Resultats globals: 4 registres trobats en 0.11 segons.
Articles, 4 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
3 p, 233.6 KB Inducció electromagnètica / Nadal i Balandras, Lluís (Centre de Documentació i Experimentació de Ciències (CESIRE - CDEC))
Es proposen diversos experiments per mostrar de quina manera l'energia mecànica es pot transformar en elèctrica i l'elèctrica en mecànica, estudiant quins factors que hi intervenen.
2012 - 10.5565/rev/ciencies.116
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 22 (juny 2012) , p. 6-8  
2.
4 p, 190.0 KB El sincrotró ALBA, una eina de futur / Prat Llenas, Carla (Institut Llobregat (Sallent))
Els sincrotrons, com l'ALBA, són un tipus d'accelerador de partícules que tenen un gran nombre d'aplicacions en gran diversitat de camps. Són també una de les inversions actualment més importants en el món de la física ja que permeten -i seguiran permetent en un futur proper- mostrar a l'ésser humà tot allò que el seu ull no és capaç de veure.
2011 - 10.5565/rev/ciencies.141
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 19 (Juny 2011) , p. 35-38  
3.
5 p, 398.5 KB Taller de geofísica : geomagnetisme / Curto, J. J. (Observatori de l'Ebre) ; Vallès, M. (Observatori de l'Ebre) ; Blanch, E. (Observatori de l'Ebre)
El magnetisme i en particular el camp magnètic de la Terra s'ensenya als alumnes des de la primària fins al batxillerat en diferents moments i amb un aprofundiment progressiu. Aquest article pretén complementar l'estudi del camp magnètic al batxillerat amb una acti-vitat pràctica sobre una tempesta magnètica enregistrada a l'Observatori de l'Ebre. [...]
2007 - 10.5565/rev/ciencies.261
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 7 (2007) p. 2-6  
4.
17 p, 732.9 KB Campo magnético : diseño y evaluación de estrategias de enseñanza basadas en el aprendizaje como investigación orientada / Guisasola Aranzabal, Jenaro (Universidad del País Vasco) ; Almudí García, José Manuel (Universidad del País Vasco) ; Zubimendi Herranz, José Luis (Universidad del País Vasco) ; Zuza, Kristina (Universidad del País Vasco)
Este trabajo se inspira en una secuencia de enseñanza constructivista; más concretamente en el modelo conocido por «enseñanza aprendizaje como investigación orientada». De acuerdo con esta base teórica, hemos desarrollado una investigación empírica que se enmarca dentro de la enseñanza del magnetismo en el ámbito universitario. [...]
The aim of this study is to analyse students' ideas about the nature of the magnetic field. We have assumed that a signifi cant knowledge of the source of magnetic fi eld is a basic prerequisite when students are to reason about electromagnetic phenomena. [...]

2005 - 10.5565/rev/ensciencias.3824
Enseñanza de las ciencias, V. 23 n. 3 (2005) p. 303-319  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.