Resultats globals: 3 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
18 p, 415.6 KB Presentación de los tres proyectos ganadores del I Premio Actualiza-T / Hernández-Pérez, Oskar ; Molina Rubio, Elsa ; Alcaraz Martínez, Rubén
Los tres ganadores del I Premio SEDIC al Proyecto Universitario más Innovador en el ámbito de gestión de la Información y la Documentación exponen sus proyectos.
2016
CLIP. Boletín de SEDIC, Núm. 71 (2016)  
2.
10 p, 55.8 KB Virtualidad versus presencialidad : ¿qué nos depara el siglo XXI para las ciencias de la documentación? / Recoder, Maria Josep (Universitat Autònoma de Barcelona)
La formació universitària virtual és un fenomen relativament recent que està ja competint amb la docència presencial tradicional, amb la finalitat d'aconseguir un nou tipus de públic, aquell que no pot anar a una universitat tradicional però que no vol renunciar a seguir formant-se. [...]
La formación universitaria virtual es un fenómeno creciente que lleva camino de competir con la docencia presencial tradicional para captar un nuevo segmento de público, el que no puede asistir a una universidad convencional pero desea ampliar su formación. [...]
Virtual university education is a relatively recent phenomenon which is currently competing with traditional face teaching. It aims at achieving a new sector of the audience, those who cannot attend traditional university but are willing to broaden their education. [...]

2007
Bibliodoc, Vol. 2001-2002, p. 41-50  
3.
8 p, 198.6 KB El documento como dato, conocimiento e información / Pérez-Montoro Gutiérrez, Mario (Universitat Oberta de Catalunya. Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació)
Las Ciencias de la Documentación se caracterizan por fundamentarse conceptualmente sobre una discriminación básica: la distinción entre los conceptos de dato, información, conocimiento y documento. [...]
Les Ciències de la Documentació estan fonamentades conceptualment damunt una discriminació bàsica: la distinció entre els conceptes de dada, informació, coneixement i document. Aquesta distinció, tot i ser crítica, arrossega una pregona confusió conceptual que impedeix que se'n pugui fer un aprofitament adient (no només de tipus conceptual, sinó també pragmàtic) dins aquestes disciplines. [...]
Information Science is based conceptually on the distinction between the following concepts: data, information, knowledge and document. However, this distinction exhibits a deep conceptual confusion that has hindered an adequate development of the discipline. [...]

2003 - 10.5565/rev/tradumatica.158
Tradumàtica, N. 2 (2003)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.