Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
4 p, 184.7 KB Anàlisi química de diversos components de la Coca-Cola / Banús Martí, Jordi ; Núñez Burcio, Oscar ; Miquel Plana, Irene
En aquest treball de recerca s'han utilitzat tècniques analítiques senzilles que ens han permès trobar la quantitat de diversos components de la Coca-Cola. Mitjançant mesures de densitat s'ha determinat el contingut de sucre, a través d'una valoració àcid-base s'ha trobat la concentració d'àcid fosfòric, i la concentració de cafeïna s'ha determinat pel mètode d'extracció líquid-líquid.
2010 - 10.5565/rev/ciencies.155
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 16 (juny 2010) , p. 2-5  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
96 p, 17.0 MB Los valores de marca en el packaging : el caso de Coca-Cola / López Chavarria, Marc ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació se centra en la comunicació de l'empresa Coca-Cola, enfocada als valors de marca del packaging, que el consumidor percep al producte. La finalitat del treball d'investigació és estudiar com el client aprecia els valors de l'empresa, mitjançant la informació de l'etiquetatge i els diferents sabors del producte Coca-Cola. [...]
La investigación se centra en la comunicación de la empresa Coca-Cola, enfocada a los valores de marca del packaging, que el consumidor percibe en el producto. La finalidad del trabajo de investigación es estudiar cómo el cliente aprecia los valores de la empresa, mediante la información del etiquetado y los distintos sabores del producto Coca-Cola. [...]
The research focuses on the communication of the Coca-Cola company, focused on the packaging brand values, which the consumer perceives in the producte. The purpose of the investigatión project is to study how the client appreciates the values of the company, through the information on the labeling and the different falvours lines of the Coca-Cola producte. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]
13 documents
2.
220 p, 3.2 MB Comunicació de crisi en conflictes laborals : la comunicació durant l'ERO de Coca-Cola Iberian Partners / Garcés González, Miriam ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Un conflicte laboral com un ERO pot derivar en una veritable crisi per a una empresa. En aquest context, la comunicació pren un paper rellevant en l'organització, emmarcada en la comunicació de crisi. [...]
Un conflicto laboral como un ERE puede derivar en una verdadera crisis para una empresa. En este contexto, la comunicación toma un papel relevante en la organización, enmarcada en la comunicación de crisis. [...]
A labour dispute as a Provisional downsizing plan can lead a company to a real crisis. In this context, communication takes an important role in the organisation, framed in crisis communication. A recent case is the crisis suffered by the Provisional downsizing plan of Coca-Cola Iberian Partners, bottler for Coca-Cola brand in Spanish territory. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.