Resultats globals: 75 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 39 registres trobats
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 33 registres trobats
Articles 39 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
15 p, 128.2 KB Canvi climàtic i benestar social a Barcelona : Històries personals de salut, menjar i pobresa / Díaz-Pont, Joana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Reales Guisado, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
La recerca parteix del problema que comunicar el canvi climàtic i fer visible el seu impacte en el benestar social és un repte complex per a la ciutat. La comunicació climàtica sovint incideix en els factors més negatius i conflictius de la relació entre clima i benestar, destacant la tragèdia i el conflicte. [...]
2023
Papers : Regió Metropolitana de Barcelona : Territori, estratègies, planejament, Núm. 65 (2023) , p. 223-237 (Articles)  
2.
20 p, 529.6 KB The current role of influencers in public relations : comparing Spain and the USA / Máiz-Bar, Carmen (Universidade de Vigo) ; Abuín-Penas, Javier (Universidade de Vigo)
Influencers currently play a key role in corporate communications. Their presence is increasing in promotional activities, initiated both by private companies and public institutions, which has transformed them into particularly important figures over the past decade. [...]
Els influencers exerceixen actualment un paper fonamental en la comunicació corporativa. La seva presència és cada vegada més gran en activitats de promoció, iniciades tant per empreses privades com per institucions públiques, la qual cosa els ha convertit en figures especialment rellevants en l'última dècada. [...]
Los influencers desempeñan actualmente un papel fundamental en la comunicación corporativa. Su presencia es cada vez mayor en actividades de promoción, iniciadas tanto por empresas privadas como por instituciones públicas, lo que los ha convertido en figuras especialmente relevantes en la última década. [...]

2022 - 10.5565/rev/analisi.3554
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 67 (2022) , p. 125-144 (Articles)  
3.
16 p, 188.4 KB Competencia comunicativa, oral y escrita, en estudiantes de ciencias de la salud de una universidad de Bogotá D. C., Colombia / Chaparro Serrano, María Fernanda (Fundación Universitaria de Ciencias de la Salud. Bogotá (Colombia))
La competencia comunicativa es un eje de la formación transversal. Este es el caso de los trabajadores del ámbito de la salud, que, como seres humanos, cuentan con un contexto personal, familiar y emocional en el que interactúan. [...]
La competència comunicativa és un dels eixos de la formació transversal. Aquest és el cas dels treballadors de l'àmbit de la salut, que, com a éssers humans, presenten un context personal, familiar i emocional en què interactuen. [...]
Communication skills are a universal element of training. This is true of healthcare personnel who, as human beings, act within a personal, family and emotional context. The aim of this paper is to identify the level of communication skills among a group of third and sixth semester students of a surgical instrumentation programme in Bogotá. [...]

2022 - 10.5565/rev/educar.1502
Educar, Vol. 58 Núm. 2 (2022) , p. 501-516 (Temas de investigación)  
4.
18 p, 379.7 KB Eficacia de los modelos inmersivos de comunicación y estructura de la información vinculados al compromiso social : estudio de caso de AJ Contrast / Rodríguez-Fidalgo, Mª Isabel (Universidad de Salamanca) ; Paíno-Ambrosio, Adriana (Universidad de Salamanca)
Los mecanismos que hacen posible la narración inmersiva se convierten en el centro de atención de este estudio. Partiendo de los modelos inmersivos de comunicación y estructura de la información, que plantean una reformulación de los parámetros clásicos comunicativos, se analiza su aplicación a los proyectos desarrollados por el laboratorio de innovación Al Jazeera Contrast, que desde hace años está apostando fuertemente por la utilización de dichas tecnologías dentro del campo del periodismo inmersivo. [...]
Els mecanismes que fan possible la narració immersiva són el centre d'atenció d'aquest estudi. Partint dels models immersius de comunicació i estructura de la informació, que plantegen una reformulació dels paràmetres clàssics comunicatius, s'analitza la seva aplicació als projectes desenvolupats pel laboratori d'innovació Al Jazeera Contrast, que des de fa anys aposta fortament per la utilització d'aquestes tecnologies dins del camp del periodisme immersiu. [...]
The mechanisms that make immersive storytelling possible are the focus of this study. Based on immersive models of communication and information structure, which propose a reformulation of traditional communicative parameters, we analyse their application to projects developed by the innovation laboratory Al Jazeera Contrast, which for years has been strongly committed to the use of these technologies in the field of immersive journalism. [...]
Anàlisi is a science journal published by the Journalism and Communication Sciences Department of the Autonomous University of Barcelona (UAB). The journal has been published by the UAB Journalism Department since 1980. [...]

