1.
|
|
2.
|
70 p, 69.7 MB |
Barcelona, página a página : rutas literarias ambientadas en la Barcelona del siglo XX
/
Nicolás Castilla, Sara ;
Casamajó i Solé, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte "Barcelona, pàgina a pàgina" consisteix, principalment, en la creació d'una pàgina web que recollirà cinc cròniques literàries en format transmèdia. La idea principal es basa en la creació de rutes literàries a partir de la lectura de cinc novel·les, totes ambientades a la ciutat de Barcelona durant el segle XX, escrites per autors i autores catalans. El proyecto "Barcelona, página a página" consiste, principalmente, en la creación de una página web que recogerá cinco crónicas literarias en formato transmedia. La idea principal se basa en la creación de rutas literarias a partir de la lectura de cinco novelas, todas ambientadas en la ciudad de Barcelona durante el siglo XX, escritas por autores y autoras catalanes. The "Barcelona, page-to-page" project consists mainly of the creation of a web page that will collect five literary chronicles in the form of transmedia. The main idea is based on the creation of literary routes from reading five novels, all set in the city of Barcelona during the 20th century, written by Catalan authors and authors.
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
3.
|
119 p, 3.5 MB |
La construcción de la identidad corporativa de las empresas. Estudio de caso : SEAT y su conexión con la ciudad de Barcelona
/
Bars Betrián, Ana María ;
Enrique, Ana Mª, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball d'investigació estudia la importància que té la identitat corporativa dins de les organitzacions i com aquesta es comunica i es presenta als diferents públics. L'anàlisi s'ha centrat en el cas de l'empresa automobilística SEAT per a saber quins han estat les estratègies per a aconseguir transmetre la seva identitat com a marca i generar una imatge corporativa de SEAT compromesa amb la ciutat de Barcelona. Este trabajo de investigación estudia la importancia que tiene la identidad corporativa dentro de las organizaciones y cómo esta se comunica y se presenta a los distintos públicos. El análisis se ha centrado en el caso de la empresa automovilística SEAT para saber cuáles han sido las estrategias para lograr transmitir su identidad como marca y generar una imagen corporativa de SEAT comprometida con la ciudad de Barcelona. This research project studies the importance of corporate identity within organisations and how it is communicated and presented to the stakeholders. The analysis focuses on the case of the automobile company SEAT to find out what strategies they have used to transmit their brand identity and generate a corporate image of SEAT committed to the city of Barcelona.
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
4.
|
4.0 MB |
Diferencias de género en el uso de los modos de transporte : casos de estudio de Barcelona y Varsovia
/
Maciejewska, Monika Wiktoria ;
Miralles-Guasch, Carme, 1961-, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Geografia
La mobilitat és una part integral de la vida quotidiana. Per desplaçar-nos entre les activitats diàries recorrem distàncies que requereixen l'ús de diferents modes de transport. Cada mode proporciona velocitats diferents, ajudant-nos ajustar la relació espai - temps. [...] La movilidad es una parte integral de la vida cotidiana. Para desplazarnos entre las actividades diarias recorremos distancias que requieren el uso de distintos modos de transporte. Cada modo proporciona velocidades distintas, ayudándonos ajustar la relación espacio - tiempo. [...] Mobility is an integral part of everyday life. While moving between daily activities we travel distances that require the use of different modes of transport. Each mode provides different speeds, helping us adjust the space-time relationship. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.
|
|
5.
|
94 p, 2.1 MB |
Análisis de la cobertura informativa de los atentados de Las Ramblas y Cambrils realizada por tres televisiones públicas (TVE, TV3 y Betevé) y desde Twitter
/
Sancho Ligorred, Ana Belén ;
Rodriguez Bonfill, Pepe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Els atemptats terroristes esdevinguts a Les Rambles de Barcelona i Cambrils l'agost de 2017 van acaparar portades i molts minuts de televisió. Les xarxes socials, com Twitter, van jugar un paper important a l'hora d'estar iformat. [...] Los tentados terroristas acontecidos en Las Ramblas de Barcelona y Cambrils en agosto de 2017 acapararon portadas y muchos minutos de televisión. Las redes sociales, como Twitter, jugaron un papel importantea la hora de estar informado. [...] The terrorist attacks on Las Ramblas in Barcelona and Cambrils in August 2017 made headlines and took many minutes of televison time. Social networks, such as Twitterm played an important role in keeping us informed. [...]
