Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
14 p, 409.1 KB Características del desarrollo del razonamiento proporcional en la educación primaria y secundaria / Fernández Verdú, Ceneida (Universitat d'Alacant. Departament d'Innovació i Formació Didàctica) ; Llinares, Salvador (Universitat d'Alacant. Departament d'Innovació i Formació Didàctica)
El objetivo de este estudio es determinar perfiles de comportamiento de los estudiantes cuando resuelven problemas proporcionales y no proporcionales y su variación a lo largo de la Educación Primaria y ESO. [...]
The aim of this study is to determine the variation of students' behavioral profiles along Primary and Secondary School when solving proportional and non-proportional problems. The participants were 755 primary and secondary school students. [...]

2012 - 10.5565/rev/ec/v30n1.596
Enseñanza de las ciencias, Vol. 30, Núm. 1 (març 2012) , p. 129-142  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.