Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 4 registres trobats
Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
12.8 MB Relación entre percepción y producción en una L3. La adquisición de las líquidas del español por sinohablantes / Sun, Ce ; Machuca Ayuso, María Jesús, dir.
Aquesta tesi constitueix un estudi experimental al voltant de l'adquisició de les consonants líquides de l'espanyol per part dels sinoparlants. L'anàlisi de les consonants ròtica simple, rotica múltiple i lateral alveolar des de dues perspectives diferents ens permet relacionar els processos de producció i de percepció del parlant aprenent a l'hora d'adquirir d'una manera completa el sistema fonològic de l'espanyol. [...]
La presente tesis constituye un estudio experimental en torno a la adquisición de las consonantes líquidas del español por parte de los sinohablantes. El análisis de las consonantes rótica simple, rotica múltiple y lateral alveolar desde dos perspectivas diferentes nos permite relacionar los procesos de producción y de percepción del hablante aprendiz a la hora de adquirir de un modo completo el sistema fonológico del español. [...]
This dissertation is an experimental study about the acquisition of the liquid consonants of Spanish by Chinese speakers. The analysis of tap, trill and alveolar lateral from two different perspectives allows us to relate the processes of production and perception of the learner when they have fully acquired the phonological system of Spanish. [...]

2022  
2.
216 p, 4.1 MB Studies in early mandarin syntax / Zhu, Jingtao ; Gavarró Algueró, Anna, dir.
Tot i que hi ha molts estudis sobre l'aparició de la sensibilitat a la fonologia des del naixement, no n'hi ha tants sobre el desenvolupament de la sintaxi en la primera infantesa. En aquesta tesi faig un estudi de corpus i dos experiments sobre el desenvolupament de la sintaxi en xinès mandarí i presento resultats nous que qüestionen les aproximacions lèxiques a l'adquisició (Abbot-Smith & Tomasello 2006, Tomasello 2003) i les aproximacions basades en la freqüència. [...]
A pesar de que existe una gran cantidad de estudios que abordan la aparición de la sensibilidad fonológica desde el nacimiento, no hay muchos que aborden el desarrollo de la sintaxis durante la primera infancia. [...]
While many studies address the emergence of phonological awareness from birth, little is known about the development of syntax in infancy. In this dissertation I offer a corpus-based study and two experiments on the development of syntax in Mandarin Chinese and present novel results that challenge lexical approaches to language acquisition (e. [...]

2021  
3.
102 p, 4.7 MB Actividades para la enseñanza de caracteres chinos de YCT1 con el uso de recursos digitales - tomando el Wordwall como ejemplo / Sun, Xuemei ; Dooly Owenby, Melinda, dir. ; Casas-Tost, Helena, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Este trabajo adopta una investigación cualitativa. Combinado con las características de aprendizaje de los adolescentes y la teoría de la adquisición de caracteres chinos por parte de extranjeros, se utiliza la página web Wordwall para diseñar una serie de actividades de caracteres chinos de YCT 1 para los estudiantes de cuarto curso de La Salle Horta, con el objetivo de promover el interés en el aprendizaje de caracteres chinos. [...]
本文采用定性研究结合青少年学习特征和外国人汉字习得理论,用Wordwall网站为 La Salle Horta 的初四学生设计了一系列YCT1 的汉字活动,旨在提高学生汉字学习兴趣。结果表明这些活动促进了学生对汉字的认读,使用科技资源更能激发他们的兴趣。.
This dissertation adopts qualitative research. Combined with the learning characteristics of adolescents and the theory of Chinese character acquisition by foreigners, the Wordwall website is used to design a series of YCT1 Chinese character activities for fourth-year students of La Salle Horta, with the aim of promoting interest in learning Chinese characters. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]  
4.
206 p, 1.2 MB Intervention effects and the acquisition of relativization and topicalization in Chinese / Hu, Shenai ; Gavarró Algueró, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Guasti, Maria Teresa, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana
Aquesta tesi tracta l'adquisició de la relativització i la topicalització en xinès. Mitjançant un sèrie d'experiments, obtinc els resultats següents. En primer lloc, les frases de relatiu d'objecte són més mal compreses i produïdes que les de subjecte en els nens de tres a set anys d'edat. [...]
In questa tesi, viene trattata l'acquisizione delle frasi relative e delle frasi con topicalizzazione nel Cinese. Dai vari esperimenti condotti, è emerso (i) che le frasi relative sul soggetto sono più facili da comprendere e produrre delle frasi relative oggetto per bambini che hanno dai 3 ai 7 anni; (ii) le relative soggetto in cinese presentano alcune difficoltà per i bambini fino a 6 anni; (iii) si osserva un uso consistente di NP di ripresa in produzione in tutti i gruppi di partecipanti, inclusi gli adulti; inoltre, per molti adulti le frasi relative con NP di ripresa sono accettabili nella lingua orale; (iv) i bambini comprendono a partire dai 3 anni tanto le frasi in cui l'oggetto è topicalizzato quanto quelle in cui il soggetto è topicalizzato; inoltre, a 5 anni la loro prestazione è a soffitto. [...]
This thesis is about the acquisition of relativization and topicalization in Chinese. Through a series of experimental studies, I obtain the following results. First, a disadvantage of object relatives holds in comprehension and in production for children from three to seven years of age. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.