Resultats globals: 3 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 3 registres trobats
Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
154 p, 2.3 MB Antecedents and consequences of value co-creation from employee and customer perspectives / Erdogan, Gözde ; Llonch i Andreu, Joan, dir. ; Alarcón del Amo, María del Carmen, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
Esta tesis doctoral se centra en el área de Marketing, y en el campo específico de la co-creación de valor. Aborda tres partes interrelacionadas con sus objetivos. En primer lugar, el Capítulo 1 pretende describir y explicar la relación entre la co-creación de valor y la motivación a nivel de los empleados y descubrir las posibles condiciones previas para aumentar las posibilidades de creación de valor en las empresas de servicios profesionales, considerando la Teoría del Doble Factor de Frederick Herzberg y la Teoría Social y de Intercambio. [...]
This doctoral dissertation is in the area of Marketing, and the specific field of value co-creation. It addresses three interrelated parts with their objectives. First, Chapter 1 intends to describe and explain the relationship between value co-creation and motivation at employee level and to find out possible preconditions to increase the possibility of successful value creation in professional service firms by considering Frederick Herzberg's Dual Factor Theory and Social & Exchange Theory. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019  
2.
200 p, 4.8 MB Com sonen les marques? Relació entre la música i la notorietat de la marca en la publicitat audiovisual / Farré Garcia, Laura ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Investigació de disseny descriptiu exploratori sobre el record del contingut auditiu dels anuncis audiovisuals i la imatge corporativa de les marques més recordades del mes de setembre de 2014 en el públic jove (18-25 anys). [...]
Investigación de diseño descriptivo exploratorio sobre el recuerdo del contenido auditivo de los anuncios audiovisuales y la imagen corporativa de las marcas más recordadas del mes de Septiembre de 2014 en el público joven (18-25 años). [...]
Descriptive exploratory research about the auditory content's memory of audio-visual advertisement and brand image of the most remembered brands in September 2014 at the young age (18-25 years). Based on the hypothesis of music as the main element recalled by the subjects over the same ad; as well as brand identifier element, and also as influential factor on brand image. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
169 p, 17.4 MB Exposició d'il·lusions o de Marques Comercials? : Anàlisi de la Comunicació Comercial dels stands del Festival de l'Infància / Alcoverro Morente, Maria ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte pretén analitzar els principals motius que influeixen als objectes d'estudi investigats en base a l'elecció d'un stand concret.
El proyecto pretende analizar los principales motivos que influyen a los objetos de estudio investigados en base a la elección de un stand concreto.
This projects pretends to analyse the main motives influencing to studies objects investigated to discover why they choose a concret stand.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.