Resultats globals: 654 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 4 registres trobats
Llibres i col·leccions, 16 registres trobats
Documents de recerca, 178 registres trobats
Publicacions periòdiques, 6 registres trobats
Articles, 380 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 9 registres trobats
Documents gràfics, 5 registres trobats
Multimèdia, 18 registres trobats
Fons personals i institucionals, 40 registres trobats
Materials de curs 4 registres trobats  
1.
61 p, 6.2 MB Búsqueda y gestión de la información : las principales fuentes de información en Ciencia y Tecnología de los Alimentos, y en Veterinaria / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària
Presentació dels diferents recursos d'informació i eines documentals adreçades als alumnes del doctorat de Ciència i Tecnologia dels Aliments, i Veterinària.
2017 (Fonts d'informació)  
2.
58 p, 5.3 MB Cerca i gestió de la informació : les principals fonts d'informació en Ciència i Tecnologia dels Aliments / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària
Presentació dels diferents recursos d'informació i eines documentals adreçades als alumnes del doctorat de Ciència i Tecnologia dels Aliments.
2016 (Fonts d'informació)
2 documents
3.
28 p, 3.8 MB Making Open Access work for ICTA / Fabregat, Tomàs (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia)
Presentació sobre l'accés obert i com publicar al DDD adreçada als investigadors de l'ICTA.
2015 (Producció científica)
2 documents
4.
14 p, 1.5 MB Recursos electrònics en història de la ciència / Allué i Blanch, Vicenç (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària)
Màster oficial en història de la ciència: ciència, història, societat.
2012  

Llibres i col·leccions 16 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
21 p, 832.0 KB Hacia una nueva utopía en los Estudios de Género : el ‘problema’ del feminismo (en la ciencia ficción) / Martín Alegre, Sara
2017
New Alleways to Significance: Interdisciplinary Approaches to English Studies, 2017, p. 23-35  
2.
6 p, 270.9 KB Participació i legitimitat / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Barcelona Fundació Jaume Bofill 1993 (Dossiers ; 17)
El paper de l'Estat al segle XXI. Jornades de debat, Vol. 2, 1993, p. 99-104  
3.
8 p, 64.3 KB Reglament del Centre d'Història de la Ciència / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Història de la Ciència
2013  
4.
15 p, 49.3 KB Reglament de l'Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals
2006  
5.
9 p, 107.5 KB Reglament del Departament de Ciència Política i Dret Públic / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i Dret Públic
2004  
6.
8 p, 86.3 KB Reglament del Departament de Ciència Animal i dels Aliments / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments
2015  
7.
2 p, 202.6 KB Guia de les universitats catalanes per al compliment dels mandats d'accés obert per a publicacions de la Llei de la ciència espanyola i de l'Horitzó 2020 de la Unió Europea / Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC). Àrea de Biblioteques, Informació i Documentació
2015  
8.
1 p, 255.1 KB Bones pràctiques de les universitats catalanes per al compliment dels mandats d'accés obert per a publicacions de la Llei de la ciència espanyola i de l'Horitzó 2020 de la Unió Europea. / Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC). Àrea de Biblioteques, Informació i Documentació
2015  
9.
109 p, 1.0 MB Expediente X : en honor a la verdad / Martin Alegre, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Alberto Santos (Imágica) 2006
3 documents
10.
91 p, 1.1 MB Monstruos al final del milenio / Martín Alegre, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
2000
2 documents

