Resultats globals: 5 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 5 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
7 p, 108.6 KB La fi de l'etapa de creixement i l'entrada en la dimensió desconeguda / Martí, Josep Maria, 1950- (Observatori de la Ràdio a Catalunya)
La fase expansiva de creixement del sector de la comunicació ha acabat. Ara els mitjans de comunicació convencionals es troben en l'inici d'una nova etapa i hi ha desorientació i incertesa entre els diferents actors del sector. [...]
Expansion in the Spanish media sector is over. At present, conventional media are on the threshold of a new era characterized by disorientation and uncertainty on all fronts. We are emerging from a period of sustained growth, in which free newspapers came into being and the audiovisual sector became deregulated, thus breaking the monopoly of public radio and television. [...]

2009 - 10.2436/20.3008.01.59
Comunicació (Barcelona), Núm. 26 (Desembre 2009) , p. 31-37  
2.
8 p, 66.0 KB El futuro ya ha comenzado. Neofilia y globalización / Gubern, Román, 1934-
Se revisa la evolución conceptual de algunos elementos que conforman el nuevo ecosistema de comunicación de masas, tales como globalización, brecha digital o cultura de masas. Se señalan algunos de los efectos de la sobreoferta informativa en Internet y se incide especialmente en el uso de imágenes digitales en el sistema audiovisual, sobre todo en las aplicaciones en el ámbito cinematográfico del fenómeno de la realidad virtual.
This article reviews the conceptual evolution of new elements in our mass communication ecosystem, such as globalization, the digital gap, and mass culture. The author points out certain effects of the oversupply of information from the internet. [...]

2009
Telos : cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 79 (2009) , p. 12-86  
3.
9 p, 187.0 KB Noves aproximacions a l'estudi de la televisió en el marc de les indústries culturals / Fernández-Quijada, David (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi)
L'article repassa una recerca sobre l'estructura del sistema televisiu espanyol des del paradigma teòric de les indústries culturals. Planteja diferents preguntes de recerca que proposen un nou abordatge metodològic des de l'anàlisi de les relacions entre els diferents actors del sistema, mitjançant l'anàlisi de xarxes socials (AXS). [...]
The present article reviews research on the structure of the Spanish television system from the perspective of the theoretical paradigm of the cultural industries. Various research questions are put forth, leading to a proposal of a new methodological approach aimed at gaining further understanding of the interrelations of the protagonists of the system through social network analysis (SNA). [...]

2008 - 10.2436/20.3008.01.47
Comunicació (Barcelona), Núm.25 (2008) p.17-25  
4.
22 p, 162.8 KB Industrias culturales en el entorno digital : una reformulación desde la praxis comunicativa / Fernández-Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Dentro del paradigma de la economía política de la comunicación, la tipología de lógicas de las industrias culturales debe ser revisada a la vista de las rápidas transformaciones que sufre el sector. [...]
Within the paradigm of the political economy of communication, the typology of logics of the cultural industries must be reviewed in the light of the rapid transformations that the sector is undergoing. [...]

2007
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 12, Núm. 22 (Mayo 2007) , p. 119-140  
5.
12 p, 97.4 KB Indústria cultural lusòfona. Les perspectives del flux comunicacional lusoafrobrasiler / Marques de Melo, José
El flux comunicatiu entre els països de llengua portuguesa situats en els territoris d'Europa, Àfrica i Amèrica, s'intensificà en les decades del 1980 i 1990. Els processos recents de democratització de la vida política i la privatització de les indústries culturals estan motivant l'intercanvi entre Brasil i Portugal, que s'estén als cinc països africans la llengua oficial dels quals és el portuguès: Angola, Moçambic, Guinea Bissau, Cap Verd, Sao Tomé i Príncipe. [...]
Communication between the Portuguese-speaking countries of Europe, Africa and Latin America intensified in the 1980s and 1990s. The recent advent of democracy and the privatization of cultural and communications industries have stimulated links between Brasil and Portugal, and these links have also been extended to the five African countries where Portuguese is an official language: Angola, Mozambique, Guinea-Bissau, Cape Verde Islands, St Thomas and Principe. [...]

1996
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, n. 19 (1996) , p. 123-134  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.