2020 Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
|
|
6.
|
24 p, 790.2 KB |
Anàlisi de la relació entre disseny urbà i zones d'alta accidentalitat ciclista a Barcelona
/
Melé Francisco, Arnau ;
Miralles-Guasch, Carme, 1961-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ;
Vich, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
Crear un entorn segur per la bicicleta és la millor manera d'incentivar el seu ús. Aquest treball analitza factors explicatius com el volum de trànsit, l'entorn físic, la infraestructura ciclista i la velocitat permesa amb el nombre d'accidents de bicicleta a la ciutat de Barcelona l'any 2018, amb l'objectiu d'identificar quines de les variables influeixen més en l'accidentalitat ciclista. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, juliol 2020 Màster Universitari en Estudis Territorials i de la Població [1125]
|
|
7.
|
179 p, 14.9 MB |
Destruir per construir. El punk a Barcelona als anys 80 : projecte de documental
/
Anduaga Garai, Oneka ;
Oller Vidal, Maria ;
Esteve Pardo, Agustí, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
"Destruir per construir. El punk a Barcelona als anys 80" serà el resultat final del projecte plantejat en aquest TFG que prendrà forma de documental. El treball explica tot el procés de creació d'un audiovisual sobre el moviment punk a la ciutat de Barcelona durant els anys 80. [...] "Destruir para construir. El punk en Barcelona en los años 80" será el resultado final del proyecto planteado en este TFG que tomará forma de documental. El trabajo explica todo el proceso de creación de un audiovisual sobre el movimiento punk en la ciudad de Barcelona durante los años 80. [...] "Destroying to build. Punk in Barcelona during the 80s" will be the final result of the project explained in this TFG that will take form as a documentary. The work explains the entire process of creating an audiovisual on the punk movement in the city of Barcelona during the 80s. [...]
2020 Grau en Periodisme [971]
|
|
8.
|
125 p, 6.9 MB |
Sueño de extrarradio : ideación y realización de un documental
/
Tinoco Rosado, Josbel Aramis ;
Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Ideació i realització d'un projecte documental sobre l'extraradi barceloní, una història conduïda mitjançant "El viaje del héroe" d'un nen, L'Àngel. En el treball es realitzen:- Ideació i escriptura d'un fragment ficcional. [...] Ideación y realización de un proyecto documental sobre el extrarradio barcelonés, una historia conducida a través de "El viaje del héroe" de un niño llamado Ángel. En el trabajo se realizan:- Ideación y escritura de un fragmento ficcional. [...] Design and production of a documentary project, about the barcelonian outskirt. A history leded thought "El viaje del héroe", of a kid, named Ángel. Main points of the project:- Design and writing of a fictional piece. [...]
2020 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|
9.
|
81 p, 972.9 KB |
El método Stanislavski en las escuelas de teatro en Barcelona
/
Díaz Morillo, Álvaro ;
Martín-Pascual, Miguel Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació tracta sobre el mètode clàssic de Stanislavski per comprovar si a les escoles d'interpretació actuals a Barcelona es segueix impartint com a metodologia per als futurs actors i actrius. [...] Esta investigación trata sobre el método clásico de Stanislavski para comprobar si en las escuelas,de interpretación actuales en Barcelona se sigue impartiendo como metodología para los futuros actores y actrices. [...] This research deals with the classic Stanislavski method to check whether in the current acting schools in Barceloan it continues to be taught as a methodology for future actors and actresses. With a series of interviews with directors of the most famous schools in the city I will try to answer the question if Stanislavski perssists today or if other more innovative methods are used.
2020 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|
10.
|
187 p, 15.4 MB |
Latte Bcn: nou perfil de la plataforma digital d'Instagram basat en la recomanació de cafeteries a Barcelona
/
Peña Aparicio, Carla ;
Fajula, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte que es porta a terme en aquest TFG consisteix en la realització del branding per un nou perfil d'Instagram basat en la recomanació de diferents cafeteries de la ciutat de Barcelona. Aquest perfil parteix d'un compte ja existent que no estava obtenint bons resultats, per la qual cosa es planteja una acció de reposicionament que comença amb l'anàlisi previ del macroentorn i del microentorn. [...] El proyecto llevado a cabo en este TFG consiste en la realización del branding para un nuevo perfil de Instagram basado en la recomendación de diferentes cafeterías de la ciudad de Barcelona. Este perfil parte de una cuenta que ya existe pero que no obtenía buenos resultados, por lo tanto se plantea una acción de reposicionamiento que empieza con el análisis previo del macroentorno y microentorno. [...] The Bachelor's final project consists on the branding development of a new Instagram account for the recommendation of different coffee shops of Barcelona. This profile arises from a previous existing account which was not achieving successful results. [...]
2020 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|