Resultats globals: 6 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 6 registres trobats
Articles 6 registres trobats  
1.
17 p, 284.9 KB El carácter contingente de las elecciones y la experiencia universitaria : riesgo y origen social / Langa Rosado, Delia (Universidad de Jaén) ; Torrents Vilà, Dani (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este trabajo pretende estudiar la experiencia de los estudiantes universitarios de origen social bajo en un contexto de incremento de las dificultades económicas y de endurecimiento de las condiciones institucionales en la universidad. [...]
This article focuses on the experiences of students from lower social background in a particular context where, on the one hand, the economic difficulties have increased, and on the other, the institutional conditions in the university have become harder. [...]

2019 - 10.7203/RASE.12.2.14308
Revista de Sociología de la Educación, Vol. 12 Núm. 2 (2019) , p. 228-244  
2.
8 p, 257.6 KB Iniciación educativa a la resistencia aeróbica.(III) Canto en carrera : funciones y asignaciones / Galera Pérez, Antonio David. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
El autor presenta un conjunto de factores didácticos sistemáticos para la iniciación educativa a la resistencia aeróbica, centrándose en métodos aplicables a la realidad escolar desde una perspectiva sostenible. [...]
The author presents a series of systematic teaching factors for educational introduction to aerobic endurance, focusing on methods that can be used in schools over a prolonged period of time. The underlying doctrine was developed by the author as a result of his experience with a group of children who took part in a Cooperative Physical Education school programme whose core content included developing aerobic endurance. [...]
to his proposal for disciplinary interplay between Physical Education and Music Education in order to an educational introduction to aerobic endurance from a sustainable standpoint.

2014 - 10.5672/apunts.2014-0983.es.(2014/1).115.08
Apunts. Educació física i esports, Núm. 115 (enero-marzo 2014) , p. 82-89  
3.
7 p, 282.5 KB Iniciación educativa a la resistencia aeróbica. (I) La carrera económica / Galera Pérez, Antonio David. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
El autor presenta un conjunto de factores didácticos sistemáticos para la iniciación educativa a la resistencia aeróbica, centrándose en métodos aplicables a la realidad escolar desde una perspectiva sostenible. [...]
The author presents a series of systematic teaching factors for educational introduction to aerobic endurance, focusing on methods that can be used in schools over a prolonged period of time. The underlying doctrine was developed by the author as a result of his experience with a group of children who took part in a Cooperative Physical Education school programme whose core content included developing aerobic endurance. [...]

2013 - 10.5672/apunts.2014-0983.es.(2013/3).113.08
Apunts. Educació física i esports, Núm. 113 (julio-setiembre 2013) , p. 77-83  
4.
8 p, 316.5 KB Iniciació educativa a la resistència aeròbica. : (III) Cant en cursa : funcions i assignacions / Galera Pérez, Antonio David. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
L'autor presenta un conjunt de factors didàctics sistemàtics per a la iniciació educativa a la resistència aeròbica centrant-se en mètodes aplicables a la realitat escolar des d'una perspectiva sostenible. [...]
El autor presenta un conjunto de factores didácticos sistemáticos para la iniciación educativa a la resistencia aeróbica, centrándose en métodos aplicables a la realidad escolar desde una perspectiva sostenible. [...]

2014 - 10.5672/apunts.2014-0983.cat.(2014/1).115.08
Apunts. Educació física i esports, Núm. 115 (2014) , p. 82-89  
5.
7 p, 334.1 KB Iniciació educativa a la resistència aeròbica. : (II) Activitats associades : el cant en cursa / Galera Pérez, Antonio David. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
L'autor presenta un conjunt de factors didàctics sistemàtics per a la iniciació educativa a la resistència aeròbica centrant-se en mètodes aplicables a la realitat escolar des d'una perspectiva sostenible. [...]
El autor presenta un conjunto de factores didácticos sistemáticos para la iniciación educativa a la resistencia aeróbica, centrándose en métodos aplicables a la realidad escolar desde una perspectiva sostenible. [...]
The author presents a series of systematic teaching factors for educational introduction to aerobic endurance, focusing on methods that can be used in schools over a prolonged period of time. The underlying doctrine was developed by the author as a result of his experience with a group of children who took part in a Cooperative Physical Education school programme whose core content included developing aerobic endurance. [...]

2013 - 10.5672/apunts.2014-0983.es.(2013/4).114.08
Apunts. Educació física i esports, Núm. 114 (2013) , p. 72-78
2 documents
6.
7 p, 239.5 KB Iniciació educativa a la resistència aeròbica. : (I) La cursa econòmica / Galera Pérez, Antonio David. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
L'autor presenta un conjunt de factors didàctics sistemàtics per a la iniciació educativa a la resistència aeròbica centrant-se en mètodes aplicables a la realitat escolar des d'una perspectiva sostenible. [...]
El autor presenta un conjunto de factores didácticos sistemáticos para la iniciación educativa a la resistencia aeróbica, centrándose en métodos aplicables a la realidad escolar desde una perspectiva sostenible. [...]

2013 - 10.5672/apunts.2014-0983.cat.(2013/3).113.08
Apunts. Educació física i esports, Núm. 113 (2013) , p. 77-83  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.