Resultats globals: 90 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 46 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Documents de recerca, 39 registres trobats
Materials didàctics, 3 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 46 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
20 p, 931.9 KB "I have learned a lot of things about other neighborhoods" : secondary students as Linguistic Landscapes ethnographers / Kruszynska, Klaudia Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Linguistic Landscape (LL) has been recognized as a valuable tool by foreign language teachers that allows them to incorporate the "outside" world into the classroom (Kruszynska & Dolly, 2023). In this study, secondary school students, as ethnographers, investigated LL in their neighborhoods. [...]
El paisatge lingüístic (PL) és considerat com una eina valuosa pels docents de llengües estrangeres, permetent-los integrar el món "extern" a l'aula (Kruszynska i Dolly, 2023). En aquest estudi, els estudiants de secundària van investigar el PL als seus barris. [...]
El paisaje lingüístico (PL) destaca como una herramienta valiosa por los profesores de lenguas extranjeras, permitiéndoles incorporar el mundo "externo" al aula (Kruszynska y Dolly, 2023). En esta investigación, estudiantes de secundaria, actuando como etnógrafos, investigaron el PL en sus barrios. [...]
Le paysage linguistique (PL) se distingue comme un instrument précieux pour les enseignants de langues étrangères, leur permettant d'intégrer le monde "externe" en classe (Kruszynska et Dooly, 2023). [...]

2024 - 10.5565/rev/jtl3.1265
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 17 Núm. 1 (2024) , p. e1265 (Articles)  
2.
3 p, 114.2 KB En Jordi i el grup LIEC, una convicció compartida / Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Izquierdo i Aymerich, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En aquest article expliquem la convicció compartida d'en Jordi i del grup LIEC: no hi ha ciència sense llenguatge i aprendre ciència és aprendre a parlar, escriure i llegir ciència. Exposem com en Jordi era un participant actiu del grup de recerca LIEC, i quina ha estat la seva tasca divulgadora i recercadora en relació al paper que juga el llenguatge i el pensament crític en l'aprenentatge de les ciències.
In this article we explain the shared stance of Jordi and the LIEC group: there is no science without language and learning science is learning to speak, write and read science. We expose how Jordi was an active participant in the LIEC research group, and which was his contribution in relation to the role that language and critical thinking play in science education, both as a researcher and as a disseminator.

2024 - 10.5565/rev/ciencies.202447
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 7-9 (Articles)  
3.
10 p, 312.0 KB La Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General (UAB) : 50 anys de servei públic i de suport a l'ensenyament i la recerca (1972-2022) / Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Rial Pan, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Santos Prados, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
La Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), nascuda fa 50 anys i estretament vinculada a la Facultat de Ciències de la Comunicació (UAB) -degana dels estudis de comunicació a Catalunya-, ha evolucionat com a actor actiu per als estudiants, docents, investigadors, periodistes i la societat en general, al compàs de la digitalització. [...]
La Biblioteca de Comunicación y Hemeroteca General de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), nacida hace 50 años y estrechamente vinculada a la Facultad de Ciencias de la Comunicación (UAB) -decana de los estudios de comunicación en Cataluña-, ha evolucionado como actor activo para los estudiantes, docentes, investigadores, periodistas y la sociedad en general, al compás de la digitalización. [...]
The Communication Library and General Newspaper Archivesat the Autonomous University of Barcelona (UAB), founded 50years ago and closely tied to the Faculty of CommunicationStudies (UAB) -the longest-standing communication studiesprogramme in Catalonia- has evolved to become a key actorfor students, teachers, researchers and journalists, and for societyin general, keeping apace with digitalisation. [...]