Llibres i col·leccions : 16 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 178 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
99 p, 1.9 MB Propuesta de Plan de Social Media para el Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC) / González López, Valeria ; Morató, Jordi (Morató Bullido), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC) no disposa actualment d'un Pla de Social Media, malgrat ser un usuari actiu a diverses xarxes socials. Per aquesta raó, s'estudia el seu cas i es proposen accions estratègiques per resoldre les seves necessitats comunicatives.
El Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC) no dispone actualmente de un Plan de Social Media, a pesar de ser un usuario activo en varias redes sociales. Por esta razón, se estudia su caso y se proponen acciones estratégicas para resolver sus necesidades comunicativas.
The Museum of Science and Technology of Catalonia (mNACTEC) does not have at present a Social Media Plan, even though it's an active user in numerous social networks. Because of this, the situation is studied and strategic actions are proposed in order to solve its communication necessities.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
125 p, 1.5 MB Último avistamiento: una narración a través de la mensajería instantánea / Fernández Padrós, Ester ; Suárez Baldris, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte s'ha ideat i elaborat un nou format de ficció pensat per ser consumit al telèfon mòbil mitjançant una aplicació de missatgeria instantània. La història és narrada a través dels missatges ficticis que dos o més dels personatges s'envien fent servir aquesta aplicació. [...]
En este proyecto se ha ideado y elaborado un nuevo formato de ficción pensado para ser consumido en el teléfono móvil mediante una aplicación de mensajería instantánea. La historia es narrada a través de los mensajes ficticios que dos o más de los personajes se envían usando esa aplicación. [...]
This project is a new fiction format that will be consumed on the mobile phone using an instant messaging application. The story is told through fictional messages that two or more characters send by that application. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [1196]  
3.
779 p, 20.2 MB Límite. Ideación y postproducción de una serie de ciencia ficción fantástica para televisión. / Conejo Bueno, Alexandra ; Fernández Céspedes, Rebeca ; Gómez González, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte es troben tots els documents necessaris per a la creació d'una sèrie de televisió. “Límite” pertany al subgènere de la ciència ficció fantàstica. Per aquesta raó s'ha dut a terme un estudi sobre el gènere de la ciència ficció i els seus subgèneres així com d'alguns referents que han servit d'inspiració. [...]
En este proyecto se encuentran todos los documentos necesarios para la creación de una serie de televisión. Límite pertenece al subgénero de la ciencia ficción fantástica. Por esta razón se ha llevado a cabo un estudio sobre el género de la ciencia ficción y sus subgéneros así como de algunos referentes que han servido de inspiración. [...]
In this project all the necessary documents for the creation of a television series can be found. “Límite” belongs to the subgenre of science fantasy. For this reason a study has been carried out on the genre of science fiction and its subgenres as well as some references that have served as inspiration. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [1196]  
4.
109 p, 7.7 MB Biblia de la Webserie "A VECES LA CAGAS" / Carmona Vázquez, Lucía ; Suárez Baldris, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bíblia audiovisual de websèrie de ficció de 6 capítols d'entre 7 i 10 minuts de durada. Des d'un punt de vista que barreja elements còmics i dramàtics, aquesta sèrie semi-autobiogràfica explica la història d'entrada a l'edat adulta de l'Andrea, una estudiant de màrqueting que odia la seva vida i decideix deixar la carrera a punt de graduar-se per tal de seguir la seva passió, l'escriptura.
Project dossier of a Fiction webseries consisting of 6 episodes of 7 to 10 minutes of duration. From a view point that mixes both comedy and drama elements, this semi autobiographical show tells the coming-of-age story of Andrea, a Marketing Bachelor's student that hates her life and decides to quit her degree when she's about to graduate and follow her true passion, writing.

