Resultados globales: 7 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 3 registros
Libros y colecciones, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación, Encontrados 2 registros
Artículos Encontrados 3 registros  
1.
18 p, 358.6 KB Análisis de la nueva estrategia comunicativa de EH Bildu (2016) : hacia una narrativa de la emoción / Orbegozo Terradillos, Julen (Universidad del País Vasco) ; Iturbe Tolosa, Andoni (Universidad del País Vasco) ; González Abrisketa, Marian (Universidad del País Vasco)
El presente artículo analiza el cambio estratégico de las campañas electorales de EH Bildu desde 2011 hasta las elecciones autonómicas de septiembre de 2016. A través de entrevistas a las personas responsables de campaña, el análisis del relato y la observación participante, se identifican determinados hitos que derivan en la renovación de su narrativa electoral después de que la propia coalición reconociera el agotamiento del relato político. [...]
Aquest article analitza el canvi estratègic de les campanyes electorals d'EH Bildu des de 2011 fins a les eleccions autonòmiques del setembre de 2016. A través d'entrevistes a les persones responsables de campanya, l'anàlisi del relat i l'observació participant, s'identifiquen determinades fites que deriven en la renovació de la seva narrativa electoral després que la mateixa coalició reconegués l'esgotament del relat polític. [...]
This article analyses the strategic change in the EH Bildu electoral campaigns from 2011 through to the regional elections of September 2016. Through interviews with those in charge of the campaigns, the analysis of their accounts of the events and participant observation, certain milestones that have led to the renewal of their electoral narrative after the coalition itself acknowledged the end of its political narrative are identified. [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3111
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 57 (Desembre 2017) , p. 97-114 (Articles)
2 documentos
2.
14 p, 161.2 KB Cap a l'americanització de les campanyes electorals? : L'ús de Facebook i Twitter a Espanya, Estats Units i Noruega / Cervi, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Roca Trenchs, Núria Candela (Universitat Autònoma de Barcelona)
La primera victòria electoral d'Obama va demostrar que, per guanyar unes eleccions, cal tenir presència a les xarxes socials: és innegable que a la majoria dels països desenvolupats les campanyes en línia estan reemplaçant les campanyes tradicionals. [...]
La primera victoria electoral de Obama demostró que, para ganar unas elecciones, es necesario tener presencia en las redes sociales: es innegable que en la mayoría de los países desarrollados las campañas en línea están reemplazando a las campañas tradicionales. [...]
The first Obama's victory proved to the world that in order to win a campaign social networks are essential: it is undeniable that in almost all the "developed" countries on line campaigns are (more or less) slowly but inexorably replacing actual campaigns. [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3072
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 56 (juny 2017) , p. 87-100 (Articles)
2 documentos
3.
8 p, 76.3 KB Internet, campanyes electorals i ciutadans : l'estat de la qüestió / Anduiza Perea, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
Aquest article repassa com internet està afectant els processos electorals i, en particular, el desenvolupament i les conseqüències de les campanyes segons la investigació existent. Les principals conclusions d'aquesta revisió de la literatura apunten que existeix una distància important entre les potencialitats que aquest nou mitjà ofereix tant a partits com a ciutadans i la realitat dels usos que tots dos en fan. [...]
This article reviews how, according to current research, the internet is affecting electoral processes and, in particular, the development and consequences of campaigns. The main conclusions of this review of the literature state that there is a significant distance between the potential offered by this new medium, both to parties and citizens, and how it is actually used by everyone concerned. [...]

2009
Quaderns del CAC, Núm. 33 (Desembre 2009) , p. 5-12  

Libros y colecciones Encontrados 2 registros  
1.
2 p, 143.4 KB Eleccions a Rector o Rectora UAB 2016 / Universitat Autònoma de Barcelona
El Consell de Govern, en l'acord 21/2016 de 10 de març, convoca les eleccions a rector o rectora i aprova el calendari electoral. Les eleccions tindran lloc lloc el dijous, 19 de maig en votació presencial a tots els centres. [...]
2016
14 documentos
2.
5 p, 87.7 KB Eleccions a Rector o Rectora UAB 2012 / Universitat Autònoma de Barcelona
El Consell de Govern, en l'acord 29/2012 de 14 de març, convoca eleccions a rector o rectora i aprova el calendari electoral. Les eleccions tindran lloc el dijous, 24 de maig en votació presencial a tots els centres. [...]
2012
9 documentos

Documentos de investigación Encontrados 2 registros  
1.
111 p, 1.6 MB YouTube com a eina de comunicació política: El cas de les eleccions del 14F a Catalunya / Boada Torre-Marín, Judit ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"YouTube com a eina de comunicació política: El cas de les eleccions del 14F a Catalunya" analitza la campanya electoral de 2021 a el Parlament de Catalunya. Es centra en l'ús de les xarxes socials que fan els partits polítics amb representació al Parlament i com aquest s'enfoca als perfils dels votants definits pel CEO de cada un dels partits en qüestió. [...]
"YouTube como herramienta de comunicación política: El caso de las elecciones del 14F en Cataluña" analiza la campaña electoral de 2021 al Parlamento de Catalunya. Se centra en el uso de las redes sociales que hacen los partidos políticos con representación en el Parlamento y cómo se enfoca al perfil de los votantes definidos por el CEO de cada uno de dichos partidos. [...]
"YouTube as a political communication tool: The case of the 14F election in Catalonia. " Is an analysis of the 2021 election campaign for Parliament of Catalonia. It analyses the use of social media made by the political parties that have representation in that particular chamber and how the campaigns are designed towards each of the parties voter's profile. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
141 p, 64.8 MB Campanyes electorals autonòmiques al País Valencià i Catalunya : El cas de la Coalició Compromís (2011) i ICV-EUiA (2012) / Raga Vázquez, Alejandro ; Montero Sánchez, Ma. Dolores, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present estudi analitza les campanyes electorals de la Coalició Compromís (País Valencià, 2011) i Iniciativa per Catalunya Verds - Esquerra Unida i Alternativa (Catalunya, 2012) des d'una perspectiva comparativa, atenent a l'avanç del màrqueting polític; al fenomen de l''americanització' de la comunicació política a l'Estat espanyol, amb les limitacions pròpies del context polític, cultural i jurídic; i a la irrupció de les noves tecnologies, en especial les xarxes socials, i les seves implicacions en el panorama polític.
El presente estudio analiza las campañas electorales de la Coalició Compromís (País Valenciano, 2011) y Iniciativa per Catalunya Verds - Esquerra Unida i Alternativa (Cataluña, 2012) desde una perspectiva comparativa, atendiendo al avance del márqueting político; al fenómeno de la 'americanización' de la comunicación política en el Estado español, con las limitaciones propias del contexto político, cultural y jurídico; y a la irrupción de las nuevas tecnologías, en especial las redes sociales, y sus implicaciones en el panorama político.
The present work is an analysis of Coalició Compromís (País Valencià, 2011) and Iniciativa per Catalunya Verds-Esquerra Unida i Alternativa (Catalunya, 2012) electoral campaigns from a comparative perspective, dealing with the progress in political marketing; the phenomenon of "Americanization" of political communication in Spain, considering the limitations of the political, cultural and legal context; and the emergence of the new technologies, especially those related to social networks and its implication for the current political outlook.

2014
Grau en Periodisme [971]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.