2022 - 10.5565/rev/analisi.3450
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 66 (2022) , p. 63-80 (Articles)  
5.
16 p, 643.1 KB The strategic value of corporate social responsibility CSR : the present and future of its management / Barrio Fraile, Estrella (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Enrique, Ana Mª (Ana María) (Universitat Abat Oliba CEU)
Corporate social responsibility (CSR) has in recent years become the central theme of many debates on the role of organizations in society. The voluntary incorporation of strategies that influence economic profitability and in turn on social and environmental issues is already a reality in companies. [...]
La responsabilidad social corporativa (RSC) se ha convertido en los últimos años en el tema central de muchos debates que giran en torno al rol de las organizaciones en la sociedad. La incorporación voluntaria de estrategias que influyen en la rentabilidad económica y a su vez en cuestiones sociales y medioambientales es ya un hecho en las empresas. [...]

2021 - 10.3145/epi.2021.may.12
El Profesional de la información, Vol. 30 Núm. 3 (Maig 2021) , p. e300312
2 documents
6.
22 p, 986.4 KB Las redes sociales y las aplicaciones móviles en las estrategias de transformación digital de los medios de servicio público europeos / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Saavedra, Carlos Alberto, (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Murciano, Marcial (Universitat Autònoma de Barcelona)
Los medios de servicio público europeos han acometido en pocos años un proceso acelerado y diverso de expansión en redes sociales y de desarrollo de aplicaciones móviles. De esta manera, intentan sintonizar con las nuevas pautas de consumo a través de una oferta transversal de sus contenidos accesibles desde múltiples terminales digitales. [...]
Els mitjans de servei públic europeus han començat, en pocs anys, un procés accelerat i divers d'expansió en xarxes socials i de desenvolupament d'aplicacions mòbils. D'aquesta manera, intenten sintonitzar amb les noves pautes de consum a través d'una oferta transversal dels seus continguts accessibles des de múltiples terminals digitals. [...]
In the course of a few short years, the European public service media have undertaken an accelerated and diverse process of expansion in social networks and of development of mobile applications. In this way, they seek to tune into the new consumption patterns through a transversal offering of content accessible from many digital devices. [...]

2020 - 10.2436/20.3008.01.195
Comunicació (Barcelona), Vol. 37 Núm. 2 (Noviembre 2020) , p. 33-54  
7.
22 p, 283.0 KB "Millennials" e internet : cómo los estudiantes de Comunicación iberoamericanos utilizan y valoran las redes sociales / Tejedor, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Carniel Bugs, Ricardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Giraldo Luque, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
El uso de las tecnologías por parte de la generación millennial se ha convertido en objeto de análisis de numerosos estudios. Este artículo presenta los resultados de una investigación realizada en 16 países iberoamericanos con 1. [...]
The use of technologies by the millennial generation has become the subject of analysis of numerous studies. This article presents the results of research carried out in 16 Ibero-American countries with 1,080 university students of communication who reflected on the importance and use they make of social media in their social relations and in their informative and communicative processes. [...]
L'ús de les tecnologies per part de la generació mil·lennista s'ha convertit en objecte d'anàlisi de nombrosos estudis. Aquest article presenta els resultats d'una investigació realitzada en setze països iberoamericans amb 1. [...]

2019 - 10.5565/rev/analisi.3167
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 60 (June 2019) , p. 43-63 (Articles)
2 documents
8.
1 p, 332.5 KB Silencis per cridar / Moreno Colom, Sara, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
2013
Ara, Núm. 964 (27 juliol 2013) , p. 24  
9.
1 p, 534.7 KB Riesgos tecnológicos, conflictos sociales y políticas ambientales : del estudio de las percepciones a la implicación pública / Prades, Ana (Centro de Investigaciones Energéticas, Medioambientales y Tecnológicas (Espanya)) ; Espluga, Josep, 1964- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Horlick-Jones, Tom (University of Cardiff)
La gestión de los riesgos tecnológicos y ambientales, junto con la promoción del desarrollo sostenible, ha constituido un pilar esencial de las políticas públicas de las últimas décadas. Una buena parte de estas políticas ha pretendido influir en la opinión pública fomentando comportamientos preventivos o evitando aquellos que no resultan sostenibles. [...]
La gestió dels riscos tecnològics i ambientals, juntament amb la promoció del desenvolupament sostenible, ha constituït un pilar essencial de les polítiques públiques de les últimes dècades. Una bona part d'aquestes polítiques ha pretès influir en l'opinió pública fomentant comportaments preventius o evitant aquells que no resulten sostenibles. [...]
The governance of environmental and technological risks, together with the promotion of sustainable development, has been a key pillar for public policy in recent decades. Such policies usually aim to influence public attitudes and citizen's behaviour in order to promote risk-preventive behaviours, and to prevent non-sustainable ones. [...]