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [1196]  
5.
1 p, 376.5 KB Food sovereignty and conservation of biodiversity / Estarellas Maurin, Aina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2017
Graduat o Graduada en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
6.
253 p, 1.6 MB Estudio de las características textuales y el contenido científico de resúmenes sobre la función de nutrición en estudiantes de educación secumdaria obligatoria / Paz, Vilma, autor ; Márquez, Conxita, supervisor acadèmic ; Aduríz Bravo, Agustín, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La presente tesis doctoral estudia la incidencia de una Unidad Didáctica diseñada siguiendo las directrices de la Actividad Científica Escolar (ACE) en la competencia cognitivo-lingüística del resumen. [...]
The present doctoral thesis "Study of textual characteristics and scientific content of summaries on the role of nutrition in compulsory secondary education students" studies the impact of a Teaching Unit designed by following the guidelines of the School Scientific Activity (ACE), in the cognitive-linguistic competence of summaries: This study includes the following aspects: 1) A Teaching Unit (UD), entitled "health, food and life" about food and nutrients and nutrition function in living-being model is designed; 1) The UD is implemented in a class group of third year of compulsory secondary school (ESO) students whose age is 14/16 years; 2) The students were asked to write, individually, four summaries where they had to express their knowledge till the writing time. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
7.
188 p, 5.6 MB Enseñanza en educación superior: una aproximación a la evolución de la innovación en la enseñanza de disciplinas científicas, con énfasis en el uso de TIC en ambientes de aprendizaje / Toro Pérez, Gloria Patricia ; Sanmartí, Neus, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
El presente trabajo de investigación tiene como finalidad caracterizar las innovaciones didácticas en la enseñanza de las disciplinas científicas en la universidad, así como analizar su evolución haciendo especial hincapié en aquellas que utilizan diferentes instrumentos y programas TIC. [...]
This research aims to characterize didactic teaching innovations in higher education scientific disciplines, and analyze its evolution focusing on those that use different tools and ICT programs. This study was developed through a cross-sectional analysis of about 500 experiences of educative innovation showed on academic events (seminars, congresses, conferences, etc. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
8.
491 p, 9.8 MB Indagación y modelización con el diagrama Uve de Gowin en la formación inicial del profesorado de ciencias de Educación Secundaria / Herrera San Martín, Edith, autor ; Espinet Blanch, Mariona, supervisor acadèmic ; Izquierdo i Aymerich, Mercè, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
El profesor de ciencias juega un rol gravitante en la estructuración de las oportunidades de aprendizaje de los estudiantes para el desarrollo de las competencias científicas. Sin embargo los resultados de las pruebas PISA 2013 sobre la adquisición de competencias científicas de los estudiantes de Chile están por debajo de la media internacional. [...]
Science teachers play a fundamental role as providers of opportunities for the development of secondary students' scientific competences. The results of international assessment programs such as PISA 2013 indicate that secondary students from Chile perform below average. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
9.
429 p, 18.2 MB Modelització i models en la formació inicial de mestres de primària des de la perspectiva de la pràctica científica / Garrido Espeja, Anna, autor ; Couso, Digna, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Des del recent marc de pràctiques científiques es vol promoure un ensenyament de les ciències on els estudiants participin d'una Activitat Científica Escolar (ACE) anàloga a la de la ciència. Des d'aquesta perspectiva es pretén compartir amb els alumnes no només els productes de la ciència sinó també els seus processos cognitius i discursius, participant en les pràctiques interrelacionades de modelització, argumentació i indagació escolar. [...]
The recent framework of scientific practices proposes science learning as students' participation in a School Scientific Activity (SSA) analogous to that of science. From this perspective the aim is to share with students not only the products of science but also their cognitive and discourse processes, by participating in the interrelated school practices of modeling, argumentation and inquiry. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
10.
368 p, 7.9 MB Implementing machine translation and post-editing to the translation of wildlife documentaries through voice-over and off-screen dubbing : a research on effort and quality / Ortiz Boix, Carla, autor ; Matamala, Anna, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental
Aquesta tesi doctoral explora la possibilitat d'incloure la traducció automàtica i la traducció automàtica seguida de postedició en el procés de traducció de documentals científics de fauna i flora mitjançant veus superposades i doblatge en off. [...]
Esta tesis doctoral explora la posibilidad de incluir traducción automática y traducción automática seguida de post-edición en el proceso de traducción de documentales científicos de fauna y flora mediante voces superpuestas y doblaje en off. [...]
This PhD explores the possibility of introducing MT and PE MT into the process of translating wildlife documentaries to be voiced-over and off-screen dubbed. In order to do so, 3 studies have been carried out: The first stud researches the challenges that would need to be overcome if MT is to be included in the process of translating wildlife documentaries through VO and OD. [...]

[Barcelona]: Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Documents de recerca : 178 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 6 registres trobats  
1.
4 p, 90.0 KB Science fiction film and television
Liverpool : Liverpool University Press, 2008-
295 documents
 Accés restringit a la UAB
2.
61 p, 2.1 MB Memòria / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals
Bellaterra Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals 2011-
5 documents
3.
341 p, 71.5 MB La Renaxensa : periódich de literatura, ciencias y arts
Revista editada a Barcelona entre 1871 i 1898 de periodicitat irregular. A partir de 1875 incorpora el subtítol: revista catalana de literatura, ciencias y arts.
Revista editada en Barcelona entre 1871 y 1898 de periodicidad irregular. A partir de 1875 incorpora el subtítulo: revista catalana de literatura, ciencias y arts.
Magazine published irregularly in Barcelona between 1871 and 1898. Since 1875 there is the subtitle: 'revista catalana de literatura, ciencias y artes'.

