Resultats globals: 4 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 4 registres trobats
Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
44 p, 1.3 MB Anàlisi de les progressions d'aprenentatge del model so en base a les descripcions de l'alumnat / Porcuna Pocurull, Helena ; Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza les progressions d'aprenentatge de l'alumnat durant la realització d'una unitat didàctica sobre el model del so. Les dades es van recollir en un institut públic al Vallès Oriental. [...]
2019  
2.
58 p, 9.0 MB Classificar amb criteri : habilitats de classificació d'éssers vius i selecció de criteris a 1er d'ESO / Municio Samon, Guillem ; Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza els criteris de classificació que utilitza l'alumnat de 1er d'ESO a l'hora de classificar els éssers vius, així com l'evolució en l'ús d'aquests al llarg d'una unitat didàctica basada en la metodologia de l'Estudi de Cas, en un context museístic. [...]
2019  
3.
146 p, 40.9 MB Què ha passat aquí?. Aprenentatges significatius a la SD "Les nostres llengües" / Valdivia Font, Miquel ; Femenia Pedrós, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest treball hem valorat la potencialitat significativa de la seqüència didàctica (SD) Les nostres llengües, que fou experimentada amb un grup de 1r d'ESO de l'Institut La Pineda de Badalona. [...]
2019  
4.
80 p, 1.7 MB Pensar el espacio de aprendizaje : análisis de la función y uso del espacio de un aula / Carpio Ayala, Stephanie Milagros del ; Barrera, Jaume, 1954- , dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El presente trabajo final de máster de Investigación en Educación, pretende investigar la importancia que tiene el diseño y la organización del espacio de un aula, y ver como estas características influyen en las actuaciones de los estudiantes y como potencian el desarrollo de sus capacidades. [...]
2017  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.