2023 - 10.34810/qcac49id420785
Quaderns del CAC, Núm. 49 (2023) , p. 27-36
3 documents
4.
36 p, 157.7 KB ¿Más participación igual a mejor democracia? Acerca de la crítica a la democracia participativa / Ramírez Nárdiz, Alfredo (Universidad Libre)
En el presente, y en países como España, la crítica a la democracia representativa tal y como ésta se concibe actualmente parece ir más allá de la recurrente reflexión sobre la crisis de la representación para alcanzar niveles de enmienda a la totalidad en los que se aboga no ya por reformar aspectos concretos del modelo representativo, sino por replantear el modelo en su conjunto. [...]
Nowadays, and in countries as Spain, the critic to the representative democracy as it is conceived in the present seems to go beyond the usual thought about the representation crisis to reach amendment to the whole levels where it is not any more asked to reform specific aspects of the representative model, but to rethink the whole model. [...]

2015 - 10.5944/rdp.94.2015.15741b
Revista de derecho político, Núm. 94 (2015) , p. 183-218  
5.
7 p, 162.6 KB En memòria de Laurence Viennot : Què vam aprendre d'ella en didàctica de la física? / López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Laurence Viennot ha estat una investigora francesa pionera en la didàctica de la física, que ha tingut una gran influència al camp de la recerca en ensenyament de la física al nostre país. Arrel de la trista noticia de la seva mort el passat estiu, hem volgut fer un petit resum de les seves principals contribucions al camp de l'ensenyament i l'aprenentatge de la fisica. [...]
Laurence Viennot was a pioneering french researcher in physics education, who had a great influence in the reserach on teaching and learning physics in our country. Since the sad news of her passing away last summer, we wanted to make a short summary of her main contributions to the field of physics' education. [...]
Laurence Viennot ha sido una investigadora francesa pionera en didáctica de la física, que ha tenido una gran influencia en el campo de la investigación de la enseñanza de la física en nuestro país. [...]

2023 - 10.5565/rev/ciencies.479
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 45 (2023) , p. 86-92 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències)  
6.
18 p, 2.7 MB La scrittura d'arte in Leonardo Sciascia : un caleidoscopio critico / Cipolla, Giuseppe (Accademia di Belle Arti di Napoli)
La scrittura d'arte di Leonardo Sciascia si inserisce in maniera singolare nell'ampio filone letterario della critica artistica del Novecento, con una discendenza da un lato, alla tradizione italiana (Longhi e altri) e, dall'altro, alla écriture d'artiste francese e anglosassone ottocentesca. [...]
L'escriptura artística de Leonardo Sciascia encaixa de manera singular en l'àmplia veta literària de la crítica d'art del segle XX, amb una descendència d'una banda de la tradició italiana (Longhi i altres) i, de l'altra, de l'écriture d'artiste XIX. [...]
The art writing of Leonardo Sciascia fits in a singular way in the broad literary vein of artistic criticism of the twentieth century, with a descent to the Italian tradition (Longhi and others) and to the écriture d'artiste nineteenth-century French and Anglo-Saxon. [...]
La escritura sobre el arte de Leonardo Sciascia encaja de manera singular en la amplia vena literaria de la crítica de arte del siglo XX, descendiendo por un lado de la tradición italiana (Longhi y otros) y, por otro, de la écriture d'artiste del siglo XIX. [...]

2022 - 10.5565/rev/qdi.548
Quaderns d'Italià, Vol. 27 (2022) , p. 93-110 (Dossier 1)  
7.
17 p, 147.9 KB Nietzsche y las teorías «queer» : sobre la crítica como filosofía del futuro / Quejido Alonso, Oscar (Universidad Complutense de Madrid)
Este artículo recoge de manera esquemática las principales conexiones e influencias entre el pensamiento de Friedrich Nietzsche, por una parte, y las posiciones sostenidas por las teorías queer, por otra. [...]
Aquest article recull de manera esquemàtica les principals connexions i influències entre el pensament de Friedrich Nietzsche, d'una banda, i les posicions sostingudes per les teories queer, de l'altra. [...]
This text schematically sets out the main connections and influences between the thought of Friedrich Nietzsche, on the one hand, and the positions held by queer theories, on the other. Taking into account that the Nietzschean influence on these theories is rarely made explicit, and that to a large extent Nietzsche's philosophy comes to them via poststructuralist thinkers, the text tries to find common points, taking as a starting point the critical character of both proposals. [...]