Barcelona : [s.n.], 1871-1898
22 documents
4.
Dynamis : Acta Hispanica ad Medicinae Scientiarumque Historiam Illustrandam / Universidad de Granada ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Universidad Miguel Hernández
Granada : Departamento de Anatomía Patológica e Historia de la Ciencia de la Universidad de Granada, 1981-
42 documents
5.
Enseñanza de las ciencias : revista de investigación y experiencias didácticas / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació ; Universitat de València. Institut de Ciències de l'Educació
Bellaterra ; ICE de la UAB, 1983-.
108 documents
6.
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica
Ciències
DESCRIPCIÓ. La revista vol ajudar el professorat en la seva tasca educativa: facilitant l'intercanvi d'experiències i activitats pràctiques, ajudant-lo a mantenir-se al dia en continguts científics i didàctics, i informant-lo de les iniciatives de la pròpia comunitat professional.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM) , 2005-.
33 documents

Articles 380 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 539.5 KB Els gèneres de comunicació científica i el laboratori com a espai didàctic per a l'ensenyament de les Ciències basat en Projectes / Touron, José Luis (Escola Virolai (Barcelona, Catalunya)) ; Vergara, Quique (Escola Maristes Champagnat (Badalona, Catalunya)) ; Arcas, Albert (Institut de Sant Pol de Mar (Barcelona, Catalunya)) ; Costa Vila, Marcel (Institut Obert de Catalunya (IOC))
Els contextos de Creació del Coneixement Científic són espais clau perquè l'alumnat desenvolupi els procediments i visions epistèmiques de la Ciència, a més d'una apropiació profunda dels models científics. [...]
Contexts of construction of scientific knowledge are key places to develop procedural and epistemic aspects of scientific competence, together with a deeper understanding of scientific models. Project-Based Learning is an opportunity to develop learning activities wherestudents learn sciences participating in these contexts. [...]

2017
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 33 (2017) , p. 15-20 (Monogràfic sobre Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM)  
2.
20 p, 144.9 KB La sutileza de lo fantástico en la realidad de Jaime Hernández a través del personaje de Izzy (Isabel Ortíz Ruebens) / Merino, Ana (University of Iowa)
Este artículo reflexiona sobre la aparición de elementos fantásticos en las tramas asociadas al personaje de Izzy (Isabel Ortiz Ruebens) del creador de cómic latino Jaime Hernández. Busca destacar la sutileza de lo fantástico y su diálogo con lo verosímil en el complejo espacio del cómic donde palabras y dibujos establecen un pacto narrativo.
This article reflects on the appearance of fantastic elements in the plots associated with the character of Izzy (Isabel Ortiz Ruebens) in the Works of the Latino comic creator Jaime Hernandez. It seeks to emphasize the subtlety of the fantastic and its dialogue with the plausible in the complex space of the comic, where words and drawings establish a narrative pact.

2017 - 10.5565/rev/brumal.395
Brumal, Vol. 5 Núm. 1 (2017) , p. 212-230 (Monograph)  
3.
1 p, 259.6 KB Biblioteca de Ciència i Tecnologia, guia d'ús de les sales de treball en grup / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Guia d'ús de les sales de treball en grup: horaris, tipologia de sales i normes de funcionament.
2017 (Guies de les Biblioteques) (Biblioteca de Ciència i Tecnologia)  
4.
5 p, 53.7 KB CAPCIT : the Advisory Board of the Parliament of Catalonia for Science and Technology / Domínguez García, Fernando (Consell Assessor del Parlament sobre Ciència i Tecnologia (Catalunya))
A tot el món, els parlaments i altres òrgans legislatius representen societats en les quals les tecnologies de la informació i els coneixements científics avancen a un ritme frenètic. No obstant això, la major part dels legisladors no tenen els coneixements o la formació necessària per a comprendre o afrontar les conseqüències de la revolució tecnològica i científica. [...]
Throughout the world, parliaments and other legislative bodies represent societies in which information tech­nologies and scientific knowledge are advancing at a frantic pace. Yet, most legislators lack the knowledge or training required to understand and deal with the full implications of the technological and scientific revolution. [...]