2015 - 10.5565/rev/papers.2223
Papers : revista de sociologia, Vol. 100 Núm. 4 (octubre-desembre 2015) , p. 395-423 (Artículos de monográfico)  
10.
34 p, 727.0 KB Participación pública en la gestión de residuos radiactivos : el emplazamiento del ATC / Prades, Jordi (Universitat Rovira i Virgili) ; Gonzalo, Juan Luis (Universitat Rovira i Virgili) ; Varga Pastor, Aitana de la (Universitat Rovira i Virgili) ; Farré, Jordi (Universitat Rovira i Virgili)
El significado de la participación pública en el conflicto ambiental va más allá de su contenido normativo. La participación, entendida como proceso de comunicación, no es solo una herramienta de mediación en los conflictos ambientales, sino que también es constitutiva en la definición de los actores del conflicto y de los significados que estos otorgan a la participación misma y al riesgo. [...]
El significat de la participació pública en el conflicte ambiental va més enllà del seu contingut normatiu. La participació, entesa com a procés de comunicació, no és solament una eina de mediació en els conflictes ambientals, sinó que també és constitutiva en la definició dels actors del conflicte i dels significats que aquests atorguen a la participació mateixa i al risc. [...]
Meanings of public participation in environmental conflicts surpass legislation and go beyond the normative. Participation as a communication process is not only a useful tool in environmental conflict-solving, but also a key component in order to define actors and meanings about scientific and technological risks. [...]

2015 - 10.5565/rev/papers.2177
Papers : revista de sociologia, Vol. 100 Núm. 4 (octubre-desembre 2015) , p. 493-526 (Artículos de monográfico)  

Articles : 39 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Anàlisi
Anàlisi tracta de la comunicació i la cultura en general, i especialment dels fenòmens relacionats amb els mitjans de comunicació de masses. Intenta fomentar la col·laboració interdisciplinària, i l'anàlisi crítica i polèmica dels temes estudiats: anàlisi semiòtica de la comunicació, repetició i serialitat en el cinema i en la televisió, democràcia i comunicació, i els mitjans de comunicació i la política cultural. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona , 1980-
71 documents

Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
85 p, 14.6 MB La comunicació com a eina per a la cohesió social contra el racisme i la intolerància / Carniel Bugs, Ricardo, coord. ; Velázquez, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tejedor, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Riba, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària) ; Del Río Sánchez, Olga (Universitat de Girona) ; Martín Villodres, Francisco (Centro Social Darna) ; Messias, Adriano (Pontifícia Universidade Católica de São Paulo) ; García Juanatey, Ana (Observatorio Proxi) ; Tarragona Fenosa, Laia (Observatorio Proxi) ; Román-Velázquez, Patria (Loughborough University) ; Jara, Yuli (Maldita Migración) ; Bonilla, Thais (NOVACT) ; Gallego Ayala, Joana (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Prieto, Rodrigo (Institut Diversitas) ; Borges-Rey, Eddy (Residence Northwestern University of Qatar) ; Fernández-Rovira, Cristina (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya) ; Observatori Mediterrani de la Comunicació
Aquesta publicació és resultat del projecte "La comunicació com a eina per a la cohesió social contra el racisme i la intolerància", finançat pel XXXV Fons de Solidaritat de la Universitat Autònoma de Barcelona (FSXXXV-03). [...]
Bellaterra: Observatori Mediterrani de la Comunicació, 2020  
2.
117 p, 1.9 MB El uso de las redes sociales : ciudadanía, política y comunicación : la investigación en España y Brasil / Ferré Pavia, Carme, 1969-, ed.
El documento es resultado de los trabajos de dos grupos de investigación universitarios - Comress-Incom UAB y el Centro de Convergencia de Nuevos Medios (CCNM) y que combinan la narrativa divulgadora, la referencia a la investigación empírica y la reflexión didáctica entorno a la nuevas tecnologías y sus implicaciones sociales de forma comparativa en dos entornos: España y Brasil. [...]
Bellaterra : Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2014 (eBooks de l'InCom-UAB ; 6)  

