo y recurren constantemente al sensacionalismo, para captar un mayor índice de audiencia. [...]
Over the last few years changes in Spanish television programming has notably altered the methods of its production, and the entertainment programs have polarized as a result of these changes. After the wake of reality shows and talk shows, some of these programs identify information with spectacle and use sensationalism in order to captivate a larger audience. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
9.
623 p, 4.3 MB Parlar per avaluar en Educació per a la Sostenibilitat : anàlisi del discurs avaluatiu de mestres i educadors/es ambientals en contextos dialògics / Grau Roca, Pere ; Espinet Blanch, Mariona, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
En aquesta recerca s'analitza el discurs avaluatiu de mestres i educadors ambientals en contextos dialògics, així com la seva funcionalitat a l'hora de provocar canvis en activitats d'Educació per a la Sostenibilitat que giren al voltant de l'agroecologia escolar. [...]
In this research we analyse the evaluative discourse of teachers and environmental educators within dialogical contexts and their functionality to trigger changes in education for sustainability activities in scholar agroecology. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
10.
68 p, 1.1 MB Els CREI de Catalunya. Intervenció, perfil i evolució dels joves atesos / Sabaté Tomàs, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau Sabates, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest projecte és fruit d’un conveni de colaboració del grup de recerca IARS amb la DGAIA. El projecte pretén analitzar quina incidencia té la intervenció que es realitza als Centres Residencials d’Educació Intensiva de Catalunya (CREI) en l’evolució que els joves fan durant la seva estada en aquests centres.
2017
2 documents

Documents de recerca : 119 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Articles 190 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
19 p, 122.4 KB Análisis de la calidad educativa en el discurso neoliberal / Colella, Leonardo (Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas - CONICET (Argentina)) ; Díaz Salazar, Rocío (Universidad de Buenos Aires)
El artículo se propone indagar, desde la perspectiva del análisis del discurso, la expresión calidad educativa en diversos documentos de política pedagógica de las últimas décadas del siglo xx, con el propósito de dilucidar el sentido político-social de la educación. [...]
L’article es proposa indagar, des de la perspectiva de l’anàlisi del discurs, l’expressió qualitat educativa en diversos documents de política pedagògica de les últimes dècades del segle xx, amb el propòsit de dilucidar el sentit politicosocial de l’educació. [...]
This paper aims to examine, from the perspective of discourse analysis, the syntagma educational quality in various educational policy documents of the late twentieth century in order to elucidate the political and social meaning of education. [...]

2017 - 10.5565/rev/educar.749
Educar, Vol. 53 Núm. 2 (2017) , p. 447-465 (Puntos de vista)  
2.
19 p, 160.8 KB Diseño, experimentación y evaluación de un programa de formación de técnicos profesionales de la atención temprana en Bolivia / Fernández Cruz, Manuel (Universidad de Granada) ; Gijón Puerta, José (Universidad de Granada) ; Lizarte Simón, Emilio Jesús (Universidad de Granada)
En este estudio, se presentan el diseño y la evaluación de la experimentación de un programa de formación de técnicos y profesionales de la atención temprana en Bolivia. Se justifica el modelo de formación basado en competencias utilizado y se muestran las características esenciales de su configuración curricular. [...]
En aquest estudi, s'hi presenten el disseny i l'avaluació de l'experimentació d'un programa de formació de tècnics i professionals de l'atenció primerenca a Bolívia. S'hi justifica el model de formació basat en competències utilitzat i s'hi mostren les característiques essencials de la seva configuració curricular. [...]
This study presents the design and evaluation of a training program for early intervention technicians and professionals implemented in Bolivia. The competency-based training model used and the essential characteristics of the curriculum are explained. [...]

2017 - 10.5565/rev/educar.891
Educar, Vol. 53 Núm. 2 (2017) , p. 397-415 (Monográfico)  
3.
20 p, 264.6 KB Lo que no dicen los libros españoles de texto de educación secundaria obligatoria sobre la masa, el volumen y la densidad / Palacios-Díaz, Rafael (IES Hipatia (Mairena del Aljaraf, Andalusia)) ; Criado, Ana M. (Universidad de Sevilla. Departamento de Ciencias Experimentales y Sociales)
En el presente trabajo se hace una evaluación de la forma en la que se exponen en los libros de texto españoles de segundo (LOMCE) y tercer curso (LOE) de educación secundaria obligatoria (ESO) los conceptos volumen, masa y densidad. [...]
En el present treball es fa una avaluació de la forma en la qual s'exposen en els llibres de text espanyols de segon (LOMCE) i tercer curs (LOE) d'educació secundària obligatòria (ESO) els conceptes volum, massa i densitat. [...]
This paper analyses the way in which the concepts of volume, mass and density are shown in the Spanish students' books for the second (LOMCE) and the third year (LOE) of Compulsory Secondary Education. [...]