2012 - 10.2436/20.7010.01.144
Contributions to Science, Vol. 8 Núm. 2 (2012) , p. 131-135  
5.
5 p, 79.7 KB Enseñanza-aprendizaje por indagación de los contenidos relativos a la salud en el grado de educación primaria / Charro Huerga, Esther (Universidad de Valladolid. Departamento de Didáctica de la Ciencias Experimentales, Sociales y Matemáticas) ; Charro, Elena (Universidad de Valladolid. Departamento de Didáctica de la Ciencias Experimentales, Sociales y Matemáticas) ; Gómez Niño, Ángela (Universidad de Valladolid. Departamento de Biología Celular, Histología y Farmacología)
En este trabajo se quiere poner de manifiesto la importancia que conlleva una adecuada formación del futuro profesor de educación primaria en los contenidos del ámbito de la salud. Se analiza cómo tiene lugar la enseñanza de estos contenidos dentro del ámbito universitario en la Universidad deValladolid, en relación a los planes de estudio actuales así como a la legislación existente del currículum de educación primaria. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 3812-3816 (Innovacions didàctiques)  
6.
5 p, 83.5 KB Concepções de ciência presentes na divulgação e nas práticas de instituições não formais de ensino de ciências / Aragão, Thayse Zambon Barbosa (Universidade Estadual de Campinas (Brasil)) ; Figueirôa, Silvia Fernanda de Mendonça (Universidade Estadual de Campinas (Brasil))
Partindo da questão geral"De que forma instituições de ensino não formal, museus e centros de ciências, pensam, divulgam e ensinam ciências, suas concepções e paradigmas?"buscou-se investigar e analisar a forma pela qual três importantes instituições de ensino não formal de ciências no Brasil atuam neste tema, tomando por base, inicialmente, a proposta teórica formulada por Thomas Kuhn. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 3764-3768 (Innovacions didàctiques)  
7.
5 p, 80.0 KB A formação de professores para o ensino de ciências nos anos iniciais da escolarização : reflexões e perspectivas para exploração da natureza da ciência / Viveiro, Alessandra Aparecida (Universidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho (Brasil)) ; Zancul, Maria Cristina de Senzi (Universidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho (Brasil))
O objetivo deste estudo é apresentar e discutir aspectos da formação de professores para o ensino de ciências nos anos iniciais da escolarização, focalizando abordagens que podem ser contempladas nos processos formativos para uma adequada compreensão da natureza da ciência. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 3732-3736 (Innovacions didàctiques)  
8.
6 p, 136.1 KB Aprendizaje de la Química a partir de problemas planteados en el contexto de la industria azucarera con enfoque CTS / Villamañán, Rosa M. (Universidad de Valladolid. Facultad de Educación y Trabajo Social) ; Chamorro, Cesar (Universidad de Valladolid. Facultad de Educación y Trabajo Social) ; Mondéjar, María E. (Universidad de Valladolid. Facultad de Educación y Trabajo Social) ; Delgado-Iglesias, Jaime (Universidad de Valladolid. Facultad de Educación y Trabajo Social)
Este trabajo pretende fomentar el aprendizaje de la Química en el alumnado de educación secundaria a través del contexto de la industria azucarera y lograr una cultura científico-tecnológica, a partir de contenidos científicos de actualidad relacionados con su vida diaria y con el contexto social en el que viven. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 3726-3731 (Innovacions didàctiques)  
9.
5 p, 81.4 KB Contribución de la educación científica a la apropiación de los objetivos de desarrollo sostenible / Vilches Peña, Amparo (Universitat de València) ; Gil Pérez, Daniel (Universitat de València) ; Calero, María (Universitat de València)
Durante la Cumbre de la Tierra Rio+20, celebrada en junio de 2012, se puso en marcha un ambicioso proceso para definir unos Objetivos del Desarrollo Sostenible (ODS) capaces de orientar la necesaria y urgente transición a la sostenibilidad de nuestras sociedades. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 3717-3721 (Innovacions didàctiques)  
10.
6 p, 171.4 KB La educación científica : percepción de los alumnos al finalizar educación primaria / Verde Romera, Ana Mª (Universidad de Valladolid. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales Sociales y de la Matemática) ; Pablos Miguel, Marta (Universidad de Valladolid. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales Sociales y de la Matemática) ; López Luengo, Mª Antonia (Universidad de Valladolid. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales Sociales y de la Matemática) ; Vallés Rapp, Cristina (Universidad de Valladolid. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales Sociales y de la Matemática)
Este trabajo pretende poner de manifiesto las actitudes de los alumnos al finalizar la Educación Primaria hacia la Ciencia, así como su percepción de cómo trabajaron las ciencias en esta etapa. Para ello hemos utilizado cuestionarios, previamente validados, con alumnos de dos Centros Educativos. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 3669-3674 (Innovacions didàctiques)  

