Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
28 p, 426.1 KB La funció de l'artista en el pensament romàntic alemany / Rius Santamaria, Carles (Universitat de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia
Els orígens de la funció de l'artista en el Romanticisme alemany es remunten al concepte de Bildung dela mística medieval alemanya, a la seva idea de Déu com a procés de desenvolupament. Amb l'Sturm und Drang aquesta representació va prendre la forma d'una filosofia de la història que situà el geni artista com a col·laborador prin-cipal en el procés de la Creació. [...]
The origins of artist's function in German Romanticism go back to the concept of Bildung of medieval German mysticism, to its idea of God as a development process. With the Sturm und Drang this representation took the form of a philosophy of his-tory which placed the artist as genius as the main collaborator on the Creation process. [...]

2011
Comprendre. Revista catalana de filosofía, Vol. 13/2 (2011) , p. 105-131  
2.
18 p, 319.9 KB ¿De dónde vienen las relaciones sociales? : Un estudio de las redes personales en el área de Toulouse (Francia) / Grossetti, Michel (Université de Toulouse Le Mirail)
Una de las ideas fundamentales del análisis estructural es que, a fin de comprender las estructuras sociales, es necesario partir de las relaciones. Sin embargo, ¿de dónde vienen las relaciones? Un estudio de las redes personales en el área de Toulouse (Francia) nos permite demostrar la importancia de los círculos sociales en la génesis de las relaciones diádicas.
One of the fundamental ideas of structural analysis is that, in order to understand social structures, one must begin with relations. Yet where do relations come from? A survey of personal networks in the Toulouse area (France) allows us to demonstrate the importance of social circles in the genesis of dyadic relations.

2014 - 10.5565/rev/redes.496
Redes : revista hispana para el análisis de redes sociales, Vol. 25, Núm. 1 (Junio 2014) , p. 1-18  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.