Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
23 p, 160.0 KB La intermediación lingüística por parte de menores (ILM) desde la perspectiva de los progenitores / Vargas-Urpi, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Romero-Moreno, Aran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
Este artículo explora el fenómeno de la intermediación lingüística por parte de menores (ILM), es decir, las tareas de traducción e interpretación que los hijos de familias inmigradas realizan para adultos con competencias lingüísticas limitadas. [...]
Aquest article explora el fenomen de la intermediació lingüística per part de menors (ILM), és a dir, les tasques de traducció i interpretació que els fills de famílies immigrades realitzen per a adults amb competències lingüístiques limitades. [...]
This paper explores Child Language Brokering (CLB), that is, the translation and interpreting tasks that children from migrated families carry out for adults with limited competency in local languages. [...]

2023 - 10.5565/rev/papers.3143
Papers : revista de sociologia, Vol. 108 Núm. 4 (2023) , p. e3143 (Artículos)  
2.
23 p, 215.9 KB Education and linguistic boundaries in Québec : student representations and pedagogical reflections from a critical perspective / Pilote, Annie (Université Laval) ; Magnan, Marie-Odile (Université Laval) ; Groff, Cynthia (Université Laval)
Relations between francophones and anglophones in Québec City reflect historical struggles and changing power relations between the groups. Using a constructivist and interactionist approach to identity and ethnicity, we examine the role of English language schools in intergroup relations. [...]
Les relations entre les francophones and les anglophones dans la ville de Québec sont le reflet de tensions historiques et de changements dans les rapports de pouvoirs entre les groupes. À partir d'une approche constructiviste et interactionniste de l'identité et de l'ethnicité, nous examinons le rôle de l'école de langue anglaise dans les rapports intergroupes. [...]
Las relaciones entre francófonos y anglófonos de Québec reflejan las luchas históricas y las relaciones de poder entre los grupos. Utilizando el uso de un enfoque constructivista e interaccionista para entender la identidad y el origen étnico, se analiza el papel de las escuelas de idiomas de Inglés en las relaciones intergrupales. [...]

2011 - 10.5565/rev/jtl3.419
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 4, Núm. 3 (2011) , p. 2-23  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.