Articles : 380 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 9 registres trobats  
1.
2 p, 206.4 KB Seminari Dona i ciència : les pioneres en ciències socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball ; Universitat Autònoma de Barcelona. Seminari d'Estudis de la Dona
La menor proporció de dones dedicades a la ciència, amb relació als homes, al llarg de la història es una cosa ben coneguda. Malgrat que aquesta situació està canviant, al menys pel que fa a l'accés al saber científic, les dones continuen excloses de les ciències i especialment dels llocs de decisió i de major prestigi. [...]
2003
Seminari Dona i ciència, les pioneres en ciències socials. Bellaterra, Catalunya, : 2003  
2.
3 p, 95.7 KB Jornada Socio-cognitiva: Ciència Cognitiva i Investigació Social / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca i d'Estudis Sociojurídics
2004
Jornada Socio-cognitiva: Ciència Cognitiva i Investigació Social. Bellaterra, Catalunya, : 2004  
3.
14 p, 5.7 MB Historia de la ciencia e internet : referencias útiles para el estudio histórico de la veterinaria / Gutiérrez García, José Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia. Àrea d'Història de la Ciència) ; Molero Mesa, Jorge (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia)
Nadie duda actualmente de las ventajas y comodidades que reporta el uso de las nuevas tecnologías en la investigación histórica. De hecho, Internet se ha convertido en una valiosa herramienta para cualquier persona dedicada al estudio de la historia de la veterinaria. [...]
There is currently no doubt as regards the convenience for the use of information and communication technologies in historial research. Indeed, the Internet has become a valuable tool for anyone working in the field of history of veterinary. [...]

2008
Congreso Nacional y V Hispanoamericano de Historia de la Veterinaria. Santiago de Compostela i Lugo, 14è : 2008  
4.
23 p, 992.7 KB Fabulant el monstre masculí : la ficció de detectius i la ciència-ficció a la novel•la de Richard Morgan 'Black Man' (2007) / Martín Alegre, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
2007
Ciència i ficció. L’exploració creativa dels mons reals i dels irreals. Barcelona, Catalunya, : 2015  
5.
24 p, 543.5 KB Accepting alien contact : rewiring the colonial soldier in John Scalzi's Old Man's War Series / Martín Alegre, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
2013
International SAAS Conference: Trans–The Poetics and Politics of Crossing in the US. Tenerife, Canàries, 11 : 2013  
6.
1 p, 744.5 KB IV Workshop Métodos Rápidos y Automatización en Microbiología Alimentaria
2005
Workshop MRAMA. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, Núm. IV (2005)  
7.
13 p, 195.7 KB Modulación afectiva de los procesos de alerta / Pacheco Unguetti, Antonia-Pilar (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Experimental y Fisiología del Comportamiento) ; Acosta, Alberto (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Experimental y Fisiología del Comportamiento) ; Lupiáñez, Juan (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Experimental y Fisiología del Comportamiento) ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 43-55  
8.
21 p, 1.5 MB Portal Avicultura / Allué i Blanch, Vicenç (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària
2005  
9.
10 p, 82.6 KB Tendències historiogràfiques de la medicina a les portes del segle XXI / Martínez Vidal, Àlvar (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis d'Història de les Ciències (CEHIC)) ; Huguet Termes, Teresa ; Taula rodona "Noves tendències historiogràfiques de la medicina a les portes del segle XXI" ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis d'Història de les Ciència ; Congrés d'Història de la Medicina Catalana (13è : 2004 : La Canonja, Catalunya)
Text introductori de la ponència titulada "Tendències historiogràfiques de la medicina a les portes del segle XXI” presentada en el marc del XIII Congrés d'Història de la Medicina Catalana (La Canonja, 2004). [...]
2004
Congrés d'Història de la Medicina Catalana. La Canonja, Catalunya, 13è : 2004  