Documents de recerca 33 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
119 p, 2.1 MB L'estat emocional de les cooperatives de comunicació : cures, responsabilitat social i vida entre l'Economia Social Solidària i el capitalisme / Carcolse Patón, Judit ; Garcia Hernández, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En el marc de l'Economia Social i Solidària (ESS) es parla sovint de posar les persones al centre i de cures, però, a la pràctica hi ha alguns sectors com el de les cooperatives de comunicació que es troben emocionalment al límit i amb la sensació de fluctuar entre dos mons: el de l'Economia Social i Solidària versus el capitalisme.
En el marco de la Economía Social y Solidaria (ESS) se habla frecuentemente de poner a las personas en el centro y de cuidados, pero en la práctica hay algunos sectores como el de las cooperativas de comunicación que se encuentran emocionalmente al límite y con la sensación de fluctuar entre dos mundos: economía social versus capitalismo.
Within the framework of Social and Solidarity Economy (SSE), there is often talk of putting people at the center and of care. However, in practice, there are certain sectors such as cooperative communication that find themselves emotionally on the edge, with the feeling of fluctuating between two worlds: social economy versus capitalism.

2023
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
2.
181 p, 2.8 MB "BECARIXS X UN CAMBIO" : creación de una plataforma para la reforma del sistema de prácticas universitarias / Fuster Esteva, Teresa ; Gayà Català, Joan ; Luján Bellon, Cecilia Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present treball es planteja la creació d'una plataforma amb l'objectiu de millorar les condicions de les pràctiques universitàries. Aquesta, compta amb una recerca prèvia sobre el marc legal que les envolta i un posterior pla de comunicació per a donar-la a conèixer.
En el presente trabajo se plantea la creación de una plataforma con el objetivo de mejorar las condiciones de las prácticas universitarias. Esta, cuenta con una investigación previa sobre el marco legal que las envuelve y un posterior plan de comunicación para darla a conocer.
In this work we propose the creation of a platform with the objective of improving the conditions of university practices. It has a previous investigation on the legal framework that surrounds them and a subsequent communication plan to make it known.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
57 p, 709.7 KB Anàlisi de la nova narrativa del periodisme esportiu : la introducció de Twitch / Gázquez García, Marc ; Ortín, Pere, 1968-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball duu a terme una anàlisi de la nova narrativa en el periodisme esportiu a través d'una comparació de continguts entre les emissions en els mitjans de comunicació convencionals i en la plataforma de reproducció en línia Twitch. [...]
El trabajo lleva a cabo un análisis de la nueva narrativa en el periodismo deportivo a través de una comparación de los contenidos entre las emisiones en los medios de comunicación convencionales y en la plataforma de reproducción en línea Twitch. [...]
The work carries out an analysis of the new narrative in sprorts journalism through a comparision of the content between broadcasts in mainstream media and on the Twitch online play platform. The aim is to establish whether or not he new content produced through Twitch is in line with the conventions of sporting journalism in the most traditional media, namely radio and television.

2023
Grau en Periodisme [1432]  
4.
28 p, 515.5 KB La construcció social del crim. El tractament televisiu del true crime : estudi de cas de la sèrie Crims / Candalija Morillas, Cristina ; Cardús i Ros, Salvador, 1954-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Els crims sempre han estat fenòmens de gran interès social. D'una manera o d'una altra en tots els tipus de formats en els quals es relaten aquests successos, sempre s'ha donat espai a aquests esdeveniments. [...]
Los crímenes siempre han sido fenómenos de gran interés social. De una manera u otra en todos los tipos de formatos en los que se relatan estos sucesos, siempre se ha dado espacio a estos acontecimientos. [...]
Crimes have always been phenomena of great social interest. In one way or another in all types of formats in which these events are recounted, space has always been given to these events. This work is dedicated to the analysis of an increasingly booming television genre: true crime. [...]

2022
Grau en Sociologia [819]
3 documents
5.
4.6 MB Comunicación para el cambio social y nueva teoría de la estrategia, en los procesos de movilidad urbana sostenible / Torres Estrada, Isabel Cristina ; Lorite, Nicolàs, dir.
La investigació busca fonamentar la relació entre la comunicació per al canvi social i la nova teoria d'estratègia en els processos de mobilitat urbana sostenible de l'aplicació del Pla MES de la Universitat Pontifícia Bolivariana de la ciutat de Medellín. [...]
La investigación busca fundamentar la relación entre la comunicación para el cambio social y la nueva teoría de la estrategia en los procesos de movilidad urbana sostenible, para comprender su aplicación en el Plan MES de la Universidad Pontificia Bolivariana de la ciudad de Medellín. [...]
The research seeks to investigate the relationship between communication for social change and the new theory of strategy in sustainable urban mobility processes, to understand its application in the MES Plan of the Pontifical Bolivarian University of the city of Medellín. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.

