Resultats globals: 3 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
16 p, 245.2 KB Un estudio sobre hábitos de consumo de información en la era digital / Mujika Alberdi, Alazne (Universidad de Deusto) ; García-Arrizabalaga, Iñaki (Universidad de Deusto) ; Gibaja Martins, Juan José (Universidad de Deusto)
La aparición de Internet y los dispositivos móviles han revolucionado la manera de consumir información y, en consecuencia, el modelo de negocio de los medios. Siendo difícil encontrar un modelo rentable para los medios, es innegable que lo más elemental es seguir respondiendo a la siguiente pregunta: ¿ha dejado de interesarle al ser humano lo que ocurre a su alrededor? O, ¿quizá lo que ha cambiado es el modo de consumir información y no tanto el grado de interés? En una encuesta administrada entre 1. [...]
The emergence of the Internet and mobile devices has revolutionized the way information is consumed and transformed the media business model as a result. As it is difficult to find a profitable model for the media, it is undeniable that what is really essential is to carry on trying to find an answer to the following question: Are human beings no longer interested in what is happening all around them? Or perhaps what has changed is the way that information is consumed and not so much the level of interest in it? A survey carried out among 1,500 individuals, grouped together by generations (millennials, generation X, baby-boomers and the silent generation), provides an emphatic response to this question: information does interest them, especially local and social information, and must be characterized by being truthful, reliable, objective, topical and rigorous, rather than deep. [...]
L'aparició d'Internet i els dispositius mòbils han revolucionat la manera de consumir informació i, en conseqüència, el model de negoci dels mitjans. Com que és difícil trobar un model rendible per als mitjans, és innegable que el més elemental és continuar responent a la pregunta següent: ha deixat d'interessar-li a l'ésser humà el que ocorre al seu voltant? O, potser el que ha canviat és la manera de consumir informació i no tant el grau d'interès? En una enquesta administrada entre 1. [...]

2020 - 10.5565/rev/analisi.3227
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. extraordinari (2020) , p. 31-46 (Articles)
2 documents
2.
15 p, 95.5 KB Otro tipo de gusto : ni autonomía ni consumo de masas / Menke, Christoph
El gusto es la categoría en que la estética burguesa que emergió en el siglo XVII formula la promesa de autonomía para reconciliar sin fisuras la forma de la subjetividad con la exigencia de objetividad. [...]
Taste is the category in which the bourgeois aesthetics that emerged in the 18th century formulates the promise of autonomy to reconcile without fissures the form of subjectivity with the claim to objectivity. [...]

2011 - 10.5565/rev/enrahonar.196
Enrahonar, Núm. 46 (2011) , p. 137-151  
3.
10 p, 78.7 KB Producció de "soroll" i producció de "sentit" als mitjans de comunicació de massa / Richeri, Giuseppe
El desenvolupament de les autopistes de la informació i la multiplicació de les possibilitats de consum d'informacions i de productes de la consciència i del coneixement plantegen el problema de l'ecologia de la ment, és a dir: l'exposició de l'individu a una sobreabundància d'informacions, així com la relació entre soroll i sentit en el consum dels mitjans de comunicació. [...]
The development of the information highways and the general increase in the possibilities of access to all forms of information create a need for an ecology of the mind. The individual is exposed to information overload. [...]

1996
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, n. 19 (1996) , p. 95-104  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.