2017 - 10.5565/rev/ensciencias.2162
Enseñanza de las ciencias, Vol. 35 Núm. 2 (2017) , p. 51-70 (Investigaciones Didácticas)  
4.
20 p, 934.0 KB Ciutat de prodigis o ciutat de miratges / Pascual Ruiz, Jordi
El Pla Estratègic Econòmic i Social Barcelona 2000 ha estat l’instrument més important de la política de planejament de Barcelona durant aquests darrers anys. Totes les forces vives oficials de la ciutat van participar en la seva elaboració i col·laboren (encara) en la seva posada en pràctica, en un insòlit clima de consens. [...]
1994
Treballs de la Societat Catalana de Geografia, Vol. 9 Núm. 37 (Juny 1994) , p. 111-130  
5.
22 p, 1.2 MB Evaluación de juegos online para la enseñanza y aprendizaje del cambio climático / Ouariachi, Tania (Universidad de Granada. Departamento de Información y Comunicación) ; Olvera-Lobo, María Dolores (Universidad de Granada. Departamento de Información y Comunicación) ; Gutiérrez-Pérez, José (Universidad de Granada. Departamento de Métodos de Investigación y Diagnóstico en Educación)
Los juegos online han sido propuestos como una herramienta de comunicación y educación prometedora. Teniendo en cuenta que el cambio climático es una de las principales amenazas a las que se enfrentarán los adolescentes en su futuro, el presente trabajo tiene como objetivo principal la evaluación de los elementos comunicativos y educativos de una serie de juegos online sobre cambio climático producidos en España, haciendo uso de unos criterios validados por un panel de expertos con el método Delphi. [...]
Els jocs online han estat proposats com una eina de comunicació i educació prometedora. Tenint en compte que el canvi climàtic és una de les principals amenaces a les quals s'enfrontaran els adolescents en el seu futur, el present treball té com a objectiu principal l'avaluació dels elements comunicatius i educatius d'una sèrie de jocs online sobre canvi climàtic produïts a Espanya, fent ús d'uns criteris validats per un panell d'experts amb el mètode Delphi. [...]
Online games have been proposed as a promising communication and education tool. Taking into consideration that climate change has become one of the main challenges to face in their future, the main objective of the present article is the evaluation of communicative and educational elements of a series of online climate change games produced in Spain, making use of validated criteria by a panel of experts with the Delphi method. [...]

2017 - 10.5565/rev/ensciencias.2088
Enseñanza de las ciencias, Vol. 35 Núm. 1 (2017) , p. 193-214 (Innovaciones Didácticas)  
6.
24 p, 3.4 MB Cambio del conocimiento sobre la enseñanza de las ciencias de futuros maestros / Rivero García, Ana (Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales) ; Martín del Pozo, Rosa (Universidad Complutense de Madrid. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales) ; Solís Ramírez, Emilio (Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales) ; Azcárate Goded, Pilar (Universidad de Cádiz. Departamento de Didáctica) ; Porlán, Rafael (Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales)
En este artículo se describen y analizan las propuestas elaboradas por 92 equipos de futuros maestros para enseñar contenidos concretos de ciencias al iniciar y finalizar un curso de formación inicial de orientación constructivista y tomando como referencia el modelo de investigación escolar. [...]
En aquest article es descriuen i analitzen les propostes elaborades per 92 equips de futurs mestres per ensenyar continguts concrets de ciències en iniciar i finalitzar un curs de formació inicial d'orientació constructivista i prenent com a referència el model de recerca escolar. [...]
This paper describes and analyzes the proposals made by 92 teams of future teachers to teach concrete contents of science when starting and finishing an initial training course of constructivist orientation, taking as reference the model of school research. [...]

