Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
12 p, 1.4 MB Organizadores del currículo como plataforma para el conocimiento didáctico. una experiencia con futuros profesores de matemáticas / Ortiz, José ; Rico Romero, Luis ; Castro Martínez, Enrique
Se estudia el conocimiento didáctico expresado en el uso e incorporación de la calculadora gráfi ca en tareas escolares, así como los criterios que manejan los profesores en formación en el uso didáctico de la modelización matemática. [...]
We study the didactical knowledge as the use and incorporation of the graphic calculator in school tasks, as well as the criteria studies that trainee teachers handle in the didactical use of the mathematical modelling. [...]

2007 - 10.5565/rev/ensciencias.3757
Enseñanza de las ciencias, V. 25 n. 1 (2007) p. 21-32  
2.
9 p, 454.3 KB Experimentació amb tecnologia ExAC des d'una orientació de l'ensenyament com a investigació / Soler-Selva, Vicent F. ; Gras Martí, Albert
Es proposa la integració d'experiments quantitatius en les classes de física o de química mitjançant l'experimentació assistida per calculadora gràfica (ExAC). Aquesta integració reforça el procés d'ensenyament-aprenentatge i encaixa amb l'orientació de l'ensenyament com a investigació dirigida. [...]
We propose to integrate the performance of quantitative experiments in the physics or chemistry lectures by means of ExAC (Experimenting with the Aid of a graphics Calculator). This integration reinforces the teaching-learning process and fits perfectly well into the framework of science teaching by guided research. [...]

2003 - 10.5565/rev/ensciencias.3950
Enseñanza de las ciencias, V. 21 N. 1 (2003) , p. 173-181  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.