Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
19 p, 1.2 MB Alumnado de origen inmigrante en la educación postobligatoria: el acceso a ciclos formativos o bachillerato en Cataluña / Miret, Pau 1964- (Centre d'Estudis Demogràfics) ; Bayona, Jordi (Centre d'Estudis Demogràfics)
El alumnado de origen inmigrante en España se encuentra menos representado en los estudios postobligatorios debido a su mayor abandono escolar, fruto entre otras razones de un menor éxito en conseguir el graduado de la ESO y a las características socioeconómicas de las familias. [...]
Students of immigrant origin in Spain are less represented in post-compulsory studies due to their higher dropout rate. It is the result, among other reasons, of the lower success in obtaining the ESO degree and of the socioeconomic characteristics of their families. [...]

2022 - 10.14198/OBETS2022.17.2.06
OBETS. Revista de Ciencias Sociales, Vol. 17 Núm. 2 (2022) , p. 267-284  
2.
14 p, 87.7 KB Implicación de la universidad en la impartición de los ciclos formativos de grado superior / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La relación educación-trabajo es dinámica y plantea continuamente nuevas respuestas. La presente aportación revisa, a partir de dos estudios previos, el sentido, posibilidades y problemáticas que conlleva la implicación de la universidad en la impartición de Ciclos Formativos de Grado Superior. [...]
La relació educació i trebali és dinàmica i planteja contínuament noves respostes. L'article revisa, a partir de dos estudis previs, el sentit, possibilitats i problemàtiques que comporta la implicació de la universitat en la impartició de Cicles Formatius de Grau Superior. [...]
The relation between education and work is dynamic and raises new answers continuously. This article reviews, according to two previous studies, the sense, problematic and possibilities related with the implication of the university in the organization of higher vocational education and training. [...]

2006 - 10.5565/rev/educar.179
Educar, N. 38 (2006) p. 259-272  
3.
5 p, 251.9 KB Apropar els estudiants de Secundària al món de la Química / Torra, Imma ; Grau, M. Dolors
Es presenta l'experiència realitzada, durant diverses edicions, a l'Escola Politècnica Supe-rior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), corresponent a dues activitats: L'exposició "On és la Química?" i el taller "Què és l'en-ginyeria química?" dirigides a estudiants de secundària.
2006 - 10.5565/rev/ciencies.304
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 4 (2006) p. 27-31  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.