2017 - 10.5565/rev/ensciencias.2068
Enseñanza de las ciencias, Vol. 35 Núm. 1 (2017) , p. 29-52 (Investigaciones Didácticas)  
7.
12 p, 379.8 KB La evaluación de la lengua escrita y de la lengua oral : algunas reflexiones (entrevista con Lourdes Miquel y Dolors Poch) / Igarreta Fernández, Alba (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo refleja el debate que se suscitó en la Mesa Redonda de la Jornada del 23 de noviembre. Lourdes Miquel y Dolors Poch poseen una amplia experiencia en los diversos aspectos de la enseñanza y la evaluación del conocimiento del ELE. [...]
2016
Doblele : revista de lengua y literatura, Vol. 2 (Diciembre 2016) , p. 77-88 (Articles)  
8.
15 p, 729.9 KB Selección y diseño de tareas e ítems en las pruebas del SIELE / Soria, Inés (Instituto Cervantes) ; Duque, Aurora (Instituto Cervantes) ; Fruns, Javier (Instituto Cervantes) ; López, Francisco (Instituto Cervantes)
La Unidad de Certificación Lingüística del Instituto Cervantes ha participado en el diseño del SIELE, Servicio Internacional de Evaluación de la Lengua Española. Este artículo:- analiza las características de este nuevo sistema certificativo en contraste con los DELE;- explica los criterios que se han utilizado en el diseño de las pruebas de este examen por ordenador;- y describe el proceso de creación de tareas, en el que participan las instituciones promotoras, Universidad Nacional Autónoma de México, Universidad de Salamanca, Universidad de Buenos Aires e Instituto Cervantes, junto con Telefónica Educación Digital.
The Language Certification Unit of the Instituto Cervantes has participated in the design of SIELE, International Service of Evaluation of the Spanish Language. This article analyzes the characteristics of this new certification system in contrast to the DELE system. [...]

2016
Doblele : revista de lengua y literatura, Vol. 2 (Diciembre 2016) , p. 62-76 (Articles)  
9.
3 p, 75.9 KB Les traduccions 'innecessàries' / Bacardí, Montserrat
Se sol donar per descomptat que la traducció obeeix, en primer terme, a una necessitat peremptòria de comprensió d’un missatge indesxifrable, sia oral o sia escrit. La intel·ligibilitat sembla l’origen de l’exercici de transvasament d’una llengua «estrangera» a una altra de «pròpia». [...]
2015
Visat : La revista digital de literatura i traducció del PEN Català, Num. 20 (2015)  
10.
1 p, 199.1 KB Espacios de creación artística y necesidades específicas / Morón Velasco, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
2012
Cuadernos de pedagogía, Num. 428 (2012) , p. 77  

Articles : 190 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 36 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
2 p, 998.0 KB Programar per emocionar / Zurita Món, Sílvia ; Sala Roig, Elisa ; Noguera Cambray, Eva ; Lara López, Rocio ; Jordán Martínez, Laura ; Fuentes Agustí, Marta
Tríptic resum de la proposta educativa d’adquirir la competència emocional mitjançant la tecnologia, i en concret la programació i la robòtica. Experiència duta a terme a Educació Primària i a ESO.
2016
mschool_Edu_Hack. Barcelona, Catalunya, 1er : 2016  
2.
3 p, 24.2 KB Grup d'innovació DIATIC : ensenyament de les ciències a través de les TIC / Grimalt Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Herreras Blanco, Luisa (Catalunya. Departament d'Ensenyament)
La formació continuada del professorat és una característica tant desitjada com necessària pels professionals de l’educació. Existeixen múltiples formes de plantejar-la, tot i que és evident que no totes elles impliquen els mateixos guanys d’aprenentatge. [...]
2015
VI Jornades de l'Ensenyament de la Física i la Química. Barcelona, : 2015  
3.
18 p, 490.3 KB Portal de Recerca de Catalunya / Fabregas i Estrada, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Gestió de la Recerca)
2015
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 9a : 2015  
4.
38 p, 1.0 MB Reflexions sobre l'educació ambiental a Sant Cugat / Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Presentació que va acompanyar la presentació oral sobre reflexions de l'educació ambiental a Sant Cugat a la 1º Jornada d’Educació Ambiental d'aquest municipi titulada "Els reptes de l’educació per la sostenibilitat".
2007
Jornada d’Educació Ambiental. Els reptes de l’educació per la sostenibilitat. Sant Cugat del Vallès, Catalunya, 1a : 2007  
5.
5 p, 232.4 KB L’impacte de la compaginació d’estudis i treball en el rendiment dels titulats universitaris. Una anàlisi de l’evolució en els darrers 6 anys a les universitats catalanes / Figueroa, Mijail (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Sanchez-Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Elías Andreu, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Daza Pérez, Lidia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
L’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya publicava recentment (2014) canvis en la participació i dedicació dels graduats universitaris. Concretament mostrava com, entre els titulats, el nombre que s’havia dedicat exclusivament a l'estudi havia disminuït i augmentaven els que ho compaginaven amb algun treball remunerat. [...]
2015
Congreso Internacional UNIVEST. Girona, Catalunya, : 2015  
6.
17 p, 116.2 KB L’avaluació de xarxes que promouen l'educació per al desenvolupament sostenible: el cas de la Xarxa Europea Support / Sabio Collado, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Comunicació presentada en el marc del 1r Congrés de Formació per al Treball en Xarxa a la Universitat. Complexitat, corresponsabilitat i construcció del coneixement, celebrat a Barcelona el 12 i 13 de febrer de 2009. [...]
2009
Congrés de Formació per al Treball en Xarxa Universitat Complexitat, corresponsabilitat i construcció del coneixement. Barcelona, Catalunya, 1r : 2009  
7.
1 p, 148.3 KB Conversem per avaluar en Educació per a la Sostenibilitat / Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Aquesta experiència avaluadora s’ha realitzat en el marc del conveni de col·laboració entre la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i l'àrea de Medi Ambient de l'ajuntament de Sant Cugat del Vallès, amb la finalitat d'avaluar les noves activitats d'Educació per a la Sostenibilitat del Pla de Dinamització Educativa (PDE), un programa educatiu que s'ofereix a les escoles de Sant Cugat. [...]
2010
Forum d´Educació Ambiental 2000+10. Tarragona, Catalunya, : 2010  
8.
5 p, 349.9 KB L'avaluació d'activitats d'educació per a la sostenibilitat com a espais de participació / Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Presentació de diapositives que va acompanyar a la presentació oral a les Jornades de la Xarxa EduSost de 2010.
2010
L'Estat de la Recerca en Educació per a la Sostenibilitat. 'Xarxa de Recerca en Educació per a la sostenibilitat'. Bellaterra, Catalunya, : 2010  
9.
33 p, 2.1 MB Eines de suport a l'acreditació i avaluació de la recerca / Contreras Torres, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació de les eines de suport a l'acreditació i avaluació de la recerca al Doctoral Working Group celebrat l'abril de 2014. Explicació de quines són les agències d'acreditació i la informació disponible a les pàgines de Suport a l'Acreditació i avaluació de la recerca (SAAR) elaborades pel Servei de Biblioteques.
2014 (Eines per a la recerca)  
10.
30 p, 2.6 MB Acreditació avaluació / Carbonell, Marina Biblioteca d'Humanitats (Universitat Autònoma de Barcelona.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
L'objectiu principal d'aquestes pàgines és identificar i facilitar l'accés a les dades que es necessiten per omplir els formularis per les acreditacions, sexennis i trams de recerca de l'ANECA, l'AQU i la CNEAI.
2012
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 6a : 2012  