2022 - 10.5565/rev/enrahonar.1413
Enrahonar, Vol. 68 (2022) , p. 181-197 (Articles)  
8.
17 p, 743.0 KB Young people confronting the challenge of reading and interpreting a digital world / Castellví Mata, Jordi (Universidad Internacional de La Rioja) ; Tosar Bacarizo, Breogán (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Santisteban Fernández, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona)
Critical citizenship education must consider the global and digital context in which we live. Digital media and global processes have a decisive influence on people's daily lives. However, digital literacy programs rarely go beyond teaching technological skills. [...]
L'educació per una ciutadania crítica ha de considerar el context global i digital en què vivim. Els mitjans digitals y els processos globals repercuteixen decisivament en la vida diària de la ciutadania. [...]
La educación para una ciudadanía crítica debe considerar el contexto global y digital en el que vivimos. Los medios digitales y los procesos globales repercuten decisivamente en la vida diaria de la ciudadanía. [...]
L'éducation critique à la citoyenneté doit tenir compte du contexte mondial et numérique dans lequel nous vivons. Les médias numériques et les processus mondiaux ont une influence décisive sur la vie quotidienne des gens. [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.905
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 14 Núm. 2 (2021) , p. e905 (Articles)  
9.
3 p, 223.4 KB Pensament i educació : reptes i oportunitats en temps de pandèmia / Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Oliveras Prat, Begonya (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
2020
Diàlegs, Núm. 1 (2020), p. 42-45  
10.
3 p, 409.4 KB A Critical Thinking Approach to Philosophy & History within a CLIL Context / Tompkins, Paul (Escola Mare de Déu del Carme School)
Paul Tompkins and Jordi Nomen discuss how to teach philosophy to children and adolescents, and examine the role that language and dialogue play in the development of critical thinking.
Paul Tompkins i Jordi Nomem conversen sobre com ensenyar filosofia a nens i adolescents, i sobre el paper que juguen la llengua i el diàleg en el desenvolupament del pensament crític.
Paul Tompkins y Jordi Nomem conversan sobre cómo enseñar filosofía a niños y adolescentes, y sobre el papel que juegan la lengua y el diaólogo en el desarrollo del pensamiento crítico.

2019 - 10.5565/rev/clil.23
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 2 Núm. 1 (2019) , p. 55-57 (The A-B-C of Content Learning in CLIL Settings)  

Articles : 46 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
17 p, 116.2 KB L'avaluació de xarxes que promouen l'educació per al desenvolupament sostenible: el cas de la Xarxa Europea Support / Sabio Collado, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Comunicació presentada en el marc del 1r Congrés de Formació per al Treball en Xarxa a la Universitat. Complexitat, corresponsabilitat i construcció del coneixement, celebrat a Barcelona el 12 i 13 de febrer de 2009. [...]
2009
Congrés de Formació per al Treball en Xarxa Universitat Complexitat, corresponsabilitat i construcció del coneixement. Barcelona, Catalunya, 1r : 2009  

Documents de recerca 39 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
1.5 MB La identidad profesional a través de los incidentes críticos en la orientación y el asesoramiento educativo / Vargas Fajardo, Andrea del Pilar ; Cano Ortiz, Maria Isabel, dir. ; Monereo i Font, Carles, 1957-, dir.
Aquesta tesi descriu la identitat professional d'un grup d'assessors i d'orientadors educatius a través dels seus incidents crítics a Colòmbia. El primer estudi, titulat "Incidents crítics i perfils identitaris d'assessors acadèmics a Colòmbia: anàlisi de casos", explora els incidents crítics percebuts per un grup d'assessors acadèmics, perfils identitaris i experiències d'aprenentatge. [...]
La presente tesis describe la identidad profesional de un grupo de asesores y orientadores educativos a través de sus incidentes críticos en Colombia. El primer estudio, titulado "Incidentes críticos y perfiles identitarios de asesores académicos en Colombia: análisis de casos", explora los incidentes críticos percibidos por un grupo de asesores académicos, sus perfiles identitarios y experiencias de aprendizaje. [...]
This thesis describes the professional identity of a group of academic and school counsellors through their critical incidents in Colombia. The first study, entitled "Critical incidents and identity profiles of academic advisers in Colombia: case analysis", explores the critical incidents perceived by a group of academic counsellors, their identity profiles and learning experiences. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Psicologia de l'Educació.