2022  
6.
74 p, 1.1 MB La RSC en la moda de lujo : estudio de casos / Guirado Victoria, Cristina ; Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La creixent inquietud i preocupació per part de la societat amb el medi ambient ha afectat de ple al sector de la moda. L'origen de la producció i les condicions laborals dels treballadors, també estan en el punt de mira. [...]
La creciente inquietud y preocupación por parte de la sociedad con el medio ambiente ha afectado de pleno al sector de la moda. El origen de la producción y las condiciones laborales de los trabajadores, también están en el punto de mira. [...]
Society's growing concern for the environment has fully affected the fashion sector. The origin of production and the working conditions of workers are also in the spotlight. What have luxury fashion brands done in this regard? Have they adapted to the new needs of their environment? This research analyzes how 4 large luxury fashion companies have adapted to Corporate Social Responsibility trends through their own communication.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
108 p, 4.5 MB Comunicació de la Responsabilitat Social Corporativa a Instagram, el cas del sector cosmètic / Cruz García, Alba ; Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En els últims anys, les organitzacions han apostat cada vegada més per la Responsabilitat Social Corporativa com a element de valor important, i un dels sectors més influenciats per aquest auge ha estat el cosmètic. [...]
En los últimos años, las organizaciones han apostado cada vez más por la Responsabilidad Social Corporativa como elemento de valor importante, y uno de los sectores más influenciados por este auge ha sido el cosmético. [...]
In the recent years, organizations have increasingly opted for Corporate Social Responsibility as an element of important value, and one of the sectors most influenced by this boom has been cosmetics. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
8.
91 p, 3.4 MB Análisis y renovación del Plan de Comunicación de Amalgama Marketing / Cortès Vidal, Sílvia ; Martín Almansa, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte es basa en l'auditoria i l'elaboració d'un pla de comunicació per l'empresa del sector de la publicitat Amalgama Marketing. Es duu a terme una anàlisi del sector i de la competència i es plantegen uns nous objectius comunicatius per ser implementats; en base a aquests objectius, es descriuen unes accions concretes. [...]
Este proyecto se basa en la auditoría y la elaboración de un plan de comunicación para la empresa del sector de la publicidad Amalgama Marketing. Se lleva a cabo un análisis del sector y de la competencia y se plantean unos nuevos objetivos comunicativos para ser implementados; en base a estos objetivos, se describen unas acciones concretas. [...]
This project is based on the auditing and communications plan to Amalgama Marketing advertising company. An analysis of the sector and competitors is carried out and new communicative goals are proposed to be implemented. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
9.
284 p, 3.2 MB Media Coverage for the Egyptian 25th January Events in Egyptian and American Newspapers : A Comparative Study / Kamel, Sofia Zohir Moustafa ; Tayie, Samy, dir. ; Cervi, Laura, dir. ; Pulido, Cristina, dir.
This study adds to the critical discussion about international media coverage diversity during various contemporary political conflicts and social movements that recently occurred especially in the Middle East region. [...]
2021  
10.
45 p, 2.4 MB Gestió del consum de tòxics en joves amb trastorn de conducta i comorbiditats per part de les seves famílies. Com la família pot fer front a l'addicció / Vallbona Saurí, Raimon ; Urrea Monclús, Aida, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teoria de l'Educació i Pedagogia Social
Els trastorns de conducta no només incideixen en la persona que els presenta, sinó també en el seu entorn. La situació encara és més complexa si el subjecte consumeix tòxics. El present estudi té com a objectiu analitzar les situacions familiars que se'n deriven del consum de substàncies dels fills i filles amb trastorn de conducta i comorbiditats, així com la identificació de les habilitats socials i comunicatives per fer front a aquestes situacions. [...]
Los trastornos de conducta no solo inciden en la persona que los presenta, sino también en su entorno. La situación es aún más compleja si el sujeto consume tóxicos. El presente estudio tiene como objetivo analizar las situaciones familiares que se derivan del consumo de sustancias de los hijos e hijas con trastorno de conducta y comorbilidades, así como la identificación de las habilidades sociales y comunicativas para hacer frente a estas situaciones. [...]
Behavioural disorders affect not only the person presenting them, but also their environment. The situation is even more complex if the subject consumes toxic. This study aims to analyze the family situations that arise from the consumption of substances of sons and daughters with behaviour disorder and comorbidities, as well as the identification of social and communicative skills to cope with these situations. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021
Grau en Educació Social [827]
2 documents

Documents de recerca : 33 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.