Resultats globals: 6 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 4 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
10 p, 1.6 MB El consum multipantalla. Estudi sobre l'ús de mitjans tradicionals i nous per part de nens, joves, adults i gent gran a Catalunya / Navarro Güere, Héctor coord. ; González Romo, Zahaira Fabiola (Universitat de Vic) ; Massana, Eulàlia (Universitat de Vic) ; García, Irene (Universitat de Vic) ; Contreras, Ruth S.. (Universitat de Vic)
Des de fa una dècada es parla de la convergència digital, que ha propiciat la conjunció de la informàtica amb els mitjans de comunicació i la interconnexió en xarxa. Actualment circulen amb facilitat suports vells i nous cada vegada més flexibles. [...]
For a decade, we have been talking about how digital convergence has permitted the entrance of computers in the media and their interconnection in the net. At the moment, old and new devices exist together and they are becoming more and more flexible. [...]

2012
Quaderns del CAC, Vol. 15, Num. 38 (Juny 2012) , p. 87-96  
2.
12 p, 354.9 KB Los valores del periodismo en la convergencia digital : civic journalism y quinto poder / Almiron, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
La convergencia digital está teniendo repercusiones de enorme magnitud sobre la profesión periodística. Entre ellas la modificación de los patrones de producción, distribución y consumo de la información y, para algunos, también, lo que podríamos denominar la creación de una nueva versión de periodismo, el periodismo cívico. [...]
Digital Convergence is having a big impact on the journalism profession. It alters the patterns of information production, information distribution and information consumption. For some, it's also generating what could be called a new version of journalism, the civic journalism. [...]

2006
Revista latina de comunicación social, Núm. 61 (2006) , p. 1-12  
3.
16 p, 246.9 KB IPTV : estructura de mercado y tipología de la oferta en España / Delgado, Matilde ; Fernández-Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Las nuevas ofertas televisivas que se distribuyen a través de líneas ADSL han significado la creación de un mercado emergente que pretende competir con las plataformas de distribución ya establecidas. [...]
The new television offers that are distributed over ADSL lines has meant the creation of an emergent market that is trying to compete with the already established distribution platforms. To evaluate the structure and the strategy of the operators involved, this article makes an analysis of the sector starting from parameters such as its industrial configuration, its commercial policy or its program offer. [...]

2007
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 12, Núm.22 (mayo 2007) , p.413-428  
4.
4 p, 316.1 KB Hacia un nuevo concepto de educación en medios / Pérez Tornero, José Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Se están produciendo grandes cambios en el ámbito de la educación en medios en el contexto iberoamericano. Hay nuevos actores, nuevos lenguajes y nuevas estrategias. Ello hace necesario reflexionar y renovar los fundamentos teóricos y las prácticas existentes en ese campo.
Many changes are in progress in the field of media education in Latin American context. These changes have made possible that we can find new actors, new languages and new strategies. This situation implies the need to think about new issues and to renovate the basis of the theory and practice in this field.

2005
Comunicar, Vol. 8, Núm. 24 (març 2005) , p. 21-24  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
88 p, 15.5 MB Proposta de disseny d'una redacció integrada d'informatius a RTVE des de la perspectiva de la Generació Z / Francesc Pacheco, Maria ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La integració de les redaccions es perfila com una de les conseqüències de la convergència digital en el terreny del periodisme. Encara que a ritmes molt dispars, els mitjans de comunicació van adaptant les seves estructures a una nova realitat que trenca radicalment amb les dinèmiques que van imperar en l'era analògica. [...]
La integración de las redacciones se perfila como una de las consecuencias de la convergencia digital en el terreno del periodismo. Aunque a ritmos muy dispares, los medios de comunicación van adaptando sus estructuras a una nueva realidad que rompe radicalmente con las dinámicas que imperaron en la era analógica. [...]
The integration of newsrooms is emerging as one of the consequences of of digital convergence in the field of journalism. Although at very different rates, the media are adapting their structures to a new reality that radically breaks with the dymanimcs that prevailed in the analog era, With the aim of proposing an integrated newsroom for RTVE, this project analyzes some European integration experiences, examines the consumption habits of Generation Z and determines how the different audiovisual platforms should interact in order to achieve a news offer that attracts young audiences.

2023
Grau en Periodisme [1432]  
2.
448 p, 10.9 MB La digitalización del periodismo escrito : de la tinta a los píxeles. Las herramientas digitales para la mejora de la redacción periodística / Montagut Martínez, Albert ; Pulido, Cristina, dir. ; Tejedor, Santiago, dir.
Internet va arribar a les redaccions dels diaris de tot el món en 1997 i partir d'aquell moment tot va canvir. El paradigma digital va ser l'inici d'una transformació que, encara avui dia, 23 anys després, milers de periodistes tracten entendre i desxifrar. [...]
Internet llegó a las redacciones de los diarios de todo el mundo en 1997 y partir de aquel momento todo cambió. El paradigma digital fue el inicio de una transformación que, aún a día de hoy, 23 años después, miles de periodistas tratan entender y descifrar. [...]
The Internet reached the newsrooms around the world in 1997 and from that moment on everything changed. The digital paradigm was the beginning of a transformation that, even today, 23 years later, thousands of journalists try to understand and decipher. [...]

2020  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.