2023  
2.
271 p, 6.0 MB El Pensamiento Crítico y Creativo en la formación de profesorado de ciencias de educación secundaria / Prado Arenas, Diana Lizeth ; Junyent i Pubill, Mercè, dir. ; Oliveras Prat, Begonya, dir.
La tesi El pensament crític i Creatiu en la formació inicial de professorat de ciències de educació secundària planteja una aportació en el camp de la didàctica de les ciències experimentals per a l'alfabetització científica. [...]
La tesis El pensamiento crítico y Creativo en la formación inicial de profesorado de ciencias de educación secundaria plantea una aportación en el campo de la didáctica de las ciencias experimentales para la alfabetización científica. [...]
The thesis The Critical and Creative Thinking in science secondary teacher training proposes a contribution in the field of didactics of experimental sciences for scientific literacy. The proposal covers the improvement of thinking in the teaching-learning of science through the development of the transversal competences of Critical Thinking and Creative Thinking and modelling as a didactic approach. [...]

2022  
3.
169 p, 1.2 MB L'educació mediàtica, una assignatura pendent a Catalunya / Jiménez Durán, Sandra ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball pretén fer una anàlisi panoràmica de la situació de l'educació mediàtica a Catalunya i la seva inclusió als centres d'educació secundària. L'estudi consta d'un marc teòric i d'un estudi de cas de l'educació mediàtica a Catalunya. [...]
Este trabajo pretende analizar panorámicamente la situación de la educación mediática en Cataluña y su inclusión en los institutos. El estudio consta de un marco teórico y de un estudio de caso de la educación mediática. [...]
This study intends to analyze in a panoramic view the situation of media literacy in Catalonia and its inclusion in secondary schools. The present work is made up of a theoretical framework and a case study of media education in Catalonia. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
4.
71 p, 4.1 MB Análisis farmacocinético/farmacodinámico del tratamiento antimicrobiano en pacientes críticos con neumonía de adquisición hospitalaria y neumonía asociada a ventilación mecánica / Benítez-Cano, Adela ; Grau, Santiago, dir. ; Bermejo Martínez, Silvia, dir. ; Samsó Sabé, Enrique, dir. ; Pera Román, Manuel, dir.
Introducció: Són necessaris els estudis farmacocinètics/farmacodinàmics (PK/PD) dels antibiòtics utilitzats en el tractament de la pneumònia nosocomial (NN) en pacients crítics per dur a terme règims de dosificació eficaços i segurs. [...]
Introducción: Son necesarios estudios farmacocinéticos/farmacodinámicos (PK/PD) de los antibióticos empleados en el tratamiento de la neumonía nosocomial (NN) en pacientes críticos que permitan el diseño de regímenes de dosificación eficaces y seguros. [...]
Introduction: Pharmacokinetic/pharmacodynamic (PK/PD) studies are needed to allow the design of safe and effective dosage regimens of antibiotics for the treatment of nosocomial pneumonia (NN) in critically ill patients. [...]

