Resultats globals: 5 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
18 p, 395.8 KB Infants i adolescents, revolució del consum audiovisual : l'impacte de les plataformes en línia a Espanya / Pérez Alaejos, María de la Peña Mónica (Universidad de Salamanca) ; Marcos Ramos, María (Universidad de Salamanca) ; Cerezo Prieto, Marta (Universidad de Salamanca) ; Hernández Prieto, Marina (Universidad de Salamanca)
Uno de cada tres hogares españoles utiliza Internet para ver contenidos audiovisuales en línea, con lo que se modifican sustancialmente las formas de consumo tradicionales. El objetivo de esta investigación es identificar las prácticas de uso en las plataformas y aplicaciones Over the Top, o plataformas OTT (aplicaciones que ofrecen contenido de vídeo a través de Internet en lugar de televisión por cable o satélite), por parte de niños, niñas y jóvenes en España y analizar la evolución y las tendencias de recepción a partir de un estudio descriptivo con 648 sujetos de 3 a 18 años. [...]
Una de cada tres llars espanyoles utilitza Internet per veure continguts audiovisuals en línia, amb la qual cosa es modifiquen substancialment les formes de consum tradicionals. L'objectiu d'aquesta investigació és identificar les pràctiques d'ús en les plataformes i aplicacions Over the Top, o plataformes OTT (aplicacions que ofereixen contingut de vídeo a través d'Internet en lloc de televisió per cable o satèl·lit), per part d'infants i joves a Espanya i analitzar l'evolució i les tendències de recepció a partir d'un estudi descriptiu amb 648 subjectes de 3 a 18 anys. [...]

2021 - 10.5565/rev/analisi.202165
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 65 (2021) , p. 155-172 (Articles)  
2.
14 p, 140.4 KB Diferencias en el consumo audiovisual y multimedia de los menores : entorno rural y urbano / Lazo, Carmen Marta ; Gabelas Barroso, José Antonio
La mayoría de investigaciones relativas a los hábitos de consumo de la audiencia se centran en el medio urbano, sin considerar las singularidades del entorno rural. En la investigación que presentamos, tratamos de cubrir esa carencia, mediante un estudio comparativo en el consumo de pantallas de la población entre tres y dieciocho años en ambos tipos de hábitat. [...]
A large part of research related to audience consumer habits focus on urban areas, not taking into account the characteristics of rural areas. The research in this paper attempts to fill this gap with a comparative study of screen use among the population aged between three and eight years old in both types of environments. [...]

2009
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 39 (2009) , p. 203-216  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
34 p, 1.1 MB La socialització lingüística dels infants i els joves catalans a la Xarxa / Bielsa Pascual, Jofre ; Cardús i Ros, Salvador, 1954-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
A partir de la publicació dels resultats de l'Enquesta d'Usos Lingüístics de la Població del 2018, l'estudi vol demostrar la incidència que pot tenir el nou tipus d'oci que desenvolupa la generació Z sobre l'actual davallada de parlants de català en la mateixa. [...]
A partir de la publicación de los resultados de la Encuesta de Usos Lingüísticos de la Población de 2018, el estudio quiere demostrar la incidencia que puede tener el nuevo tipo de ocio que desarrolla la generación Z sobre el actual descenso de hablantes de catalán en la misma. [...]
Based on the publication of the results of the 2018 Survey of Linguistic Uses of the Population, the study aims to demonstrate the impact that the new type of leisure developed by gen Z may have on the current decline in speakers of Catalan in this generation. [...]

2021
Grau en Sociologia [819]
3 documents
2.
100 p, 3.3 MB MUSnews : un informativo semanal en formato musical dirigido a jóvenes / Bou Silvestre, Mònica ; González Rodríguez, Laura ; González Sequeira, Sofia ; Saavedra Ruiz, Paula ; Delgado, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de desenvolupament d'un format televisiu informatiu musical amb l'objectiu de produir-lo posteriorment. Aquest format, realitzat des d'un bar musical, pretén ser un punt de trobada per joves. [...]
Proyecto de desarrollo de un formato televisivo informativo musical con el objetivo de producirlo posteriormente. Este formato, realizado desde un bar musical, pretende ser un punto de encuentro para jóvenes. [...]
Project developing a musical news television format with the aim to produce it at a later date. This format, carried out at a music bar, has the intention to be a meeting point for the youth. It contains the documentation to develop this transmedia format, the pilot proposal and a teaser.

2020
Grau en Comunicació Audiovisual [968]
2 documents
3.
94 p, 3.7 MB Les empreses de Consum Col·laboratiu / Santolaria Carceller, Natalia ; Mateu Evangelista, Manel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Les empreses de Consum Col·laboratiu" és un projecte de pre-producció audiovisual pensat per televisió i internet. Està format per tres capítols que volen repassar el passat, el present i el futur del Consum Col·laboratiu a partir d'exemples d'empreses i d'un congrés, el OuiShare Fest. [...]
"Las empresas de Consumo Colaborativo" es un proyecto de pre-producción audiovisual pensado para televisión e internet. Está formado por tres capítulos que quieren repasar el pasado, el presente y el futuro del Consumo Colaborativo a partir de ejemplos de empresas y de un congreso, el OuiShare Fest. [...]
"The enterprises of Collaborative Consumption" is a pre-production project of a visual reportage for television and internet. It consists in three chapters that want to explain the past, the present and the future of Collaborative Consumption through examples of enterprises and of a congress, the OuiShare Fest. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.