Resultats globals: 2 registres trobats en 0.25 segons.
Documents de recerca, 2 registres trobats
Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
72 p, 1.7 MB Representación y tratamiento del deporte femenino en informativos de televisión / Roche Ortiz, Albert ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza la presència i el tractament informatiu de l'esport femení als informatius de les principals cadenes espanyoles de televisió. La recerca permet observar la quantitat de contingut esportiu femení emès i la qualitat informativa de les notícies, tenint en compte aspectes com els estereotips entorn a la dona esportista. [...]
El presente trabajo analiza la presencia y el tratamiento del deporte femenino en los informativos de las principales cadenas españolas de televisión. La investigación permite observar la cantidad de contenido deportivo femenino emitido y la calidad informativa de las noticias, teniendo en cuenta aspectos como los estereotipos en torno a la mujer deportista. [...]
This study analyzes the presence and treatment of female sport in the news of the main Spanish television channels. This research encapsulates the amount of female sport broadcasted and the informative quality of the news, taking into account different aspects such as stereotypes revolving around female athlete. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
2.
133 p, 2.0 MB La espectacularización de la información en los programas de infoshow : el caso de 21 días (Cuatro, 2009-2016) / Martínez Díaz, Cristina ; Custodio, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La espectacularització de la informació és una característica patent en molts dels programes de televisió que pertanyen al macrogènere infoshow. Un dels seus principals objectius és atraure a grans masses d'audiència i poder competir contra la resta de canals. [...]
La espectacularización de la información es una característica patente en muchos de los programas de televisión pertenecientes al macrogénero infoshow. Uno de sus principales objetivos es atraer a grandes masas de audiencia y poder competir con el resto de cadenas. [...]
The sensationalism is a self-evident feature in most of the television programs that belong to the infoshow macrogenre. One of its main aims is to attract large masses of viewers and to be able to compete against other channels. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.