1.
|
69 p, 2.0 MB |
Subtitles for the Deaf and Hard of Hearing : immersion through creative language [the Stranger Things case]
/
Garrido, Olga ;
Oncins Noguer, Estel·la, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
L'objectiu d'aquest estudi és explorar les característiques lingüístiques dels Subtítols per a Persones Sordes i amb Discapacitat Auditiva (SPS), posant un especial èmfasi en la seva creativitat. [...] El objetivo de este estudio es explorar las características lingüísticas de los Subtítulos para Personas Sordas y con Discapacidad Auditiva (SPS), poniendo un especial enfoque en su creatividad. En concreto, buscamos determinar cómo la creatividad lingüística de los SPS que describen música y efectos de sonido puede afectar la experiencia de disfrute. [...] The objective of this study is to explore the linguistic characteristics of Subtitles for the Deaf and Hard of Hearing (SDH) with a focus on its creativity. Specifically, the study aims to ascertain how the use of linguistic creativity in the description of music and sound effects affects enjoyment. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 Traducció Audiovisual [1349]
|
|
2.
|
|
3.
|
316 p, 5.9 MB |
Signaling effects of awards on advertising creatives : The Brazilian Experience
/
Meléndez Rodríguez, Saraí ;
Roca, David, dir.
Aquest estudi qualitatiu explora els efectes de senyalització i els costos associats a guanyar Cannes Lions, considerat la cerimònia de lliurament de premis més prestigiosa de la indústria. La teoria de la senyalització (Signalling Theory) s'utilitza com a marc teòric. [...] Este estudio cualitativo explora los efectos de señalización y los costos asociados con ganar Cannes Lions, considerada la ceremonia de premiación más prestigiosa de la industria. La teoría de la señalización (Signalling Theory) se utiliza como marco teórico. [...] This qualitative study explores the signaling effects and costs associated with winning Cannes Lions, considered the industry's most prestigious award ceremony. Signaling theory is utilized as a theoretical framework. [...] Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.
2022
|
|
4.
|
131 p, 15.3 MB |
La creativitat publicitària com a eina de l'activisme creatiu : estudi de casos
/
Ujaque Porta, Judith ;
Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació duta a terme en aquest treball consisteix en l'estudi i adquisició de coneixement sobre l'activisme creatiu aplicat a la publicitat mitjançant una revisió bibliogràfica i la realització d'entrevistes en profunditat. [...] La investigación llevada a cabo en este trabajo consiste en el estudio y la adquisición de conocimiento sobre el activismo creativo aplicado a la publicidad mediante una revisión bibliográfica y la realización de entrevistas en profundidad. [...] The research carried out in this work consists of the study and acquisition of knowledge about creative activism applied to advertising through a literature review and in-depth interviews. A case study is also carried out to determine which creative advertising techniques are most suitable for the successful implementation of creative activism executed in campaigns.
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
5.
|
100 p, 18.0 MB |
La efectividad de la creatividad en la contrapublicidad de alcohol
/
Ponce Rodas, Paula ;
Represa Vázquez, Elisa ;
Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació mesura l'eficàcia de la creativitat en la contrapublicitat d'alcohol i té com a objectiu 1) entendre la relació que tenen els joves amb l'alcohol, 2) saber com visualitzen un anunci ideal en contra del consum d'alcohol 3)crear un anunci que dissuadeixi els joves de beure alcohol. [...] Esta investigación mide la eficacia de la creatividad en la contrapublicidad de alcohol y tiene como finalidad 1) conocer cuál es la relación que tienen los jóvenes con el alcohol, 2) saber cómo visualizan un anuncio ideal contra el consumo de este y 3) crear un anuncio que disuada a los jóvenes de consumir alcohol. [...] This research measures the effectiveness of creativity in alcohol counteradvertising and aims to 1) understand the relationship young people have with alcohol, 2) how they visualize an ideal alcohol counter-advertisement and 3) create an advertisement that discourages young people from drinking alcohol. [...]