Documents gràfics 5 registres trobats  
1.
845x1191, 618.6 KB Exposició "Empesca't la ciència" / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia
Campanya estiuenca de la Biblioteca de Ciència i Tecnologia per fomentar el préstec i la lectura del fons bibliogràfic sobre divulgació científica.
2017
17 documents
2.
1 p, 239.4 KB Punts de llibre de la Conferència de Sant Albert 2016 / Monge, Monge ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències ; Jou i Mirabent, David, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Xarles Ribas, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Terradas, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Full de punts promocionals amb els poemes que els professors i poetes David Jou, Jaume Terradas i Xavier Xarles van llegir durant l'acte de celebració de Sant Albert Magne a la sala d'actes de les Facultats de Biociències i de Ciències, UAB, el 2016. [...]
2016
2 documents
3.
993x1400, 382.9 KB Exposició "Ciència i poesia" / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia
La ciència ha estimulat poderosament la imaginació contemporània. La percepció actual del temps i de l'espai, de la matèria i de la vida, de la Terra i de la humanitat, és deutora d'aquestes fonts imaginatives. [...]
2014
34 documents
4.
845x1191, 668.9 KB Exposició "Dones remarcables - Dones de ciència" / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia
Des del 11 de febrer de 2016 (Dia internacional de les dones i nenes en la ciència) i fins el dia 8 de març (Dia internacional de la dona) les vitrines de la Biblioteca acullen aquesta exposició, que ha comptat amb la col·laboració de la professora Gemma Garcia del Departament de Física, de la directora del Laboratori d'Ambient Controlat, na M. [...]
2016
19 documents
5.
1024x640, 173.5 KB VII Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Horitzó 2020 / Núria Claver. Mendeley: xarxa social o gestor bibliogràfic? / Tomàs Fabregat. Grup de Xarxes Socials de les #bibliotequesUAB: qui som i què estem fent? / Montserrat Mallorquí . [...]
2013
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 7a : 2013
27 documents

Multimèdia 18 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
845x1191, 618.6 KB Exposició "Empesca't la ciència" / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia
Campanya estiuenca de la Biblioteca de Ciència i Tecnologia per fomentar el préstec i la lectura del fons bibliogràfic sobre divulgació científica.
2017
17 documents
2.
5.0 KB Dones remarcables - Dones de ciència / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Des del 11 de febrer de 2016 (Dia internacional de les dones i nenes en la ciència) i fins el dia 8 de març (Dia internacional de la dona) les vitrines de la Biblioteca acullen aquesta exposició, que ha comptat amb la col·laboració de la professora Gemma Garcia del Departament de Física, de la directora del Laboratori d'Ambient Controlat, na M. [...]
2016
2 documents
3.
Fons Antoni Reguant de la Biblioteca de Ciència i Tecnologia / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Martin, Domènec, realitzador ; Monge, Montse, entrevistadora ; Reguant, Antoni, entrevistat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Audiovisuals Ciències i Biociències
Entrevista a Antoni Reguant, empresari del Vallès, que ha donat a la UAB la seva col·lecció de llibres, fonamentalment de matemàtiques però també de física, química i ciència aplicada a l'enginyeria, i que consta d'uns 2. [...]
Entrevista a Antoni Reguant, empresario del Vallès, que ha donado a la UAB su colección de libros, fundamentalmente de matemáticas pero también de física, química y ciencia aplicada a la ingeniería, y que consta de unos 2. [...]
Interview with Antoni Reguant, entrepreneur from the Vallès region, who has donated to UAB his collection of books, totalling about 2,500 volumes. Most of them are math books, the rest being books on physics, chemistry and applied sciences in engineering. [...]

2016
   
4.
Ciència i poesia / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
La ciència ha estimulat poderosament la imaginació contemporània. La percepció actual del temps i de l'espai, de la matèria i de la vida, de la Terra i de la humanitat, és deutora d'aquestes fonts imaginatives. [...]
2014
   
5.
Periodisme científic / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual que pretén mostrar la relació del periodisme amb la ciència.
2013
   
6.
Ciència per llegir: estiu 2010 / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Selecció de llibres, pel·lícules i documentals de caràcter divulgatiu i lúdic.
2010
   
7.
El Científic dibuixat / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
La Biblioteca de Ciència i Tecnologia i l'Observatori de la Difusió de la Ciència de la UAB (ODC de la UAB) exposen el dibuixos recollits en el llibre El Científic Dibuixat.
Per a l'exposició hem triat una selecció de dibuixos del llibre i hem comptat també amb la col·laboració de nens i nenes que han fet els dibuixos.