2022  
5.
75 p, 5.4 MB Avaluació i impacte en el maneig diagnòstic/terapèutic de l'ecocardiografia transtoràcica bàsica realitzada per intensivistes en postoperats de cirurgia cardíaca / Moreno Fontanillas, Olga ; Artigas Raventós, Antoni, dir. ; Baigorri, Francisco, dir. ; Calvet Calvo, Xavier, dir. ; Segura, Ferran, dir.
Introducció. L'ecocardiografia transtoràcica pot canviar significativament el maneig en molts pacient crítics i s'està incorporant dins de molts Serveis de Medicina Intensiva, ja que permet una valoració dinàmica del cor, a temps real. [...]
Introducción. La ecocardiografía transtorácica pueda cambiar significativamente el manejo en muchos paciente críticos y se está incorporando dentro de muchos Servicios de Medicina Intensiva, ya que permite una valoración dinámica del corazón, a tiempo real. [...]
Introduction. Transthoracic echocardiography has becoming a commonly used technique in Intensive Care Units, allowing a real-time heart dynamic evaluation. Many studies have shown the ability of critical care physicians to perform transthoracic echocardiography, but few studies have verified it in cardiac surgery patients. [...]

2021  
6.
201 p, 9.4 MB Relevancia clínica de la monitorización de niveles de Linezolid en el paciente crítico / Muñoz Bermúdez, Rosana ; Álvarez Lerma, Francisco, dir. ; Grau, Santiago, dir. ; Pedro-Botet, Juan, dir.
Linezolid és un antibiòtic ampliament utilitzat en pacients crítics pel tractament d'infeccions en les que es coneix o se sospita la presència de cocos Gram positius (CGP) resistents a meticil·lina o vancomicina. [...]
Linezolid es un antibiótico ampliamente utilizado en pacientes críticos para el tratamiento de infecciones en las que se conoce o se sospecha la presencia de cocos Gram positivos (CGP) resistentes a meticilina o vancomicina. [...]
Linezolid is an antibiotic widely used in critically ill patients for the treatment of infections in which the presence of Gram-positive cocci (PGC) resistant to methicillin or vancomycin is known or suspected. [...]

2021  
7.
116 p, 1.4 MB Educació científica i pensament crític / Company Messa, Edith ; Pipitone, Maria Carolina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
En les últimes dècades un dels principals objectius de les institucions educatives ha sigut desenvolupar el pensament crític en els estudiants. Aquest pensament manté na estreta relació amb l'ensenyament de la ciència i s'ha definit de múltiples maneres, amb diferents enfocaments i significats. [...]
En las últimas décadas, uno de los principales objetivos de las instituciones educativas, ha sido desarrollar el pensamiento crítico en el alumnado. Este pensamiento mantiene una estrecha relación con la enseñanza de la ciencia, y se ha definido de múltiples maneras, con diferentes enfoques y significados. [...]
In recent decades, one of the main objectives of educational institutions has been to develop critical thinking in students. This thought is closely related to the teaching of science, and has been defined in multiple ways, with different approaches and meanings. [...]

2021
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]  
8.
78 p, 3.8 MB L'Argumentació oral a infants de cicle inicial per a promoure el pensament crític / Serra Tort, Ester ; Canals Cabau, Maria Roser, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
El present Treball de Final de Grau gira entorn del desenvolupament de l'argumentació a infants de cicle inicial. És un treball que es fonamenta en una discussió teòrica, conceptual i didàctica, que justifica la importància i necessitat del desenvolupament de l'argumentació en edats primerenques. [...]
El presente Trabajo de Fin de Grado gira en torno al desarrollo de la argumentación a niños de ciclo inicial. Es un trabajo que se fundamenta en una discusión teórica, conceptual y didáctica, que justifica la importancia y necesidad del desarrollo de la argumentación en edades tempranas. [...]
This End-of-Degree Project revolves around the development of argumentation to initial cycle children. It is a work that is based on a theoretical, conceptual and didactic discussion, which justifies the importance and the need for the development of argumentation at an early age. [...]