Contribucions a jornades i congressos : 36 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics 3 registres trobats  
1.
1 p, 258.1 KB Biblioteques UAB. Enquesta de satisfacció / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Infografia realitzada pel Servei de Biblioteques de la UAB amb motiu de l'enquesta de satisfacció als usuaris feta durant el curs 2013-2014. L'enquesta recull la tipologia d'usuaris, la freqüència d'utilització de la biblioteca, el coneixement del servei i dels fons, la valoració dels usuaris, els suggeriments dels usuaris i les propostes de millora.
2013  
2.
1 p, 601.2 KB Biblioteques UAB. Enquesta de satisfacció / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Infografia realitzada pel Servei de Biblioteques de la UAB amb motiu de l'enquesta de satisfacció als usuaris feta durant el curs 2016-2017. L'enquesta recull la tipologia d'usuaris, la freqüència d'utilització de la biblioteca, el coneixement del servei i dels fons, la valoració dels usuaris, els suggeriments dels usuaris i les propostes de millora.
2016  
3.
510x339, 107.9 KB Factor d'impacte de revistes de ciències socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre el factor o índex d'impacte de revistes científiques de ciències socials. Conté el rànquing de les deu revistes de dret, economia, ciències polítiques i sociologia amb el factor d'impacte més alt el 2007 segons l'Institute for Scientific Information (ISI). [...]
2009
9 documents

Multimèdia 1 registres trobats  
1.
Factor d'impacte de revistes de ciències socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre el factor o índex d'impacte de revistes científiques de ciències socials. Conté el rànquing de les deu revistes de dret, economia, ciències polítiques i sociologia amb el factor d'impacte més alt el 2007 segons l'Institute for Scientific Information (ISI). [...]
2009 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))
   

Fons personals i institucionals 1 registres trobats  
1.
12 p, 131.1 KB Análisis del sistema británico de evaluación de la higiene (HAS) mediante la valoración de un matadero y sala de despiece de aves / Guinjoan, J. ; Fàbregas i Comadran, Xavier
Este artículo, Primer premio del VII Concurso ADITSIC para asociados, analiza el Sistema Británico de Evaluación de la Higiene (HAS). Para ello se valoró el estado higiénico de un matadero y de una sala de despiece de aves, teniendo en cuenta la metodología HAS de 1995 y las de 1999.
2001
Eurocarne, Vol. 99, Núm. 1 (Septiembre 2001) , p. 1-12  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.