2010
   
8.
7.1 KB Emporta't la biblioteca x vacances / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Selecció d'obres de divulgació, novel·la, curiositats científiques, etc. Tot per gaudir d'un estiu científic i entretingut.
2009  
9.
Vine a conèixer la Biblioteca de Ciència i Tecnologia / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació de la Biblioteca de Ciència i Tecnologia (organització dels espais i del fons, horaris, equipaments, funcionament del catàleg, reglament general i de préstec).
2008
   
10.
5.9 KB Dones en ciència i tecnologia / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
En aquesta mostra veureu diversos grups de recerca que estan dirigits per científiques de departaments de la Facultat de Ciències i de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria.
2008  

Multimèdia : 18 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Fons personals i institucionals 40 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
1 p, 244.7 KB Fax de Pere Pascual a Juan Rojo demanant una plaça pel personal del llistat enviat per la CNEAI (Comisión Nacional Evaluadora de la Actividad Investigadora, Ministerio de Educación y Ciencia). / Pascual, Pedro, 1934-2006
12 novembre 1999.  
2.
1 p, 216.8 KB Carta Pere Pascual a Francesc Santacana (Fundació Bosch i Gimpera, Barcelona) acceptant participar al fòrum Ciència, Tecnologia i Empresa : Una Visió pel Segle XXI. / Pascual, Pedro, 1934-2006
3 maig 1999.  
3.
9 p, 2.2 MB Carta de Francesc Santacana, Director General de la Fundació Bosch i Gimpera, a Pere Pascual (Parc Científic de Barcelona) sobre el fòrum Ciència, Tecnologia i Empresa : Una Visió pel Segle XXI; adjunt document de treball del dit fòrum. / Fundació Bosch i Gimpera
21 abril 1999.  
4.
1 p, 297.0 KB Solicitud de subscripció gratuïta a "Quark; Ciencia, Medicina, Comunicación y Cultura" emplenada per Pere Pascual. / Pascual, Pedro, 1934-2006
maig 1998 ca.  
5.
6 p, 1.8 MB Fax de Pere Pascual a Jaime Echevarría (Iberdrola) amb l'informe Pasado, Presente y Futuro de la Ciencia Española. / Pascual, Pedro, 1934-2006
25 novembre 1997.  
6.
2 p, 552.4 KB Carta de Pere Pascual a José Antonio Garrido, Vicepresidente de Iberdrola (Bilbao) donant suport a la candidatura de Pedro Miguel Echenique Landiríbar al premi "Príncipe de Asturias" de Ciencia y Tecnología. / Pascual, Pedro, 1934-2006
10 març 1997.  
7.
1 p, 275.1 KB Carta de José Antonio Garrido, Vicepresidente de Iberdrola(Bilbao) a Pere Pascual demanant suport per a la candidatura de Pedro Echenique al premi "Príncipe de Asturias" de Ciencia y Tecnología. / Iberdrola
7 març 1997.  
8.
2 p, 500.8 KB Fax de Pere Pascual a Jaime Echevarría (Iberdrola) amb carta tipus per a dirigir-se als rectors universitaris per a la difusió de les convocatòries del Premio Iberdrola de Ciencia y Tecnología. / Pascual, Pedro, 1934-2006
30 setembre 1996.  
9.
1 p, 245.7 KB Carta d'Enric Banda Tarradellas, Secretario de Estado de Universidades e Investigación (Ministerio de Educación y Ciencia) a Pere Pascual acceptant la seva dimissió com a vocal de la Comisión Nacional Evaluadora de la Actividad Investigadora. / Espanya.Secretaría de Estado de Universidades e Investigación
18 octubre 1995.  
10.
4 p, 953.6 KB Carta de Carmen Herrero i Enrique Louis (Universitat d'Alacant) a Pere Pascual sobre la Reunión para la Coordinación de Actividades de Investigación Interdisciplinar y Ciencia No Lineal; adjunts Programa i formulari d'inscripció. / Universitat d'Alacant
24 octubre 1995.  

Fons personals i institucionals : 40 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.