2021
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]  
9.
330 p, 4.4 MB Explica'm un relat i et diré què penses. La formació del pensament crític de l'alumnat de quart d'ESO / Andreu i Rosés, Mercè ; Santisteban, Antoni, dir.
Presentem una investigació realitzada a joves de 15 i 16 anys sobre com formen el seu pensament social, a partir dels seus relats, els quals són un instrument idoni per expressar les seves opinions, inquietuds o alternatives de futur. [...]
Presentamos una investigación realizada a jóvenes de 15 y 16 años sobre cómo forman su pensamiento social, a partir de sus relatos, los cuales son un instrumento idóneo para expresar sus opiniones, inquietudes o alternativas de futuro. [...]
We present an investigation carried out to young people aged 15 and 16 on how they form their social thinking, based on their stories, which are an ideal instrument to express their opinions, concerns or alternatives for the future. [...]

2021  
10.
230 p, 7.4 MB Asincronías paciente-ventilador en la ventilación mecánica invasiva : caracterización, implicaciones fisiológicas y tratamiento / de Haro, Candelaria ; Blanch, Lluís, dir. ; López Aguilar, Josefina, dir.
Introducció. La ventilació mecànica (VM) és un tractament de suport comú en els pacients crítics que no està exempta de complicacions. La mala interacció pacient-ventilador (asincronies) pot empitjorar els desenllaços dels pacients crítics. [...]
Introducción. La ventilación mecánica (VM) es un tratamiento de soporte común en los pacientes críticos que no está exenta de complicaciones. La mala interacción paciente-ventilador (asincronías) puede empeorar los desenlaces de los pacientes críticos. [...]
Introduction. Mechanical ventilation (MV) is a common life-support treatment in critically ill patients, although it is not exempt of complications. Poor patient-ventilator interaction (asynchronies) have been associated with worse. [...]

2020  

Documents de recerca : 39 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 3 registres trobats  
1.
5 p, 158.6 KB Risc volcànic : tots els volcans són iguals? / Gayán Rico, Maria Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Nebot, Maria-Roser (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Els documents adjunts inclouen la Guia didàctica i els materials per dur a terme la proposta Didàctica que es fa en el capítol 10 del Llibre que porta per títol: "Pensar críticament a l'aula de ciències: activitats competencials per a estudiants de secundària".
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
8 documents
2.
40 p, 3.0 MB Gamificació i Ensenyament de les Ciències Socials / González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González-Valencia, Gustavo A. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Massip i Sabater, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Santisteban, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Company Messa, Edith (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. SGR-Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials
La gamificació és un procés de transformació educativa a través del qual les experiències d'aprenentatge són viscudes com un joc. És a dir, un joc pot esdevenir un recurs didàctic que aporti molts beneficis a l'aula tant des de la perspectiva del desenvolupament cognitiu com des del treball de les habilitats socials. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 (Dossiers)  
3.
12 p, 988.8 KB Pensament crític : Guia per a l'aprenentatge / Ruiz Bueno, Carme coord. ; Basart i Muñoz, Josep M coord. ; Álvarez, Maria ; Blanco-Romero, Asunción ; Corbella Molina, Laura ; García López, María del Mar ; Marzo Cabero, Núria ; Montaña, Montserrat ; Mor-Mur i Francesch, Montserrat ; Pla, Reyes ; Prat, Maria ; Puente, Sílvia ; Quilabert, Edgar ; Urrea, Aida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària
Guia per a l'aprenentatge del pensament crític. La guia és el resultat d'una avaluació de l'impacte de propostes docents innovadores per al desenvolupament de les competències transversals pensament crític i compromís ètic.
Universitat Autònoma de Barcelona : Fundació Autònoma Solidària, 2019  

Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
30.0 KB Fontes Eurasiae Septentrionalis Antiquae et Medii Aevi / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats ; Universitat Autònoma de Barcelona. SGR-Grup de Recerca Fontes Eurasiae Septentrionalis Antiquae et Medii Aevii ; Catalunya. Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació
Captura de la pàgina web del grup de Recerca "Fontes Eurasiae Septentrionalis Antiquae et Medii Aevi" centrat en l'estudi de les fonts literàries i epigràfiques clàssiques i orientals relatives a la història dels pobles d'Euràsia Central antiga i medieval.  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.