Resultados globales: 2 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación Encontrados 2 registros  
1.
168 p, 16.9 MB Brand influencers i blogosfera creativa. Recerca i identificació dels factors d'èxit en blogs sobre creativitat / Aparicio Castillo, Ricard ; Blanco, Josep Ma., , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de la present investigació és identificar i delimitar els factors d'èxit en els blogs sobre creativitat a Espanya. Aquests blogs són observats pels anunciants com un nou mitjà de comunicació amb moltes possibilitats publicitàries i amb un gran poder dˇinfluència sobre les seves audiències.
El objetivo de la presente investigación identificar y delimitar los factores de éxito en los blogs sobre creatividad en España. Estos blogs son observados por los anunciantes como un nuevo medio de comunicación con muchas posibilidades publicitarias y con un gran poder de influencia sobre sus audiencias.
This research identifies and defines success factors in blogging about creativity in Spain. These blogs are seen by advertisers as a new media of communication with many advertising possibilities with great power of influence over their audiences.

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
130 p, 1.2 MB Vladimir ha dit... Identitat, xarxes socials i ciberperdiodisme en els blocs. Una construcció de la intersubjectivitat dins la nova Internet / Martí Orriols, Meritxell ; Campàs Montaner, Joan (dir.) ; López Sintas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i de Recerca d'Humanitats ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
DEA (tesina) que analitza quin és el paper que juguen els blocs dintre de la Web 2. 0, articulant-se al voltant de tres eixos: la creació de la identitat virtual, les xarxes socials generades a través de la blocosfera i les implicacions econòmiques i socials que se'n deriven. [...]
2008  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.