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
6.
|
76 p, 7.8 MB |
La cura : cómo vencer al virus de la desigualdad que invade los departamentos creativos
/
Estecha Hernández, Judith ;
Marchesini Castillo, Isabella M. ;
Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
'La Cura' és un projecte documental que pretén trobar una solució que erradiqui les dificultats a les quals s'han d'enfrontar les directores creatives per raó de gènere. L'objectiu inclou visibilitzar a la dona creativa en els departaments creatius de les agències de publicitat, ja que la seva presència a Espanya es veu reduïda a un 33'4% a conseqüència de barreres que dificulten el seu ascens dins de la creativitat publicitària. 'La Cura' es un proyecto documental que pretende encontrar una solución que erradique las dificultades a las cuales se tienen que enfrentar las directoras creativas por razón de género. El objetivo incluye visibilizar a la mujer creativa en los departamentos creativos de las agencias de publicidad, puesto que su presencia en España se ve reducida a un 33'4% por barreras que dificultan su ascenso dentro de la creatividad publicitaria. 'The Cure' is a documentary project that seeks to find a solution that erradicates the difficulties that creative directors have to face because of gender. The objective includes to make creative women visible in creative departments of advertising agencies, considering that their presence in Spain is reduced to 33,4% as a consequence of the barriers that hinder their promotion on advertising creativity.
2020 Grau en Periodisme [971]
|
|
7.
|
|
8.
|
78 p, 2.1 MB |
On comença el desequilibri creatiu? La presència de dones creatives al Festival Drac Novell i la categoria d'estudiants del Club de Creativos (2010-2019)
/
Salvador Testa, Vinyet ;
Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquesta recerca s'analitza la presència de dones creatives entre els guanyadors del Festival Drac Novell Internacional i la categoria d'estudiants del Club de Creativos, del 2010 al 2019. Estudiant la relació entre el gènere i un conjunt de variables es pretén aportar dades de valor sobre la distribució de gènere dels joves creatius abans de la incorporació laboral. En esta investigación se analiza la presencia de mujeres creativas entre los ganadores del Festival Drac Novell Internacional y la categoria de estudiantes del Club de Creativos del 2010 al 2019. Estudiando la relación entre el género y un conjunto de variables se pretende aportar dadas de valor sobre la distribución de género de los jóvenes creativos antes de la incorporación laboral. This research analyzes the presence of women among the creatives awarded at Drac Novell Internacional Festival and Club de Creativos students category, from 2010 to 2019. The relationship between gender and a set of variables is studied to provide valuave data about gender distribution of young creatives before entering the labor field.
2020 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
9.
|
183 p, 27.7 MB |
The Nextbor-hood : la comunidad creativa del futuro en el sector de la comunicación
/
Barrera Romero, Mireia ;
Bobi Cerezo, Marta ;
Guerrera Lopez, Ana ;
Ullod Pujol, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
The Nextbor-hood és la comunitat que aglutina els millors professionals freelancers de cada modalitat del sector de la comunicació. El que busca és convertir-se en l'espai de treball ideal, creatiu i inspirador, en què els millors professionals de sector puguin desenvolupar amb èxit els seus projectes. [...] The Nextbor-hood es la comunidad que aglutina a los mejores profesionales freelancers de cada modalidad del sector de la comunicación. Lo que busca es convertirse en el espacio de trabajo ideal, creativo e inspirador, en el que los mejores profesionales del sector puedan desarrollar con éxito sus proyectos. [...] The Nextbor-hood is the community that brings together the best professional freelancers of each modality in the communication sector. The main objective is to become the ideal, creative and inspiring workspace, in which the best professionals can successfully develop their projects. [...]
2020 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
10.
|
131 p, 5.8 MB |
Ideació, creació, recerca i principis de viabilitat d'un projecte audiovisual en format de curtmetratge d'animació
/
Santiago Marqués, Arnau ;
Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Exercici fomentat en el desenvolupament de la imaginació i la creativitat. Recerca enfocada a idear, concebre i projectar quelcom interessant amb un missatge necessari. S'exploren símptomes d'una societat malalta, es contempla història i mercat de l'animació audiovisual i es planteja la viabilitat del projecte segons exemples coetanis, es planifica metodologia i producció i es presenta guió literari i tractament visual. Ejercicio fomentado en el desarrollo de la imaginación y la creatividad. Investigación enfocada a idear, concebir y proyectar algo interesante con un mensaje necesario. Se exploran síntomas de una sociedad enferma, se contempla historia y mercado de la animación audiovisual y se plantea la viabilidad del proyecto según ejemplos coetáneos, se planifica metodología y producción y se presenta guion literario y tratamiento visual. Exercise encouraged in developing imagination and creativity. Research focused on devising, conceiving and projecting something interesting with a necessary message. Symptoms of a sick society are explored, history and market of audio-visual animation are contemplated and feasibility of the project is considered according to contemporary examples, methodology and production are planned and script an visual treatment are presented.
2019 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|